مهم ترین اخبار فوتبال ایران

solo4

عضو جدید
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، محمد خليوي بر اثر سکته قلبي در بيمارستاني در جده فوت کرد.الخليوي 42 ساله در دوران بازيگري سال ها در تيم الاتحاد عربستان عضويت داشت و در سال 2003 به تيم الاهلي پيوست و 3 سال بعد اعلام بازنشستگي کرد.

وي با تيم ملي عربستان قهرمان جام ملت هاي آسيا 1992 در ژاپن شد و در دو جام جهاني 1994 و 1998 و المپيک 1996 براي تيم کشورش به ميدان رفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌‌های اروپایی موافقت کرد.
باشگاه بنفیکای پرتغال در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در راستای تعاملات گذشته خواستار برگزاری یک بازی دوستانه در تهران شد و حتی تعداد نفرات خود را اعلام کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کردند در صورتی که دایی موافقت کند این دیدار برگزار خواهد شد، از همین رو شب گذشته سرپرست بین‌الملل باشگاه پرسپولیس (مشیری) این پیشنهاد را به علی دایی اعلام کرد که او نیز با برگزاری این دیدار دوستانه موافقت خود را اعلام کرد. قرار است از فردا مکاتبات لازم با پرتغالی‌ها انجام شود.

همچنین کریم انصاری‌فرد پس از چند روز بی خبری بالاخره با مسئولان باشگاه پرسپولیس دیداری داشت و مقرر شد فردا (شنبه) تکلیف نهایی این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس مشخص شود.
 

solo4

عضو جدید

[h=3]درخواست رویانیان از رئیس جمهور پای صندوق رای[/h] مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پای صندوق رأی گفت: آقای رئیس‌جمهور آینده! لطفا پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنید.



به گزارش قدس آنلاین، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع پیشکسوتان این تیم پس از حضور در پای صندوق رأی گفت: آقای رئیس‌جمهور آینده! دو تیم پرسپولیس و استقلال را باید خصوصی کنید تا از این شرایط دربیایند و خودکفا شوند، این پیام ما در هنگام رأی دادن است و امیدوارم به آن توجه ویژه شود.
وی افزود: رأی دادن وظیفه هر ایرانی است، ما باید همیشه تکلیف‌مان را خودمان روشن کنیم و دست نابکاران را از کشورمان دور کنیم. همه باید بگوییم چو ایران نباشد تن من مباد، این شعار ما است که همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار بوده است. ما هم به عنوان خانواده پرسپولیس پای صندوق‌های رأی آمدیم که با رهبر بزرگ انقلاب اسلامی طبق وظیفه تجدید بیعت کنیم.
به گزارش فارس، رویانیان که در این لحظه قصد داشت رای خود را به صندوق بیندازد، گفت: چرا استامپ آبی و صندوق شما آبی است و باید برای رأی دادن ما استامپ قرمز بیاورید.
پس از گذشت دقایقی اطرافیان خیلی تلاش کردند تا استمپ قرمز پیدا کنند اما موفق به این کار نشدند و رویانیان با استمپ آبی و با اعتراض رأی خود را داد البته در همه این لحظات رویانیان می خندید.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش افکارنیوز، علی انصاریان در خصوص دیدار و آشتی خود با علی پروین که عصر امروز یکشنبه صورت گرفت ضمن بیان مطلب فوق گفت: کلمه آشتی با علی پروین کلمه خوبی نیست که شما از آن استفاده می کنید چون من با پروین قهر نبوده ام که حالا بخواهم آشتی کنم. من در چند وقت اخیر درگیر درس، کارهای شخصی و تحصیل بودم و با توجه به اینکه اطراف علی آقا شلوغ بود نمی توانستم نزد او بروم. البته طی این مدت هفته ای یک بار تلفنی با وی صحبت می کردم.

وی در همین خصوص افزود: هنوز یک ماه نیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین را در جمع برترین های پیشکسوتان فوتبال آسیا انتخاب کرده است. ما باید قدر اسطوره های خود را بدانید و اجازه ندهیم آنها خانه نشین شوند. اسطوره های فوتبال باید سر کار باشند تا ما از تجربیات آنها استفاده کنیم. من همیشه گفته و باز هم می گویم به شاگردی پروین افتخار می کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم آقای روحانی به وعده های خود عمل کند و همانطور که گفته ورزش را در اختیار ورزشی ها قرار دهد. امیدوارم در همین راستا پرسپولیس نیز به صاحبان اصلی خود برگردانده شود.

وی در خصوص کادر فنی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از اختیارات سرمربی است که هر کسی را می خواهد در کادر فنی به عنوان کمک های خود به کار گیرد اما من معتقدم کادر فعلی پرسپولیس از نظر فنی تراز بالایی نداشته و من به غیر از خود علی دایی و جواد منافی را در این کار فنی نمی بینم.

انصاریان تاکید کرد: می شود تراز فنی کادر پرسپولیس بالاتر رود چون اگر این اتفاق نیفتد علی دایی طی رقابت های لیگ برتر با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد هرچند وی کار سختی را در پرسپولیس پیش رو داشته و انتظارات هواداران نیز از او بالاست.

وی در خصوص حضور کریم باقری در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اگر به جای کریم باقری بودم به هر طریقی به کادر فنی اضافه نمی شدم. کریم نباید اجازه دهد تا به راحتی از نام و محبوبیت او استفاده شود.

انصاریان در خصوص حضور علی کریمی در تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: پسران علی کریمی در مدرسه فوتبال شاگردان من هستند. من با کریمی صحبت کرده و به او گفتم ای کاش برای رفتن به تیم دیگری عجله نمی کرد چون مطمئنم همان اتفاقی که برای فرهاد مجیدی رخ داد برای علی کریمی نیز رخ می دهد و او با افتخار به پرسپولیس باز می گردد.

وی افزود: من همچنین اعتقاد دارم هوداران پرسپولیس بر روی سکوها از هفته سوم به بعد به تشویق علی کریمی خواهند پرداخت.

بازیکن پیشین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در ادامه افزود: من مطمئنم با توجه به مشکلاتی که از قبل بین علی دایی و محمد رویانیان وجود داشت این دو نفر حداکثر تا هفته دهم با یکدیگر به مشکل برمی خورند. البته اگر رویانیان تا آن موقع در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس باقی بماند و استعفا ندهد. شک نکنید او اگر استعفا بدهد همه اهالی فوتبال از این استعفا استقبال خواهند کرد.

انصاریان تصریح کرد: امیدوارم شیرینی دست از سر پرسپولیس بردارد و پیش از آنکه از پرسپولیس برود بتواند چک های بلامحلی را که کشیده پاس کند.
 

solo4

عضو جدید
باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند اصفهان، انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت.
داوود شمسی |‌ خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام
به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال دات کام،در متن پیام باشگاه گیتی‌پسند آمده است:
باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند حضور دشمن شکن و حماسه آفرین ملت ایران در ۲۴ خرداد را تبریک عرض می نماید.
مردم حماسه ساز ایران اسلامی بار دیگر نقش آفرین شدند و با حضور ۷۲ درصدی حماسه سیاسی سال ۹۲ را که پیرو منویات مقام معظم رهبری بود خلق کردند.
باشگاه گیتی پسند بر خود واجب می داند این حضور حماسی را قدر بداند و به منتخب ملت ایران جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تبریک جانانه عرض نماید.
این انتخاب آغاز دوران تدبیر و امید خواهد بود.

تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال از اینکه هم‌تیمی‌هایش در تمرین امروز (یکشنبه) شرکت نکرده بودند، ابراز ناراحتی کرد.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال همانند روز گذشته با حضور بازیکنان رده‌های سنی امید و جوانان برگزار شد. سیاوش اکبرپور تنها بازیکنی بود که از تیم اصلی استقلال در تمرین امروز حضور داشت.

* سیاوش اکبرپور با لباس ورزشی در تمرین حاضر شده بود اما زمانی که متوجه شد بازیکنان اصلی در تمرین شرکت ندارند، از این مسئله گلایه کرد و وضعیت استقلال را نگران‌کننده خواند. وی پس از صحبت با منصور پورحیدری، مدیرفنی استقلال محل تمرین را ترک کرد.

* 15 نفر از بازیکنان تیم‌های رده‌های سنی جوانان و امید استقلال زیر نظر دستیاران امیر قلعه‌نویی و حاج‌قاسم مربی بدنساز استقلال تمرین کردند. در این تمرین سیروس دین‌محمدی، از آنالیزورهای استقلال نیز حضور داشت.

* هنگامی که مجید صالح درباره وضعیت استقلال مصاحبه می‌کرد هواداران کم‌تعداد استقلال که در کمپ حضور داشتند از این وضعیت ابراز نگرانی کردند. همچنین این تعداد از هواداران از غیبت امیر قلعه‌نویی در تمرینات ناراحت بودند و اعتقاد داشتند با بازگشت قلعه‌نویی به تمرینات این تیم سروشکل می‌گیرد.

* کادر فنی استقلال در خصوص بازی روز سه‌شنبه تیم ملی کشورمان مقابل کره‌جنوبی به صحبت پرداختند و معتقد بودند تیم کره‌جنوبی آن تیم قدرتمند سابق نیست.

* منصور پورحیدری با لباس ورزشی نظاره‌گر تمرین استقلال بود و حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مشکلات این تیم نشد.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش مشرق، آرش برهانی مهاجم تیم استقلال که گفته می‌شد امسال از این تیم جدا می‌شود، پس از صحبت با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و این بازیکن در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

برهانی که از تیم تراکتورسازی پیشنهاد جدی داشت و حتی با سرمربی این تیم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علی فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را یکسال دیگر تمدید کرد.

برهانی: زمانی که ایران نبودم شایعاتی شنیدم که ناراحت‌کننده بود/مذاکراتم 3 دقیقه هم طول نکشید

آرش برهانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص توافقش با استقلال و تمدید قرارداد با این تیم اظهار داشت: امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و قبلاً هم با او حرف زده بودم و امروز به توافق کامل رسیدیم.

وی افزود: من از قبل با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم و متأسفانه زمانی که ایران نبودم شایعاتی به وجود آمده بود و سوءتفاهماتی ایجاد شد که همه آنها برطرف شده است. واقعاً چیزهایی که به گوش من می‌رسید خیلی ناراحت کننده بود و اصلاً توقع نداشتم آن مسائل را بشنوم ولی امروز همه چیز تمام شد و با فتح‌الله‌زاده توافق کردم و قراردادم را تمدید کردم.

برهانی در پایان صحبت‌هایش به فارس گفت: فقط این را بگویم صحبت‌هایم با فتح‌الله‌زاده سه دقیقه هم طول نکشید و خیلی راحت همه چیز را تمام کردم.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از فارس، مجید جلالی عصر امروز در حاشیه تمرین تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی نیر اظهار داشت: تاکنون از لیگ یک میثم بائو، سعید دقیقی، علی کریمی، حامد لک و محسن دلیر را جذب تیم پرطرفدار تراکتورسازی کردیم.

وی با یادآوری اینکه حضور این بازیکنان می‌تواند جذابیت بازی‌های تراکتورسازی را بالا ببرد، تصریح کرد: بنده معتقدم تیم تراکتورسازی از تیم‌های پرطرفدار و همچنین با آتیه تیم کشورمان است که قطعاً امسال برای قهرمانی در لیگ آماده شده و با حریفان دیدار می‌کنیم.

جلالی خاطر نشان کرد: برای آمادگی تیم اردوی پنج روزه‌ای را در نیر، سرعین و اردبیل برپا کردیم که در این اردو بیشتر سعی می‌کنیم کارهای بدنی و تاکتیکی انجام دهیم.

این مسئول اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم تا با یک تیم خوب استان اردبیل که در لیگ حضور دارد بازی دوستانه‌ای را انجام دهیم که هنوز برگزاری دیدار تدارکاتی با این تیم قطعی نشده است.

وی در مورد جذب علی کریمی و طرفداران بی‌شمار پرسپولیسی این بازیکن بیان کرد: علی کریمی از مفاخر فوتبال کشورمان است و ما افتخار می‌کنیم که امسال این بازیکن ارزشمند را جذب کردیم و قطعاً در اکثر مسابقات می‌تواند سطح فوتبال تراکتور و هواداران پرشور آن را ارتقا بخشد.

از کره امتیاز می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران با شکست کره جنوبی می‌تواند جواز صعود به جام جهانی را بگیرد، ادامه داد: کشور ما ۹۵ درصد به جام جهانی صعود کرده و قطعاً بازیکنان ما با دست کم نگرفتن کره جنوبی می‌تواند این تیم را به مانند بازی با قطر شکست داده و صعودشان را به برزیل قطعی کنند.

جلالی گفت: اگر تیم ملی ما هوشمندانه و مطابق با آنچه که در قطر نشان داد در برابر تیم کره جنوبی بازی کند صعود این تیم به جام جهانی دور از دسترس نمی‌باشد.

وی افزود: با کیفیتی که از تیم ملی مشاهده کرده‌ایم ما در برابر کره جنوبی بسیار موفق عمل کرده و حریف را در خانه خود غافلگیر می‌کنیم.

جلالی در مورد اظهارات سرمربی تیم کره جنوبی تصریح کرد: سرمربی کره جنوبی با سخنان سخیف خود در حقیقت به شأن و شعور خود و تیمشان توهین کرده و ما زیاد نباید این موضوع را جدی گرفته و یا بخواهیم با درست شدن حاشیه تیم را تضعیف کنیم.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: تصور می‌کنم که کره جنوبی نسبت به سال‌های گذشته بازی‌های ضعیفی را انجام می‌دهد و معتقدم تیم ما که از قطر و لبنان با دو شیوه متفاوت عبور کرده اکنون می‌تواند با گرفتن امتیاز از کره جنوبی به جام جهانی صعود کند.
 

solo4

عضو جدید
جام ورزشي؛ محمود یاوری در خصوص شرایط تیم ملی اظهار کرد: «مثل هرایرانی دوست دارم که تیم ملی کشورم موفق شود و به جام جهانی برود. امیدوارم که تدابیر کی روش برای تیم ملی مقابل کره یک تدبیر مبتنی بر پیروزی باشد نه گرفتن مساوی.»

وی افزود: «در یک ماه اخیر فوتبال ما بیلان خیلی خوبی داشته است. ایام شعبانیه هم بوده و انتخابات هم که شکر خدا به خوبی و پرشور برگزار شد. بردهای تیم ملی را هم داشتیم و امیدوارم که در مقابل کره هم بتوانیم پیروز شویم و این شادی ها کامل شود.»

کارشناس فوتبال تصریح کرد: «باورم این است که فوتبال ایران در آسیا فراتر رفته است. وقتی لبنان می تواند کره جنوبی را تا دقایق آخر شکست دهد، پس ما می توانیم کره را ببریم و دور از دسترس نیست. فقط باید اصول را رعایت کنیم.»

یاوری گفت: «اصول و سیاست بازی در خانه حریف این است که اول گل نخوریم ولی داشتن تفکر پیروزی و موفقیت خیلی مهم است و امیدوارم کی روش با تفکر صعود به جام جهانی تیمش را در این بازی بچیند. اعتقادم این است که تیم ملی با دست پر برمی گردد.»

وی در پاسخ به صحبت های تحریک کننده سرمربی کره جنوبی تاکید کرد: «حتما سرمربی کره دنبال جنگ روانی است چون از ما همیشه می ترسند. هیچ وقت ندیدیم که تقابلی بین فرهنگ ژاپن و کره باشد ولی همواره کره ای ها علیه ما جنگ روانی راه انداختند. البته شنیدم که عذرخواهی کردند ولی کی روش بچه پائین شهر پرتغال است و می داند چطور جواب او را بدهد.»

سرمربی جدید ذوب آهن در خصوص این که آیا تیم ملی به جام جهانی برود ممکن است که لیگ برتر 18 تیمی بماند و نیازی به بازی پلی آف نباشد؟ گفت: «بازیکنان من برای کسب نتیجه در پلی آف به مسئولان و هواداران قول دادند ولی اعتقاد دارم حتی تیم ملی به جام جهانی هم صعود نکرد بازهم نباید لیگ 16 تیمی شود. اینها اصلا ربطی به هم ندارد. دیدید که مردم با چه شور و شوقی به پای صندوق های رای آمدند. این نشان می دهد که می خواهند شرایط را خود رقم بزنند. پس شرایط می طلبد که ما برای شادی مردم شرایط را فراهم کنیم. باید طبق جمعیت تیم باشد و با جامعه باید حرکت کرد. حیف نیست که ذوب آهن را با این امکانات در لیگ یک ببینیم؟ بعد از استادیوم آزادی، ذوب بهترین استادیوم را دارد!»
 

solo4

عضو جدید
فتح الله زاده بيان کرد: ابتدا جا دارد بار ديگر درگذشت مادر محترم رياست هيات مديره باشگاه را به دکتر نجف نژاد تسليت بگويم.من روز دوشنبه براي عرض تسليت به خدمت وي در بابلسر رسيدم و اميدوارم هر چه زودتر او را بار ديگر در سمت هاي حساسش در مجلس شوراي اسلامي و همچنين باشگاه استقلال ببينيم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد:در اين مدت محبت هواداران از يک سو و لطف و حمايت اعضا هيات مديره از سوي ديگر باعث شد که در اين برهه حساس يک تصميم مهم بگيرم.شايد اگر شرايط استقلال در اين مقطع فصل مثل سالهاي گذشته بود اين تصميم را نمي گرفتم اما از آنجا که بايد مهياي حضور در رقابت سخت و نفس گير با تيم هاي بزرگ آسيا شويم،بر آن شدم که استقلال را در زمان حياتي نقل و انتقلات همراهي کنم تا همه تجاربم در اين سالها را براي بستن تيمي قدرتمند تر از فصل گذشته به کار بگيرم.

مديرعامل استقلال افزود:از روز سه شنبه کار جدي و شبانه روزي ما براي جذب نفرات موردنظر کادر فني آغاز مي شود و به طور حتم تمام تلاشمان را براي تقويت تيم به کار مي بنديم.در اين باره اخبار خوبي براي هواداران داريم.به شخصه اميدوارم استقلالي در حد قهرماني در آسيا را مهياي حضور در ميدان هاي داخلي و خارجي کنيم.خدا را شکر مذاکرات خوبي انجام شده و به توافقات مثبتي هم رسيده ايم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که پس از پايان فصل نقل و انتقالات چه برنامه اي دارد و آيا به حضورش در استقلال ادامه مي دهد يا نه عنوان کرد:آينده را آينده مشخص مي کند.وظيفه فعلي من اين است که استقلال را مطابق درخواست کادر فني ببندم و به لطف خدا با همکاري ارکان مجموعه و به رغم همه مشکلاتي که بر سر راهمان هست اين کار را انجام مي دهيم.پس از آن من باشم يا نباشم اهميتي ندارد بلکه آنچه مهم است آمادگي استقلال براي حضور در فصل جديد مسابقات است.من به عنوان يک هوادار استقلال در روزهاي آتي همه تلاشم را به کار مي بندم.

وي درباره اينکه تکليف ملي پوشان استقلال که قراردادشان به پايان رسيده است ا چه مي شود گفت:ملي پوشان استقلال دلشان با ماست و براي رسيدن به موفقيت در آسيا و تداوم موفقيت در ايران به حضورشان نياز داريم.هواداران هم نگران نباشند،ما با همه بازيکنان مدنظر کادر فني تمديد خواهيم کرد.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در پای صندوق رأی گفت: رأی دادن وظیفه هر ایرانی است. همه باید بگوییم چو ایران نباشد تن من مباد، این شعار ما است که همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار بوده است. ما هم به عنوان خانواده پرسپولیس پای صندوق‌های رأی آمدیم که با رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور آینده! تیم های پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنید تا خودکفا شوند.


رویانیان که در این لحظه قصد داشت رای خود را به صندوق بیندازد، گفت: چرا استامپ آبی و صندوق اخذ رای آبی است و باید برای رأی دادن ما استامپ قرمز بیاورید.


اطرافیان خیلی تلاش کردند تا استمپ قرمز پیدا کنند اما موفق به این کار نشدند و رویانیان با استمپ آبی و با اعتراض وخنده رأی خود را داد.
بر اساس تصميم فدراسيون فوتبال ايران، در صورت صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني 2014 برزيل، جشن صعود در روز چهارشنبه 29 خرداد در ورزشگاه آزادي با حضور مردم و بازيکنان برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسنا ، پيش از اين قرار بود اين جشن در نيمه شعبان برگزار شود.

تيم ملي ساعت 13:30 فردا وارد تهران خواهد شد و در صورت صعود و برگزاري جشن از آنجا مستقيم به ورزشگاه آزادي خواهد رفت.

 

solo4

عضو جدید
به گزارش مشرق، رسول خوروش در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما با هادی عقیلی به توافق نهایی رسیده ایم. قرار است او برای صحبت در خصوص جزئیات مربوط به قرارداد امروز به اصفهان بیاید و به احتمال فراوان قرار داد این بازیکن به امضای طرفین خواهد رسید.

وی در خصوص صحبت هایی که در مورد پیوستن فرشید طالبی به تیم استقلال پس از ملحق شدن احمد جمشیدیان به این تیم مطرح شده اظهار داشت: فرشید طالبی و احمد جمشیدیان بازیکنان خوبی هستند که زحمات زیادی برای تیم سپاهان کشیده اند و حضور آنها در تیم استقلال هیچ شبهه ای برای ما ایجاد نمی کند، ضمن اینکه طالبی هنوز با ما فسخ قرارداد نکرده است.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص پیوستن محمدرضا خلعتبری به این تیم نیز خاطر نشان کرد: خلعتبری با باشگاه عجمان قرارداد رسمی دارد و ابتدا باید تکلیف خود را با این باشگاه مشخص کند تا بعد در خصوص سپاهانی شدن وی صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار داد علی حمودی به امضای این بازیکن نیز رسیده، تاکید کرد: مطمئن نیستم که آیا نسخه قرارداد حمودی به امضای این بازیکن رسیده یا خیر چون مدیرعامل باشگاه قرار داد را بسته است. زمانی که می‌خواستیم قرارداد امضا کنیم هنوز نسخه‌های جدید در اختیارمان قرار نگرفته بود و طی استعلامی که از فدراسیون فوتبال گرفتیم آنها اعلام کردند امضای قرار داد در برگه های فعلی قابل قبول و قانونی است.

خوروش در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن دیگر جذب خواهید کرد، تصریح کرد: ما بر اساس لیست سرمربی تیم به دنبال جذب دو بازیکن دیگر نیز هستیم که فغلا نمی خواهیم نام این بازیکنان و پست آنها را اعلام کنیم.

وی در خصوص وضعیت اردوی آماده سازی تیم سپاهان نیز اعلام کرد: هنوز مشخص نشده که اردوی آماده سازی خود را در داخل و یا خارج از ایران برگزار می کنیم.
 

solo4

عضو جدید
احمدی‌نژاد پیروزی تیم ملی را تبریک گفت

احمدی‌نژاد پیروزی تیم ملی را تبریک گفت

به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،رییس جمهور در پیامی صعود مقتدرانه و دلنشین تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

صعود مقتدارنه و دلنشین به جام جهانی فوتبال که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان بدست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

این اتفاق مبارک یک بار دیگر بر شایستگی های جوانان و ملت سربلند صحه گذاشت و نوار افتخاآفرینی قهرمانان ورزشی ما را طولانی تر و درخشان تر کرد.

ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مربیان از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر (ع)مسئلت دارم .

برافراشته باد پرچم و نام و یاد ایران

محمود احمدی نژاد
 

solo4

عضو جدید
وزير ورزش و جوانان در پيامي صعود ايران به جام جهاني 2014 را به ملي‌پوشان تبريک گفت.

وزير ورزش و جوانان در پيامي صعود ايران به جام جهاني 2014 را به ملي‌پوشان تبريک گفت.

به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، در پيام تبريک محمد عباسي با اشاره به غيرت و تلاش ايراني در راه صعود چهارم به رقابت هاي جام جهاني، آمده است: خداي بزرگ را شاکرم که اين توفيق دست داد تا امروز در سايه تلاش و همت بازيکنان و کادر فني تيم ملي فوتبال ايران، چهارمين صعود به رقابت هاي جام جهاني فوتبال براي ايران عزيز را شاهد باشيم.

بي شک صعود به جام جهاني به عنوان تيم اول گروه اول انتخابي آسيا دستاورد بزرگي براي جامعه ورزش و فوتبال ايران به حساب مي آيد که جا دارد اين پيروزي بزرگ و ارزشمند را به نوبه خود خدمت رهبر معظم انقلاب، مسئولان دولت و مردم عزيز و سرافراز ايران تبريک عرض کنم. اميد آنکه دستاوردهاي ورزش همچنان کام ملت عزيز را شاد سازد.
 

solo4

عضو جدید
آندرانيک تيموريان پس از صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: مردم ما لياقت حضور تيم ملي‌شان در جام جهاني را دارند.

آندرانيک تيموريان پس از صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: مردم ما لياقت حضور تيم ملي‌شان در جام جهاني را دارند.

هافبک تيم ملي فوتبال پس از پيروزي يک بر صفر مقابل کره جنوبي اظهار کرد: به عنوان کوچک‌ترين عضو تيم ملي از همه مردم، رسانه‌ها، کي‌روش، کادر فني، پزشکي و بازيکناني که کم و بيش در بازي‌ها حضور داشته‌اند و همياري کردند تا تيم ملي به جام جهاني صعود کند تشکر مي‌کنم و دست‌شان را مي‌بوسم. مردم‌ما لياقت حضور تيم ملي فوتبال ايران درجام جهاني را دارند.

به گزارش ايسنا، وي درباره جو ورزشگاه يادآور شد: واقعا کره‌اي‌ها در چند روز گذشته ما را خيلي اذيت کردند. مربي کره صحبت‌هاي بدي را با کي‌روش داشت. اما ما تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم و خيلي محکم وارد مستطيل سبز شديم و خوشبختانه توانستيم به جام جهاني صعود کنيم. مردم ما صعود به جام جهاني را دوست دارند، اين موفقيت را به همه مردم تبريک مي‌گويم.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، منصورپورحیدری با ابراز خوشحالی از صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار کرد: به همه‌ی مردم ایران، فدراسیون فوتبال و جامعه‌ی فوتبال ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم ، آنها خیلی زحمت کشیدند. همدلی آنها باعث شد تا نتیجه‌ی خوبی را بدست آوریم و خدا را شکر که مستقیم به جام جهانی رفتیم.

او در ادامه افزود: این بازی بار فنی نداشت اما ما از رفتن به جام جهانی خوشحالیم. تا پیش از بازی با قطر، تنها به پلی آف فکر می‌کردیم ولی همه چیز به یکباره برگشت. شاید کی‌روش فکرش را عوض کرد یا اضافه کردن منصوریان و استفاده از اسکلت استقلالی برای تیم ملی موثر بود. حضور استقلالی‌ها در تیم اصلی باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شده بود و کره‌ای ها براحتی نمی‌توانستند وارد محوطه جریمه ما شوند.

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که راه‌یابی ایران به جام جهانی بر چه مسائلی موثر خواهد بود؛ بیان کرد: واقعا حضور تیم ملی ما در جام جهانی، روی همه چیز موثر است. مردم ما نیاز به این پیروزی داشتند. با این برد عرق ملی ما افزایش ‌می‌یابد. مردم ما با این برتری به فوتبال علاقمندتر می‌شوند و با فوتبال آشتی مجدد می‌کنند. هرچند اعتقاد دارم با این وضعیت کار دشوار در جام جهانی خواهیم داشت و حتما باید از الان به فکر چاره‌ باشیم.

پورحیدری در پایان با تبریک مجدد صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: باز هم این برتری را به همه‌ی مردم ایران تبریک می‌گویم ولی ای کاش آقای کی‌روش در پایان بازی به سمت سرمربی کره نمی‌رفت و به نوعی او را تحقیر نمی‌کرد.
جام ورزشی، علی پروین در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره گفت: بدون شک با حاشیه‌هایی که در کره به وجود آمده بود این بازی مرگ و زندگی بود و معلوم بود کره‌ای‌ها از دقیقه یک به سمت دروازه ما حمله می‌برند.
وی افزود: اما دفاع کردن هم در آن ورزشگاه وحشتناک بسیار سخت بود که بچه‌ها به موقع این کار را کردند و به موقع هم با حرفه‌ای‌گری قوچان‌نژاد ضربه نهایی را به کره‌ای‌ها زدند. به نظرم کره‌ای‌ها غیر از خون گریه کردن یک هفته باید عزای عمومی اعلام کنند. تازه شانس آوردند یک گل دیگر نخوردند تا به پلی‌آف بروند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: صعود به جام جهانی با صدرنشینی واقعا مزه دیگری داشت و جا دارد این را به تمام فوتبال‌دوستان که واقعا زجر زیادی در چند مدت گذشته کشیدند، تبریک بگویم. به نظرم در ایران باید جشن و سرور به پا کنیم و استقبال گرمی از شیر مردان‌مان که قرار است از کره بازگردند داشته باشیم.
 

solo4

عضو جدید
*مهدي محمدنبي: صعود تيم ملي را به ملت ايران تبريک مي گويم

دبير کل فدراسيون فوتبال کشورمان اظهار داشت: اين بازي فينال بود و بايد مي برديم که خدارا شکر با تلاش بازيکنان و کادر فني و تمام اعضاي تيم به جام جهاني صعود کرديم.

وي تصريح کرد: اين برد همزمان با ايام شعبانيه اتفاق افتاد و از اين بابت خوشحال هستيم.

محمدنبي خاطرنشان کرد: فردا ساعت 5 بعد از ظهر در ورزشگاه آزادي جشن صعود تيم ملي را برگزار مي کنيم.

** پژمان منتظري: از کميته فني و کي روش تشکر مي کنم

بازيکن تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: کره اي ها قبل از بازي جنگ رواني فراواني را براي اعضاي تيم فوتبال ايجاد کردند اما با دعاهاي مردم و تمرينات زياد موفق شديم تا اين تيم را شکست دهيم.

وي اظهار داشت: از کي روش و کميته فني تشکر بسياري مي کنيم و اميدواريم اين روند را همينطور ادامه دهيم.

**مسعود شجاعي: ما لايق اين صعود بوديم

بازيکن تيم ملي فوتبال کشورمان تصريح کرد: اين بازي بسيار حساس بود و ما نياز به اين امتياز داشتيم و خدارا شکر به جام جهاني صعود کرديم که از اين بابت خيلي خوشحال هستم .

وي عنوان داشت: ما اين پيروزي را تقديم به ملت ايران مي کنيم و بايد بگويم که با دعاي آنها توانستيم صعود کنيم.

جام ورزشی: دانیل باخ لحظاتی پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه اولسان مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: ایران با گل قوچان‌نژاد قفل ورود به جام جهانی را بازکرد.

این چهره در برنامه‌ای که به صورت‌ زنده از شبکه تلویزیونی به همین منظور پخش شد، افزود: تیم ایران به عنوان تیم اول به جام جهانی 2014 صعود کرد و پس از آن کره ‌جنوبی با وجود شکست مجوز صعود گرفت.

وی افزود: هم اکنون 5 کشور برزیل، ژاپن، استرالیا، ایران، کره‌جنوبی بلیت خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی 2014 اوکی کرده‌اند.

در دیدار روز سه‌شنبه (امروز) رضا قوچان‌نژاد با گل دقیقه 59 همانند بازی رفت در ورزشگاه آزادی یک بر صفر برنده شد و به پیکارهای سال آینده در برزیل رفت.
 

solo4

عضو جدید
حواشي برد شيرين كره و صعود به جام جهاني

حواشي برد شيرين كره و صعود به جام جهاني

جام ورزشي؛ ایران با برد كره در خاك اين كشور برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد كه حواشي آن را در ذيل مرور مي كنيم:

* هواداران ایرانی با پرچمی بزرگ از ایران وارد ورزشگاه شدند. ورودی آنها در شماره 3 است. آنها که از نقاط مختلف دنیا خود را به اولسان رسانده اند در طبقه دوم ضلع شرقی این ورزشگاه سه طبقه ای جای گرفته اند. در حال حاضر حدود 100 ایرانی در استادیوم مونسو حضور دارند اما رفته رفته به تعدادشان افزوده می شود.

* بازیکنان ایرانی و کره ای در میان سر و صدای کر کننده هواداران دو تیم وارد ورزشگاه شدند. خلعتبری، احسان حاج صفی، علیرضا حقیقی و قاسم دهنوی نخستین بازیکنان ایرانی بودند که به زمین چمن وارد شدند.حاج صفی و امید ابراهیمی عکس یادگاری گرفتند.

* جایگاه هواداران ایرانی هم تقریبا کامل شده است. بخش بزرگی از تماشاگران ایرانی با پیراهن‌های سفید یک دست در استادیوم حضور دارند.

* بازیکنان ایرانی با پیراهن قرمز رنگ وارد زمین چمن شدند.

* بازیکنان ایران زیر نظر مربی بدنساز و امید نمازی بدن‌های خود را آماده بازی می‌کنند اما بازیکنان کره‌ای از پشت محوطه جریمه مشغول شوت‌زنی هستند.

* جایگاه تماشاگران ایرانی به طور کامل پر شده است. با وجود اینکه خبرنگاران در بخش روبه‌رویی جایگاه تماشاگران ایرانی حضور دارند و سر و صدای زیادی توسط هواداران کره‌ای و ادوات صوتی موجود در ورزشگاه تولید شده اما تشویق تماشاگران پرشور ایرانی هم با به وضوح شنیده می‌شود.

* بازیکنان ایران هم تمرین با توپ را آغاز کرده‌اند. آنها با تقسیم شدن به دو گروه زرد و قرمز مشغول بازی درون تیمی و پاسکاری هستند.

* بازیکنان دو تیم در میان سر و صدای فراوان تماشاگران کره ای وارد استادیوم شدند تا دقایقی دیگر بازی را آغاز کنند.

* علی کفاشیان، محمد عباسی، نماینده فیفا به همراه سفیر ایران وارد زمین چمن شدند و بازیکنان دو تیم دست دادند.

* سرود دو کشور در میان احترام تماشاگران دو کشور پخش شد. بخشی از تماشاگران ایرانی در طبقه اول مستقر هستند.

* بازیکنان تیم ملی ایران عکسی تیمی انداختند.

* صدای تماشاگران ایرانی که بلند می‌شود، کره‌ای‌ها بر شدت صدای تشویق خود اضافه می‌کنند. "ایرانی با غیرت" و "یا علی مدد" دو شعار اصلی تماشاگران ایرانی در استادیوم است.

* جو ورزشگاه به صورت وحشتناکی به سود کره‌ای‌هاست. آنها به کوچکترین حرکت بازیکنان دو تیم واکنش نشان می‌دهند. تماشاگران ایرانی هم با شعارهایشان بازیکنان تیم ملی ایران را به حمله تشویق می کنند.

* پانزده دقیقه پس از شروع بازی کارلوس کی‌روش به کنار خط آمد. او با آرامش به بازیکنان تذکر می‌دهد.

* کارلوس کی‌روش به کمک داور تذکر داد که بازیکنان کره‌ای هنگام پرش از آرنج خود استفاده می‌کنند. استفاده از آرنج توسط کره‌ای‌ها یکی از نگرانی‌های بزرگ کی‌روش پیش از شروع بازی بود. او به خاطر اعتراض‌هایش به این حربه‌ی کره‌ای ها در بازی رفت از سوی عمر عبدالبشیر داور سنگاپوری از زمین بازی اخراج شد.

* جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بیش از همه در جریان بازی با بازیکنان صحبت می کنند. کاپیتان تیم ملی در نیمه نخست چند باری با تان های داوری چینی صحبت کرد.

* پس از پایان سوت نیمه نخست بازیکنان ذخیره به استقبال بازیکنان اصلی ایران آمدند.

* بر خلاف بازیکنان ذخیره کره که با پایان نیمه نخست در زمین مانده‌اند و تمرین می‌کنند اما تمامی بازیکنان ایران به رختکن رفته‌اند تا آماده شروع نیمه دوم شوند.

* آندرانیک تیموریان از داور چینی کارت زرد گرفت تا با دریافت سه کارت زرد خشن‌ترین بازیکن ایرانی در طول این رقابت‌ها باشد.

* بعد از گل ایران دو تماشاگر ایرانی پرچم به دست در میان تماشاگران کره ای دور افتخار زدند.

* تماشاگران کره‌ای که صعود به عنوان تیم نخست را با نتیجه فعلی از دست رفته می‌بینند بر شدت سر و صدای خود افزوده‌اند.

* 4 دقیقه زمان تلف شده از سوی داور چهارم این بازی اعلام شد.

* در زمان تلف شده تمامی بازیکنان کره جنوبی در زمین تیم ملی ایران بودند اما درخشش رحمان احمدی مانع از گلزنی کره ای های چشم بادامی شد.

* ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به جام جهانی 2014 برزیل راه یافت.

* بازیکنان ایران با پرچم های سبز، سفید و قرمز دور افتخار در ورزشگاه مونسوی کره جنوبی زدند.

* رضا قوچان نژاد بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
 

solo4

عضو جدید

کی روش پایان بازی اینگونه برای سرمربی کره جنوبی کری خواند!
کی روش و شاگردانش پس از پیروزی و صعود به جام جهانی فوتبال به سمت نیمکت کره‌ای‌ها رفتند و قدرت خود را به آنها نشان دادند.


0 1 0 نظر


جام ورزشی، تیم فوتبال ایران در آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال امروز (سه‌شنبه) برابر کره‌جنوبی به پیروزی یک بر صفر رسید.نیمکت ایران پس از به صدا در آمدن سوت داور به سمت نیمکت کره‌جنوبی هجوم برد و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران برای سرمربی کره‌ جنوبی کُری خواند و مشت گره کرده‌اش را به "چوی" نشان داد.

ملی‌پوشان ایران بعد از این پیروزی در حال جشن گرفتن در ورزشگاه اولسان کره‌جنوبی هستند.
 

solo4

عضو جدید
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.
سید علی خامنه ای
28 خرداد ماه
1392
 

solo4

عضو جدید
فشین پیروانی که در استودیو شبکه سه حضور داشت با تمجید از خداداد عزیزی گفت: خداداد بازیکنی است که هر وقت که توپ دستش بود من که دفاع بودم خیالم راحت بود. عزیزی در واکنش به این صحبت‌های پیروانی، خاطرنشان کرد: واقعا از افشین تشکر می‌کنم او به من لطف دارد. صدر هم در تمجید از خداداد عزیزی گفت: زمانی که نیمه اول بازیکنان ما توپ را در اختیار نداشتند پیروانی به من گفت ای کاش خداداد در زمین بود. عزیزی در مورد گلی که رضا قوچان‌نژاد به ثمر رساند، یادآور شد: طبیعی بود، همه ما خوشحال شدیم هیچکس باور نمی‌کرد که بتوانیم در کره جنوبی این تیم را شکست دهیم. اتفاق نادر دیگری در فوتبال ایران رقم خورد. قوچان‌نژاد با توپ دزدی که داشت توانست گل پیروزی بخش ایران را به ثمر برساند.
وی افزود: در کنار برد تیم ملی از این خوشحال شدم که همشهری‌ام توانست به گل برسد. فکر می‌کنم قوچان‌نژاد با تعداد بازی‌های کمی که برای تیم ملی انجام داده اما تاثیرگذاری زیادی داشته و گل‌های حساسی زده است. در زمانی که نبود یک مهاجم احساس می‌شد او به خوبی عمل می‌کند.
بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: همه چیز در این هفته قشنگ بود. ما در 5 بازی 7 امتیاز گرفته بودیم اما در سه بازی اخیر توانستیم 9 امتیاز بگیریم. این 9 امتیاز شیرین شادی مردم را در پی داشت که مهم‌ترین مسئله بود و امیدوارم این شادی‌ها ادامه داشته باشد. همه فکر و ذهن ما شادی مردم است.
در ادامه این گفت‌وگو هادی طباطبایی در مورد خداداد عزیزی گفت: خداداد حریف تمرینی من بود و هیچ موقع یادم نمی‌رود در تمرینات دائما سر توپ می‌زد اما توپ را به گل تبدیل نمی‌کرد و فقط ما را اذیت می‌کرد.
بار دیگر خداداد از هادی طباطبایی تشکر کرد و گفت: این افراد جزو معدود دوستانی هستند که پس از دوره فعالیتم با آنها دوست هستم. سه نفر از بزرگان (پیروانی، استیلی و طباطبایی) در استودیوی شبکه سه حضور داشتند و طبیعی است قدم آنها خیر است و امیدوارم این امر ادامه داشته باشد.
حمید استیلی نیز خداداد عزیزی را فردی بااخلاق دانست و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر به فوتبال بازگردد و خداداد از او تشکر کرد و افزود: در فوتبال همین دوستی‌ها و خاطرات باقی می‌ماند. همه سختی کشیدند و استرس داشتند اما با راهیابی به جام جهانی نفس راحتی کشیدیم و باعث پیشرفت فوتبالمان شد.

لی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به شمار می‌رود که تاکنون سه بار قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال‌های 1968، 1972 و 1976 شده و در سال‌های 1978، 1998 و 2006 موفق شده ‌است سه بار در جام جهانی فوتبال حضور یابد.

جام جهانی فوتبال که مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان محسوب می‌شود از سال 1930 و هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود.

مردم گیلان با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی با حضور در خیابان‌ها و معابر عمومی به جشن و پایکوبی پرداختند.

فوتبال پدیده‌ای عجیب، همه‌گیر و مورد توجه بوده و به همین دلیل است که بردن و باختن‌ها در آن اهمیتی فوق‌العاده برای لایه‌های مختلف جامعه دارد.

امروز 11 نفر روی مستطیل سبز در سرزمین چشم‌بادامی‌های کره مأموریت داشتند تا مردم ایران را به یک جشن دیگر دعوت کنند، مردمی که این روزها حالشان خوب است و منتظر یک شادی دیگر به بهانه راهیابی فوتبال ایران به جام جهانی بودند که این مهم به وجود آمد.

*ایران سلطان فوتبال آسیاست

یک دانشجوی گیلانی که با در دست داشتن پرچم کشورمان فریاد ایران، ایران سر می‌داد به خبرنگار فارس گفت: ایران بهترین تیم آسیا و سلطان فوتبال قاره کهن است.

سجاد پور موسی افزود: بچه‌ها امروز خوب ظاهر شدند و تلاش آنها به بار نشست و این صعود را مدیون زحمات مربیان، بازیکنان و دعای خیر مردم هستیم.

کارشناس علوم ورزشی، با بیان اینکه باید اقتدار ایران را در جام جهانی به رخ جهانیان بکشیم، تصریح کرد: مردم پشتیبان بازیکنان تیم ملی هستند.

*مردم یار دوازدهم ملی پوشان هستند

یک بازاری نیز به خبرنگار فارس در رشت، گفت: این پیروزی را به تمام مردم و ورزش‌دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم با تداوم پیروزی‌ها بتوانیم در جام جهانی بدرخشیم.

مهدی احمدی افزود: مردم بیشترین حمایت را از تیم ملی داشتند و ثابت کردند که یار دوازدهم ملی‌پوشان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال هستند.

وی با بیان اینکه زودتر از اینها می‌توانستیم صعودمان را قطعی کنیم، اظهار کرد: امروز یکی از بهترین روزهای مردم ایران در تاریخ ورزشی کشور است.

*فوتبال آسیا به ایران تعظیم کرد

یک پیرمرد 63 ساله در حالی که با نوه‌های خود به خیابان آمده بود به خبرنگار فارس گفت: فوتبال پیر و جوان ندارد و امروز با برد شیرین به جام جهانی صعود کردیم و همه خوشحالیم.

صالح اعلایی، با اشاره به اینکه ایران مهد خواستن توانستن است، افزود: امروز تیم ملی ایران موجب غرور ایرانیان در آسیا و جهان شد و فوتبال آسیا به ایران تعظیم کرد.

این بازنشسته گیلانی، گفت: بازیکنان تیم ملی باید نوار پیروزی‌های ایران را تداوم بخشند و خود را برای پیروزی‌های دیگر آماده کنند.

وی جام جهانی فوتبال را آوردگاه ورزش هر کشور دانست و اذعان کرد: ورزش یک دیپلماسی بین‌المللی است که می‌تواند سخن یک ملت را به جهانیان ارائه دهد.

*صعود ایران به جام جهانی غرورآفرین است

راننده‌ای که پشت چراغ قرمز ایستاده بود و بوق‌های مکرر به منظور ابراز شادمانی خود از صعود تیم ملی به جام جهانی می‌زد، در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به تیم ملی عشق می‌ورزم و از شادی سر از پا نمی‌شناسم.

احمد فلاحی، درباره اینکه چرا صعود تیم ملی موجب شادمانی او شده است، اذعان کرد: این صعود غرورآفرین است و مانند دیگر مناسبت‌های ملی و سیاسی چشم دشمنان را کور می‌کند زیرا دشمنان تصور این پیروزی به دنبال موفقیت در انتخابات را نداشتند.
جشن صعود تیم ملی ایران در رشت و شهرستان‌های گیلان در حال برگزاری است و مردم با به صدا در آوردن بوق‌های شادی خودروهای خود و در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان به شادی می‌پردازند و در برخی نقاط شیرینی و گل به همدیگر هدیه می‌دهند.
 

solo4

عضو جدید
هنوز مردم ایران طعم شیرین خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری را کامل نچشیده بودند که امروز با افتخارآفرینی تیم ملی فوتبال کشورمان و صعود به مسابقات جام جهانی شادی دیگری را جشن گرفتند و با این پیروزی ارزشمند افتخارات ایران اسلامی در عرصه ورزش را نیز به رخ جهانیان کشیدند.

بر اساس این گزارش بلافاصله پس از پایان بازی فوتبال تیم کشورمان در مقابل کره جنوبی و پیروزی افتخارآفرینان تیم ملی ایران، مردم شهر اراک و سایر شهر‌های استان مرکزی به خیابان‌ها ریخته و با پخش شیرینی و شربت بار دیگر حماسه‌آفرینی هموطنانشان را در صعود به مسابقات جام جهانی جشن گرفتند.

شهروندان اراکی که از شادی این افتخارآفرینی در پوست خود نمی‌گنجیدند، با حضور در خیابان به جشن و پایکوبی پرداخته و غیرت شیرمردان ایران در زمین مسابقه را ستودند.

اراکی‌‌ها با به صدا در آوردن بوق ماشین‌ها، دست زدن، سوت زدن و حمل پرچم سه رنگ کشورمان در پوست خود نمی‌گنجند و به جشن و شادی پرداخته‌اند.

دمیدن در سوت پایان دیدار بمبی از شادمانی در خیابان‌ها و معابر اراک منفجر کرد و مردم را از پای تلویزیون‌ها به بیرون کشاند و شهری را که در سکوت تماشای فوتبال به سر می‌برد را به یکباره به شهری پر از هیاهو و شادمانی تبدیل کرد.

میادین و خیابان‌های اراک و سایر شهر‌های استان همچون بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک کشورمان دقایقی پس از پایان بازی مملو از مردمانی شد که به استقبال پیروزی بزرگ آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حالی که اشک شادی از گونه‌هایش جاری بود، گفت: من این پیروزی ارزشمند را به همه ملت ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به افتخار و سر بلندی دست یابد.

وی اظهار داشت: صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی بار دیگر موجب نشاط و شادی مردم شد که من از اعضای تیم ملی فوتبال به خاطر این افتخارآفرینی قدردانی می‌کنم.

آرش مددی با اشاره به اینکه حق ملت بزرگ و صاحب تمدن ایران بیشتر از این‌ها است، گفت: ایران همیشه مهد افتخار و عزت و سربلندی است و من از اینکه این سرزمین، چنین مردان افتخار آفرینی دارد به خود می‌بالم.

این شهروند اراکی افزود: صبح که برای نماز بیدار شدم، برای سربلندی تیم ملی دعا کردم از خدا خواستم امروز را نیز همچون روز 24 و 25 خرداد روز افتخار و سربلندی ملت ایران قرار دهد.

مرد میان‌سالی که به گفته خودش علاقه‌ای به فوتبال ندارد، گفت: من هیچ مسابقه فوتبالی را تماشا نمی‌کنم اما امروز فرق می‌کرد، امروز بحث عزت و افتخار ایران اسلامی در میان بود و من از صبح برای شروع مسابقه و صعود ایران به جام جهانی لحظه شماری می‌کردم و خدا را شکر می‌کنم که ملی‌پوشان کشورم توانستند دل میلیون‌ها نفر از ایرانی‌ها را شاد کنند.

حسن میرزایی ادامه داد: افتخار این پیروزی همچون انتخابات 24 خرداد متعلق به ملت ایران است، امروز ایران سراسر شوق و افتخار است که من هم به سهم خود از ملی‌پوشان تشکر می‌کنم.

مریم شامری نیز در حالی که دسته گل زیبایی را در دست داشت، گفت: ملی پوشان باید خیلی زودتر از این به جام جهانی صعود می‌کردند، چرا که آنها لیاقت حضور در جام جهانی را دارند.

وی تصریح کرد: مردان ایرانی همواره نشان داد‌ه‌اند در میادین ورزشی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی مردان مرد هستند همواره برای افتخار و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند.

دانشجوی رشته تربیت بدنی نیز در حالی که جعبه بزرگ شیرینی را بین مردم پخش می کرد، گفت: مردم ایران سال‌ها در انتظار این روز بودند، روزی که تیم ملی فوتبال کشورمان را در جام جهانی به نظاره بنشینند.

حمید حسینی در حالی که صدای بوق و سوت و فریاد صدا را به صدا نمی‌رساند، افزود: صعود به جام جهانی بار دیگر شور و شوق زیادی را به جامعه ایران تزریق کرد، شور و شوقی که پس از خلق حماسه سیاسی 24 خرداد افتخار بزرگی را در عرصه ورزش برای ملت ایران به همراه آورد.

امید است هر روز شاهد پیروزی‌های پی‌در پی ملت قهرمان ایران باشیم.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش افکارنیوز، شبکه رادیویی وستفالیا آلمان در گزارشی از تیم‌های راه‌یافته قاره آسیا به جام جهانی اعلام کرد در بازی روز سه‌شنبه (دیروز) ایران در اولسان، رضا قوچان‌نژاد به خاطر گلزنی و رحمان احمدی به خاطر حفظ دروازه مقابل حملات پرشمار میزبان، نقش بسزایی در مسیر صعود تیم کارلوس کی‌روش به جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ داشتند.

مارکوس گروهوف، گزارشگر این شبکه افزود: قوچان نژاد در دقیقه ۵۹ با گلی که زد، پیروزی را به اردوی ایران آورد. اما احمدی به خاطر حفظ سنگرش در کل زمان بازی که با حملات دامنه‌دار کره‌ای‌ها همراه بود، عامل راهیابی نام گرفتند.

وی ادامه داد: به محض ثبت پیروزی و راهیابی تیم کارلوس کی‌روش به عنوان تیم نخست گروه یک به جام جهانی، مردم ایران در شهر‌های مختلف به خیابان‌ها آمدند و به طور وزین جشن راه انداختند. همین که داور مسابقه سوت پایان را به صدا درآورد، گروه‌هایی از جوانان در نقاط مختلف شهر تهران، در خیابان‌ها تشکیل شد. پس از آن هزاران نفر از هواداران و مردم از منازل خارج شدند و فریادهای «پیروزی، پیروزی» و «ایران، ایران» سر دادند. در این میان گزارشگران تلویزیون ایران نیز شادی خود را در برنامه‌‌های پس از این بازی نشان دادند. آنها با چشمانی اشکبار، این موفقیت را به مردم کشورشان تبریک گفتند.
 

solo4

عضو جدید
پزشکان بارسا اعلام کردند ، کارلس پويول به زودي براي برداشته شدن کيست ناحيه زانو عمل مي شود. اين مدافع کهنه کار ماه مارس گذشته نيز جراحي شد و از آن زمان به ميادين بازنگشته است.باشگاه بارسلونا اعلام کرد عمل جراحي زانوي راست پويول امروز انجام خواهد شد.کيست بيکر معمولا به صورت تورم در پشت مفصل زانو به وجود مي آيد.دوران نقاهت پويول 35 ساله پس از اين عمل 3 تا 4 هفته خواهد بود اما او مي تواند به اولين بازي پيش فصل بارسا برابر لخ گدانسک لهستان در روز 20 ژوئيه برسد.
 

solo4

عضو جدید
دژاگه : آنقدر خوشحالي کردم مصدوميتم يادم رفت
هافبک ايراني تيم فوتبال فولام انگليس که به دليل آسيب ديدگي سه بازي تيم ملي ايران را درجام جهاني از دست داد، گفت: از صعود به جام جهاني خوشحال هستم و آنقدر خوشحالي کردم که مصدوميتم از يادم رفت.
اشکان دژاگه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در شرايطي که دوست داشتم در تيم ملي ايران بازي کنم سه بازي را به راحتي از دست دادم و فقط غصه خوردم و به نظرم اين نهايت بد شانسي بود که براي من اتفاق افتاد. وي افزود: من هميشه اين سه بازي ايران را دنبال مي کردم و خيلي دوست داشتم بازي کنم ولي نمي توانستمبه همين دليل خيلي اذيت شدم. دژاگه تصريح کرد: اين رقابت ها را تا عمر دارم فراموش نمي کنم و تا جام جهاني خوشحالي مي کنم و اميدوارم در آنجا بهترين نتيجه را بگيرم. وي خاطر نشان کرد: من آنقدر پس از گل ايران پريدم که يادم رفته بود مصدوم هستم ولي آنقدر ارزش داشت که هنوزم در پوست خودم نمي گنجم و بايد بگويم نه تنها من بلکه ملت ايران خوشحال هستند.
 

محمدرضا گلـزار

اخراجی موقت
هواپیمای اختصاصی پرســــپولیـــــــس

هواپیمای اختصاصی پرســــپولیـــــــس

هواپیمای اختصاصی پرسپولیس
محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: براساس قرارداد دو ساله و سه جانبه‌ای که بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شرکت هلدینگ سورینت و هواپیمای قشم ایر منعقد شد،هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید.


وی ادامه داد: این اقدام در راستای درآمدزایی برای باشگاه و ارائه خدمات ویژه به هواداران و همچنین ورزشکاران پرسپولیس انجام شده است. در این هواپیما که به رنگ قرمز در آمده و نام و لوگوی پرسپولیس روی آن درج شده
است، خدمات ویژه‌ای به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس داده خواهد شد که از جمله می‌توان به ارائه و عرضه پکیج البسه تیم و محصولات باشگاه و همچنین ارائه کارت هواداری پرسپولیس برای مسافران اشاره کرد.








رویانیان عنوان کرد: بر اساس توافقات انجام شده، توسط مهماندارانی که یونیفرم مخصوص پرسپولیس را برتن کرده‌اند خدمات ویژه مسافرتی نیز در هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ارائه می‌شود و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در
پی تلاش مدیریت هواپیمایی قشم ایر، هواپیمای پرسپولیس را به یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین هواپیما‌ها در ایران از نظر ارائه خدمات به مسافرین و بویژه هواداران پرسپولیس تبدیل کرده و لحظات خوشی برای مسافران رقم زده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به زودی و در فرصتی مناسب میزبان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و سرخپوشان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس با این هواپیما مسافرت خواهند کرد. از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنیم یکبار هم که شده سفر با هواپیمای اختصاصی پرسپولیس را تجربه کنند.

رویانیان گفت: برخی از اقداماتی که در سال گذشته و پس از مطالعه و رنامه‌ریزی و به منظور درآمدزایی هر چه بیشتر، استاندارد سازی باشگاه و فراهم کردن بستری مناسب برای خودکفایی پرسپولیس انجام داده بودیم امسال به مرحله اجرا رسیده و خوشحالیم که می‌توانیم از این اقدامات ویژه بهره‌برداری کنیم. خوشبختانه براساس تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم گام‌های جدیدی برداریم که اخبار آن به محض قطعی شدن پروژه‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.
 

solo4

عضو جدید
کارهای زیادی کردیم اما با صعود به جام جهانی محک زده شدیم [h=3]کفاشیان: بخشی از پول فیفا پاداش کی‌روش خواهد بود/ مردم قدرشناسی داریم[/h] رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارهای زیادی در طول ۵ سال اخیر کردیم اما با صعود به جام جهانی محک زده شدیم.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان پیش از جلسه سازمان لیگ عنوان کرد: ما در این جلسه حاضر شده‌ایم تا بررسی‌های لازم را با هیئت رئیسه سازمان لیگ و کیفیت لیگ برتر انجام دهیم تا هماهنگی‌های لازم با تیم ملی انجام شود و برنامه‌های یکسال آینده را تدوین کنیم. این جلسات باید بیشتر در طول سال برگزار شود تا هماهنگی‌ها افزایش یابد.
وی در مورد اینکه مردم نسبت به صعود تیم ملی به جام جهانی شادمان هستند، یادآور شد: به هرحال ما در این سال‌ها کارهای زیادی کرده‌ایم اما مثل اینکه با صعود به جام جهانی محک زده می‌شویم. من از 5 سال پیش که به فدراسیون آمدم همه انتظار داشتند که به جام جهانی برویم. انصافا مردم قدرشناسی داریم اما باید حوصله بیشتری داشته باشند تا برنامه‌ها عملی شود.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فدراسیون گفت: در ابتدا باید مجمع سازمان لیگ برگزار شود و پس از آن مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل شود که فکر می‌کنم با این حال اواخر مرداد ماه و یا اوایل شهریور این موضوع تشکیل شود.
وی در مورد این که آیا استعفا خواهد داد، یادآور شد: همانطور که قبلا گفتم اگر شخصی بهتر از من است بیاید و کار را دنبال کند.
کفاشیان در مورد پاداش‌هایی که به ملی‌پوشان وعده داده شده، گفت: تا پول برسد زمان نیاز است. نگرانی از این بابت وجود ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پاداش به کی‌روش برای صعود به جام جهانی عنوان کرد:‌از پولی که فیفا در نظر دارد، مبلغی را به کی‌روش اختصاص دادیم که حالا بعدا در مورد درصد آن صحبت می‌کنم.
وی افزود: کی‌روش پس از بازگشت از مرخصی برنامه‌ کاملی به ما می‌دهد تا تمام شرایط را در نظر بگیریم و ریز جزئیات را مورد بررسی قرار دهیم.
کفاشیان در مورد اینکه بودجه فدراسیون مشکلی ندارد، گفت: موانعی صددرصد وجود دارد اما ریاست جمهوری قول داده تا این مشکلات برطرف شود.
وی در مورد تعویق مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: این موضوع به هیئت رئیسه لیگ برمی‌گردد و آنها باید در این باره نظر بدهند.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره حق پخش تلویزیونی،‌یادآور شد: ما قرارداد سه ساله‌ای با شرکت بسته بودیم که امسال سال آخر آن است که باید در هیئت رئیسه تصمیم گرفته شود.
 

solo4

عضو جدید
[h=3]صادقیان: یاوری گفت برو این ورها آفتابی نشو[/h] بازیکن جدید پرسپولیس گفت: «طی چند سالی که در ذوب آهن حضور داشتم برای این تیم سنگ تمام گذاشتم وکم کاری نکردم.»

پیام صادقیان درست دو روز قبل از پلی آف از سوی محمود یاوری اخراج شد تا ذوب آهن بدون این بازیکن تکنیکی مقابل پاس به میدان برود اما یاوری بعد از پایان بازی در کنفراس مطبوعاتی حسابی از خجالت بازیکن جدید پرسپولیس درآمد. با این حال صادقیان نخواست جواب حرف های یاوری را بدهد.

صادقیان در این خصوص اظهار داشت: «در تمرین چهارشنبه عصر آقای یاوری مرا صدا زد و گفت چرا مصاحبه کردی و گفتی در ذوب آهن به من ظلم شده و مرا پرسپولیسی بدانید. حال که چنین مصاحبه ای انجام دادی بهتراست در پلی آف نباشی و اگر از سوی ذوب آهن به تو ظلم شده دیگر در تمرینات تیم آفتابی نشو. من هم به حرف آقا محمود خان گوش کردم وبه منزل رفتم.»

محمود یاوری صحبت هایش گفته بود صادقیان ماشینی سوار می شود که نامش را نمی داند. بازیکن جوان ذوب آهن در این خصوص گفت: «محمودخان بزرگتر و پیشکسوتم است به همین دلیل جواب ایشان را نمی دهم. هر چه وی می گوید درست است و نمی خواهم به بزرگتر از خودم بی احترامی کنم.»

صادقیان افزود: «طی چند سالی که در ذوب آهن حضور داشتم برای این تیم سنگ تمام گذاشتم و کم کاری نکردم، نمی دانم چرا محمود خان از حرف هایم برداشت بدی کرده، من گفتم از لحاظ مالی به من ظلم شده و اگر نه در حرف هایم گفتم هر چه دارم از ذوب آهن دارم و مسئولین ذوب آهن تا جایی که توانستند با این بضاعت برای تیم سنگ تمام گذاشتند. متأسفانه با دل خوش از ذوب آهن جدا نشدم و حال باید ببینم چه زمانی برای تسویه حساب صدایم می کنند.»

بازیکن فصل پیش ذوب آهن در پایان گفت: «دست محمود خان یاوری را به عنوان مربی و بزرگ تر می بوسم در این مدت وی زحمت زیادی برای ذوب آهن کشید اما این صحبت ها در کنفراس مطبوعاتی حق من نبود برای ایشان و مسئولین ذوب آهن آرزوی موفقیت می کنم.»
 

solo4

عضو جدید
جام ورزشی؛ انتشار خبر هواپیمای اختصاصی پرسپولیس با واکنش علی فتح الله زاده پاسخ داده شد.

مدیرعامل آبی ها اعلام کرد ستاره سوم برای استقلال مهم تر از هواپیما و شبکه تلویزیونی است و در جایی دیگر تاکید کرد استقلال سه سال پیش هواپیمای اختصاصی داشته است.

این اظهارنظر با واکنش جالب روزنامه پیروزی مواجه شده است. این روزنامه در مطلبی اشاره کرده است که استقلالی ها چند پرواز چارتر داشته اند که به معنی داشتن هواپیمای اختصاصی نیست و به نوعی مدیرعامل آبی ها گاف داده است.

در انتهای این مطلب نوشته شده است: "خدایا از خلقت فتح الله زاده متشکریم!"
 

solo4

عضو جدید
هافبک کنار گذاشته شده از فهرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نمی خواهد اظهار نظری در این مورد داشته باشد گفت: صبح یکشنبه برای پیگیری امور مالیاتی‌ام به باشگاه رفته بودم.
به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال عصر امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای که طی ان به مجتبی جباری انتقاد کرده بود، این بازیکن تاثیرگذار و عضو تیم ملی ایران را در از فهرست بازیکنانش کنار گذاشت. این اتفاق در حالی رخ داد که جباری در فصل نقل و انتقالات سالهای اخیر با این مشکلات مواجه می شد اما در نهایت استقلالی می ماند.


به دنبال کنار گذاشتن جباری از فهرست استقلال خبرنگار مهر با این بازیکن تماس گرفت تا نظرش را در مورد بیانیه باشگاه جویا شود. هافبک ملی پوش استقلال که تمایلی برای صحبت در این مورد نداشت به خبرنگار مهر گفت: فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم و نمی خواهم اظهار نظری داشته باشم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا صبح یکشنبه برای مذاکره با مسئولان استقلال به محل باشگاه رفته بودید و چون مذاکرات شما نتیجه‌ای نداشت باشگاه چنین بیانیه‌ای را بر روی سایت رسمی خود قرار داد، گفت: من صبح امروز برای پیگیری امور مالیاتی خود به باشگاه استقلال رفته بودم و هیچ مذاکره ای با مسئولان باشگاه انجام نداد.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قرار است تیم ملی بانوان همراه تیم مردان تنیس روی میز (9 تا 16 تیرماه) به رقابتهای قهرمانی آسیا کره جنوبی اعزام شوند این در حالی است بانوان این رشته ورزشی نه تنها از برگزاری اردوی آماده سازی جند روزه و کوتاهی که برای آقایان تدارک دیده شده بود محروم بودندبلکه تکلیف اعزام آنها نیز به طور دقیق مشخص نبود.

اکنون و در حالی که تا اعزام نمایندگان ایران به کره جنوبی مدت زمان کوتاهی باقی مانده است، اردوی تیم ملی بانوان به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران از امروز دوم تیر ماه آغاز شد تا طلسم بی اردویی بانوان برای این رویداد مهم آسیایی شکسته شود.

ندا شهسواری ، محجوبه عمرانی و مریم صامت به عنوان اعضای تیم ملی بانوان تنیس روی میز با هدایت سیما لیموچی عازم رقابتهای قهرمانی آسیا در کره جنوبی می شوند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرونده رقابتهایتنیس روی میز تور جهانی ژاپن با درخشش پینگ پنگ بازان میزبان بسته شد. در رقابتهای انفرادی مردان (ماساتو) از ژاپن برابر (شو چین هائو) از چین با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و کاپ قهرمانی را بالای سر برد. (چن چین آن) از تایپه و (کیم مینسیوک) از کره به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش انفرادی بانوان (فوکوها) از ژاپن (مون هیون جونگ ) کره ای را 4 بر صفر مغلوب کرد تا مدال طلا را بر گردن آویزد. (لیو شی) و (گائویوتینگ) از چین هم به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش دو نفره مردان فینال تمام ژاپنی برگزار شد و تیم دو نفره (آئودا) و (یوشیمورا) برابر (ماتسودا) و (کوکی) به پیروزی رسیدند و اول شدند. مدال برنز این بخش نیز به زوج های سنگاپور رسید.

براساس این گزارش و در بخش تیمهای دوبل بانوان چینی ها موفق شدند گردن آویز لا را تصاحب کنند.

در مسابقات این بخش تیم دونفره (گائویوتینگ) و (ژائو ژینتونگ) با برتری ۳بر۱ برابر زوج تایپه ای به عنوان قهرمانی رسیدند و زوج هنک کنگ و کره به مقام سومی مشترک دست یافتند.
 

Similar threads

بالا