كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

khooshe

مدیر بازنشسته
مرفاوي: ديدار با ابومسلم را فداي دربي نمي‌كنم

مرفاوي: ديدار با ابومسلم را فداي دربي نمي‌كنم

مرفاوي: ديدار با ابومسلم را فداي دربي نمي‌كنم


سرمربي استقلال گفت: ديدار با ابومسلم را فداي دربي نخواهم کرد.
صمد مرفاوي اظهار داشت: پس از بازي با استيل آذين هم از لحاظ روحي و هم از لحاظ فني شرايط خوبي پيدا کرده‌ايم. ديدار مقابل ابومسلم براي ما اهميت ويژه اي دارد.
وي ادامه داد: درست است که ابومسلم در جدول رده بندي جايگاه خوبي ندارد اما اين تيم بسيار خطرناک است و با تغيير در کادر فني خود شرايط خوبي پيدا کرده است و اين مسئله را مقابل پيکان بخوبي نشان داد. اميدوارم در ديدار روز جمعه با ارائه يک بازي قابل قبول بتوانيم حريف را شکست دهيم و روندي صعودي داشته باشيم. هر دو تيم براي کسب 3 امتياز وارد زمین خواهند شد و اين مسئله به جذابيت‌هاي بازي مي‌افزايد.

سرمربي استقلال در خصوص محرومان اين تيم براي ديدار مقابل ابومسلم عنوان کرد: امير حسين صادقي محروم است اما حسين کاظمي فقط يک اخطار دارد و سه اخطاره نيست. اميد رضا روانخوه نيز به دليل مصدوميت تا مدت‌ها با ما نخواهد بود و مصدومي ديگري در تيم ما وجود ندارد.

مرفاوي در خصوص اينکه آيا از بازيکنان دو اخطاره تيمش در ديدار با ابومسلم استفاده مي‌کند يا خير؛ تاکيد کرد: مطمئن باشيد اگر بازيکن دو اخطاره‌اي در تيم ما وجود داشته باشد از آنها بازي خواهم گرفت و ديدار ابومسلم را فداي دربي نخواهم کرد. اين بازي براي ما اهميت ويژه‌اي دارد و براي کسب 3 امتياز بازي مي‌کنيم و به ديدارهاي آينده کاري نداريم.

وي در پايان در خصوص ديدار حساس هفته آينده استقلال و پرسپوليس که 14 بهمن برگزار مي‌شود گفت: در حال حاضر تنها به ديدار با ابومسلم فکر مي‌کنم و به بازي با پرسپوليس کاري ندارم. بعد از بازي با ابومسلم در خصوص برنامه‌هايمان براي دربي تصميم خواهيم گرفت.
تيم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادي ميزبان ابومسلم خواهد بود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تقابل پرسپوليسي‌ها و استقلالي‌ها پيش از دربي

تقابل پرسپوليسي‌ها و استقلالي‌ها پيش از دربي

تقابل پرسپوليسي‌ها و استقلالي‌ها پيش از دربي


هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.
برنامه هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اين هفته به شرح زير است:

* مقاومت سپاسي- استيل‌آذين
استيل‌آذين که بتازگي با جذب مهدي مهدوي‌کيا سر و صداي زيادي به راه انداخته است، ميهمان مقاومت سپاسي است. استيلي بخوبي مي‌داند که پس از شکست برابر استقلال و با توجه به شرايط موجود کسب 3 امتياز در اين مسابقه مي‌تواند شرايطش را بهبود ببخشد. در آن سوي ميدان مقاومت سپاسي درصدد است با استفاده از امتياز ميزباني، شرايط را به سود خود تغيير دهد.

* راه‌آهن - مس
راه‌آهن که وضعيت مناسبي در جدول ندارد، پذيراي تيمي است که با بوناچيچ همچنان در منطقه خطر به سر مي‌برد. مس براي رهايي از اين وضعيت و جدا شدن از تيم‌هاي انتهاي جدولي بايد اين ديدار را ببرد و راه‌آهن نيز براي فرار از سقوط محکوم به پيروزي است.

* ملوان - سايپا
شاگردان پورغلامي در زمين خود ميزبان سايپا هستند. ملوان موقعيت نسبتا خوبي در جدول دارد اما با توجه به نزديک بودن فاصله امتيازات عدم پيروزي در اين ميدان مي‌تواند براي آنها گران تمام شود. اين همان نکته‌اي است که درباره سايپا نيز صدق مي‌کند.

* صبا- سپاهان
صدرنشين بلامنازع ليگ در شرايطي ميهمان صبا است که شاگردان کربکندي هفته پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشتند. صبا پس از شکست برابر پاس همدان و به دليل عدم پرداخت مطالبات بازيکنان با مشکلات زيادي مواجه شد به طوري که يک روز تمرين اين تيم به همين دليل برگزار نشد. با اين شرايط آنها ميزبان سپاهان هستند که براي حفظ فاصله خود با ساير مدعيان چشم به 3 امتياز دوخته است.

* فولاد- تراکتورسازي
فولاد روند خوبي را در پيش گرفته و در صورت تداوم اين روند مي‌تواند به فاصله گرفتن از انتهاي جدول اميدوار باشد. آنها از تراکتورسازي پذيرايي مي‌کنند که وضعيت مناسبي در جدول دارد و به دنبال حفظ موقعيت خود است.

* ذوب‌آهن - پاس
2 تيم پيروز هفته بيست و چهارم در ورزشگاه فولادشهر رو در روي يکديگر قرار مي‌گيرند. ذوب‌آهن براي اينکه فاصله امتيازات خود را با تيم‌هاي پايين‌تر حفظ کند و از سپاهان عقب نيفتد، بايد 3 امتياز را بگيرد و پاس نيز که خود را با مديرروستا به رتبه‌هاي بالاتر رسانده، درصدد است با امتياز اصفهان را ترک کند.

* شاهين بوشهر- استقلال اهواز
شاهين و استقلال اهواز در جدول همسايه هستند و پيروزي در اين مسابقه مي‌تواند آنها را به آينده اميدوارتر کند. استقلال اهواز حالا ديگر باقري‌نيا را روي نيمکت خود نمي‌بيند و پس از منتفي شدن بازگشت دوباره خداداد عزيزي، با افشين کمايي رو در روي شاهين قرار مي‌گيرد.

* پيکان - پرسپوليس
رويارويي 2 پرسپوليسي بارزترين نکته اين مسابقه است. در يک سوي ميدان علي دايي قرار دارد و در سمت ديگر حميد درخشان که هر 2 سابقه حضور در پرسپوليس را دارند. دايي هفته پيش اولين پيروزي خود را با پرسپوليس تجربه کرد و براي اينکه تيمش را همچنان در بين مدعيان نگه دارد، بايد از قزوين دست پر بازگردد. حميد درخشان نيز که چند مسابقه است با پيکان نتايج خوبي نمي‌گيرد، به دنبال اعاده حيثيت و بازگشت دوباره به صف مدعيان است.

* استقلال- ابومسلم
پيروزي هفته گذشته برابر استيل‌آذين باعث شد صمد مرفاوي همچنان به فعاليت خود در استقلال ادامه دهد. استقلال در بازي رفت و در مشهد با 5 گل ابومسلم را شکست داده بود و حالا در ورزشگاه آزادي ميزبان اين تيم است. مصاف صمد مرفاوي و پرويز مظلومي که هر دو سال‌ها در استقلال حضور داشتند بر جذابيت مسابقه مي‌افزايد. ابومسلم در قعر جدول و در شرايط نامناسبي به سر مي‌برد و تنها چيزي که مي‌تواند اين تيم را به آينده اميدوار کند، پيروزي و يا حداقل کسب يک امتياز است. اين در حالي است که استقلال براي ماندن در جمع مدعيان به 3 امتياز اين مسابقه نياز دارد.

ديدارهاي پرسپوليس و استقلال برابر رقيبان خود در اين هفته در شرايطي برگزار مي‌شود که دربي پايتخت چهارشنبه 14 بهمن برگزار خواهد شد و مسابقات اين هفته پيش زمينه دربي محسوب مي‌شود. حضور بازيکنان دو اخطاره در ترکيب هر دو تيم و احتمال محروم شدن آنها از حضور در دربي از نکات قابل توجه است.

*برنامه هفته بيست و پنجم

پنجشنبه 8 بهمن- گراميداشت شهادت حضرت عمار ياسر صحابي گرانقدر حضرت امير مومنان علي عليه السلام و تکريم ياد و خاطره سلمان فارسي

مقاومت شهيد سپاسي- استيل آذين- حافظيه-شيراز- ساعت 14:45
البرز حاجي پور-کيانوش داوود زاده-سجاد طوري-جواد شرفي-ناظر:حميد خوشخوان

راه آهن- مس کرمان- اکباتان - تهران ساعت 14:45
محمد حسين اسدي-محمدرضا اميني-عباس انتظاري-محمدرضا اکبريان-ناظر:اسماعيل صفيري

ملوان- سايپا- تختي-انزلي-ساعت 15:15
احمد صالحي-حسن کامراني فر-صادق نوري-بيژن حيدري-ناظر:فرج اله يثربي

صباي قم- سپاهان - يادگار امام-قم-ساعت 15:15
محسن قهرماني-محسن فريماني-آرمان اسعدي-سيد مهدي سيد علي-ناظر:رحيم رحيمي مقدم

فولاد خوزستان- تراکتورسازي تبريز- تختي-اهواز-ساعت 15:15
اسماعيل آمري-مرتضي کريمي-علي موغلي-روح اله ارشادي-ناظر:بهرام مهرپيما

ذوب آهن- پاس - فولاد شهر-ساعت 15:15
محمود رفيعي-داوود رفعتي-مجيد شمس-فرهاد رستمي-ناظر:زاهد بحريني

شاهين بوشهر- استقلال اهواز- شهيد بهشتي-بوشهر-ساعت 15:15
رحيم مهر پيشه-حسين خانبان-حسين سنجري-اميد سعيد فر-ناظر:مسعود فلاح

جمعه 9 بهمن

پيکان – پرسپوليس- شهيد رجايي-قزوين-ساعت 13:45
خداداد افشاريان-رضا سخندان-سعيد علي نژاديان-امير حسين فتاحي-ناظر:محمد تولايي

استقلال تهران- ابومسلم- آزادي-تهران-ساعت 15:45
سعيد بخشي زاده-حيدر شکور-بهرام کياني-مرداس جابري-ناظر:نادر جعفري
 

khooshe

مدیر بازنشسته
محمدي: امكان تغيير تاريخ ديدار پرسپوليس و استقلال وجود نداشت

محمدي: امكان تغيير تاريخ ديدار پرسپوليس و استقلال وجود نداشت

محمدي: امكان تغيير تاريخ ديدار پرسپوليس و استقلال وجود نداشت


رئيس سازمان ليگ برتر دليل برگزاري ديدار پرسپوليس و استقلال در روز چهارشنبه 14 بهمن را اعلام کرد.
عزيز محمدي با اشاره به اينکه روز جمعه شانزدهم بهمن اربعين حسيني است، اظهار داشت: به دليل اينکه در اين روز نمي شد رقابت هاي ليگ برتر را برگزار کرد دربي به روز چهارشنبه موکول شد. روز پنجشنبه هم يک روز پيش از اربعين است و امکان برگزاري در اين روز هم وجود نداشت.

رئيس سازمان ليگ برتر ادامه داد: البته ما روزهاي ديگري را براي برگزاري دربي در نظر داشتيم اما با توجه به فشردگي ليگ و نظم رقابت ها و همچنين اينکه ليگ برتر تا پايان رقابت ها تعطيلي ندارد و برنامه ريزي ها از مدت ها پيش انجام شده امکان تغيير تاريخ دربي وجود نداشت.

وي در پاسخ به اين سئوال که چرا ديدار استقلال و پرسپوليس را به روز جمعه 23 يا پنجشنبه 22 بهمن موکول نشده، تصريح کرد: روز جمعه 23 بهمن رحلت پيامبر (ص) عظيم الشان اسلام است و عملا امکان برگزاري بازي در اين روز هم وجود نداشت. ضمن اينکه روز پنجشنبه هم يک روز پيش از رحلت است و هم اينکه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است. به همين خاطر دربي بزرگ تهران را در روز چهارشنبه 14 بهمن برگزار خواهيم کرد.

محمدي درباره شايعاتي که در مورد ناتواني سازمان ليگ براي برگزاري اين بازي در روز جمعه 16 بهمن منتشر شده گفت: تعجب مي کنم که چنين اخباري منتشر مي شود چرا که ما در ماه مبارک رمضان و ساعت 22:30 تا 15 دقيقه بامداد در حضور 90 هزار نفر در ورزشگاه آزادي بازي برگزار کرده ايم. همين دو هفته پيش 90 هزار نفر در تهران به ورزشگاه آزادي آمدند و شاهد ديدار استقلال و تراکتورسازي بودند آن وقت نمي توانيم دربي تهران را که بارها هم با نظم و ترتيب خاصي برگزار کرده ايم، سازمان دهي کنيم؟ براي برگزاري اين بازي در روز چهارشنبه هيچ مشکلي وجود ندارد و اطمينان داريم استقبال تماشاگران و طرفداران دو تيم از اين بازي به دليل حساسيت هاي جدولي مثل هميشه خوب خواهد بود.

رئيس سازمان ليگ خاطر نشان کرد: از هم اکنون برنامه ريزي براي ليگ دهم را آغاز کرديم و بزودي تقويم رقابت هاي ليگ برتر دهم را درست مثل ليگ برتر نهم براساس روزهاي فيفا و رقابت هاي اعلام شده از سوي AFC اعلام خواهيم کرد. فقط منتظر هستيم که بدانيم چند سهميه براي مدت زمان تعيين شده AFC و باشگاه ها در ليگ قهرمانان آسيا اعلام خواهد شد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
دور افتخار پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس و نمايش ركوردار جهان

دور افتخار پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس و نمايش ركوردار جهان

دور افتخار پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس و نمايش ركوردار جهان


سازمان ليگ به اتفاق کميته‌هاي فرهنگي و روابط ‌عمومي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال برنامه‌هاي فرهنگي دربي 68 را اعلام کرد.
عصر سه شنبه جلسه مشترکي بين کميته‌هاي روابط‌ عمومي و امور فرهنگي سازمان ليگ با کميته‌هاي فرهنگي و روابط‌ عمومي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال برگزار شد. حجت ا... بهمني مدير روابط عمومي و حميد رضا احمدي؛ مدير امور فرهنگي سازمان ليگ، محمد حيراني و مالک نمايندگان باشگاه استقلال و عباس عليپور و سيد محمد کهنگي نمايندگان پرسپوليس در اين جلسه حضور داشتند.
در پايان اين نشست دو ساعته پيشنهاد‌هاي زير براي برنامه فرهنگي پيش از مسابقه از سوي مسئولان به سازمان ليگ ارائه شد.

1ـ انجام بازي برگشت بين کوتوله‌هاي استقلال و پرسپوليس

2ـ با توجه به در پيش بودن اربعين حسيني و ايام پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي مقرر شد يک ذاکر مصيبت اهل بيت مداحي کند و همچنين گروه موزيک نيروهاي مسلح سرود‌هاي انقلابي را به صورت زنده اجرا کنند.

3ـ از هر باشگاه 5 پيشکسوت دعوت شوند تا از آنها تجليل به عمل آيد و آنها پيش از مسابقه در ورزشگاه دور افتخار بزنند.

"حب درويش " رکوردار جهاني روپايي در اين روز برنامه اجرا خواهد کرد.

5 ـ ساخت کليپي 10 دقيقه‌اي از صحنه‌هاي خاطره‌ انگيز و اخلاقي دربي‌هاي گذشته و حضور پرشور تماشاگران.

6 ـ انتخاب برترين‌هاي اخلاقي از هر دو تيم با اين عنوان که از هر تيم يک بازيکن برتر اخلاق انتخاب و جوايزي به او اهدا شود.

ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس چهارشنبه 14 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. اين شصت و هشتمين ديدار اين دو تيم است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مهدوي کيا: شرايط براي حضور در پرسپوليس فراهم نبود

مهدوي کيا: شرايط براي حضور در پرسپوليس فراهم نبود

اینم یه خبر واسه پرسپولیس....


مهدوي کيا: شرايط براي حضور در پرسپوليس فراهم نبود


هافبک جديد تيم استيل آذين گفت: با علي دايي مشکلي ندارم و تنها به اين دليل که شرايط براي حضور در پرسپوليس فراهم نبود به اين تيم نرفتم.
مهدي مهدوي کيا روز سه شنبه بعد از عقد قرارداد با باشگاه استيل آذين در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: من هميشه يک پرسپوليسي بوده ام اما، متاسفانه شرايط به گونه اي نبود که به پرسپوليس بروم.
وي اضافه کرد: ليست بازيکنان پرسپوليس در نيم فصل دوم کامل بود و اين مساله باعث شد نتوانم به اين تيم بپيوندم.
هافبک جديد تيم استيل آذين در پاسخ به سئوالي مبني بر مشکلات سابقش با علي دايي تاکيد کرد: دايي همبازي و مربي من بوده و با او دوست هستم، همانطور که گفتم حضورم در استيل آذين ارتباطي به مربيگري دايي در پرسپوليس نداشت.
هافبک سابق تيم اينتراخت فرانکفورت در خصوص دلايل جدايي اش از فوتبال آلمان تاکيد کرد: شرايط من در اينتراخت دشوار شده بود و دلايلي که مربي براي بازي ندادن به من ذکر مي کرد قابل قبول نبود.
مهدوي کيا ادامه داد: احساس مي کردم در نيم فصل دوم شرايطم بهتر باشد اما، گذشت زمان هم تفاوتي در بازي کردنم در فوتبال آلمان ايجاد نکرد و به همين خاطر تصميم گرفتم از اين تيم جدا شوم.
وي يادآور شد: از خانواده ام مي توان به عنوان دليل ديگر بازگشتم به ايران ياد کرد چرا که مي خواستم به آنها نزديک تر باشم.
کاپيتان سابق تيم ملي در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر حضور يکباره اش در ايران و ترک آلمان اظهار داشت: شرايطم در آلمان سخت بود. اگر باشگاه اينتراخت فرانکفورت در جريان جدايي ام قرار مي گرفت ممکن بود برايم مانع تراشي کند. به همين خاطر مي ترسيدم اين موضوع برايم دردسر ساز شود.
مهدوي کيا گفت: در مجموع فکر مي کنم به عنوان يک لژيونر در مدت 11 سال دوري از کشور هر کاري که لازم بود در فوتبال اروپا انجام داده ام.
وي درباره تيم استيل آذين نيز يادآور شد: با تمام توان براي خدمت به استيل آذين آماده ام. هدفمان در استيل آذين کسب سهميه ليگ قهرمانان آسياست و اميدورام بتوانيم به اين هدف دست يابيم.
هافبک جديد تيم استيل آذين در رابطه با ميزان آمادگي خود نيز تصريح کرد: در اردوي تدارکاتي نيم فصل با تيم اينتراخت در ترکيه تمرينات و بازي هاي دوستانه خوبي داشته ام و هم اکنون از نظر بدني براي بازي آماده بازي هستم.
مهدوي کيا با اشاره به انتخاب شماره 15 در تيم استيل آذين خاطرنشان ساخت: اگر شرايط بازي فراهم باشد با صلاحديد کادر فني از اين هفته مي توانم براي استيل آذين بازي کنم.
وي در خصوص افت تيم ملي بعد از رفتن بازيکنان برجسته سابق گفت: اين موضوع به بررسي نياز دارد که چرا در اين مدت تيم ملي نتوانسته بازيکنان خوبي را به خدمت بگيرد.
وي اضافه کرد: البته با آمدن علي دوستي در تيم هاي پايه باز هم شاهد ظهور بازيکنان ارزشمند در فوتبال ايران خواهيم بود.
 

ICE-B

عضو جدید
افرین به طرفدارای گلمون که تیمو رها نمیکنند حتی اگه توی بدترین شرایط باشیم....;)
:heart:عشق فقط پرسپولیس:heart:
سحری باز که خیال پردازی کردی ابجی
اینا توحمات یه مشت پرسپولیسیه
عشقه هرچی استقلالیه
که سرور هرچی لنگیه
 

arosak

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقا ما نوشتیم استقلال خواندند پرسپولیس، به جانه خودم راس میگم:D
همش زیر سر این احمدی نجات به جون صمد راست میگم....:D
اصلا من خودم بهش گفتم ...حال کردی حرفمو گوش کرد...من بهش رای دادم بایستی هوامو داشته باشه... یا نه؟:D
دربی رو که گفته غمت نباشه....
هو لا ....هولا.....:D

سحری باز که خیال پردازی کردی ابجی
اینا توحمات یه مشت پرسپولیسیه
عشقه هرچی استقلالیه
که سرور هرچی لنگیه
داداش گلم.... اول صبحی اومدی بری رو اعصابما...:D
عزیز دلم اون 6 تایی یا که خودشونم میدونم سرورشون پرسپولیس....
من نمیگم امار اینو میگه ...هه هه هه
حالا شما برو بگو اس اس ...خیلی خنده دار....ما به این ترکا میخندیم اخه گلم تو چرا؟
پرسپولیس سرور استقلال
 

miladmh

عضو جدید
به امید برد پیروزی در دربی 68

به امید برد پیروزی در دربی 68

دايي: در دربي براي پيروزي به ميدان مي‌رويم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي مقابل استقلال کاري به تساوي‌هاي گذشته ندارم و براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.
علي دايي پس از پيروزي مقابل پيکان درباره اين ديدار اظهار داشت: بازي خوبي را شاهد بوديم. هر 2 تيم عملکرد خوبي داشتند و با اين شرايط جوي هم پيکان و هم پرسپوليس موقعيت‌هاي فراواني را در بازي ايجاد کردند و شاهد رقابتي ديدني بوديم. وي ادامه داد: من به شاگردانم تبريک مي‌گويم. آن‌ها زحمات خودشان را کشيدند. آخرين پيروزي پرسپوليس در خارج از خانه در دور رفت مسابقات ليگ برتر مقابل پاس همدان بود و موفق شديم پس از مدت‌ها پيروزي شيرين خارج از خانه را بدست آوريم. سرمربي پرسپوليس درباره 3 اخطاره شدن عليرضا محمد و از دست دادن دربي عنوان داشت: من مي‌توانستم از محمد در ترکيب تيم استفاده نکنم اما ديدار مقابل پيکان براي ما بسيار اهميت داشت و نياز مبرم به کسب اين پيروزي داشتيم تا بتوانيم به صدر جدول نزديک شويم. خوشحالم که شاگردانم نسبت به ديدارهاي ديگر اشتباهات کمتري داشتند و موفق به پيروزي شديم. وي ادامه داد: 3اخطاره شدن محمد در ديدار آينده پرسپوليس تاثيري ندارد زيرا ما 27 بازيکن آماده داريم که هر کدام مي‌توانند در ترکيب اصلي تيم قرار گيرند. وي خاطرنشان کرد: پس از کسب نتيجه‌ 2 بر صفر در بين 2 نيمه در رختکن به بازيکنان گفتم که بايد مراقب اين نتيجه باشند و وقتي گل دريافت کرديم خوشبختانه بازيکنان توانستند بخوبي کار کنند و بازي را حفظ کنند و درنهايت با به ثمر رساندن گل سوم به برتري کامل دست يافتيم. دايي در مورد تيم حريف بيان داشت: پيکان بازي خوبي را به نمايش گذاشت. قبل از بازي به بازيکنانم گفتم که اين ديدار بسيار سخت است و بايد پيروز ميدان شويم و خوشبختانه اين مهم اتفاق افتاد و زيبايي فوتبال به همين بردها و باخت‌ها است. وي در پايان عنوان داشت: درخشان بزرگ‌تر و کاپيتان من در تيم ملي بوده است و من براي پيکان آرزوي موفقيت مي‌کنم. سرمربي پرسپوليس درباره دربي و بازي مقابل استقلال گفت: کاري به تساوي‌هاي گذشته ندارم و پرسپوليس قطعاً براي برد مقابل استقلال به ميدان خواهد رفت. ديدار تيم‌هاي پيکان و پرسپوليس از هفته بيست‌و‌پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين با نتيجه 3 بر يک به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نيومدم كل كل كنم اما چرا اين تايپك اينجور شده تايپكي كه يه هفته قبل از بازي دربي شايد هم بيشتر كل كل به اوج خودش مي رسيد الان سوت و كور شده چرا لذت اين باشگاه به همين كل كل كردن بود كه اينم ديگه نيست خدا اخر عاقبت اين تايپك رو به خير كنه
 

MEG

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نيومدم كل كل كنم اما چرا اين تايپك اينجور شده تايپكي كه يه هفته قبل از بازي دربي شايد هم بيشتر كل كل به اوج خودش مي رسيد الان سوت و كور شده چرا لذت اين باشگاه به همين كل كل كردن بود كه اينم ديگه نيست خدا اخر عاقبت اين تايپك رو به خير كنه
داش علی راست میگه
چرا نمیایین کل کل

اقا من کل کل و شروع میکنم:D
استقلال سوراخه
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا کل کل کردن نداره اولا اینو بگم علی دایی کسی نیست که حرف زور قبول کنه
دیدید چقد خواستن کریمیو بهش تحمیل کنن نتونستن هر چند که علی کریمی بازیکن بزرگ آسیاست و تو قلب ما پرسپولیسیا جا داره بنابراین حتی اگه مساوی بشه که اصلا امکان نداره اگه به ناحق باشه علی دایی خواهد گفت و این خصوصیتشو اونا بهتر از ما میدونم .
شعار طرفداران ارتش سرخ :

پرسپولیس شهریار اشک صمد در بیار

بعد از گل اول :

استقلال مرفاوی شیش تایی شو شیش تایی



به امید قهرمانی ارتش سرخ
 

ScoRPioN2

کاربر فعال
درود
به پرسپولیسی های عزیز توصیه میکنم الکی بلند نشن فردا برن ورزشگاه :دی برد برای ما آبیاست;)
 

arosak

عضو جدید
کاربر ممتاز
نيومدم كل كل كنم اما چرا اين تايپك اينجور شده تايپكي كه يه هفته قبل از بازي دربي شايد هم بيشتر كل كل به اوج خودش مي رسيد الان سوت و كور شده چرا لذت اين باشگاه به همين كل كل كردن بود كه اينم ديگه نيست خدا اخر عاقبت اين تايپك رو به خير كنه
بابا داداش اس اسم شد تیم که اینا بیان کل بندازن.....:D
قرمزته...;)
 

miladmh

عضو جدید
پرسپوليس در رده 241، استقلال بدون رتبه


تيم فوتبال پرسپوليس در پايان ماه ژانويه در رده 241 دنيا قرار گرفت.

به گزارش فدراسيون بين‌المللي آمار و تاريخ جهان، بارسلونا که تا قبل از اين تاريخ ،‌ درصدر فهرست برترين‌ها قرار داشت، با کسب 319 امتياز همچنان موقعيت خود را استمرار بخشيد.
در اين رده‌بندي چلسي که پيشتاز رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس است، با کسب 296 امتياز پس از بارسا، در رده دوم جاي گرفته است.
منچستريونايتد انگليس نيز با 289 امتياز صاحب رده سوم اين جدول است.

تيم پرسپوليس که در فهرست قبلي صاحب رتبه 244 بود، دراين گزينش با 78.5 امتياز در رده 241 قرار گرفته است.
در اين فهرست سپاهان اصفهان، با 71.5 امتياز در رده 288 جاي گرفته است. اين تيم پيش‌تر در مکان 284 جاي داشت.

ذوب‌آهن، ديگر نماينده اصفهان با 67.5 امتياز همراه با تيم‌هاي مکابي رژيم اشغالگر قدس، مانزلس کلمبيا وادينبورگ اسکاتلند صاحب رده سيصدو هجدهم است. اين تيم در فهرست قبلي دررتبه 320 جاي داشت.
در اين گزينش عنوان بهترين تيم باشگاهي قاره آسيا از آن پوهانگ استيلرز کره جنوبي شد ه با 150.5 امتياز در رده شصت و يکم جاي گرفت.
استقلال در بين 350 تيم اعلام شده برتر جهان جاي ندارد.

فهرست 10 تيم برتر ماه ژانويه به اين شرح است:
1- بارسلونا اسپانيا، ( رتبه قبل: اول)، 319 امتياز
2- چلسي انگليس،‌ (رتبه قبل: دوم)، 296 امتياز
3- منچستريونايتد انگليس،(رتبه قبل: سوم)، 289 امتياز
4- شاختار دونتسک اوکراين،‌(رتبه قبل: چهارم)، 275 امتياز
5- آرسنال انگليس، (رتبه قبل: هفتم)، 262 امتياز
6- وردربرمن آلمان، (رتبه قبل:‌پنجم)، 260 امتياز
7- هامبورگ آلمان، (رتبه قبل: ششم)، 258 امتياز
8- استوديانتس آرژانتين، (رتبه قبل: هشتم)، 247 امتياز
9- کروزيرو بلوهوريزنته برزيل، (رتبه قبل: نهم)، 247 امتياز
10- آس.رم ايتاليا، (رتبه قبل:يازدهم)، 236 امتياز
 

N. fotros

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایول منم پرسپولیسیم.
این همه جاروجنجال نداره این که واضحه که پرسپولیس بهتر و برتره .طرفدارای عزیز استقلال خودشونو خسته نکنن. :heart:
 

ARASH AZ

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا سلام , تبریک به بچز پرسپولیس :gol:, راستی طرفدارهایه پرسپولس چرا امروز کم تحرک بودن؟:surprised:

 

mohamad javid

عضو جدید
کاربر ممتاز
با عرض تسليت به استقلالي ها...و عرض تبريك به پرسپوليسي ها...!!

با عرض تسليت به استقلالي ها...و عرض تبريك به پرسپوليسي ها...!!

دم علي دايي گرم ،دم بروبچ پرسپوليس گرم،اين پيروزي خوشگل رو به پرسپوليسي ها تبريك ميگم...;)وبه استقلالي ها هم تسليييييييييييت ميگم....:crying2:اميدوارم غم آخرتون باشه..:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: به افتخار پرسوليس سه مرتبه... هيپ هيپ هورا ....هيپ هيپ هورا.....هيپ هيپ هورا:w32::w32::w33:
 

.Soheil

عضو جدید
کاربر ممتاز
هیپ هیپ زهرمار .....حالا ممد جاوید چند چند شد من نگاه نکردم
 
بالا