كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

khooshe

مدیر بازنشسته
حجازی و منچستر.....

حجازی و منچستر.....

نا گفته هایی از رفتن حجازی به منچستر......
روز 21 ارديبهشت 1357 در تولوز فرانسه، تيم ملي برابر فرانسه 1-2 باخت. روشن، پروين و به خصوص ناصر حجازي بازي هاي خوبي را از خود به نمايش گذاشتند. يک هفته بعد، درخشش به جشنواره پاري سن ژرمن کشيده شد. درخشش حجازي با پيشنهاد خيره کننده پاري سن ژرمن مواجه شد، چشمان ناصر حجازي برق زد اما مهاجراني سرمربي تيم ملي حجازي 29ساله را کنار کشيد و به او گفت؛ «ناصر فقط دو ماه ديگر صبر کن، بعد از جام جهاني، تيم هاي بزرگ تري سراغ تو مي آيند،» جام جهاني 1978 آرژانتين در خرداد 57 به پايان رسيد اما ناصر حجازي هنوز با شهباز قرارداد داشت و پيشنهادهاي خوب را يکي بعد از ديگري رد کرد تا اينکه انقلاب اسلامي پيروز شد و فوتبال باشگاهي در ايران موقتاً تعطيل شد. درست در همين بحبوحه بود که رايزني هاي ناصر حجازي براي رفتن به فوتبال اروپا نتيجه داد. منچستر يونايتد باشگاه بزرگ انگليسي که با حجازي خوب آشنا بود از او دعوت به عمل آورد. منچستر 7 ،8 بازيکن از تيم ملي اسکاتلند داشت که اکثراً ملي پوش بودند و با ناصر حجازي از جام جهاني آرژانتين آشنا بودند و همين مساله عامل اصلي حضور حجازي بود. اما مشکل اصلي نداشتن رضايت نامه بود. باشگاه شهباز و فدراسيون فوتبال هر دو تعطيل بودند. ابوالفضل جلالي (مدير برنامه هاي کنوني علي کريمي) با پيدا کردن سربرگ و مهر فدراسيون فوتبال يک رضايت نامه براي ناصر حجازي درست کرد. قبل از رفتن به شهر منچستر، حجازي مدت کوتاهي را در شهر ساوتهمپتون توقف و در باشگاه فوتبال اين شهر تمرين کرد و سپس از طريق خواهرش که در شهرک کوچک اما ثروتمند نشين «ساري» در حومه لندن اقامت داشت به مسوولان منچستر يونايتد اطلاع داد که به انگلستان آمده است. جو جردن، مک کاري و گوردون مک کوئين با ناصر حجازي در جام جهاني بازي کرده بودند و او را خوب مي شناختند. ديويد ساکسون سرمربي تيم ملي زير 23 سال انگلستان در اين زمان سرمربي منچستريونايتد بود. حجازي از ساوتهمپتون به ساري رفت. باشگاه منچستر براي رساندن حجازي به اولدترافورد يک اتومبيل ليموزين مشکي رنگ فرستاد. او در معروف ترين هتل پنج ستاره منچستر در يک سوئيت بسيار مرتب اقامت يافت. سوئيت آنقدر مرتب و باکلاس بود که فقط به عروس و دامادها در شب اول ازدواج اجاره داده مي شد و به همين جهت حجازي گاهي مجبور مي شد به يک اتاق يک تخته نقل مکان کند، نوبت نمايش ناصر حجازي رسيد. مربي ايرلندي دروازه بان هاي منچستر از وجود او در ترکيب اين تيم برابر «برلي» استفاده کرد. منچستريونايتد با تيم ذخيره هايش 3-2 پيروز شد و مربي ايرلندي عملکرد او را پسنديد و به حجازي گفت؛ بايد پيش ساکسون بروي. حجازي به لندن رفت و در هتلي مقيم شد که ديويد ساکسون با تيم ملي زير 23 سال انگلستان در آن اقامت داشتند. ساکسون که تلفني خبر تاييد عملکرد حجازي را شنيده بود به حجازي تبريک گفت و از او خواست به ايران برود و بعد از تنظيم کارهايش با خانواده به منچستر برگردد. چهار هزار پوند به عنوان هزينه سفر به حجازي دادند. حجازي به ايران برگشت. او مي گويد؛ «فکر مي کردم ساکسون سرکارم گذاشته است اما چند هفته بعد يک خانم با من تماس گرفت و عنوان کرد که حامل دعوت نامه باشگاه منچستريونايتد است.»

حجازي با همسر و آتيلا راهي منچستر شد. آتوسا آن وقت ها هنوز به دنيا نيامده بود. آنها به لندن رسيدند اما اجازه اقامت نداشتند. خواهر حجازي براي او توضيح داد که مسوولان منچستريونايتد بليت قطار را تهيه کرده و منتظر حضور او در اين باشگاه هستند. حجازي و خانواده کوچکش به منچستر رسيدند. اتومبيل باشگاه پيش پاي او توقف کرد. راديوي اتومبيل توسط راننده روشن شد. روايت حجازي از آن لحظه شنيدني است.

«راديو را که روشن کرد خبر حضورم را در منچستريونايتد شنيدم؛ united is going to sign with iranian goalkeeper“. حال عجيبي به من دست داد. خودم را در آسمان مي ديدم.»

حجازي ليسانس زبان انگليسي از دانشسراي عالي ترجمه بود و با همسرش در همان جا آشنا شده و ازدواج کرده بود و ترجمه رضايت نامه تقلبي هم کار خودش بود. حجازي در تابستان سال 58 يک منچستري تمام عيار بود. چهار بازي دوستانه با بلک بول، استوک سيتي، بولتون و هادرسفيلد انجام شد تا اينکه روزي سر تمرين منچستريونايتد ديويد ساکسون حجازي را صدا زد. او نگاهي به چشمان حجازي کرد و پرسيد؛ رضايت نامه ات را از کجا آورده يي؟ معلوم بود که از فدراسيون فوتبال ايران و باشگاه شهباز به او خبرهايي داده بودند. حجازي واقعيت را به ساکسون گفت. ساکسون از او خواست به ايران برگردد و رضايت نامه واقعي خود را بگيرد. «گري دايلي» دروازه بان اهل آفريقاي جنوبي که با حجازي به منچستر يونايتد آمده بود از همه خوشحال تر بود چرا که فرصت بازي بيشتري بعد از رفتن حجازي به او مي رسيد.

حجازي زماني به ايران برگشت که ناصر نوآموز 41 ساله رئيس فدراسيون فوتبال شده بود. او با زحمت بسيار رضايت نامه اش را گرفت اما بعد از بازگشت، فصل نقل و انتقالات تمام شده و باشگاه منچستريونايتد به جاي حجازي گري دايلي را گرفته بود. دايلي هفت سال تمام دروازه بان اول منچستريونايتد بود و حجازي 27 سال است که حسرت آن فرصت را از دست رفته را مي خورد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته

خوب دیگه برای امروز بسه انقدر مطالب جالب دارم ولی می دونم کمتر کسی می خونه ....:razz:
این پرسپولیسیام تا میآی از افتخارات بگی خونشون به جوش می آد اخرشم میگن گذشته گذشته بیاین از حال بگیم.....:thumbsup2:
اینم از حال(پذیرایی هم هستا خواستین بگین می زارم:lol:)


بيك‌زاده: به شاهين بوشهر مي‌رسم
هاشم بيك‌زاده، پيستون چپ ثابت استقلال در ديدار استقلال - ذوب‌آهن يكي از مهره‌هاي غايب آبي‌پوشان بود.

بيك‌زاده در خصوص ديدار استقلال-ذوب‌آهن و شكست تيمش گفت: با توجه به اين كه استقلال اين همه بازيكن محروم و مصدوم داشت ولي بچه‌ها مقابل ذوب‌آهن خوب بازي كردند فقط استقلال بدشانس بود كه از اين همه موقعيت به گل نرسيد.
بيك زاده در خصوص پيروزي ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن اصلا موقعيت نداشت ولي خيلي خوش‌شانس بود كه از روي يك اشتباه نهايت استفاده را كرد. بيك‌زاده سپس به بازي استقلال-شاهين بوشهر اشاره كرد و گفت:‌انشاا... تا بازي با بوشهر مصدوميت من برطرف مي‌شود و تلاش مي‌كنم خودم را به بازي با بوشهر برسانم.
بيك‌زاده در ادامه گفت: به نظر من اتفاقي نيفتاده كه اين همه شكست استقلال را بزرگ جلوه مي‌دهند. ما دو بازي خانگي در پيش داريم و انشاا... به ياري خدا تلاش بچه‌ها و دانش درايت كادرفني هر دو بازي را مي‌بريم و به صدرجدول برمي‌گرديم.


http://www.fcesteghlal.ir/AllNews.aspx?NewsID=1038
 
آخرین ویرایش:

khooshe

مدیر بازنشسته
رحیم پور......

رحیم پور......

رحيم پور : براي بهبود كيفيت مسابقات و فوتبال پاك تلاش كنيم
در پي شكست ناباورانه استقلال مقابل ذوب‌آهن با سيامك‌رحيم پور، مربي استقلال تماس گرفتيم و در خصوص شكست استقلال مقابل حريف اصفهاني آبي‌پوشان ار هر دري سخن گفتيم. هم اينك ماحصل گفت‌وشنود همكار ما با سيامك‌رحيم پور مربي جوان استقلال پيش‌روي شماست كه مي‌خوانيد:
بازي استقلال-ذوب‌آهن را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
بازي خيلي خوبي بود. بازيكنان استقلال دراين ميدان خوب دويدند و موقعيت‌هاي خوبي راهم براي گلزني ايجاد كردند كه متاسفانه در ضربات نهايي نتواستند خوب عمل كنند ضمن اينكه دفاع چندلايه تيم ذوب‌اهن هم به شدت مانع كار و گلزني مهاجمان ما شد.
نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن در كجا بود؟
تيم ذوب‌آهن بيشتر روي ضدحمله كار مي‌كرد و قصد آن را داشت كه از سرعت مهاجمان سرعتي خود استفاده كنند. ضمن اينكه ذوب‌آهن بازيكني به نام قاضي را مامور مهار خسروحيدري كرده بود كه با بازي من تو من مانع حركت‌هاي مثبت اين مهره كليدي استقلال مي‌شد.
علت شكست استقلال را در چه مي‌بينيد؟
استقلال در اكثر زمان مسابقه كاملاً به بازي تسلط داشت و يك اتفاق ساده باعث شد تا ذوب‌آهن به تك گل بازي برسد.ما خيلي بدشانس بوديم وگرنه مي‌توانستيم با گل‌هاي متعدد ذوب‌آهن را شكست دهيم.
قضاوت قاضي ميدان را چگونه ديديد؟
آقاي مظفري داور بسيار خوبي هستند ولي متاسفانه در بازي ديروز شرايط ايده‌آل را براي داوري نداشتند. به نظر من در يكي دو نوبت توپ از خط دروازه گذشت كه كمك‌داور و خود داور اين صحنه‌ها را ديدند و خيلي راحت از اين صحنه‌ها چشم‌پوشي كردند.
من اطمينان دارم خطاي روي آرش برهاني خطاي پنالتي بود ولي داور به آن توجهي نكرد. داوران گاهي براي تيم‌ها حتي دو ضربه پنالتي اعلام مي‌كنند ولي پنالتي‌ها واقعي استقلال را نمي‌بينند.
به هواداران قول صدرنشيني مجدد و در قهرماني مي‌دهيد؟
ما اگر به تمامي استقلالي‌هاي ايران و حتي دنيا قول بدهيم ولي وقتي قواعد بازي پاك رعايت نشود فايده‌اي ندارد. اگر به فوتبال پاك فكر كنيم و كساني كه بر بازي‌ها اشراف دارند با نظارت صحيح نمايندگان فدراسيون فوتبال و حتي سازمان تربيت‌بدني همه عملكردها را زير نظر بگيرند آن وقت است كه ما هم صدرنشيني را پس مي‌گيريم و هم قول قهرماني استقلال را به هواداران مي‌دهيم.
بازي با شاهين بوشهر را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
شاهين تيم خوب و قدرتمندي است كه از يك مربي كاربلد بهره مي‌برد. ما با توجه به ميزباني استقلال حداكثر تلاش‌مان را مي‌كنيم تا سه امتياز ا ين ميدان را با بازي جوانمردانه كسب كنيم.
با اين همه بازيكن مصدوم و محروم چگونه كنار مي‌آييد؟
واقعيت اين است كه در سراسر دنيا بيماري و مصدوميت وجود دارد. بازيكنان ما هم مصدوم و بيمار بودند. اما قضيه حنيف عمران‌زاده مدافع محروم ما كه استقلال روي بازي وي حساب ويژه‌اي باز كرده بود، متفاوت است. اكنون كه ثابت شده بازيكن استقلال با حكم دادگاه بي‌گناه است، چه كسي در اين رابطه پاسخگوست؟ كاش دوستاني كه اين همه تلاش كردند عمران‌زاده را محروم كنند، در جهت بهبود كيفيت مسابقات و فوتبال پاك از خودشان جديت نشان دهند.
حرف ناگفته‌اي نداريد؟
ناگفته بسيار است بماند انشاا... براي بعد
http://www.fcesteghlal.ir/AllNews.aspx?NewsID=1040
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تمرین زیر باران...

تمرین زیر باران...

تمرين زير باران بازگشت روانخواه، سياوش و اميرآبادي
تمرينات استقلال عصر دیروز زير باران پائيزي تهران در ورزشگاه دستگردي دنبال شد.
سياوش اكبرپور مهاجم استقلال در ابتداي تمرين دیروز با حضور در اتاق مربيان دقايقي با عبدالصمدمرفاوي صحبت كرد و سپس اجازه حضور در تمرين يافت.
اميد روانخواه چهره جديد اين تمرين بود كه پس از پشت سر گذاشتن مصدوميت به جمع بازيكنان استقلال بازگشت. مهدي اميرآبادي نيز از دیروز اجازه يافت پا به پاي بقيه تمرين كند.
وحيد طالب لو و امير حسين صادقي كه به دليل آنفلونزا بازي با ذوب آهن را از دست داده بودند، امروز با كسب اجازه از مربيان استراحت كردند.هاشم بيك زاده و بيژن كوشكي نيز امروز غايب بودند.
بارش باران موجب شد "تنيس فوتبال" بازي مورد علاقه بازيكنان پيش از تمرين رسمي به درون رختكن منتقل شود. و اين چنين ورژن داخل سالن تنيس فوتبال هم ابداع شد!
بازيكنان اصلي استقلال در ديدار مقابل ذوب آهن بعد از 20 دقيقه دويدن زير باران راهي سونا شدند اما محمد محمدي ترجيح داد 20 دقيقه بيش از ديگران بدود و آمادگي خود را حفظ كند. ديگر بازيكنان استقلال در مساحتي كوچك از زمين به انجام فوتبال تحت فشار زير نظر مربيان پرداختند. بهزاد غلامپور در اين تمرين آماده نشان داد . انگيزه هاي روانخواه، اميرآبادي، سياوش و فرهاد مجيدي در اين تمرين به خوبي قابل درك بود.
فرزاد مجيدي بازيكن سابق تيم استقلال نيز امروز ميهمان آبي پوشان بود و در كنار برادرش تمرين كرد.
استقلالي ها امروز استراحت می کنند.
http://www.fcesteghlal.ir/AllNews.aspx?NewsID=1041
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته

قرمزته.پرسپولیس سرورته.
مواظب باشین دسته 2 نرین آخه شما طفلکی ها تجربه لیگ2 رو دارین.

حالا اینقدر عجله نکنین تیمتون خوب میشه آخه الان باختین دیگه به قول خودتون صدر نیستین ولی اگه کمبود صدر دارین میتونین از شامپو صدر استفاده کنین............................

براتون آرزویه صبر و شکیبایی دارم.

بقول بچه ها،بدو دنبال بازیت...........................
داداش می دونستی سال قبل از اینکه لیگ برتر بشه و استقلال قهرمان شده پرسپولیس از لیگ کناره گیری کرده به خاطر نتایج بدش....وگرنه همون سال می رفته دسته پایینتر(دقیقا همون قضیه ی تلافی نکرن 6تا است....)
داداش ما که کمبود صدر نداریم چون پارسالو امسال تا دلت بخواد صدر بودیم شما باید صدر بزنین (که البته زدین ولی برعکس عمل کرده)تا از 5-6امی بیاین بیرون.....
 

.Soheil

عضو جدید
کاربر ممتاز
داداش می دونستی سال قبل از اینکه لیگ برتر بشه و استقلال قهرمان شده پرسپولیس از لیگ کناره گیری کرده به خاطر نتایج بدش....وگرنه همون سال می رفته دسته پایینتر(دقیقا همون قضیه ی تلافی نکرن 6تا است....)
داداش ما که کمبود صدر نداریم چون پارسالو امسال تا دلت بخواد صدر بودیم شما باید صدر بزنین (که البته زدین ولی برعکس عمل کرده)تا از 5-6امی بیاین بیرون.....
ممنون داداش عزیزم ........اینا در حسرت میمونن .....من نمیدونم اگه پنالتی نبود الان تیمی به نام پرسپولیس بود یا نبود؟.......تیم محبوبتر من تراکتوره که همگان دیدند چه کرد با این فسقلی ها ولی از بد روزگار .........
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته

ممنون داداش عزیزم ........اینا در حسرت میمونن .....من نمیدونم اگه پنالتی نبود الان تیمی به نام پرسپولیس بود یا نبود؟.......تیم محبوبتر من تراکتوره که همگان دیدند چه کرد با این فسقلی ها ولی از بد روزگار .........
داداش بد شانسی آورد تراکتور.....
بقول کمالوند فرق دوتا تیم فقط توی دروازه بانا شون بود......
داداش تیمی که با خوش شانسی بیاد بالا کاری نمی تونه بکنه....:lol:
 

.Soheil

عضو جدید
کاربر ممتاز

داداش شرمنده تشکر ندارم
 

farshidkfk

عضو جدید
قابل توجه استقلالی ها که پرسپولیس با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله داره و فرقش با استقلال اینه که وضعیت استقلال بحرانیه و پرسپولیس عالیه. هنوز مونده افت کنین
بعدم شماها که میگید بازی تراکتور و پرسپولیس -تراکتور بهتر بود
پرسپولیس تمام بازی ها مثل بازی با پیکان عالی بازی می کرد فقط شانس نداشت (در تمام بازی ها) و فقط این بازی بود که شانسش خوب بود
پرسپولیس سرور استقلاله
 

.Soheil

عضو جدید
کاربر ممتاز
قابل توجه استقلالی ها که پرسپولیس با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله داره و فرقش با استقلال اینه که وضعیت استقلال بحرانیه و پرسپولیس عالیه. هنوز مونده افت کنین
بعدم شماها که میگید بازی تراکتور و پرسپولیس -تراکتور بهتر بود
پرسپولیس تمام بازی ها مثل بازی با پیکان عالی بازی می کرد فقط شانس نداشت (در تمام بازی ها) و فقط این بازی بود که شانسش خوب بود
پرسپولیس سرور استقلاله
زهی خیال بطلی که دارید
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته


داداش شرمنده تشکر ندارم
داداش شرمنده چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دشمنت شرمنده.......
فدای سرت اصلا اگه می تونستم تموم تشکرامو می ریختم توی پستت داداش:lol:
ما همیشه ابی هستیم و آبی می مانیم:w40:
آبییته....
 

ariana2008

عضو جدید
سال
عنوان مسابقات
مقام به دست آمده
مربي
1349
سومين دوره قهرماني باشگاه‌هاي آسيا
قهرمان
رايكوف
1350
چهارمين دوره قهرماني باشگاه‌هاي آسيا
سوم
رايكوف
1370
دهمين دوره قهرماني باشگاه‌هاي آسيا
قهرمان
منصور پورحيدري
1370
يازدهمين دوره قهرماني باشگاه‌هاي آسيا
نايب قهرمان
منصور پورحيدري
1377
هيجدهمين دوره قهرماني باشگاه‌هاي‌ آسيا
نايب قهرمان
ناصر حجازي
1381
بيست و دومين دوره قهرماني باشگاه‌هاي آسيا
حذف در نيمه نهايي
رولند كخ
1375
هفتمين دوره جام در جام باشگاه‌هاي آسيا
چهارم
پور حیدری
حجازی
1378
دهمين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا
حذف
سوكوموروخوف
1379
يازدهمين دوره جام در جام باشگاه‌هاي آسيا
سوم
منصور پورحيدري
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته

رد شایعات هدفمند؛ حمایت قاطعانه باشگاه استقلال از مرفاوی
در پی بروز برخی شایعات که بصورت هدفمند طراحی و امروز در برخی روزی نامه ها منتشر شده است، باشگاه استقلال موارد زیر را برای روشن شدن افکار علاقمندان استقلال مطرح می نماید.:
باشگاه استقلال آقای علیرضا منصوریان کاپیتان اسبق خود را همچون دیگر پیشکسوتان این مجموعه به عنوان یک سرمایه ارزشمند و مورد احترام می داند که با حضور در دوره های پیشرفته مربیگری بین المللی و فعالیت در سطوح مختلف با گذر زمان می توانند در آینده منشا خدمات در عرصه مربیگری باشند. اما طرح موضوع جایگزینی وی در استقلال کذب محض است و از سوی افراد مشخصی با منافع خاص مطرح می شود.
باشگاه استقلال از همه هواداران و علاقمندان استقلال دعوت می کند هوشیارانه موضوع را موشکافی کنند؛ طراحی هدفمند این شایعه از سوی برخی افراد معلوم الحال بخشی از برنامه ریزی آنان برای تضعیف استقلال است که با خلق فضاهای اینچنینی به دنبال دستیابی به آن هستند.
اما باشگاه استقلال ضمن رد این شایعات حمایت قاطعانه خود را از آقای عبدالصمد مرفاوی و همکاران وی در کادر فنی ادامه خواهد داد و ان شا الله تا پایان فصل شاهد موفقیت های پی در پی استقلال و مربیان این تیم خواهیم بود.
 

mostafa_beh

عضو جدید
ببخشید مهندس!!!
آخه ما مدرسمون که تعطیل میشه بیکاریم بعدش
خوب همه که مثه تو مهندس نمیشن عزیزم:w15:
بدّو بابا بدّو پی بازیت:w02:
اين نظر لطفتونه.......ولي ميترسم اين بيكاريتون حالاحالاها ادامه داشته باشه............اتفاقا ما هم خوشحال ميشيم با يه ادم بيكاري مثل شما كل كل كنيم......
 

mostafa_beh

عضو جدید
قابل توجه استقلالی ها که پرسپولیس با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله داره و فرقش با استقلال اینه که وضعیت استقلال بحرانیه و پرسپولیس عالیه. هنوز مونده افت کنین
بعدم شماها که میگید بازی تراکتور و پرسپولیس -تراکتور بهتر بود
پرسپولیس تمام بازی ها مثل بازی با پیکان عالی بازی می کرد فقط شانس نداشت (در تمام بازی ها) و فقط این بازی بود که شانسش خوب بود
پرسپولیس سرور استقلاله
وضعيت پرسپوليس كه خيلي عاليه............تازه با اين باختش عالي تر هم شده....همينطوري پيش برين به دسته يك ميرين ناراحت نباش فقط يه خورده ديگه همين طوري تلاش كنين........
 

mostafa_beh

عضو جدید
قرمزته.پرسپولیس سرورته.
مواظب باشین دسته 2 نرین آخه شما طفلکی ها تجربه لیگ2 رو دارین.

حالا اینقدر عجله نکنین تیمتون خوب میشه آخه الان باختین دیگه به قول خودتون صدر نیستین ولی اگه کمبود صدر دارین میتونین از شامپو صدر استفاده کنین............................

براتون آرزویه صبر و شکیبایی دارم.

بقول بچه ها،بدو دنبال بازیت...........................
حالا چي ميگي!!!!!!!!!چي شد؟؟؟چرا نبردين؟؟؟؟؟.........نميخواد چيزي بگي فقط يه خورده به خودت بخند گوله نمك......
 

parimah_sepehry

کاربر فعال
وضعيت پرسپوليس كه خيلي عاليه............تازه با اين باختش عالي تر هم شده....همينطوري پيش برين به دسته يك ميرين ناراحت نباش فقط يه خورده ديگه همين طوري تلاش كنين........




خيلي بده آدم بعد از اين همه كري خوندن ضايع بشه:wallbash: مگه؟:biggrin::biggrin::biggrin::w02::biggrin::biggrin::biggrin:



آخي جوهرش خشك نشده بود......


:w34::w34::w32::w34::w34:
 

فرشید_civil

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
استقلال بازم باخت چی شد؟؟؟؟؟؟تعداد باختتون داره میزنه رو دست پرسپولیس.دیگه بالا جدول نیستین چی شد؟
ذوب آهن خوب ذوبشون کرد..........................
چرا اومدین پایین از اون بالا؟؟؟؟؟
روزای اوج تیمتون داره شروع میشه......................


قرمزته.

پرسپولیسم که باخت چی شد؟
استقلالم که برد چی شد؟
چرا پایین تر رفتین چی شد؟
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته

حقیقته تکراری باشه یا نه
بدّو بابا بدّو پی بازیت:w02:
داداش فرافکنی می دونی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمی دونی بگو برات توضیح می دم.

قابل توجه استقلالی ها که پرسپولیس با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله داره و فرقش با استقلال اینه که وضعیت استقلال بحرانیه و پرسپولیس عالیه. هنوز مونده افت کنین
بعدم شماها که میگید بازی تراکتور و پرسپولیس -تراکتور بهتر بود
پرسپولیس تمام بازی ها مثل بازی با پیکان عالی بازی می کرد فقط شانس نداشت (در تمام بازی ها) و فقط این بازی بود که شانسش خوب بود
پرسپولیس سرور استقلاله
الان شد5امتیاز....:lol:
واقعا فکر می کنی استقلال وضعیتش بحرانیه و پرسپولیس وضعیتش عالیه به نظر که بر عکس می آد:lol:
داداش بازیه قبل با نامردی برد نه با شانسش.....همینه دیگه حالا بایدببازین تا وضعیت عالی سرتون شه.....
ما همیشه آبی هستیم و می مانیم....
آبیییته
 

farizin

عضو جدید
ببخشين جناب بالايي
شما مثل آدميزاد نميتونين حرف بزنين؟؟؟ :mad:
هر چند ازتون انتظار بيشتري هم نميره:razz:
 

Sina4

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببخشين جناب بالايي
شما مثل آدميزاد نميتونين حرف بزنين؟؟؟ :mad:
هر چند ازتون انتظار بيشتري هم نميره:razz:

من از طرف ایشون معذرت می خوام!!
آخه از كسی كه اسم یوزرش wc هست و این عكس رو گذاشته آواتارش چه انتظاری داری؟:w01::smile:

پرسپولیس الان بیش از 10 هفته است بیرون خونه بازی میکنه
تازه اینجا رو هم ببین گفته بیرون از خونه بازی می كنه...در حال كه باید بگه داخل خونه:w15:
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آبیییییییییییییته

آبیییییییییییییته

جان‌آريو سه اخطاره شد
هافبك برزيلي استقلال ديدار آينده آبي‌پوشان برابر راه‌آهن را از دست داد.
به گزارش روابط عمومي باشگاه استقلال،‌فابيو‌جان‌آريو با دريافت كارت زرد در جريان ديدار استقلال و شاهين‌بوشهر سه اخطاره شد و عملا از بازي بعدي محروم است.
فابيو پيش از اين برابر تراكتورسازي و استيل‌آذين در هفته‌هاي ششم و هفتم ليگ برتر كارت زرد گرفته بود. علاوه بر اين استقلال سه بازيكن دو اخطاره ديگر نيز دارد.
http://www.fcesteghlal.ir/AllNews.aspx?NewsID=1085

اصلا همچین تکل می رفت به قصد کارت گرفتن....فکر کنم روی پای تمام بازیکنای تیم شاهین تکل رفت:lol:
 

khooshe

مدیر بازنشسته
فابيو: گاهي بايد خون بدهيم

فابيو: گاهي بايد خون بدهيم

فابيو: گاهي بايد خون بدهيم
فابيو‌جان‌آريو ديروز بيش از آنكه يك برزيلي تكنيكي نشان دهد يك بازيكن خشن و تكل‌زن بود.
او در چند صحنه متوسل به خطا روي بازيكنان حريف شد ودر نهايت يك كارت زرد هم گرفت.
شايعه‌ شده كارت زرد را عمدي گرفتي تا از بازي بعد محروم شوي و فرصت بيشتري براي سفر به برزيل داشته باشي!
حقيقتاً اينطور نبود. من بعد از بازي فهميدم كه سه اخطاره شدم در ذهنم اين بود كه فقط در بازي با تراكتورسازي كارت زرد دريافت كردم. گاهي اوقات بعضي بازي‌ها خيلي مهم مي‌شود و شما بايد با جان و دل بازي كني. ما مي‌گوييم بايد براي خون بازي كني (منظور فابيو با تعصب بازي كردن است) ما از چهار بازي دو امتياز گرفته بوديم و بايد بازي ديروز را مي‌برديم بنابراين گاهي اوقات براي گرفتن نتيجه محكم بازي كردن تنها چاره است.
اين را ما بايد بپرسيم چرا از چهار بازي 2 امتياز؟
بيشتر بدشانسي بود. اما ديروز نتيجه را گرفتيم و فكر مي‌كنم تيم شرايط خيلي بهتري پيدا كرد.
به برزيل سفر خواهي كرد؟
هنوز نمي‌دانم، بايد با سرمربي صحبت كنم واگر آقاي مرفاوي اجازه داد براي چند روز به كشورم مي‌روم تا به كارهاي عقب‌افتاده‌ام رسيدگي كنم. حقيقتاً يك فرصت استراحت اين چنيني لازم دارم.
از نيم‌فصل اول راضي بودي؟
ما مدافع عنوان قهرماني هستيم و الان هم در كورس رقابت‌ها قرار داريم. مطمئن باشيد استقلال توان قهرمان شدن را دارد و اين را ثابت مي‌كنيم.
 
بالا