ماجراي مجري ایرانی تلويزيون که انواع مواد مخدر را تجربه کرده!

mohsen 88

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولين دود ترياک را که زدم حدود نيم متر از زمين فاصله گرفتم.آن موقع نمي فهميدم چه بلايي سر خودم مي آورم،آن لحظه خيلي لذت داشت ولي اگر مي دانستم که اين قدر بدبختي مي کشم هيچوقتسراغش نمي رفتم.همين لذتها بعد از چند سال مصرف تمام مي شود و فقط بدبختي اش مي ماند.

به گزارش سرويس فرهنگ و هنر جهان،"عباس امير معافي" مجري برنامه "شروع خوب" که هر هفته از شبکه سوم سيما پخش مي شود،جوان 28 ساله اي است که انواع و اقسام مواد مخدر را از زمان کودکي و نوجواني اش تجربه کرده و البته در حال حاضر درمان شده، در ادامه گفتگوي فوق مي گويد:اگر يک ساختمان مواد هم جلويش بگذارند سراغش نمي رود چون لذتهاي بزرگتري را تجربه کرده است.
وي چند سال پيش به سازمان ملل هم رفته و به عنوان يک جوان موفق در بازتواني در سازمان ملل معرفي شده است.
او بعد از 10 سال مصرف،ترک اعتياد کرده و درمان شده و عضو تيم ملي تير و کمان هم شده بود.وي در زمان اعتياد 52 کيلوگرم وزن داشته وپس از درمان به 95 کيلوگرم وزن رسيده است.
زمان اولين تجربه مصرف مواد:
وي در 5 سالگي يواشکي ته سيگار پدرش را مي کشيده،در 7 سالگي اولين نخ سيگار را خريده و کامل کشيده است.در 9 سالگي به قول خودش زهر ماري خورده،در 11 سالگي اولين بار حشيش را تجربه کرده است،12 سالگي شروع رسمي اعتيادش بوده ،از 12 سالگي تا 14 سالگي بي وقفه مواد مصرف مي کرده است،در 18 سالگي کاملا تغيير قيافه داده بگونه اي که به گفته خودش حتي دوستان معتادش هم ديگر قبولش نداشته اند و از وي دوري مي کرده اند و در 23 سالگي درمان کامل شده است.

عباس امير معافي هم اکنون مجري برنامه "شروع خوب" که برنامه اي با موضوع اعتياد است مي باشد و در يک موسسه ترک اعتياد به عنوان يک همسفر در حال کمک به درمان افراد معتاد است
 

Similar threads

بالا