[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

babakv

عضو جدید
در جواب عرض نمایم که بنده همچون بختک! امروز بر سر شرکت افتاده بودم(ایمیل،تلفن و در مرحله بعد تصمیم به اعزام نیرو داشتم) که خوشبختانه نتیجه داد.
در آخرین وهله که تماسم با 2124 برقرار شد گفتند که "یک ساعت دیگه باهات تماس می گیرم" و با یادداشت شماره حدود دو ساعت بعد خودشان تماس گرفتند و پس از پرسش دگرباره نام و جستجو در لیست قطعی اعزام این خبر که در همان دقایق اولیه در اینجا کار نمودم را به بنده دادند و گویا تمام کنترلی ها(به نیابت از شما سوال نمودم) که تاکنون اعزام نشده اند در این لیست حضور دارند.ضمن بیان روز حضور و مدارک لازم که سایر دوستان اعزامی شهریور ماه قبلا بیان نموده بودند، از تماس مجدد بعلاوه پیامک، حداکثر تا ابتدای نیمه دوم شهریور به اینجانب و مابقی افراد سخن به میان آورد.(باشد که خوش قول باشند)
به امید شنیدن اخبار خوش از مابقی دوستان مجازی عزیزم که در این محفل همنشین شادی و دلواپسی ام بوده اند.

با عرض تبریک
میشه یکم در مورد این مرحله بیشتر توضیح بدید؟؟
:surprised:
 
آخرین ویرایش:

mahdi8051

عضو جدید
سلام
طبق قوانین و مقررات

انتصاب کارمندان در سمتي با دو پايه بيشتر از پايه شخصي آنان مجاز نمي باشد و صرفاً در موارد استثنائي انتصاب با دو پايه بيشتر از پايه شخصي و حداکثر تا چهار پايه اختلاف و با توجه به نياز عملياتي و توجيه منطقي براساس پيشنهاد مدير مربوط يا رئيس واحد مستقل ستادي و بررسي و تائيد و برسي و تائيد برنامه ريزي نيروي انساني شرکت / مديريت ذيربط به شرح زير انجام مي گيرد.

الف [FONT=$$*Times]–[/FONT] انتصاب کارمندان در سمتهاي پايه 15 و کمتر :
تصويب مدير اداري شرکت اصلي / مدير عامل شرکت فرعي / مدير کل پشتيباني ستاد/ رؤساي سازمانهاي مستقل تابعه وزارت نفت ( حسب مورد ) .
.....


انتصاب کارمند درسمت سازماني با پايه کمتر از پايه شخصي مجاز نمي باشد، مگر در موارد ذيل :

1- تقليل پايه سمت سازماني ناشي از ارزيابي مجدد ياحذف سمت سازماني .

2- انتقال ازيک محل جغرافيائي به محل ديگر به دليل گرفتاري شخصي يا رأي کميسيون پزشکي با تأييد مدير يا مدير عامل ذيربط .

3- منع اشتغال در واحد قبلي به علل انضباطي .

=========================================================================
حقوق و مزایا هم ضرر می کنه مثلا یه نمونه اینکه حق مسکن کمتری میگره و...
با اینکاری که کردن و شما رو روی گرید 12 قرار دادن به زودی شما فریز خواهی شد و پایه شخصی(برای لیسانس و بدون سابقه آنچنانی 11) با پایه سمت با هم برابر میشه که اون هم بحث مفصلی داره که بعدش چه اتفاقی می افته. من تو پست های قبلی یه خورده این بحث رو باز کردم.

مرسی جناب صالحی
پس من بهتره برم یه واحد دیگه که یه سمت 13 یا14 خالی داشته باشه. درسته؟ اخه بمن گفتن حقوق و مزایا هیچ فرقی نمیکنه چون برای حقوق و مزایا مدرک تحصیلی ملاکه نه گرید سازمانی!!! یعنی خالی بستن!!؟؟ البته میتونم برم یه واحد دیگه که یه سمت 13 خالی داره. اما چون یوخده با بچه های این واحد رفیق شدیم با توجه به این که گفت مزایا فرقی نمیکنه میخاستم همین واحد با 12 بمونم پس حالا که اینجوره و ضرر میکنم برم تو اون واحد و13 بگیرم بهتره. درسته؟
 

si_ja103

عضو جدید
درود دوستان ، خسته نباشین ممنون بابت همه پستایی که تا حالا داشتین.

منم هنوز دعوت به کار نشدم ولی تا به حال دو سه بار تماس موفق با pogc داشتم که هر بار یه جواب دادن
اولین بار پس از اعزام گروه اول بود که من علت رو جویا شدم گفتن شما تیر!
تیر جویا شدیم پس چی شد گفتن مرداد
مرداد گفتن شهریور
گروه سوم که اعلام شد دیگه زنگ زدم با صدای ملتمسانه که تو رو خدا برنامه داریم واسه زندگیمون بگین چرا دعوت نمیکنین!
خلاصه گفتن که شما قطعا قبولی ولییییییییییییییییییی هنوز یه چیزی به نام کد مجوز واستون صادر نشده که بتونیم دعوتتون کنیم گفتم خب حالا من چه کار کنم ؟کیو ببینم ؟ گفتن یه روند کاملا اداریه باش تا تماس بگیریم . تیر ماه یه بنده خدایی تو نیرو انسانی به من گفت که شما ها دارین به ترتیب مدرک و رشته دعوت میشین.
2 تا درخواست :
1. الان حرف آخر طرف درسته؟یعنی هیچ لیسانس عمرانی تا حالا دعوت نشده ؟
2.دومیشم اینکه هر کی زنگ زد یه نیم نگاهی به دیگران هم داشته باشه بپرسه دیکه این مرحله آخره دیگه؟یا بازم یه گروه دیگه دارن!؟
 

saleh-sinava

عضو جدید
درود دوستان ، خسته نباشین ممنون بابت همه پستایی که تا حالا داشتین.

منم هنوز دعوت به کار نشدم ولی تا به حال دو سه بار تماس موفق با pogc داشتم که هر بار یه جواب دادن
اولین بار پس از اعزام گروه اول بود که من علت رو جویا شدم گفتن شما تیر!
تیر جویا شدیم پس چی شد گفتن مرداد
مرداد گفتن شهریور
گروه سوم که اعلام شد دیگه زنگ زدم با صدای ملتمسانه که تو رو خدا برنامه داریم واسه زندگیمون بگین چرا دعوت نمیکنین!
خلاصه گفتن که شما قطعا قبولی ولییییییییییییییییییی هنوز یه چیزی به نام کد مجوز واستون صادر نشده که بتونیم دعوتتون کنیم گفتم خب حالا من چه کار کنم ؟کیو ببینم ؟ گفتن یه روند کاملا اداریه باش



تا تماس بگیریم . تیر ماه یه بنده خدایی تو نیرو انسانی به من گفت که شما ها دارین به ترتیب مدرک و رشته دعوت میشین.


2 تا درخواست :
1. الان حرف آخر طرف درسته؟یعنی هیچ لیسانس عمرانی تا حالا دعوت نشده ؟
2.دومیشم اینکه هر کی زنگ زد یه نیم نگاهی به دیگران هم داشته باشه بپرسه دی



که این مرحله آخره دیگه؟یا بازم یه گروه دیگه دارن!؟













سلام
تمام گروهها عمران دعوت شدن
این هفته هم دندون رو جیگر میزاریم تا هفته بعد
اصلا چرا این اجلاس سران باید تو تهران میبود چرا ننداختنش تو مشهد یا تبریز یا اصفهان ... . . . . اصلا یه وضعیتی شده یرا گروه 4 !!!!!!.................. . . . . .
 

Arbitrage

عضو جدید
عاون وزیر نفت به پانا نیوز اعلام کرد: ۱۳۹۱/۶/۵

نحوه محاسبه حقوق کارکنان نفتی در سال 91/ بازنگری حقوق پایه


معاون وزیر نفت با تشریح نحوه محاسبه حقوق کارکنان صنعت نفت در سال 91 از بازنگری حقوق پایه کارکنان جدید الاستخدام صنعت نفت خبر داد و اعلام کرد: 96 درصد از کارکنان صنعت نفت، حقوق پایه کمتر از یک میلیون تومان می‌گیرند.

دکتر کریم سلحشور در گفتگو با خبرنگار پانا نیوز درباره جزئیات فرمول تعیین حقوق کارکنان صنعت نفت در سالجاری با بیان اینکه درسال‌های گذشته فرمولی تنظیم شده بود که دارای یک بخش ثابت بود و یک بخش درصدی و وقتی این فرمول اعمال می‌شد، گفت: بر این اساس برای بازه‌ای از جدید‌الاستخدام‌ها درصد بالایی را شامل می‌شد و برای افرادی که سنوات زیادی دارند، درصد کمتری از افزایش حقوق را در بر داشت، تاکید کرد: همین امر موجب نوعی چالش عمیق بین مجموعه کارکنان صنعت نفت شده بود

معاون منابع انسانی وزیر نفت، افزود: بنابراین باتوجه به اینکه این روند در سه تا چهار سال گذشته عمل شده بود، کارشناسان نفتی معتقد بودند در این مدت بخشی از فاصله حقوقی موجود برطرف شده و این درحالیست که در همان مدت نیز افراد با سنوات بالا و به‌ویژه همکارانی که در شرف بازنشستگی بودند، اعتراض داشتند؛ بنابارین اگر مدتی نیز فقط فرمول متعارف اعمال شود، تعادل بهتری برقرار خواهد شد.

وی در این خصوص توضیح داد: به این تریتب که در این سال‌ها بسیاری از افراد با حقوق پایه کم بازنشست شدند و استدلال می‌کنند از آنجا که سال‌های کمی تا بازنشستگی آنها باقی‌مانده و با پایه کم، کل مبلغ حقوق بازنشستگی آنها پس از کسر فوق‌العاده‌ها نیز بسیار ناچیز می‌شود زیرا مبنای حقوق بازنشستگی حقوق پایه است، خواستار توجه به این موضوع شدند.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه هم‌اکنون بین 96 تا 97 درصد از کارکنان صنعت نفت، حقوق پایه کمتر از یک میلیون تومان دارند، تشریح کرد: بنابراین کلا در صنعت نفت حقوق پایه کم است و اینطور نیست که برخی دوستان تصور می‌کنند حقوق پایه در صنعت نفت بالا است که درنتیجه گاهی در محاسباتشان ممکن است نتایج نادرستی را به دست آورند.

به گفته این مقام مسئول بنابراین با مجموعه‌ای مواجه هستیم که بخشی دارای سنوات بیشتر و بخشی سنوات کمتر دارند؛ همکاریانی که سنوات بالا دارند، طی سال‌های متمادی این سنوات را به‌دست آورده‌اند و دیگر فرصت کمتری دارند تا حقوقشان را افزایش دهند. درحالی که افراد با سنوات کم، فرصت‌های بیشتری دارند تا حقوقشان افزایش پیدا کند.

نماینده تام الاختیار وزیر نفت در ادامه تصریح کرد: ازسوی دیگر افراد با سنوات بالا درحالی با حقوق کم بازنشسته می‌شوند که فرزندانشان بزرگ و هزینه‌هایشان بیشتر شده است. اگرچه واقعا آرزو داریم شرایط طوری بود که فرمولی تنظیم می‌شد که هیچ گروهی ناراضی نباشد ولی با این مطلب مواجه بودیم که سه تا چهار سال فرمول به نفع افراد با سابقه کم اعمال شده بود و استمرار آن می‌توانست مشکلات غیر قابل جبرانی را برای دیگر افراد در آستانه بازنشستگی ایجاد کند.

سلحشور این مطلب که معمولا افراد با سابقه بالا پایه حقوق بالاتری دارند را با شدت و ضعف متفاوت، موضوعی معمول در همه دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: با این وجود درصدی که دولت هرساله برای افزایش حقوق اعمال می‌کند، برمبنای پایه است و فرولی کع در سال‌های گذشته در صنعت نفت اعمال شده بود نیز با هدف کاهش این فاصله بوده است.

وی با اشاره به اینکه درک متقابل می‌تواند در رسیدن به تفاهم جمعی موثر باشد، با پذیرش افزایش هزینه‌های زندگی برای همه افراد چه با سابقه زیاد و چه کم سابقه، یادآوری کرد: با این وجود تعهد یک خانواده برای فرزندان بزرگتر دانشجو و یا در شرف ازدواج نسبت به فرزندان خردسال متفاوت است.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از رویکرد جدی این معاونت مبنی بر بازنگری حقوق پایه جدیدالاستخدام‌های صنعت نفت خبر داد و اظهار کرد: این روند می‌تواند می‌تواند موجب کاهش اختلاف ایجاد شده در پایه کارکنان باشد. به نظر ما حقوق بدو استخدام باید ارتباطی با شرایط تورمی داشته باشد تا این چالش ایجاد نشود.

http://pananews.ir/news/10692/نحوه-محاسبه-حقوق-کارکنان-نفتی-در-سال-91/-بازنگری-حقوق-پایه----04:12/
 

takmilzarfiat

اخراجی موقت
تکمیل ظرفیت همچنان در هاله ای از ابهاممممممممممممممممممممم م

تکمیل ظرفیت همچنان در هاله ای از ابهاممممممممممممممممممممم م

اطلاعيه مهم در خصوص آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب شركت ملي نفت ايران
براي مردودين مصاحبه هاي استخدامي آبان و آذرماه سال 1390 كه تا كنون پذيرفته نشده اند


آخرين باقيمانده ظرفيت جذب نيروي انساني شركت ملي نفت از محل مجوز سال 1390 از دو طريق ذيل تكميل مي گردد:

الف- جهت تامين قسمتي از اين ظرفيت، تعداد 45 نفر از داوطلبان ذخيره كه در مجموع نمرات آزمون كتبي و مصاحبه استخدامي حد نصاب لازم را كسب نموده اند به عنوان پذيرفته شده نهايي به همان شركتي كه مصاحبه شده اند معرفي مي گردند.

ب- جهت تامين آخرين باقيمانده، براي بيش از 600 نفر از مردودين مصاحبه هاي استخدامي از تاريخ 25 لغايت 30 شهريور ماه سال جاري در دو حوزه تهران و ماهشهر در شركتهايي غير از محل اوليه مصاحبه استخدامي مجدد برگزار خواهد گرديد كه موارد حائز اهميت در اين خصوص به شرح ذيل مي باشد:

- صرفاً از داوطلباني كه در مرحله اول مصاحبه هاي استخدامي (آبان و آذرماه 90) شركت نموده ولي در نهايت پذيرفته نشده اند بر اساس تعداد نياز در هر يك از سهميه هاي استخدامي و رتبه بندي آزمون كتبي دعوت بعمل خواهد آمد.
- داوطلبان مربوطه جهت اطلاع از وضعيت دعوت به مصاحبه خود و مكان و زمان برگزاري مصاحبه مي توانند از تاريخ 10 شهريور ماه از طريق همين پايگاه اقدام نمايند.
- نتايج اين مصاحبه ها از نيمه دوم مهر ماه از طريق همين پايگاه اطلاع رساني خواهد شد.
- اين مصاحبه ها آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب بوده و بدين ترتيب موضوع آزمون استخدامي سال 90 شركت ملي نفت ايران به پايان مي رسد.

خدایا بازم مصاحبه ای خدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااا
:cry::eek::w00::w00::w00::w06::w06::w06::w06::w13::w13::w00::w00::w39:
اطلاعيه مهم در خصوص آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب شركت ملي نفت ايران
براي مردودين مصاحبه هاي استخدامي آبان و آذرماه سال 1390 كه تا كنون پذيرفته نشده اند


آخرين باقيمانده ظرفيت جذب نيروي انساني شركت ملي نفت از محل مجوز سال 1390 از دو طريق ذيل تكميل مي گردد:

الف- جهت تامين قسمتي از اين ظرفيت، تعداد 45 نفر از داوطلبان ذخيره كه در مجموع نمرات آزمون كتبي و مصاحبه استخدامي حد نصاب لازم را كسب نموده اند به عنوان پذيرفته شده نهايي به همان شركتي كه مصاحبه شده اند معرفي مي گردند.

ب- جهت تامين آخرين باقيمانده، براي بيش از 600 نفر از مردودين مصاحبه هاي استخدامي از تاريخ 25 لغايت 30 شهريور ماه سال جاري در دو حوزه تهران و ماهشهر در شركتهايي غير از محل اوليه مصاحبه استخدامي مجدد برگزار خواهد گرديد كه موارد حائز اهميت در اين خصوص به شرح ذيل مي باشد:

- صرفاً از داوطلباني كه در مرحله اول مصاحبه هاي استخدامي (آبان و آذرماه 90) شركت نموده ولي در نهايت پذيرفته نشده اند بر اساس تعداد نياز در هر يك از سهميه هاي استخدامي و رتبه بندي آزمون كتبي دعوت بعمل خواهد آمد.
- داوطلبان مربوطه جهت اطلاع از وضعيت دعوت به مصاحبه خود و مكان و زمان برگزاري مصاحبه مي توانند از تاريخ 10 شهريور ماه از طريق همين پايگاه اقدام نمايند.
- نتايج اين مصاحبه ها از نيمه دوم مهر ماه از طريق همين پايگاه اطلاع رساني خواهد شد.
- اين مصاحبه ها آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب بوده و بدين ترتيب موضوع آزمون استخدامي سال 90 شركت ملي نفت ايران به پايان مي رسد.

 

salehi.com

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
مرسی جناب صالحی
پس من بهتره برم یه واحد دیگه که یه سمت 13 یا14 خالی داشته باشه. درسته؟ اخه بمن گفتن حقوق و مزایا هیچ فرقی نمیکنه چون برای حقوق و مزایا مدرک تحصیلی ملاکه نه گرید سازمانی!!! یعنی خالی بستن!!؟؟ البته میتونم برم یه واحد دیگه که یه سمت 13 خالی داره. اما چون یوخده با بچه های این واحد رفیق شدیم با توجه به این که گفت مزایا فرقی نمیکنه میخاستم همین واحد با 12 بمونم پس حالا که اینجوره و ضرر میکنم برم تو اون واحد و13 بگیرم بهتره. درسته؟

سلام. خواهش می کنم. هرچیزی که من اینجا می گم همگی براساس قوانین و مقررات نفت هست. حالا اگه اونا به صورت شفاهی میگن اثر نداره، من حقیقتا نمی تونم تضمین کنم.

برخی مزایا از جمله "حق جذب سمت"، برای سمت های 11 تا 15 مبلغش فرقی نمی کنه. ولی برای گرید 15 به بعد فرق می کنه. حق مسکن 100 درصد فرق می کنه. به ازای هر پایه سمت بیشتر از پایه شخصی 2درصد بیس اضافه میشه به حق مسکن.
دردسر اونجا شروع میشه که شما پایه شخصی با پایه سمت یکی بشه(فریز شدن) و جای خالی هم نباشه که شما یه پایه سمت بری بالاتر. پس بهتره همین الان تا سمت خالی وجود داره بری رو سمت بالاتر و مطمئن باش بهتره! تا پایه سمت 15 جا داری.

پیشنهادم اینه که بری امور مالی و اداری و بطور دقیق این قضیه رو سوال و بعدا تصمیم گیری کنی. حرف های من صرفا راهنمایی هست و ملاک خوبی برای تصمیم گیری نیست.
 

FAMINE RIAN

عضو جدید
سلام
گرید و سمت هایی که الان به شما دادن به این منظور بوده که فقط چارت های سازمانی به صورت موقت پر شن بعد یه مدت خود مدیر اصلی میاد سمت های دقیق رو می چینه و تا گرید 16 تفاوت حقوقی وجود نداره.
اینکه کسی رو هر سمتی هست به این معنیه که وقتی ژایه شخصیش به سازمانیش رسید میتونه رو اون ژست بمونه حالا اونی که دادن 13-14 یا 15 باشه فرقی نداره فقط اگه تو یه واحد هستین که با شما هم خوانی نداره به هر دلیل از اول تغییر بدین نه اینکه 6 ماه دیگه چون من که پرسیدم میگفتن باید 2 سال رو یه سمت باشی تا رسمی شی اگه بعد چند ماه تغییر ژست و مدیریت بدی اون وقت مدت زمانی که رو ژست قبلی بودی واستون حساب نمیشه .

هروقت 2هفته عسلویه اومدین اتوماتیک تمام این قوانین با ریز جزئیات دستتن میاد .



شاد و ژیروز باشید
 

salehi.com

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
.....
1. الان حرف آخر طرف درسته؟یعنی هیچ لیسانس عمرانی تا حالا دعوت نشده ؟
....
.....
تمام گروهها عمران دعوت شدن
.....

سلام
گروه 1 هیچ مهندس عمرانی نداشت
گروه 2 تعدادی لیسانس و تعددی فوق لیسانس عمران داشت. اگه اشتباه نکنم نزدیک به 50 نفر. تقریبا 34 نفر لیسانس رو مطمئنم ولی تعداد ارشد ها رو نمی دونم.
گروه 3 هم که به تازگی رفتن و عمران هم دعوت شده.
 

one_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینجا الان بقیه رشته‌ها هم هستند اما هنوز با خیلی از بچه‌ها آشنا نشدیم فقط می‌دونم در حد ۵الی۶ نفر موادی هستیم اگه اشتباه نکنم :)
اوکی موفق باشید همگی
رفیق ما (فخاری) اتاق 315 اس بش سلام برسون :دی
 

mostafa6x

عضو جدید
سلام


بله راستش من زنگ زدم اداره تامین اونا تا حدی دلک را قرص کردن که مشکلی پیش نمیاد
یعنی کارم به لحاظ قانونی مشکل داره ولی ظاهرا به این قانون چندان عمل نمیشود و سخت گیری نمی کنن
ولی با هر کس مشورت می کنم می گن بزار شرکت نفت کارت 100% اوکی بشه بعد استعفا بده ولی من که فعلا اینجا منتظر جواب گزینش هستم اوناه هم گفتن بعد از تعطیلات تهران تماس بگیرم

لازم نیست به کسی بگی چون ماه های اول که هنوز رسمی نفت نشدی . بعدش ببین کدوم برات بهتره همون رو انتخاب کن قانون هست ولی اجرا نمی شه
 

m1984mm

عضو جدید
برای کسایی که مثل خودم منتظر تکمیل ظرفیت هستن..........
داوطلبان مربوطه جهت اطلاع از وضعيت دعوت به مصاحبه خود و مكان و زمان برگزاري مصاحبه مي توانند از تاريخ 13 شهريور ماه از طريق همين پايگاه اقدام نمايند(http://azmoon.nioc.ir/)....
از همین الان تاخیر رو شروع کردن از 10 شد 13
:razz:
 

takmilzarfiat

اخراجی موقت
خدا شد 13 شهریوررررررررررررررررررررررررررررر خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 

takmilzarfiat

اخراجی موقت
این 45 نفر کی اعلام میشه؟
13 شهریور تاریخ مصاحبه هاست

اطلاعيه مهم در خصوص آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب شركت ملي نفت ايران
براي مردودين مصاحبه هاي استخدامي آبان و آذرماه سال 1390 كه تا كنون پذيرفته نشده اند


آخرين باقيمانده ظرفيت جذب نيروي انساني شركت ملي نفت از محل مجوز سال 1390 از دو طريق ذيل تكميل مي گردد:

الف- جهت تامين قسمتي از اين ظرفيت، تعداد 45 نفر از داوطلبان ذخيره كه در مجموع نمرات آزمون كتبي و مصاحبه استخدامي حد نصاب لازم را كسب نموده اند به عنوان پذيرفته شده نهايي به همان شركتي كه مصاحبه شده اند معرفي مي گردند.

ب- جهت تامين آخرين باقيمانده، براي بيش از 600 نفر از مردودين مصاحبه هاي استخدامي از تاريخ 25 لغايت 30 شهريور ماه سال جاري در دو حوزه تهران و ماهشهر در شركتهايي غير از محل اوليه مصاحبه استخدامي مجدد برگزار خواهد گرديد كه موارد حائز اهميت در اين خصوص به شرح ذيل مي باشد:

- صرفاً از داوطلباني كه در مرحله اول مصاحبه هاي استخدامي (آبان و آذرماه 90) شركت نموده ولي در نهايت پذيرفته نشده اند بر اساس تعداد نياز در هر يك از سهميه هاي استخدامي و رتبه بندي آزمون كتبي دعوت بعمل خواهد آمد.
- داوطلبان مربوطه جهت اطلاع از وضعيت دعوت به مصاحبه خود و مكان و زمان برگزاري مصاحبه مي توانند از تاريخ 13 شهريور ماه از طريق همين پايگاه اقدام نمايند.
- نتايج اين مصاحبه ها از نيمه دوم مهر ماه از طريق همين پايگاه اطلاع رساني خواهد شد.
- اين مصاحبه ها آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب بوده و بدين ترتيب موضوع آزمون استخدامي سال 90 شركت ملي نفت ايران به پايان مي رسد.



* نتایج تكميل ظرفيت *
 

vahid801

عضو جدید

اطلاعيه مهم در خصوص آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب شركت ملي نفت ايران
براي مردودين مصاحبه هاي استخدامي آبان و آذرماه سال 1390 كه تا كنون پذيرفته نشده اند


آخرين باقيمانده ظرفيت جذب نيروي انساني شركت ملي نفت از محل مجوز سال 1390 از دو طريق ذيل تكميل مي گردد:

الف- جهت تامين قسمتي از اين ظرفيت، تعداد 45 نفر از داوطلبان ذخيره كه در مجموع نمرات آزمون كتبي و مصاحبه استخدامي حد نصاب لازم را كسب نموده اند به عنوان پذيرفته شده نهايي به همان شركتي كه مصاحبه شده اند معرفي مي گردند.

ب- جهت تامين آخرين باقيمانده، براي بيش از 600 نفر از مردودين مصاحبه هاي استخدامي از تاريخ 25 لغايت 30 شهريور ماه سال جاري در دو حوزه تهران و ماهشهر در شركتهايي غير از محل اوليه مصاحبه استخدامي مجدد برگزار خواهد گرديد كه موارد حائز اهميت در اين خصوص به شرح ذيل مي باشد:

- صرفاً از داوطلباني كه در مرحله اول مصاحبه هاي استخدامي (آبان و آذرماه 90) شركت نموده ولي در نهايت پذيرفته نشده اند بر اساس تعداد نياز در هر يك از سهميه هاي استخدامي و رتبه بندي آزمون كتبي دعوت بعمل خواهد آمد.
- داوطلبان مربوطه جهت اطلاع از وضعيت دعوت به مصاحبه خود و مكان و زمان برگزاري مصاحبه مي توانند از تاريخ 13 شهريور ماه از طريق همين پايگاه اقدام نمايند.
- نتايج اين مصاحبه ها از نيمه دوم مهر ماه از طريق همين پايگاه اطلاع رساني خواهد شد.
- اين مصاحبه ها آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب بوده و بدين ترتيب موضوع آزمون استخدامي سال 90 شركت ملي نفت ايران به پايان مي رسد.



* نتایج تكميل ظرفيت *
لینک نتایج تکمیل ظرفیت که تغییری نکرده!!
 

Arbitrage

عضو جدید

اطلاعيه مهم در خصوص آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب شركت ملي نفت ايران
براي مردودين مصاحبه هاي استخدامي آبان و آذرماه سال 1390 كه تا كنون پذيرفته نشده اند


آخرين باقيمانده ظرفيت جذب نيروي انساني شركت ملي نفت از محل مجوز سال 1390 از دو طريق ذيل تكميل مي گردد:

الف- جهت تامين قسمتي از اين ظرفيت، تعداد 45 نفر از داوطلبان ذخيره كه در مجموع نمرات آزمون كتبي و مصاحبه استخدامي حد نصاب لازم را كسب نموده اند به عنوان پذيرفته شده نهايي به همان شركتي كه مصاحبه شده اند معرفي مي گردند.

ب- جهت تامين آخرين باقيمانده، براي بيش از 600 نفر از مردودين مصاحبه هاي استخدامي از تاريخ 25 لغايت 30 شهريور ماه سال جاري در دو حوزه تهران و ماهشهر در شركتهايي غير از محل اوليه مصاحبه استخدامي مجدد برگزار خواهد گرديد كه موارد حائز اهميت در اين خصوص به شرح ذيل مي باشد:

- صرفاً از داوطلباني كه در مرحله اول مصاحبه هاي استخدامي (آبان و آذرماه 90) شركت نموده ولي در نهايت پذيرفته نشده اند بر اساس تعداد نياز در هر يك از سهميه هاي استخدامي و رتبه بندي آزمون كتبي دعوت بعمل خواهد آمد.
- داوطلبان مربوطه جهت اطلاع از وضعيت دعوت به مصاحبه خود و مكان و زمان برگزاري مصاحبه مي توانند از تاريخ 13 شهريور ماه از طريق همين پايگاه اقدام نمايند.
- نتايج اين مصاحبه ها از نيمه دوم مهر ماه از طريق همين پايگاه اطلاع رساني خواهد شد.
- اين مصاحبه ها آخرين مرحله تكميل ظرفيت جذب بوده و بدين ترتيب موضوع آزمون استخدامي سال 90 شركت ملي نفت ايران به پايان مي رسد.



* نتایج تكميل ظرفيت *
تکمیل ظرفیت شامل کدام شرکت ها است؟
نفت وگار پارس چند نفر؟
نفت فلات قاره چند نفر؟
مناطق نفت خیر جنوب چند نفر؟
مناطق نفت مرکزی چند نفر؟
پالایش و پخش فرآورده های نفتی چند نفر؟
و...
 

Mohsen406

عضو جدید
لازم نیست به کسی بگی چون ماه های اول که هنوز رسمی نفت نشدی . بعدش ببین کدوم برات بهتره همون رو انتخاب کن قانون هست ولی اجرا نمی شه

سلام مصطفی جان
ممنون بابت راهنماییت.
ممتازین را چند وقت بعد از شروع به کار رسمی می کنن؟
دوره کارآموزی یا آموزش خاصی ندارن فکر کنم درسته؟
 
سلام
گروه 1 هیچ مهندس عمرانی نداشت
گروه 2 تعدادی لیسانس و تعددی فوق لیسانس عمران داشت. اگه اشتباه نکنم نزدیک به 50 نفر. تقریبا 34 نفر لیسانس رو مطمئنم ولی تعداد ارشد ها رو نمی دونم.
گروه 3 هم که به تازگی رفتن و عمران هم دعوت شده.
سلام
گروه 3 تعداد لیسانس و فوق لیسانس عمران روی هم 27نفر هست
 

reza_sss

عضو جدید
سلام

سلام

سلام مهندس(ehsan 6472) حالت خوبه؟؟؟از پالایشگاه ابادان جه خبر؟؟؟؟؟
مهندس ی دو سه روزی هست با این شماره61626868و 61626869 دارم تماس میگیرم ولی کسی جواب نمیده؟؟؟؟؟؟:(:(:(:(
 

ehsan6472

عضو جدید
سلام مهندس(ehsan 6472) حالت خوبه؟؟؟از پالایشگاه ابادان جه خبر؟؟؟؟؟
مهندس ی دو سه روزی هست با این شماره61626868و 61626869 دارم تماس میگیرم ولی کسی جواب نمیده؟؟؟؟؟؟:(:(:(:(
سلام دوست عزیز من شنبه 11/6/91 دوره آموزشیم شروع میشه.
دوست عزیز تهران این هفته همش تعطیله.
پنج شنبه ها و جمعه هر هفته هم که تعطیل هستن.
 

hyperlink05

عضو جدید
تکمیل ظرفیت نفت

تکمیل ظرفیت نفت

سلام به تمامی دوستان. میخواستم بپرسم آیا کسی دلیل مصاحبه مجدد برای تکمیل ظرفیت آزمون شرکت نفت رو میدونه؟
 
آخرین ویرایش:

si_ja103

عضو جدید
سلام به تمامی دوستان. میخواستم بپرسم آیا کسی دلیل مصاحبه مجدد برای تکمیل ظرفیت آزمون شرکت نفت رو میدونه؟
درود خودش بنده خدا نوشته تو اطلاعیه اونایی که مصاحبه استخدامی نمره نیاوردند دوباره مصاحبه میشن!یعنی ای کسانی که یک بار رد شده اید بشنید درس بخونید که یک شانس دیگر به شما دادیم!
 
بالا