**فال روز**

memarekochak

عضو جدید
به دلیله اینکه فال دیروز واسه امروز گذاشتین من با اجازتون فال امروزو واسه بچه ها میزارم:gol:
 

memarekochak

عضو جدید

فال روز - سه شنبه 26 شهريور ماه 87

همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در اختيار شما قرار داده می شود
:gol:
متولدين فروردين : تاثيرات حمل در اين ماه بر روي متولدين فروردين ممکن است ايجاد برخي سوء تفاهمها در زمينه هاي زندگي خانوادگي و يا در جمع دوستان کند. خود را براي يکسري مسئوليتهاي جديد و کارهاي اضافي در محيط خانه آماده کنيد.

متولدين ارديبهشت : سياره ها مطابق ميل و توقعات شما ميچرخند. از جمله تاثيراتشان ايجاد ميل و رغبت فراوان به مسافرت کردن و يا برقراري ارتباطهاي اجتماعي و دوستيابي است. بهبودي و سلامت براي بيمار شما يا يکي از اطرافيان شما و مسافرت و مشاجره، در مسائل عشقي و عاطفي دیده میشود.

متولدين خرداد : عطارد، سياره حاکم شما تاثيرات مطلوب خود را در زمينه هاي زندگي اجتماعي و روابط شما با ديگران خواهد گذاشت. نظرات و خواسته هاي شما براحتي از جانب ديگران پذيرفته خواهد شد.

متولدين تير : با ورود مريخ در طالع شما قادر خواهيد بود که در زمينه هاي کاري و يا عقيدتي با رقباي خود مقابله بپردازيد. هر چند که چندان صبور بنظر نميرسيد اما فرصتي طلائي بدست خواهيد آورد تا براي خواسته هاي خود و آنچه که براي شما سرنوشت ساز است اقداماتي بعمل آوريد.

متولدين مرداد : شرايطي ايجاد خواهد شد که طي آن کار را به تفريح ترجيح خواهيد داد. اطرافيان ممکن است از شما توقع داشته باشند که کمي از وقت خود را صرف آنها کنيد.

متولدين شهريور : عطارد سياره حاکم بر شما به طرز بي سابقه اي فعال است و تاکيد فراوان بر مسافرت دارد. از اينرو هرگونه اقدام براي مسافرت ولو يک مسافرت کوتاه چند روزه شديدا تجويز ميشود. زمان مناسبی براي برقراري ارتباط تماسهاي دوستانه و يا شغلي محسوب ميگردند. تاثير عطارد، شکفتگي در کارهاست و چنانچه منتظر رسيدن يک خبر يا يک نامه يا نتيجه يک کار هستيد، در روزهاي فوق احتمالا آنرا دريافت خواهيد کرد .

متولدين مهر : با موجي از توقعات از جانب ديگران مواجه خواهيد شد ولي سخت نگيريد. سعي کنيد که آنچه که هستيد باشيد و نه آنچه که ديگران متوقع اند. پول و مشاجره،شراکت ونامه در طالع شما ديده ميشود .

متولدین آبان : شکل نجومي و وضعيت ستاره ها در طالع متولدين آبان بسيار جالب افتاده است. پرتو قدرتمند مريخ بشما روحيه حادثه جويي و جستجوگري ميدهد از اينرو امکان وقوع مسافرت براي شما بسيار زياد است.

متولدين آذر : پلوتون نه تنها در حيطه سرنوشت و تخيلات شما در آينده نگري داراي تاثيرات بسيار قوي و موثريست بلکه گاه موجب پاره شدن ريسمان گذشته و حال شده و شما را به فراموشي آنچه که در گذشته بوقوع پيوسته وادار ميسازد.

متولدين دی : قوه تشخيص خوب از بد که بطور طبيعي در وجود شما نهفته است شما را در جايگاه محکم و مناسبي قرار خواهد داد ولي جمعا روز پر مشغله اي در پيش خواهيد داشت. حرکت عطارد و عبور آن از بخشهاي حساس طالع شما اين فرصت را بشما خواهد داد تا از يکنواختي کارهاي روزانه ولو براي چند روز رها شويد.

متولدين بهمن : احتمالا با حجم سنگيني از کار روبرو خواهيد شد. اين حجم کار فقط در زمينه هاي شغلي نيست و ميتواند در رابطه با احتياجات زندگي روزمره نيز باشد. امکان وقوع حادثه در اينماه ديده مي شود اما با پرهيز از عجله و شتاب زدگي ميتوانيد از آن جلوگيري کنيد.

متولدین اسفند : براي متولدين اسفند يک سلسله دوستيها و معاشرتهاي اجتماعي بوضوح قابل رويت است. احيانا با مشکلات مالي روبرو خواهيد شد ولي هرگونه عجله در تصميم گيري در اين خصوص شما را با مشکل بزرگتري روبرو خواهد کرد.

 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
Fale Emrooz(87/6/27)(4shanbe

Fale Emrooz(87/6/27)(4shanbe


هفته پيش احساس مي كرديد انسان ها مانعي بر سر راه پيشرفت شما هستند و امروز ديگران در مورد شما اين طور فكر مي كنند.


به خاطر امنیتی که در حال حاضر در مسائل مالی تان دارید . آمادگی دارید تا تصمیمات و طرز فکرتان را تغییر دهید. بهتر است اشتباهاتتان را بپذیرید زیرا شما موضوعی را اشتباه متوجه شده اید . کمتر به دیگران کمک کرده اید.


ستارگان شما را تشويق مي كنند تا ماجراجوتر باشيد. روش هاي متفاوتي را براي كارهاي روزانه خود در نظر بگيريد. در زمان وقت آزاد خود، به مكان هايي برويد كه قبلاً‌ نرفته ايد. روابط قديمي را كنار بگذاريد و روابط جديدتر پيدا كنيد. اگر شخصي كاملاً‌ رفتار بدي دارد اكنون زمان خوبي است تا او را كنار بگذاريد.


اکثراً در خانه هستید اما امروز دوست دارید بروید بیرون زیرا فضای خانه ناراحت کننده است.شاید تقصیر شما باشد اما شما نیز گاهی یکدنده می شوید.


امروز به روي كارهايي متمركز شويد كه احساس امنيت را در شما بالا مي برند، چرا كه بهترين كار براي گذراندن وقت همين است. گرچه كه شما عموماً روح و زندگي هر مهماني اي هستيد كه در آن شركت مي كنيد،‌اما امروز ترجيح مي دهيد از مركز صحنه عقب نشسته و ساعاتي را براي خودتان بگذرانيد. اگر شخصي مورد علاقه تان سوالي دراين رابطه پرسيد، بهتر است او را كاملاً قانع كنيد كه احساستان نسبت به او تغييري نكرده و تنها نياز داريد كه زماني را در خلوت خود بگذرانيد.


وقتی را صرف فکر کردن به نقشه های آینده کنید زیرا ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد.بهتر است در مورد افکارتان با یک نفر صحبت کنید.در واقع با شخصی که کاملاً شبیه خودتان است!


امروز قادرید کارهای زیادی انجام دهید در نتیجه از خود بسیار شاد و راضی خواهید شد.افرادی که دارای مقام وموقعیتی هستند با علاقه به شما می نگرند و می خواهند به طریقی از شما حمایت کنند.شما می دانید که زمان برای تان بسیار حائز اهمیت است،پس به موثرترین نحو برنامه ریزی کنید که وقت تان تلف نشود.


امروز به احساسات تان توجه کنید سعی کنید از قدرت درونی تان برای روبرو شدن با مشکلات استفاده کنید.اگر این کار را انجام دهید یاد می گیرید تا در شرایط سخت چطور رفتار کنید.


گرچه امروز يك برخورد كوچك ممكن است بين شما و شخصي كه با او كاملاً صادق و روراست بوده ايد پيش آيد. نيازي نيست كه نگران باشيد. نيازي نيست به اهميت روراست بودن تاكيد شود چون عدم صداقت مي تواند به همه گونه مسائل پيچيده و ناخواسته تبديل شود. يادتان باشد كه به شما هشدار داده شده.


در حال حاضر آرمانگرا هستيد و اين مسئله باعث بروز مشكلاتي مي شود. سعي مي كنيد صلح و آرامش برقرار كنيد اما اگر اصول اخلاقي تان در خطر باشد به اين راحتي هم آرام نمي شويد. اما راهي وجود دارد كه مي توانيد بدون اين كه رابطه دوستي را به هم بزنيد اصول اخلاقي تان را هم حفظ كنيد. تنها تفاوت ها را بپذيريد، انتقادها از بين خواهد رفت.


خوشبختانه تاکنون ستارگان به شما یاد داده اند که به رسیدن به آروزهایتان اهمیت دهید و به خودتان بیشتر توجه کنید . هر چقدر به هدفهای شخصی خود بیشتر اعتقاد داشته باشید موثرتر و موفق تر هستید و به همین سادگی می باشد.


اگر شما دوست آشنا یا خویشاوندی دارید که در خارج زندگی می کند خبر تلفنی یا نامه ای مطلوب به شما خواهد رسید که شادتان می سازد .اگر زنان زمانی را پای تلفن باشید شریک زندگی تان ممکن است تحریک شود . اما شما نیاز دارید در آن لحظه کمی خودخواه باشید اما همان موقع نزاکت را فراموش نکنید.
 

memarekochak

عضو جدید
فال روز - چهارشنبه 27 شهريور ماه 87

همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در اختيار شما قرار داده می شود ::

متولدين فروردين : بعضي از دخترها از نامزديهای طولاني و يا عشق بظاهر پرشور ولي بدون آينده دچار ترس و بي اميدی شده اند در حاليکه براحتي مي توانند اين مسائل را به بحث و تصميم گيری جدی بکشند و خيال خود را راحت نمايند. در ضمن بعضي از پسرها و دختران متولد اين ماه در صدد جدا شدن از کانون خانواده و تشکيل يک زندگي مستقل هستند اين گروه بايد حسابگرانه و صبورانه تصميم بگيرند، چرا که گاه همراه شدن با بعضي دوستان،افتادن به مسيری است که گاهي بازگشت از آن امکان پذير نيست
;)
متولدين ارديبهشت : قابل اعتماد و صادق هستید. اما اگر دوست نداشته باشید، به هر دلیلی جایی بروید و یا کاری انجام دهید، گاه ممکن است حقایق را جور دیگری بگویید و یا بهانه بیاورید اما این بار در ارتباط با مسائل خانوادی بر خلاف میل شما رخ خواهد داد و باید بر خلاف میلتان در یک جلسه ی کاری حضور پیدا کنید. عدم حضور شما میتواند پیامد نابهنجاری در پیش داشته باشد.

متولدين خرداد : دوری عزيزان خيليها را افسرده ساخته، در حاليکه مي توانند با ارتباطات تازه، با يک گفتگوی تلفني کوتاه آرام شوند و بهر حال بايد زندگي تازه و سرنوشت تازه را به نوعي پذيرفت.

متولدين تير : با پيش آمدن بعضي حرفها و مسائل در جمع خانوادگي متولدين اين ماه، کدورتهايي پيش آمده که اگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت يک مشکل درخواهد آمد. همبستگيهای فاميلي و خانوادگي در ميان اين گروه بسيار محکم و قوی است و نبايد بدلايلي از هم بپاشد.

متولدين مرداد : در زمينه مسائل احساسي و عاطفي برای متولد اين ماه خبرهای خوشي در راه است چه آنهايي که در آستانه ازدواج هستند و چه آنها که با وسواس و يا سختگيری مرتب ايراد ميگيرند. آن دسته از خانمها که بدليلي زندگي زناشوئي خود را يکنواخت ميبينند بايد هر چه زودتر به فکر چاره باشند، چاره تغييرات در ظواهر زندگي، تدارک يک سفر کوتاه، حتي تغيير آرايش و لباس خود در ضمن گفتگو با همراه زندگي خود در راه رفع مشکلات و مسائل و بزودی در زمينه کاری برای اين افراد شانس پديد ميايد.

متولدين شهريور : عشق برای بسياری از متولدين اين ماه در مسيری قرار گرفته که بايد کار ساز و مثبت باشد، حالا اگر بعضي ها با ندانم کاريها، اين مسير را تغيير ميدهند گناه بر گردن خودشان است، خيليها که به بن بستهايي رسيده در مراحل جدائي بودند، راههايي برای آشتي و تفاهم پيدا ميکنند و باصطلاح به آرامش ميرسند.

متولدين مهر : در اطراف متولدين اين ماه هميشه گروهي آدم غيبت گو و دو بهم زن هستند که اگر بموقع شناسائي نشده و کنار گذاشته نشوند، دردسرهاي فراواني گريبانشان را ميگيرد. آن دسته از متولدين اين ماه که عزيزی را از دست داده اند بايد صبورانه برخورد کنند چرا که عکس العمل های شديد و غم انگيز آنها، به کوچکترها و اطرافيان لطمه ميزند و حتي تاثيرات منفي اش ماهها خواهد ماند.

متولدین آبان : نوعی جابجایی در طالع شما دیده میشود، چه بسا یک طرح قدیمی مربوط به آن سوی مرزها، کلیدش امروز برای شما رقم خواهد خورد. با آنکه متولدین آبان، یا زند بیشتر آنها، نوعی نشاط و سرخوشی هیجان انگیز وجود دارد، بدون خود نمایی بروز میکند، شما نیز از این نعمت برخوردارید و به عنوان یک آبان ماهی کامل امروز مورد توجه بسیاری برای اطرافیان قرار خواهید گرفت.

متولدين آذر : خوشبختانه اکثريت متولدين اين ماه آدمهای غير مادی و بسيار منطقي هستند و حتي گاه در برابر يک مسئوليت مهم و يک مسئله احساسي چشم بروی امتيازات مادی ميبندند. قهر و آشتي در جمع بعضي خانواده ها سبب کدروت شده و آن احترام متقابل را از هم گرفته، بهتر اينست که کمي جدی تر به مسائل خود بپردازند و خود را اسير اين فراز و نشيب بيهوده نسازند .

متولدين دی : ميانسالان و بزرگسالان در دنيای پاک معنوی خود غرق هستند و به رابطه های مادی امروز مردم ميخندند، براستي دلبستگي به ماديات رشته های آرامش، عشق، اميد و پيوندهای خانوادگي را دچار تزلزل ميکنند.

متولدين بهمن : هرگونه پاسخ مثبت در رابطه با انتخاب همکاران باید با وسواس و دقت صورت گیرد. در رابطه عاطفی زندگیتان در گذشته دچار اشتباهات زیادی شده اید، که گاها پیامد مسموم آن در امروز شما هم نمایانگر خواهد بود، امروز روزیست که میتوانید انرژی های مثبت را وارد زندگی خود کنید و آینده را از نو بسازید.

متولدین اسفند : در زمينه مسائل عاطفي و احساسي، خيليها در شرايطي قرار دارند که همه چيز را ايده آل مي بينند ولي بهتر است در تحکيم آن نيز بکوشند. رقابت عاشقانه ای ميان معدودی از متولدين اين ماه پيش آمده که در صلاح هيچکدام نيست و بايد هر چه زودتر در پايان دادن به اين مشکل گام بردارند و سر و سامان بخشند
 

zma_1364

عضو جدید
تير
اکثراً در خانه هستید اماامروز دوست دارید بروید بیرون زیرا فضای خانه ناراحت کننده است.شاید تقصیر شما باشداما شما نیز گاهی یکدنده می شوید



متولدين تير :با پيشآمدن بعضي حرفها و مسائل در جمع خانوادگي متولدين اين ماه، کدورتهايي پيش آمده کهاگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت يک مشکل درخواهد آمد. همبستگيهایفاميلي و خانوادگي در ميان اين گروه بسيار محکم و قوی است و نبايد بدلايلي از همبپاشد.
------------------------------------------------------------------------------------------------
من تير ماهي هستم . . .

ماله امروز يه جوري بود

ولي بازم مرسي . . .:gol::gol::gol:
 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تير
اکثراً در خانه هستید اماامروز دوست دارید بروید بیرون زیرا فضای خانه ناراحت کننده است.شاید تقصیر شما باشداما شما نیز گاهی یکدنده می شوید



متولدين تير :با پيشآمدن بعضي حرفها و مسائل در جمع خانوادگي متولدين اين ماه، کدورتهايي پيش آمده کهاگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت يک مشکل درخواهد آمد. همبستگيهایفاميلي و خانوادگي در ميان اين گروه بسيار محکم و قوی است و نبايد بدلايلي از همبپاشد.
------------------------------------------------------------------------------------------------
من تير ماهي هستم . . .

ماله امروز يه جوري بود

ولي بازم مرسي . . .:gol::gol::gol:

:smile::gol:
 

memarekochak

عضو جدید
تير
اکثراً در خانه هستید اماامروز دوست دارید بروید بیرون زیرا فضای خانه ناراحت کننده است.شاید تقصیر شما باشداما شما نیز گاهی یکدنده می شوید



متولدين تير :با پيشآمدن بعضي حرفها و مسائل در جمع خانوادگي متولدين اين ماه، کدورتهايي پيش آمده کهاگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت يک مشکل درخواهد آمد. همبستگيهایفاميلي و خانوادگي در ميان اين گروه بسيار محکم و قوی است و نبايد بدلايلي از همبپاشد.
------------------------------------------------------------------------------------------------
من تير ماهي هستم . . .

ماله امروز يه جوري بود

ولي بازم مرسي . . .:gol::gol::gol:

خواهش میکنم قابلی نداشت!:gol:
 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز 28 شهریور ماه 87!

فال روز 28 شهریور ماه 87!

فال روز 28 شهریور ماه 87!


متولدين فروردين: مسافري از راه نسبتا دور براي شما خواهد رسيد که از ديدن او خوشحال خواهيد شد . نامه اي بدستتان ميرسد که از يک مرجع اداريست و انجام کاري را به اطلاع شما ميرساند که مدتهاست منتظرش بوده ايد.


متولدين ارديبهشت: سفري براي شما پيش بيني ميشود که نتايج آن بسيار مطلوب است. چنانچه در صدد اسباب کشي و تغيير محل اقامت خود هستيد ميتوانيد هر چه زودتر نسبت بآن اقدام کنيد که در طالع شما هرگونه نقل و انتقال و مسافرت خوب آمده است .



متولدين خرداد: دوست جديدي پيدا خواهيد کرد که از آشنائي با او خوشحال خواهيد شد. اين دوست براي شما قدم خواهد داشت و وجودش ميتواند بسياري از مشکلات شما را از ميان بردارد بدون اينکه خودش مستقيما در حل مشکلات شما دخيل باشد. منتظر نامه اي از راه دور باشيد.



متولدين تير: اگر در صدد خريد يا فروش ملک هستيد کمي تامل کنيد و صبور باشيد. يک پيغام يا يک ديدار غير منتظره با يک دوست قديمي شما را متعجب خواهد کرد. آنرا بفال نيک بگيريد. دو مورد نامه احتمالا از راه دور در طالع شما ديده ميشود.



متولدين مرداد: مشارکت و شانس يا اقبال، پول و نامه احتمالا از راه دور و مسائل خانوادگي در طالع شما ديده ميشود. متولدين مرداد که صاحب فرزند ميباشند ممکن است در رابطه خواسته هاي فرزندانشان يا احيانا کنترل کردنشان مشکلاتي پيدا کنند. سیاره ی شما در زمينه هاي ملکي از هر نوع و از هر طريق فوايد بسيار مطلوبي برايتان ايجاد خواهد کرد. تندرستي در طالع شما ديده ميشود



متولدين شهريور: اگر در گذشته فعاليتهائي کرده ايد در آينده پاداش زحمات خود را يکي پس از ديگري خواهيد گرفت. سياره ونوس مهمان شما خواهد بود و شرايطي ايجاد خواهد کرد که طي آن به موفقيتهاي چشمگير نايل گرديد.



متولدين مهر: در روزها نامه و پول و مشارکت در طالع شما ديده ميشود. اگر احساس ميکنيد که ديگران بعضي چيزها را از شما پنهان ميکنند، نگران نباشيد چون مسائل بنفع شما و در کوتاه مدت برملا خواهند شد.



متولدین آبان: از آنجا که ونوس نيز در طالع شما خودنمائي ميکند، امکان آشنائي مجردها با زوج آينده وجود دارد. ميزان اتکاي بنفس و قدرتي که در درون شما نهفته است، افزايش چشمگيري مي يابد بنابراين از فرصت استفاده کنيد و در برقراري ارتباط با ديگران پيشگام شويد.



متولدين آذر: عطارد در قسمت فوقاني طالع شما در حال حرکت است و قواي فکري شما را در برخورد با مسائل و يا اهدافي که داريد تامين ميکند. اين خاصيت همراه با تاثيرات اورانوس بشما فرصتي خواهد داد تا بتوانيد در خلال اين روز به جنبه هاي مهم زندگي خود بيشتر فکر کنيد و تصميمات جدي و عمده در مورد کار و حرفه و يا زندگي خود بگيريد .



متولدين دی: از اينرو امکان وقوع مسافرت براي شما پيش بيني ميشود. همچنين يک رابطه قابل توجه بين مسافرت و دوستيابي خودنمائي ميکند و براي آنها که مجرد هستند امکان آشنائي با زوج آينده بسيار محتمل ديده ميشود .



متولدين بهمن: به شما مژده ای در ارتباط با يکسري تسهيلات مالي و يا ساخته شدن يک منبع مالي جديد ميدهد از اينرو هرگونه پيشنهادي که بشما در زمينه هاي شغلي ميشود را جدي تلقي کرده و نسبت به اجام آن فکر کنيد.



متولدین اسفند: مسائل را عجالتا ساده بگيريد تا خود بخود حل شوند. زندگي خصوصي و روابط عشقي با عاطفي شما در با بازيگري مريخ و اورانوس به نقطه اوج و شکوفائي غير منتظره اي خواهد رسيد. براي آنها که مجرد هستند و بدنبال زوج آينده خود ميگردند عشق با يک نگاه پيش بيني ميشود .
 

حمید...HaMiD

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی عالیست امیدوارم که ادامه داشته باشه و واقعا ممنون.
همیشه پایدار و خوش باشی.:gol::gol::gol::gol:
 

سـعید

مدیر بازنشسته
30 شهریور

30 شهریور

متولدین فروردین (بره): تمام طول امروز را با یک مشکل دست به گریبانید و مهمتر از همه اینکه قصد دارید در مورد کسی که این اواخر مدتی با او بوده اید تجدید نظر کنید. به هر حال انتخاب با شماست می توانید در این مورد خیلی ناملایم و تند رفتار کنید یا بسیار آرام و با گذشت.

متولدین اردیبهشت (گاو): امروز با توجه به نشانه های ماه روز تلخی را برایتان پیش بینی می کنیم ، اما می توانید آنرا به آرامی پشت سر بگذارید البته اگر با اعتماد به نفس بیشتری عمل کنید.اما مسئله این است که نسبت به تغییرات بی میل عمل میکنید پس سعی کنید سریعتر خودتان را اصلاح کنید و با تغییرات وفق دهید
متولدین خرداد (دوقلوها):
اگر دیروزتان کمی سخت گذشته خب در عوض امروز اوضاع کمی آرامتر خواهد بود. یک دوست نزدیک یا یک تبادل کاری ممکن است به کمی تعادل از جانب شما نیاز داشته باشد. رابطه دوستیتان به کمی توجه در بهبود بیشتر آن نیاز دارد توجه داشته باشید و سعی کنید حتماً آنرا عملی سازید.

متولدین تیر (خرچنگ): امروز لحظات شادی را خواهید داشت. اوضاع مالیتان روبراه می شود و بدین ترتیب بعد از ظهر جالبی را پیش رو خواهید داشت. اما نسبت به مسایل کاری یا موضوعات درسیتان هم بی تفاوت نباشید.
متولدین مرداد (شیر): امروز روز کاری خوبی را پیش رو دارید و سعی می کنید تا نظر شخصی را تغییر دهید اما سعی کنید از حد خود تجاوز نکنید و با دقت پیش روید. فقط قبل از شروع صحبتتان فروتنانه عمل کنید این به طور قطع شما را به خواسته تان می رساند.
متولدین شهریور (سنبله): نمودار مالیتان ثبات مثبتی دارد ولی امروز دستخوش تغییراتی خواهد شد . بهتر است که امروز را با یکی از دوستانتان بگذرانید. این به نفع شماست چون شما کمی احساساتی هستید و ممکن است دچار اشتباه شوید .

متولدین مهر (ترازو): امروز در عشقتان بر سر دو راهی می رسید : اگر به آرامی پیش بروید دیگر احتمال اشتباه وجود نخواهد داشت. به هر حال دو دل بودن در این وضعیت بحرانی چیزی نیست که شما هم خواهان آن باشید. حتی ممکن است که برای خودتان هم سخت باشد که همه چیز را دور بریزید چه رسد به طرف مقابلتان.

متولدین آبان (عقرب): امروز شما احساس خوبی دارید البته با توجه به نشانه های ماه در آغاز روز . به هر حال وقتی پای احساسات در میان می آید ، کمی بی قید و بی تفاوت می شوید . لااقل امروز خودتان را به بی تفاوتی نزنید
متولدین آذر (کمان): امروز صدایی از درونتان آزارتان می دهد ، گوش کنید. شخصی امروز به سراغتان می آید و از شما انتظارات زیادی دارد ، اینکه شما چطور با او کنار بیایید دیگر به عهده خودتان است. شاید این شخص هم برای خودش دلایلی دارد.
متولدین دی (بز): امروز در امور کاری یا درسی به قدری سرتان شلوغ است که فرصت سر خاراندن ندارید. اما سعی کنید چندان هم با آدم های دور و برتان سر و کله نزنید . به هر حال هر چیزی که شما را اغوا کند سرعت عملتان را هم بیشتر می سازد.

متولدین بهمن (ظرف آب): امروز یک سری اتفاقات پشت سر هم و گیج کننده سرتان را به درد می آورد. شخص بخصوصی مسبب این آشفتگی فکری برای شماست یا ممکن است کسی باشد که تا به حال او را ملاقات نکر ده اید. چون شواهد و نشانه های ماه چندان واضح به نظر نمی رسد بهتر است بیش از این چیزی نگوییم.
متولدین اسفند (ماهی): بعد از پشت سر گذاشتن چند روز یکنواخت و خسته کننده اینطور به نظر می رسد که امروز روابط عاشقانه تان بسیار خوب به پیش می رود اما مسایل مالیتان چندان خوب نیست. حقیقت این است که یا پولتان را نگهدارید یا خرجش کنید و دیگر حسرت نخورید.
 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز 30 شهریور ماه 87!

فال روز 30 شهریور ماه 87!

فال روز 30 شهریور ماه 87!


متولد فروردین (بره):
امروز، روز صلح و آرامش است. دوست دارید از سر و صدا دور باشید و در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر دیگران از شما درخواست غیر قابل انتظاری دارند می توانید مودبانه آن را رد کنید زیرا امروز می توانید انرژی تان را شارژ کنید و به آینده فکر کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
مسائل مالی به دو دلیل با مانع روبرو شده اند. زیرا از کارهایی که انجام می دهید پولی به دست نمی آید و دیگر این که لازم است که بدانید در کاری که می خواهید انجام دهید تا چه اندازه حمایت می شوید . حتی در حال حاضر احساس تنهایی می کنید و با همسرتان هیچ حرفی نمی زنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز آماده اید تا حساب شده ریسک کنید و به دنبال ماجراجویی هستید، نتیجه یک تصمیم جسورانه را ارزیابی می کنید و فکر می کنید که آیا باید شرایطی را که با سرعت تصمیم گرفته اید ترک کنید دوباره به دست آورید؟! خوشبختانه نمی توانید برگردید، تنها چیزی که در حال حاضر به طور موقتی از آن رنج می برید نبود شجاعت و دلیری است. هرگز نترسید، شجاعت دوباره بر می گردد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
شاید محدودیت ها و حد و حدود از بین برود اما لازم نیست نگران باشید.در حقیقت شما موفق می شوید.مخصوصاً اگر در رابطه با روابط عاشقانه باشد.معمولاً آنقدر سخت گیر هستید که هر کسی را نمی پذیرید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز توانایی زیادی برای برقراری ارتباط با دیگرن دارید. خصوصاً‌ وقتی راجع به مسائلی که بسیار برایتان حائز اهمیت است صحبت می کنید. مطمئن شوید که هر از چند گاهی نیز به دیگران اجازه صحبت کردن را می دهید! هم چنین امروز، روز خوبی برای رسیدگی به اوراق کاری مربوط به مسائل مالی می باشد، به طور مثال حساب بانیک و یا برنامه ریزی و پیش بینی بودجه برای باقی ماه را بررسی کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز به راحتی می توانید صحبت کنید و حرف هایتان را برای دیگران بازگو کنید.البته به سختی می توانید دست از صحبت بردارید زیرا حرف های زیادی برای گفتن دارید.درسخنرانی ها.مصاحبه ها موفق هستید به شرطی که هرازگاهی دست از صحبت بکشید و به دیگران فرصت دهید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز خورشید وارد علامت خاکی باکره میشود که حاکم بر خصوصی ترین بخش های چارت شماست.این بدان معناست که هر ازچند گاهی می خواهید مطالبی را برای خودتان بررسی کنید و اگر در طی چند هفته آینده افراد دیگری در اطراف شما باشند ، شما احساس نا آرامی و ناراحتی خواهید کرد.اگر واقعاً تنها بودن تان ضروری است سعی کنید از راه و روش هایی استفاده کنید که بتوانید برخی اوقات خلوت خود را حفظ کنید، در غیر این صورت به شدت احساس عصبی بودن و ناآرامی میکنید.
● متولدین آبان (عقرب):
مراقب باشید که با یکی از دوستان و یا آشنایان دعوا نکنید.شاید بیشتر از شما بدانند و تجربه داشته باشند وبعدها به کمک آن ها احتیاج پیدا کنید.به این موضوع بیشتر به عنوان تمرین انسانیت نگاه کنید تا پذیرفتن شکست.
● متولدین آذر (کمان):
امروز خورشید به خانه خاکی شهریور وارد می شود که این خانه نقش اجتماعی شما و ارتباطتان با افراد مسند قدرت می باشد بعضی از شماها ممکن است موقعیت خیلی عالی برای درخشیدن در هفته های آتی داشته باشید. اگر هنوز هدفتان تعالی است بدنبال حمایت کسی که نمونه و مشوق خوبی برای شما می تواند باشد بگردید.
● متولدین دی (بز):
احتیاج به کسی دارید تا از شما حمایت کند و خوشبختانه شخصی به ملاقاتتان می آید یا به جایی دعوت می شوید که شما را واقعاً خوشحال خواهد کرد. سعی کنید از فرصت استفاده کنیدو با گروه دوستان بیرون بروید زیرا بیرون رفتن دو نفر در حال حاضر کار زیاد جالبی نیست. شاید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما اول صبر کنید تا همه سکوت کنند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز خورشید به شهریور می رود و قسمتی از چارت شما که به شرکای شغلی مسائل ایمنی و انجام کارهای پر خطر مربوط می شود . اگر سعی دارید به اوضاع مالیتان رسیدگی کنید شاید بهتر است که در هفته های آینده با مسوول بانک یا مشاور مالی خود صحبت کنید . همچنین اگر با مسوول امور اداری در تماس باشید این شخص می تواند به شما کمک کند تا به خوبی پیشرفت کنید . تا زمانی که با این شخص صحبت می کنید این موضوع را در نظر داشته باشید که او یک موجود زنده است نه یک ماشین .
● متولدین اسفند (ماهی):
شما ممکن است توجه تان به چهره جدیدی جلب شود این شخص از خود حالتی روحانی و جذاب بروز می دهد . اگر وقت آزاد ندارید که به او نزدیکتر شوید از او دور شوید حرارت او شما را خواهد سوزاند.
 
آخرین ویرایش:

zma_1364

عضو جدید
متولدین تیر (خرچنگ): امروز لحظات شادی را خواهید داشت. اوضاع مالیتان روبراه می شود و بدین ترتیب بعد از ظهر جالبی را پیش رو خواهید داشت. اما نسبت به مسایل کاری یا موضوعات درسیتان هم بی تفاوت نباشید


متولدین تیر (خرچنگ):
شاید محدودیت ها و حد و حدود از بین برود اما لازم نیست نگران باشید.در حقیقت شما موفق می شوید.مخصوصاً اگر در رابطه با روابط عاشقانه باشد.معمولاً آنقدر سخت گیر هستید که هر کسی را نمی پذیرید
-----------------------------------------------------------------------------------

دقيقا همين طور شد
اگه اوضاع خوب پيش بره توووووووووووووووووپ ميشه . . .:gol::gol::gol:
 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز یکشنبه * 31 شهریور 1387

فال روز یکشنبه * 31 شهریور 1387


شايد يكي از دوستان بخواهد جدي با شما صحبت كند. شايدنظر شما را بخواهد. سعي كنيد اگر حوصله داريد صحبت كنيد زيرا بعداً به دعوا كشيده مي شود زيرا به حرف هايشان بي توجه بوده ايد.


امروز رابطه جدیدی شکل می گیرد. هم چنین فرصت های مالی به دست می آورید که نباید آن ها را از دست بدهید. زندگی جالب و جذاب است . اگر برای تفریح و سرگرمی پول خرج کنید بدانید که پولتان هدر نمی رود.


در طول صبح برايتان بسيار مشكل است كه به آرزوهايتان فكر كنيد و تمام توجه تان را به كارتان يا قرارهايي كه داريد بدهيد. خوشبختانه بعدازظهر اين حال و هوا تغيير مي كند و بسيار شادو سرحال مي شويد كه همه دوست دارند وقتشان را با شما بگذرانند ورزش هاي تيمي در حال حاضر بسيار عالي هستند.


همه شما را تشویق و تمجید کرده اند اما شما اجازه نمی دهید که باعث غرور شود.این طور نیست؟فراموش نکنید که از کسانی که به شما کمک کرده اند تشکر کنید.


امروز شما داراي اعتماد به نفس عميقي هستيد، خصوصاً‌ در رابطه انجام كارهاي مالي تان. هر چند اين امر كمك مي كند كه در رويارويي با اشخاص، مهم خونسردي خودتان را حفظ كنيد، بايد توجه داشته باشيد كه احتياط را به فراموشي نسپرده و ريسك نكنيد. با وجود اين امروز روزي عالي براي سرمايه گذاري هاي بزرگ مي باشد و تمامي آن چه را كه مي خواهيد در اختيار شما قرار داده و كاملاً مي دانيد كه چه كاري انجام دهيد و چه قدر بايد هزينه كنيد.


امروز شانس شما خوب است و همه چیز به خوبی پیش می رود.اما سعی کنید ریسک نکنید که بعداًَ به دردسر بیفتید.اگر رفتارتان خوب باشد افراد بیشتری در کنارتان خواهند بود.محبوبیت بیشتری می یابید.


امروز بسیار امیدوارید و باور کرده اید هر چیزی به بهترین نحو خودش پیش می رود حتی اگر همیشه این چنین نبوده باشد.هم چنین شما امروز بسیار همدرد و مهربان شده اید و این شانس را دارید که به کمک افرادی که کم شانس تر از شما هستند بروید.چه در ازای کارتان پولی بگیرید و چه به صورت خیریه کار کرده و وقتتان را در اختیار آنها بگذارید.در حال شما نمونه ای عالی برای دیگران هستید.


آرامش خود را به دست آورید و اعتماد به نفس داشته باشید مخصوصاً اگر قرار ملاقات دارید یا درباره موضوعی باید ازخودتان دفاع کنید.می توانید در زمان مناسب حرف مناسب بزنید و می توانید به سود خود عمل کنید.اگر وقت اضافی دارید می توانید ورزش کنید مخصوصاً اگر رقابتی در کار باشد.


امروز كنترل اراده چيزيست كه بايد در آن تبحر يابيد شايد ديگران بخواهند صبر شما را امتحان كنند ولي دليلي ندارد كه در اين مورد عصبي شويد. شما هميشه اين حق را داريد كه انتخاب كنيد چگونه به موقعيت ها عكس العمل نشان دهيد و هر چه بيشتر از اين حق انتخاب استفاده مي كنيد احساس بهتري چه از نظر فيزيكي و چه رواني خواهيد نمود.


فعاليت هاي سياره اي در چند روز آينده مشكلاتي را در قسمت هاي مختلف چارتتان ايجاد مي كنند. كارهاي قانوني كه مدتي معلق مانده بودند اكنون به مرحله اي بحراني مي رسند. اگر در اداره چاپ يا رسانه هاي گروهي كار مي كنيد مخالفت هايي پيش مي آيند. و بيش تر از همه اين ها اگر ازدواج كرده ايد با خانواده همسرتان مشكلاتي پيدا مي كنيد. به نظر مي رسد پشت سر هم بد مي آوريد. اين طور نيست؟



در مقابل کسانی که انجام همه کارها را به دوش خود می پسندند بایستید . احتمالاً حقیقت را آشکار نمی کنند و حتی شاید به روشهای پنهانی سعی دارند شما را تحت نفوذ خود در آورند . ممکن است مشاجره ای درباره عقاید متفاوت پیش آید و هیچ کس تمایل نداشته باشد از عقیده اش صرف نظر کند . پیروزی یعنی این که بر عقیده خودتان به عنوان یک اصل و نه از روی غرور ایستادگی کنید .


نگویید به شما اخطار نکردم . اگر سر شما به دلیل بی مبالاتی داد و بیداد شده است و هیچ کس را به جز خودتان مقصر ندانید . اما خودتان را به خاطر آن آزار ندهید فقط آن را برطرف کنید و نگذارید دوباره اتفاق ببفتد. شما واقعاً پیشرفت درست می کنید . بنابراین اجازه ندهید یک حادثه ناگوار اطمینان شما را خدشه دار کند.
 

memarekochak

عضو جدید

فال روز - سه شنبه 2 مهر ماه 87

همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در اختيار شما قرار داده می شود ::
متولدين فروردين : پافشاري بيش از حد در مورد خواسته هايتان نکنيد . بدهي خود را بپردازيد و در صورت طلبکاربودن در وصول مطالبات خود اقدام کنيد. بزودي هديه اي از يک دوست دريافت خواهيد کرد.

متولدين ارديبهشت : از نزديکان خود زياد متوقع نباشيد و سعي کنيد توقع آنها را حتي المقدور برآورده سازيد و ارج بيشتري به خواسته هايشان بگذاريد. موقيت شما در انجام کارهائيست که بصورت گروهي انجام ميشود از اينرو از تک روي بپرهيزيد.

متولدين خرداد : تدارک يک مسافرت را بايد حتما ببينيد. اگر پولي را براي منظور خاصي پس انداز کرده ايد الآن بهترين موقع براي مصرف آن است ولي ريسک نکنيد. الزامي ندارد که حتما و بايد پس اندازتان در جهتي خرج شود که قبلا برايش برنامه ريزي شده است بلکه ميتوان آنرا به بهترين نحو براي کاري که امروز پيش آمده است مصرف کرد.

متولدين تير : مشکلات خود را سياستمدارانه حل کنيد و از بازگو کردن آنها بديگران بپرهيزيد. اطلاع يافتن سايرين از مسائل و مشکلات زندگي شما نه تنها کمکي در جهت رفع آن مشکلات بشما نخواهد کرد بلکه بي جهت مسائل خصوصي زندگي شما را فاش خواهد نمود.

متولدين مرداد : زود رنج و تودار هستيد و سطح توقعتان از ديگران بالاست . کم حوصلگي را کنار بگذاريد و سعي کنيد با آنچه که آماده و مهياست بسازيد و در جهت بازدهي بيشتر باز هم کوشش کنيد و از ادامه کار نهراسيد.

متولدين شهريور : تغييراتي قابل توجه در سطح در آمدتان پيش خواهد آمد که توقعش را نداشتيد و از اين لحاظ خيلي خوشحال خواهيد شد. دخالت اطرافيان در زمينه هاي کاري و يا حتي در زندگي خصوصيتان نه تنها باعث رنجش شماست بلکه امکان ايجاد اختلال نيز خواهد کرد از اينرو اجازه ندهيد که ديگران بتوانند تا باين درجه خود را بشما نزديک کرده يا تحليل کنند.

متولدين مهر : توجه خود را معطوف به محيطي که در آن زندگي ميکنيد نمائيد تا بتوانيد از آنچه که در پيرامون شما ميگذرد نتيجه گيري صحيح بعمل آوريد. از بهمزدن مشکلات نه تنها نتيجه اي عايد شما نخواهد شد بلکه همواره مشکلات جديدتري را ايجاد خواهيد کرد.

متولدین آبان : چندان دلگرم به کار نيستيد و اين در نتيجه عوامل و شرايطي است که در اطراف شما ميگذرد. مسائل مالي از عمده ترين مسائل شما ميباشند و برنامه ريزي براي سرمايه گذاريهاي درازمدت مانند خريد خانه و ملک از مهمترين اموريست که بايد به آن توجه کنيد چون اين قبيل امور در ستاره ی شما خوب آمده است.

متولدين آذر : مشاجره اي با يک دوست خواهيد داشت که احتمالا منشا آن از خود شماست. زياد سخت نگيريد و از اينکه مشکلات سايرين را مشکلات خود بدانيد پرهيز کنيد.

متولدين دی : مدت نسبتا زياديست که درگير مسائل مالي هستيد ولي نه براي احتياجات روزمره زندگي بلکه براي سرمايه گذاري بلند مدتي که سالهاست بآن فکر ميکنيد. خريد خانه و يا ملک تجاري از مهمترين برنامه هاي شما محسوب ميشوند و در صدر کارهاي شما قرار دارند ولي ظاهرا هنوز موقع مناسب آن در طالع شما فرا نرسيده است.

متولدين بهمن : تغييراتي آهسته و بطني در زندگي شما در حال وقوع است که نتايج مطلوبي برايتان خواهد آورد. ايده هاي جديدي در زمينه هاي کاري و شغلي بدستتان ميرسد که بسيار کارآمد اند و اگر از آنها استفاده کنيد ثمره بسيار خوبي براي شما خواهد داشت.

متولدین اسفند : امکانات جديد و متنوعي در خصوص زندگي داخلي شما پيش خواهد آمد که بايد از آنها حداکثر استفاده را بعمل آوريد. اگر شاغل هستيد و يا جوياي کار ثمره جالبي را از زحمات و کوششهاي خود بدست خواهيد آورد که بمراتب بيش از آنچيزي خواهد بود که که انتظارش را داشته ايد.
 

rosemehr87

عضو جدید


متولدين مهر : توجه خود را معطوف به محيطي که در آن زندگي ميکنيد نمائيد تا بتوانيد از آنچه که در پيرامون شما ميگذرد نتيجه گيري صحيح بعمل آوريد. از بهمزدن مشکلات نه تنها نتيجه اي عايد شما نخواهد شد بلکه همواره مشکلات جديدتري را ايجاد خواهيد کرد.

خوب بود ولی خوب هیچیش به من نمی خورد :gol:
 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز 3 مهر ماه 87!

فال روز 3 مهر ماه 87!

فال روز 3 مهر ماه 87!





متولدين فروردين: خبرهای خوشي متولدين اين ماه در راه است که بیشتر به موضوع کار مربوط میشود. امروز، روز شماست و تمام شادیهای دنیا برای شما به چرخش درآمده است.


متولدين ارديبهشت: اکثر متولدين اين ماه آدمهای حق شناس و سپاسگزاری هستند. بدليل بعضي رويدادها، اين احساس را تا حدودی کمرنگ ساخته اند که در صلاح شان نيست.



متولدين خرداد: متولدين اين ماه اغلب شان وقتي مسئوليتي را مي پذيرند تا پايان ميروند و حتي دست به اقدامات فداکارانه اي ميزنند تا سربلند باشند و همين سبب شده ميان خانم ها و حتي آقايان اين ماه مديران خوب و فعال و معروفي باشند .



متولدين تير: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي خيلي از خانم ها از شوهران خود گله دارند که چرا احساسات خود را بيان نمي کنند و خيلي از آنان از همسران خود شکايت دارند که چرا در برخوردها بي تفاوت شده اند. به هر دو گروه توصيه ميشود در برقراري روابط صميمي و گرم بکوشند، خصوصا اينروزها که هر دو گروه به آن نياز دارند .



متولدين مرداد: کسي ميخواهد به شما نزديک شود به او فرصت دهيد شايد به نفع تان باشد. شما احتياج به مسافرت ولو کوتاه داريد، حتما اين مسافرت را مهيا سازيد ، چرا که فوق العاده در روحيات شما تاثير خواهد گذاشت .



متولدين شهريور: آن گروه از متاهلين که تصميم قطعي براي جدايي گرفته اند بايد حداقل در انديشه وابستگان خود باشند و هر تصميمي را با توجه به سرنوشت آنها بگيرند و تنها به خود و آينده و سرنوشت خود انديشه نکنند .



متولدين مهر: بيشتر متاهلين اين ماه هميشه نگران فرزندان خود هستند، گاه اين نگرانيها سبب ميشود دچار ماليخوليا و کابوس شوند در حاليکه بامراقبت هاي بيشتري نزديکي و دوستي با بچه ها اطلاع از زندگي و حوادث روزانه شان ميتواند سبب راحتي خيال شود .


متولدین آبان: خانم های متولد اين ماه اغلب روحيه حساس و شکننده ای دارند، اين عده از دروغ و دورويي آدمها خيلي زود ميشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسي اهميت ميدهند به کمک و ياری مادی نيم نگاهي هم ندارند. ازدواج در ميان جوان ترها اوج ميگيرد و بسياری از دخترخانمها شانس يافتن مرد دلخواه خود را مي يابند .



متولدين آذر: به آندسته از خانمها که رازي در دل دارند توصيه ميشود در بازگويي آن به شخص مورد اطمينان خود نيز باانديشه و احتياط عمل کنند. به متاهلين بويژه آقايان توصيه ميشود اينروزها با يک شاخه گل، يک هديه کوچک، حتي يک کارت زيبا سبب شوند فضاي خانوداگي شان رنگ و روح تازه اي بگيرد .



متولدين دی: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي ، اکثر متولدين اين ماه به سوی ايده هايشان پيش ميروند. امروز سعي کنيد معامله ای انجام ندهيد ، شانس با شما يار نيست .



متولدين بهمن: عشق براي درصد بالايي از متولدين اين ماه مفهوم تازه اي دارد و براي گروهي نيز اخيرا دردسرساز شده است که البته اگر هميشه با دورانديشي همراه شود بسيار زندگي ساز و شيرين است .



متولدین اسفند: ضمن اينکه نظم و ترتيب در کار و زندگي خيلي از متولدين اين ماه موج ميزند، گروهي نيز بدلايل مختلف اخيرا" دچار آشفتگي شده اند. جوان های شاغل و يا در حال تحصيل اين ماه، مرتب به مسير بسيار روشن و پراميدی افتاده و آينده خوبي را دنبال ميکنند .

 

ملیسا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز 3 مهر ماه 87!






متولدين فروردين: خبرهای خوشي متولدين اين ماه در راه است که بیشتر به موضوع کار مربوط میشود. امروز، روز شماست و تمام شادیهای دنیا برای شما به چرخش درآمده است.

.
[/quote

خدا كنه!!:gol:

اگر امیدت به خدا باشه خیلی کارهای نشدنی شدنی می شه .
 

zma_1364

عضو جدید
فال روز 3 مهر ماه 87!








متولدين تير: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي خيلي از خانم ها از شوهران خود گله دارند که چرا احساسات خود را بيان نمي کنند و خيلي از آنان از همسران خود شکايت دارند که چرا در برخوردها بي تفاوت شده اند. به هر دو گروه توصيه ميشود در برقراري روابط صميمي و گرم بکوشند، خصوصا اينروزها که هر دو گروه به آن نياز دارند .


.


`مجردها چه كار كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:gol::gol::gol:
 

psychic

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
:gol:
تو اين وضعيت كاري جز توكل نميتونم داشته باشم.........:gol:هر روز فالارو ميخونم كه يه اميدي داشته باشم.................مرسي



مگه مشکلت چیه؟نمی خوام فضولی کنم

ولی عاشق این هستم که بتونم به کسی کمک کنم مخصوصا اونایی که مشکلشون داغونشون کرده.

من از پس مشکلای همه بر میام ولی خودم...
 

Similar threads

بالا