ممنون ...خیلی زیبا بود
از همون به خاطر حضورتون ممن.نمنه نه اشتباهه....اصلا فکره شستن و هم نکنید.....!!
خیلی باحال بود.......

مرسی داداشششمثه همیشه عالی و زیبا
نشویید..............
![]()
چشم میشوییم...:دی!!!پ نه پ بشویید..!
چشم میشوییم...:دی!!!![]()
چون شما گفتی:دی!!!د نه د چرا میشوری؟؟!!:دی
چون شما گفتی:دی!!!
.
.
.
دیگه شستیم و کاری هم از دستت بر نمیاد!![]()
چون شما گفتی:دی!!!
.
.
.
دیگه شستیم و کاری هم از دستت بر نمیاد!![]()
..اینهمه زحمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من همینو بلدم خوبه؟حالا که شستی باید دوباره خاک بریزی روش نقاشی بکشی...:دی
یکی بهترشو کشیدم ....ببینخو چرا شستییی...اینهمه زحمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
لطفآ کمی حمایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | تالار عکس | 6 | |
|
|
«من مسلمانم، مرا بکش» | تالار عکس | 61 | |
|
|
لطفا مرا بشویید!!!!! یا نشویید!!!!!! | تالار عکس | 85 | |
|
|
هرچه تبر زدی مرا...........+عکس | تالار عکس | 2 | |
|
|
مرا بشنو، ببین... ای «من» | تالار عکس | 1 |