یادمان باشد همیشه از شعارهای یک مخالف حکومت و به گفتهی فرنگیها «اپوزیسیون» است که میتوان به کاستیهای آن حکومت پی برد. ببینید در ایران امروز هر کس میخواهد شعار قشنگ بدهد و مورد توجه قرار گیرد بلافاصله سراغ «عدالت» میرود، حتی آنهایی که اولِ کار، خود مروج بیعدالتیها بودند.تضاد مذهب با عدالت!
یک کلام!!!!!
مشروطه خواهی به طلب حکومتهای دیگه منجر نشد مشرو طه رو منحرف کردند ...شهادت شیخ فضل الله نوری ... کودتای رضا خان ...تشریفاتی شدن مشروطه الان هم اکثر مردمحکومت اسلامی رو میخوان مگه کشور قوه ی قضاییه و دادگاه نداره یه کم بیشتر فکر کن«حدود صد و خردهای سـال پیش بزرگـان مـا دنبال ایجاد عدالتخانه بودند.
بعد عدالتخانه تبدیل شد به مشروطهخواهی،
مشروطهخواهی تبدیل شد به طلب انواع حکومتهای دیگر. ...
هنوز خواست اکثریت مردم ایجاد عدالتخانه است. ...
یک جای کار باید لنگی جدی داشته باشد.»
مذهب با عدالت هیچ تضادی نداره بلکه مذهب عدالت را نیز به دنبال دارد کونوا القوامین بالقسطتضاد مذهب با عدالت!
یک کلام!!!!!
چرا داره اما فرمایشیه و برا یه عده اقلیت!!!مشروطه خواهی به طلب حکومتهای دیگه منجر نشد مشرو طه رو منحرف کردند ...شهادت شیخ فضل الله نوری ... کودتای رضا خان ...تشریفاتی شدن مشروطه الان هم اکثر مردمحکومت اسلامی رو میخوان مگه کشور قوه ی قضاییه و دادگاه نداره یه کم بیشتر فکر کن
مردم ایران هیچ وقت ظلم پذیر نبودند پس انقلاب برای چی بود واقعا متاسفم این حکومت برخاسته از خواست مردم برای اسلام است اونوقت شما اینو میگیایراداز فرهنگ ظلم پذیری مردم ایرانه.
تو طول تاریخ تمام پادشاه های ما(جز چند تا) ظالم بودم ولی هیچ وقت قیام نکردن.همیشه یه سلسله یکی دیگه رو از بین برده.هیچ وقت قیام مردمی و دهقانی نبوده.
البته مشروطه استثناست.
حکومت مریض از جامعه مریض بلند میشه.
حکومت های ساقه درخت اند.مشکل ریشه است که همون مردم اند.
این نظریات مشعشع کیه؟زمان طاغوت خیلی خوب بود نه؟چرا داره اما فرمایشیه و برا یه عده اقلیت!!!![]()
تضاد مذهب با عدالت!
یک کلام!!!!!
مشروطه خواهی به طلب حکومتهای دیگه منجر نشد مشرو طه رو منحرف کردند ...شهادت شیخ فضل الله نوری ... کودتای رضا خان ...تشریفاتی شدن مشروطه الان هم اکثر مردمحکومت اسلامی رو میخوان مگه کشور قوه ی قضاییه و دادگاه نداره یه کم بیشتر فکر کن
«حدود صد و خردهای سـال پیش بزرگـان مـا دنبال ایجاد عدالتخانه بودند.
بعد عدالتخانه تبدیل شد به مشروطهخواهی،
مشروطهخواهی تبدیل شد به طلب انواع حکومتهای دیگر. ...
هنوز خواست اکثریت مردم ایجاد عدالتخانه است. ...
یک جای کار باید لنگی جدی داشته باشد.»
ببخشید این مشعشع یعنی چی؟؟؟این نظریات مشعشع کیه؟زمان طاغوت خیلی خوب بود نه؟![]()
نگین کوشولوامروز مثل من انقلاب داشتي نه؟؟![]()
مذهب با دین فرق داره...اگه حضرت علی داشت عدالت رو گسترش میداد داشت بر طبق گفته های دین اسلام عمل میکرد ولی این مذهبه که برای ما تعصبات خشک، هیجانات بی دلیل، افکار تغییر ناپذیر ایجاد میکنه و این چنین آدمی نمی تونه عادل باشه...مذهب با عدالت هیچ تضادی نداره بلکه مذهب عدالت را نیز به دنبال دارد کونوا القوامین بالقسط
مشروطه خواهی به طلب حکومتهای دیگه منجر نشد مشرو طه رو منحرف کردند ...شهادت شیخ فضل الله نوری ... کودتای رضا خان ...تشریفاتی شدن مشروطه الان هم اکثر مردمحکومت اسلامی رو میخوان مگه کشور قوه ی قضاییه و دادگاه نداره یه کم بیشتر فکر کن
مردم ایران هیچ وقت ظلم پذیر نبودند پس انقلاب برای چی بود واقعا متاسفم این حکومت برخاسته از خواست مردم برای اسلام است اونوقت شما اینو میگی
این حس مال امروز نیست مال گذشته مونه. این مغول ها که کم و بیش همه در جریان شروع آن هستید. نخوت و غرور بیجا و دستکم گرفتن دشمن بلایی را به سرمان درآورد که تا حدود سیصد سال گریبانگیرمان بود.امروز مثل من انقلاب داشتي نه؟؟![]()
من همه فکرامو کردم . حالا دیگه نوبت شماست.مشروطه خواهی به طلب حکومتهای دیگه منجر نشد مشرو طه رو منحرف کردند ...شهادت شیخ فضل الله نوری ... کودتای رضا خان ...تشریفاتی شدن مشروطه الان هم اکثر مردمحکومت اسلامی رو میخوان مگه کشور قوه ی قضاییه و دادگاه نداره یه کم بیشتر فکر کن
«حدود صد و خردهای سـال پیش بزرگـان مـا دنبال ایجاد عدالتخانه بودند.
بعد عدالتخانه تبدیل شد به مشروطهخواهی،
مشروطهخواهی تبدیل شد به طلب انواع حکومتهای دیگر. ...
هنوز خواست اکثریت مردم ایجاد عدالتخانه است. ...
یک جای کار باید لنگی جدی داشته باشد.»
علی (ع) 5 سال حکومت عدالت محور داشت ...
فقط 5 سال ...
آخه اینجا مملکت علوی و امام زمانه...[/INDENT][/INDENT][/INDENT][/INDENT][/INDENT]موضوع بحث من در مورد ایران هست دوست عزیز. هر چند که حرف شما را هم صد در صد تایید میکنم.![]()
کی گفته مذهب با دین فرق داره درضمن جمهوری اسلامی یعنی مردم تصمیم گرفتند که نوع حکومتشون اسلامی باشهمذهب با دین فرق داره...اگه حضرت علی داشت عدالت رو گسترش میداد داشت بر طبق گفته های دین اسلام عمل میکرد ولی این مذهبه که برای ما تعصبات خشک، هیجانات بی دلیل، افکار تغییر ناپذیر ایجاد میکنه و این چنین آدمی نمی تونه عادل باشه...
ضمنا تو ایران وقتی که انقلاب شد دیگه تو تمام دنیا تاریخ مصرف پادشاهی برچیده شده بود و باید نسخه جدیدی برای حکومت پیچیده میشد تا با افکار و اذهان جدید مردم دنیا سازگار باشه...وگرنه ما پادشاههایی داشتیم مثل کورش و داریوش و کریمخان و ...که الان دارن از گفته هاشون تو سازمان ملل بعنوان کتاب دعا استفاده میکنن...پس عدالت ربطی به نوع حکومت هم نداره...
ولی یه چیز رو تاریخ ثابت کرده و اون هم اینه که جمهوری صفت پذیر نیست یعنی جمهوری جمهوریه ، یا مردم باید تصمیم بگیرن یا حکومت اینی که ما داریم حکومت اسلامیه(از نوع مذهب نه دین) نه جمهوری!!!!
بهتره بری یه کم تاریخ بخونی در این انتخابات تشریفاتی کمیته ای برای تایید یا رد صلاحیت کاندیدا بی معنی بود چون نماینده ها رو از قبل انتخاب میکردند اشخاصی مثل ایت الله مدرس که به مجلس رفتند دارای پایگاه قوی مردمی بودند و چاره ای نداشتند ایشونو انتخاب کنند در ضمن اگه قرار بود رضا خان کمیته ای برای نظارت بر نماینده ها تشکیل بده اول باید یکی واسه خودش تشکیل میداد که اول از همه خودش رد صلاحیت میشدتو مجلس تشریفاتی اون زمان افرادی مثل مدرس هم میتونستند وارد بشن و هر چی دلشون میخواد نثار رضاخان کنند.
آنقدر رضاخان شعور نداشت، که یک مجمعی درست کنه و تایید یا رد صلاحیت نامزدها را انجام بده.
ببینید الان چه مجلس خوبی داریم.
هیچ مخالفی اجازه وارد شدن نداره،اگر هم وارد شد تو مجلس ساکت مثل یه بچه خوب میشینه، اگر هم ساکت نشد به عنوان منافق و وابسته به عوامل خارجی (مجلس ششم) پرتش میکنند بیرون.
البته لازم به ذکره که اون یهودی وقتی این رفتارو میبینه پیش حضرت اعتراف میکنه که حق با ایشون بوده و مسلمان میشه و فکر میکنم و بازم میگم فکر میکنم تا عملی رو به اشتباه به حضرت نسبت ندم حضرت علاوه بر اون زره (اون شخص زره حضرت رو برداشته بوده)اسبشون رو هم به اون شخص میده و اون شخص از یاران حضرت میشه و فکر مینم که اون شخص در جنگ نهروان در سپاه حضرت علی(ع) بوده و به شهادت میرسهچه ربطی داره. پس درباره حضرت علی چی میگین که خواستار تساوی بین خودش و یک یهودی بود؟حتی توی اون دادگاه محکوم هم شد بااینکه حق با او بود اما باز هم تابع رای قاضی بود.
مشعشع یعنی نورانی گفتی کوروش تعدادی از علما و دانشمندان چون روی اسمها شک دارم نمیگم گفتند ذوالقرنین که خدا در قران از اون به بزرگی یاد کرده همون کوروش بوده پس حرف الکی نزن در ضمن کی گفته الان طاغوته باید زمان طاغوت بودی تا میفهمیدی طاغوت واقعی یعنی چی؟ببخشید این مشعشع یعنی چی؟؟؟
اگه به شماها باشه زمان کوروش کبیررو هم میگین طاغوت!!!
حالا هم نوع بسیار خاص و منحصربه فردی از طاغوتو داریم که بی نظیره تو تاریخ....![]()
[/INDENT][/INDENT][/INDENT][/INDENT][/INDENT]موضوع بحث من در مورد ایران هست دوست عزیز. هر چند که حرف شما را هم صد در صد تایید میکنم.![]()
1- اشخاصی مثل ایت الله مدرس که به مجلس رفتند دارای پایگاه قوی مردمی بودند و چاره ای نداشتند ایشونو انتخاب کنند
2- در دور دوم که ایت الله مدرس کاندیدا شد وقتی نگاه کردند دیدند ایت الله مدرس حتی 1 رای نداره.
3- در اخر اینکه بحث با شما بیهودست
شما که اون زمان بودی بگو...مشعشع یعنی نورانی گفتی کوروش تعدادی از علما و دانشمندان چون روی اسمها شک دارم نمیگم گفتند ذوالقرنین که خدا در قران از اون به بزرگی یاد کرده همون کوروش بوده پس حرف الکی نزن در ضمن کی گفته الان طاغوته باید زمان طاغوت بودی تا میفهمیدی طاغوت واقعی یعنی چی؟
1. شما نشستید فکر کردید به این علت که رضا خان با اسلام مخالف بوده و کشف حجاب رو شروع کرد پس از مردم نمیترسید پس نباید میذاشته ایت الله مدرس که دارای پایاه قوی مردمی بوده به مجلس میرفته چون از مردم نمیترسیده و نمیشه به طور کامل تقلب کرد و مردم ساکت باشند پس نتیجه گرفتید که حرفهای من اشتباه بوده . اولا کی گفته تقلب به طور کامل نمیشه؟ دوما این فکر شماست چرا فکر میکنید چیزی که در تاریخ اتفاق افتاده باید مطابق فکر شما باشه؟1- مگه نمیگی رضاخان شمشیرش را از رو بسته بود تا با اسلام مبارزه کنه.
یعنی از مردم میترسیده.
اگه میترسید که کشف حجاب رو شروع نمیکرد.
مردم رو حجاب خیلی حساس تر بودن تا مدرس.
2- تقلب یک درصد ، دو درصد ، نه صد در صد.
مگه نمیفرمایید مردم شریف و همیشه در صحنه ما پشت آقای مدرس بودند و رضاخان مجبور شد نامزدی ایشان را بپذیرد.
تقلب به این بزرگی ، کودتای مخملی رضاخان و جنگ نرم او ، سکوت ملت مسلمان!!
3- من مثل شما نه به جایی وابسته ام نه سنگ کسی را به سینه ام میزنم.شما هستی که از یک تفکر ، با تعصب هر چه تمام تر دفاع میکنی.
اگه فکر میکنی من به تفکر خاصی وابسته ام بگو ، تا صد تا عیبش را واست بگم.
اما من اسم یک نفر رو میگم تو فقط پنج تا عیبش رو بگو.
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
![]() |
تماس خانم مورد متلک واقع شده با صد و خورده ای.... | گفتگوی آزاد | 0 | |
N | صفر تا صد وبلاگ نویسی | گفتگوی آزاد | 0 | |
![]() |
مسخره نیست که هر روز جوایز صد میلیونی در قرعه کشی ها میدهند!؟ | گفتگوی آزاد | 6 | |
![]() |
صد رحمت به کفتار | گفتگوی آزاد | 4 | |
![]() |
صد بار هم که بخوانیم کم است | گفتگوی آزاد | 5 |