شهید مورد علاقه تو کیه؟+عکس

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

علی رضا1111

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بچه ها سلام
سلامتی همه اونایی که توی دستگیری این وهابیه بی حیای حروم زاده دست داشتن5صلوات بفرستید


واقعاااااااااااااااااز ته دلم خوششششحالم

ایول لله به جمهوریه اسلامی
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز


به گلزار شهدای قزوین که بروی هنگامی که از کنار قبور مطهر شهدا عبور می کنی و به تصاویر آسمانی شهدا نظاره می کنی و زیر لب فاتحه ای می خوانی ، از جوار مزار شهید عباس بابایی که عبور کنی به قطعه 7 ردیف 2 می رسی که ناگهان سنگ مزار شهیدی نظرت را به خود جلب می کند که رویش نوشته شده ((مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال)) . درست او کسی نیست بجز سینه زن ابا عبدالله حسین (ع) شهید علی قاریان پور . که گفته است : به روی سنگ قبرم اسمم را ننویسید، می خواهم همچون دهها شهید دیگر گمنام باقی بمانم؛ اگر خواستید فقط این جمله را بنویسید: (( مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال ))




شهید علی قاریان پور...متولد: 1343 قزوین...شهادت:10/12/65...محل شهادت:شلمچه




be-yade-shohadaa.persiangig.com
 

mohandeseit

دستیار مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
کاربر ممتاز
داریم به روز شهادت شهید بزرگوار همت نزدیک میشیم خداوند حق اورا بر ما حلال بفرماید.
:gol: آمین :gol:
 

سه رتنور

عضو جدید
شهيد مورد علاقه من

شهيد مورد علاقه من

شهيد مورد علاقه من كليه شهدا صدر اسلام *وكليه شهدا انقلاب اسلامي وجنگ تحميلي مي باشند *ولي افسوس اكنون كساني دم از انقلاب وانقلابي بودن مي زنند كه انسان شرمش مي گيردوقتي كه با اسم انها روبرو مي شود* در زمان جنگ تحميلي به سوراخها خزيده بودندو حتي تشكري هم از رزمندگان نمي كردند*و اكنون خود را سكان دار كشتي انقلاب مي دانندهيچ حريمي را رعايت نمي كنند به هركسي مي تازند تهمت مي زنند وبعضي رسانها هم از انها پشتي باني مي كنند* واقعا بعضي باجان ومالشان در خدمت انقلاب وجنگ تحميلي بودند * واكنون هم ياران واقعي خميني كبير همين امتحان پس دادها جبهه وجنگ هستند *نه اناني كه براي حفظ منافعشان دست به هر كاري مي زنند* در كل بايد موقعيت پيش بيايد تا مردان واقعي ودوست داران ايران وانقلاب وراه امام براي عموم * مشخص بشوند با تشكر
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
سردار نیستی تا ببینی شادی دوستانت را،وقتی قاتلت را گرفتند
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
عبدالمالك ريگي، سركرده گروهك تروريستي، در اعترافاتي به حمايت سازمان اطلاعات جاسوسي آمريكا سيا از شخص وي و گروه تحت امرش اشاره كرد.

به گزارش پرس‌تي‌وي، ريگي در اين اعترافات گفت كه در ديدار با عوامل سازمان جاسوسي سيا در دوبي به وي قول حمايت همه جانبه و در اختيار گذاردن پايگاهي با تسليحات نظامي در نزديك منطقه داده شده بود.

ريگي گفت اين پايگاه قرار بود در "مناس " در نزديكي بيشكك واقع در ازبكستان برپا شود.

ريگي در ادامه اين اعتراف افزود عوامل آمريكايي در دوبي به صراحت به وي گفته‌اند اكنون موضوع، موضوع ايران است.

ريگي گفت آمريكايي ها به وي گفته اند اكنون موضوع بر سر طالبان و شبكه القاعده نيست، چرا كه ايران راه خود را مي رود.

ريگي اعتراف كرد عوامل آمريكايي به وي گفته اند سران سيا در نظر دارند از تمامي سازمان هاي مخالف با ايران البته نه از هر سازماني حمايت كنند. وي گفت منظور آمريكا سازمان هايي بود كه توانايي به چالش كشيدن ايران را داشته باشند، چرا كه حمله نظامي آمريكا به ايران دشوار است.

ريگي گفت سيا گروه جندالله را مستعد چنين حمايتي شناخته است.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
والدين همسر عبدالحميد ريگي: عبدالمالک ريگي جنايتکاري بي رحم است
زاهدان_ پدرخوانده و مادر "فائزه و شهاب منصوري" (همسر و برادر همسر عبدالحميد ريگي برادر سرکرده گروهک تروريستي ريگي) گفتند: عبدالمالک ريگي همانند اربابانش آمريکا و انگليس جنايتکاري بي رحم است که حتي براي خانواده اش ارزشي قائل نيست.


به گزارش ايرنا، سيد "محمد موسوي" پدرخوانده همسر عبدالحميد ريگي که به همراه مادر فائزه و شهاب منصوري براي ديدار با دامادشان به زاهدان سفر کرده اند در گفت وگو با خبرنگاران رسانه هاي ارتباط جمعي به تشريح نحوه آشنايي با اين جنايتکار و همچنين ديدار اخيرشان با وي پرداختند.
بر اساس اعترافات عبدالحميد ريگي،"فائزه منصوري" همسر عبدالحميد ريگي برادر سرکرده گروهک تروريستي مالک چندي پيش به درخواست عبدالمالک ريگي و توسط عبدالحميد در خواب با شليک گلوله جان باخت.
" شهاب منصوري" برادر فائزه نيز توسط عبدالمالک ريگي سربريده شد و فيلم آن نيز از طريق شبکه العربيه پخش شد و عبدالحميد نيز به اين مسايل اعتراف کرده است.
پدرخوانده همسر عبدالحميد ريگي با تشريح نحوه آشنايي خانواده اش با اين جنايتکار گفت: چند سال پيش همسر و دخترم براي خريد به زاهدان آمده بودند که در خيابان جواني نادان به آنان اهانت کرد.
وي افزود: حميد ريگي که در همان زمان در حال عبور از اين محل بوده با فرد مزاحم برخورد کرده و از همسر و دخترم براي خريد از فروشگاه لوازم آرايشي و عطر و ادکلن خويش دعوت مي کند.
او ادامه داد: همين مساله زمينه آشنايي خانواده ما با وي را فراهم کرد و پس از مدتي عبدالحميد ريگي از همسرم درخواست کرده بود براي خواستگاري دخترم به تهران بيايد.
وي بيان کرد: با موافقت من اين فرد به تهران آمد و چند روز به عنوان ميهمان در منزل ما بود و پاسخ به درخواست وي را منوط به تحقيقات لازم از اوضاع زندگي و اجتماعي او کرديم.
موسوي گفت: از آنجايي که حميد ريگي در بازار چهارراه رسولي زاهدان داراي مغازه فروش لوازم آرايشي بود، تحقيقات را از طريق همسايگان و کسبه محل انجام داديم که همه آنان وي را تاييد کردند و گفتند فردي درستکار و قابل اعتماد است.
او اظهار داشت: يکي از افتخاراتم اين است که مجموعه مذاهب اسلامي را در يک راستا مي بينم و چون حميد مسلمان اهل سنت و ايراني بود با ازدواج وي با دخترم موافقت کردم.
وي افزود: نخستين حرکت غير اخلاقي حميد پس از عقد او با دخترم انجام شد بطوريکه بعد از عقد بدون اجازه من و همسرم، دخترم را به حالت فرار از تهران به زاهدان آورد.
او بيان کرد: با توجه به اينکه هر دو نفر با هم محرم شده بودند و چند نفر از نزديکان حميد نيز وساطت کردند، از اين خطاي وي گذشت کرديم و با زندگي آنان در زاهدان مخالفتي نکرديم.
موسوي اضافه کرد: در چند سال گذشته ارتباط ما با حميد و برخي اعضاي خانواده وي خوب بود و حتي اين زن و شوهر جوان با امکاناتي که برايشان فراهم کرده بودم مدتي را در تهران زندگي کردند اما دوباره به زاهدان برگشتند.
وي با اشاره به اينکه حميد و دخترم داراي سه فرزند (يک پسر و دو دختر دو قلو) هستند، افزود: هنگامي که دخترم براي زايمان دو قلوها به تهران آمد و حميد نيز به گروهک تروريستي ملحق شده بود چند بار در تماس هاي متعدد از وي خواستم تا به تهران بيايد و با امکاناتي که برايش فراهم مي کنم زندگي راحت و بدون مشکلي داشته باشد، اما قبول نکرد.
او گفت: پس از زايمان دخترم ، حميد تماس تلفني گرفت و تاکيد کرد که همسر و فرزندانش را به مرز بفرستيم تا او در نزديکي مرز آنان را تحويل بگيرد و با خود به پاکستان ببرد.
وي افزود: با توجه به اينکه محل زندگي اش را پاکستان انتخاب کرده بود تمايلي براي فرستادن دختر و نوه هايم نداشتيم اما حميد تهديد کرد که اگر همسرش را نفرستيم تمام اعضاي خانواده ما را به قتل مي رساند.
پدرخوانده همسر عبدالحميد ريگي اظهار داشت: در تماسي که با حميد گرفتيم قرار شد پسرم "شهاب"، خواهرش (فائزه) و سه فرزندش را تا مرز پاکستان همراهي کند و در مرز تحويل حميد ريگي دهد.
موسوي افزود: پس از عزيمت فرزندانم به زاهدان و مرز پاکستان، پسرم تماس گرفت و گفت چون حميد براي تحويل خواهرم نيامده من خودم آنان را تا محل استقرار حميد همراهي مي کنم و بعد از چند روز مجددا بر مي گردم.
وي اضافه کرد: مدتها از پسر و دخترم خبري نداشتيم تا اينکه يک روز حميد تماس گرفت و گفت پسرتان با موتورسيکلت تصادف کرده و جنازه اش را در مرز مي توانم تحويلتان دهم.
او ادامه داد: در حين گفت وگوي من با حميد، گوشي را عبدالمالک ريگي از وي گرفت و بدون مقدمه گفت که فردا شب فيلم سربريدن پسرت را از شبکه العربيه تماشا کن.
وي افزود: پسرم بدون هيچ گناهي و فقط به صرف شيعه بودن توسط مالک ريگي جنايتکار بي رحم با قصاوت تمام سربريده شد.
موسوي اضافه کرد: شهاب فردي بسيار ساده، امين، صادق و کارگري جزء در تهران بود و حتي در ذهنش هم نمي گنجيد که با نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي تماس بگيرد چه رسد به اينکه با آنان همکاري کند.
او بيان کرد: مالک ريگي جنايتکار ادعا کرده بود که فرزندانم جاسوس هستند و با نيروهاي امنيتي ايران ارتباط دارند درحالي که نه تنها نحوه ارتباط با نيروهاي انتظامي و امنيتي را نمي دانست بلکه در مکاني که سکونت داشتند هيچ امکان ارتباطي وجود نداشت.
وي افزود: در آخرين ديداري که دو روز پيش با عبدالحميد داشتم خودش اعتراف کرد و سوگند خورد که مطمئن بودم شهاب و فائزه هيچ گناهي ندارند زيرا در منطقه اي که در پاکستان سکونت داشتند امکان ارتباط با بيرون وجود نداشت و شهاب نيز اصلا راه و رسم ارتباط گرفتن با دستگاههاي انتظامي و امنيتي را نمي دانست.
او اضافه کرد: حميد ريگي در اين ديدار قسم مي خورد که چون بشدت تحت تاثير القائات عبدالمالک قرار گرفته بود دست به چنين جنايتي زده و همسر و مادر سه فرزندش را در خواب کشته است.
وي اظهار داشت: حميد مي گفت آنچنان تحت تاثير گفته هاي مالک قرار داشتم که اگر مي گفت برف سياه است قبول مي کردم و هيچ گاه اعتراضي به سخنان وي نمي کردم.
موسوي با تشريح ديدار دو روز پيش با عبدالحميد ريگي گفت: با توجه به محبتهايي که به حميد کرده بوديم در اين ديدار بشدت شرمنده بود و وقتي همسرم از او سووال کرد که به چه گناهي دو فرزندم را از ما گرفتيد با اظهار شرمندگي و ندامت گفت آنچنان تحت تاثير القائات مالک بودم که نمي دانستم چه اشتباهاتي را مرتکب مي شوم.
وي افزود: حميد در اين ديدار گفت اکنون که با حقايق آشنا شدم و فهميدم که آنچه مالک به ما ديکته و تلقين مي کرد خواسته هاي آمريکا و انگليس و حب جاه طلبي و دنيا پرستي خودش بود، اگر به من اجازه دهند و مالک را نيز پيدا کنم به خدا قسم مي خورم که قطعه قطعه اش مي کنم.
پدرخوانده همسر عبدالحميد ريگي بيان کرد: من و همسرم از دستگاه قضايي اشد مجازات و قصاص را براي عبدالحميد و مالک ريگي و ساير کساني که در جناياتشان دخيل بودند، درخواست کرده ام و هيچگاه آنان را نمي بخشيم.
وي افزود: از دولت پاکستان مجدانه مي خواهيم در زمينه دستگيري مالک ريگي و ساير جنايتکاران همدست وي و همچنين بازگرداندن سه نوه ام "محمد متين ، مونا و مينا چهار ساله اقدام کند.
او ادامه داد: اکنون از سرنوشت سه نوه ام بي خبرم و اگر اقدامي براي بازگرداندن آنان نشود مطمئن هستيم که عبدالمالک شيطان آنان را منحرف و از محمد متين شيطان ديگري همچون خودش خواهد ساخت.
وي اضافه کرد: موضوع بازگرداندن نوه هايم و همچنين دستگيري و مجازات مالک شيطان را از طريق نيروي انتظامي و دستگاه قضايي جمهوري اسلامي ايران و پليس بين الملل اينترپل پيگيري و شکايت کرده ام و اميدواريم دولت پاکستان که در جنايت عليه فرزندانم مقصر است در اين زمينه همکاري کند.
او ادامه داد: اگر دولت پاکستان بعد از قرباني کردن پسرم اقدامي کرده بود امروز دختر و نوه هايم در کنار ما بودند اما متاسفانه با وجودي که دنيا از قتل پسرم آگاه شده بود دولت پاکستان اقدامي نکرد.
به گزارش ايرنا، در طول مصاحبه پدرخوانده همسر عبدالحميد ريگي با خبرنگاران رسانه ها، مادر شهاب و فائزه گريه و زاري مي کرد و به طور دائم بر مالک و حميد و ساير جنايتکاران تروريست عضو گروهک ملحد تروريستي لعنت مي فرستاد.
عبدالحميد ريگي برادر سرکرده گروهک تروريستي مالک چندي پيش، پس از راهبندي محور چابهار - ايرانشهر و ربودن 22مسافر و آتش زدن هشت دستگاه خودرو به همراه گروگانها به پاکستان متواري شده بود.
با همکاري پليس ايران و اقدام سريع پليس پاکستان، محل تردد اين گروهک شرور و تروريستي محاصره و پس از درگيري مسلحانه، عبدالحميد ريگي به همراه مزدوران تحت امر خود دستگير و گروگانها آزاد شدند.
با پيگيريهاي انجام شده گروگانها در همان زمان تحويل جمهوري اسلامي ايران و پس از مدتي عبدالحميد ريگي به همراه 13 شرور ديگر تحويل ايران شدند.
برادر سرکرده گروهک تروريستي ريگي در دادگاهي که براي رسيدگي به جرايم وي و ديگر اعضاي اين گروهک تروريستي در زاهدان تشکيل شده بود به جنايات خود اعتراف کرد.
راهبندي تاسوکي و شهادت 25نفر از هموطنان بي گناه و زخمي کردن تعدادي ديگر راهبندي دارزين کرمان و شهادت 11نفر از مسافران بي گناه و آتش زدن تعداد خودرو، شهادت شماري از نيروهاي انتظامي، قتل ، سرقت مسلحانه، قاچاق عمده موادمخدر، شرارت، اقدامهاي تروريستي، بمب گذاري و غيره از جمله اتهام هاي عبدالحميد ريگي و 12 مزدور تحت امر وي و عضو گروهک تروريستي مالک است.
بر اساس حکم صادره از سوي دادگاه انقلاب اسلامي، اين افراد به اعدام محکوم شدند که حکم صادره پس از تاييد مراجع عالي قضايي، بزودي قرار است در زاهدان به اجرا در آيد. ک/4
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
عبدالمالک ریگی دستگیر شد



Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: عبدالمالک ریگی، رهبر گروه جندالله

روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اعلام کرد که عبدالمالک ریگی‌، رهبر گروه "جندالله" دستگیر شده است. مصطفی محمد نجار وزیر کشور گفت، عبدالمالک ریگی و همراهان او در خارج از مرزها دستگیر و به ایران منتقل شده‌اند.





عبدالمالک ریگی، رهبر شورشیان سنی‌مذهب گروه "جندالله" توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر شد. عبدالمالک ریگی که خود را رهبر "جنبش مقاومت ملی ایران" می‌نامید، علیه جمهوری اسلامی ایران مسلحانه می‌جنگید.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مرزیه، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، گفت که دستگیری ریگی «با برنامه‌‌ریزی اطلاعاتی و امنیتی در اوایل صبح امروز سه‌شنبه (۲۳ فوریه / ۴ اسفند) صورت گرفته است».

به گفته‌ی این مقام قضایی، «دستگیری ریگی با اقدامات اطلاعاتی كه مدت‌ها در حال انجام بود، به سرانجام رسید و در حال حاضر نیز وی وارد خاك ایران شده است». وی افزود که ‌عملیات دستگیری عبدالمالك ریگی عملیاتی غافلگیرانه بوده و وی در حال حاضر در اختیار نیروهای اطلاعاتی است.

Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: عبدالمالک ریگیجزئیات دستگیری ریگی

مصطفی محمد نجار، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، صبح روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت، هنگامی که عبدالمالک ریگی و همراهانش برای «طراحی توطئه» از نقطه‌ای عازم نقطه‌ای دیگر بودند، در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل شده است.

به گفته‌ی محمد دهقان، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، «ریگی در حالی که با هواپیما از طریق پاکستان قصد عزیمت به یکی از کشورهای عربی را داشت، در آبهای خلیج فارس، به هواپیمای وی دستور فرود اضطراری داده شد و سپس در بازرسی از هواپیما، وی دستگیر شده است».

این عضو هیأت رئیسه مجلس گفت، باید از طریق ریگی «سرنخ‌های وی در داخل کشور و نیز ارتباطات وی با مراکز امنیتی آمریکا کشف شود».

سخنگوی وزارت خارجه: ریگی از سوی آمریکا حمایت می‌شد

رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی، ساعاتی پس از اعلام خبر دستگیری عبدالمالک ریگی به خبرنگاران گفت که جزئیات دستگیری ریگی از سوی مقامات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اعلام خواهد شد.

به گفته‌ی مهمانپرست، حمایت آمریکا از گروه جندالله نشان‌دهنده ریشه‌های ناامنی و معضلات در منطقه است.

عبدالمالک ریگی متهم به آدم‌ربایی و قتل نیروهای نظامی جمهوری اسلامی است.​
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
05 اسفند 1388 ساعت 19:50
شب ارامش و شادی مردم زاهدان از دستگیری مالک ریگی
http://zahedan.irib.ir/images/stories/news/شادی%205.jpg
جشن سالروز اغاز ولادت امام عصر حضرت مهدی مولود (عج) در زاهدان با شادی مردم ناشی از دستگیری مالک ریگی توام شده و فضایی پر از شور شعف ایجاد کرده بود .مردم زاهدان شب گذشته تا نیمه شب در خیابانها بودند و با نواختن موسیقی محلی و ساز و دقل از دستگیری مالک ریگی ابراز خرسندی می کردند در برخی از خیابانهای زاهدان ترافیک به حدی بود که حرکت بسیار کند انجام می شد و خودروها دقایق مدیدی را متوقف می ماندندتشکر مردم از نیروهای امنیتی ، نمادهایی از مجازات عبدالمالک ریگی و سردادن شعارهایی بر ضد این شرور تروریست حال و هوایی خاص به شهر زاهدان داده بود
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستگيري ريگي موجب تحكيم وحدت شد


به گزارش خبرگزاري تقريب به نقل از فارس، مردم زاهدان اعم از شيعه و سني امروز سه‌شنبه 4 اسفندماه در خيابان‌هاي زاهدان به شادي و سرور پرداختند.

همسر يكي از شهداي فاجعه تروريستي تاسوكي در اين باره اظهار داشت: كاش مادر همسر شهيدم زنده بود و مي‌ديد كه چگونه مسئولان امنيتي به وعده خود وفا كرده و در آستانه هفته وحدت، با دستگيري اين جنايتكار و تروريست شادي ما را چند برابر كردند.

يك روحاني اهل سنت نيز ضمن ابراز خوشحالي از دستگيري اين قاتل جنايتكار گفت: كشتن بي‌گناهان اعم از شيعه و سني، جهاد نيست و مسلماني چيز ديگري است.

وي افزود: سردار شوشتري براي مردم استان ما صادقانه و يكرنگ زحمت كشيد و قدم‌هاي خيري برداشت كه متأسفانه به دست اين ظالم از خدا بي‌خبر به شهادت رسيد.

يك دانشجوي بسيجي گفت: اينها مخلّ وحدت هستند و هر زمان سر بلند كنند، سر آنها را قطع مي‌كنيم.

وي افزود: عوامل خارجي نمي‌توانند سبب برهم زدن وحدت مردم استان شوند زيرا مردم هوشيار و پيرو ولايت فقيه هستند.

مردم استان سيستان و بلوچستان يك صدا خواستار مجازات اين فرد خاطي و خائن در مقابل مردم داغديده استان اعم از شيعه و سني هستند.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتشار تصاوير ريگي در افغانستان 24 ساعت‌قبل از دستگيري


حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات در يك نشست خبري از برخی مراحل عملیات 5 ماهه وزارت اطلاعات در زیر نظر گرفتن و دستگیری ریگی پرده برداشته و گفت : عبدالمالک ریگی در هنگام دستگیری هم باور نمی‌کرد که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است.
فيلم دستگيري ريگي

به گزارش خبرنگار رجانیوز، وزیر اطلاعات در تشریح اقدام وزارت اطلاعات اظهار داشت: دستگيري ريگي در يك مديريت اطلاعاتي مقتدرانه صورت گرفت که پس از شهادت شهید شوشتری شروع شد و هيچ يك از كشورها در اين موفقيت مشاركت نداشتند و از الطاف خداوند متعال اين بود كه در اين خصوص مديون كسي نشده‌ايم.
وي ادامه داد: جمهوري اسلامي پيش‌تر به سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب و برخي كشورهاي منطقه هشدارهاي قابل توجه را داده بود كه با ما در دستگيري اين شرور همكاري كنند اما خداوند متعال اين چنين خواست كه اقتدار سربازان گمنام امام زمان به نمايش گذاشته شود.
وزير اطلاعات گفت كه سربازان گمنام امام زمان در اقدامي بسيار ارزشمند و حساب‌شده و با مديريت اطلاعاتي، ريگي را مديريت كرده و در فضاي جمهوري اسلامي دستگير كردند و اين شرور براي اجراي عدالت در اختيار دستگاه قضايي قرار مي‌گيرد.

مصلحي با بيان اينكه جمهوري اسلامي اين حق را براي پيگيري قانوني اقدامات تروريستي آمريكا و انگليس محفوظ مي‌داند و از طريق مجامع بين‌المللي موضوع تلاش برخي قدرت‌ها براي اقدامات تروريستي عليه ملت ايران را پيگيري مي‌كند، گفت: ملت ما اجازه نمي‌دهد قدرت‌هايي كه از طريق اقدامات نظامي و اشغال و تجاوز به حقوق ملت‌ها به اهداف خود نرسيدند، با ترور در منطقه به اهداف نامشروع خود دست يابند.
وزير اطلاعات با بيان شرحي از مذاكرات فرمانده ناتو و ريگي گفت: سربازان گمنام امام زمان تصويري از ريگي به دست آوردند كه نشان مي‌دهد وي 24 ساعت قبل از دستگيري در يكي از مقرهاي آمريكا در افغانستان حضور داشت.
وی دستگيري اين شرور را اقدامي ارزشمند دانست و اين پيروزي بزرگ را به خانواده‌هاي قربانيان اقدامات جنايت‌بار گروهك ريگي و رهبر معظم انقلاب و ملت ايران تبريك گفت.

مصلحی تصريح كرد: حضور ميليوني مردم ايران در يوم‌الله 22 بهمن و نمايش اقتدار جمهوري اسلامي زمينه‌ساز اين موفقيت بود و هيچ يك از كشورها در اين زمينه با مشاركت نداشتند و اين پيروزي متعلق به ملت بزرگ ايران است.
وزير اطلاعات گفت:‌جهان سلطه در كنار توطئه‌ها واقدامات مستمري كه در منطقه پيگيري مي‌كند كه از جمله آنها اشغالگري و حمله نظامي به ملت‌هاي مظلوم است، وقتي مستاصل شد دست به اقدامات ضد بشري تروريستي زد.
وي ادامه داد: اقدام اخير آمريكا و انگليس و رژيم صهيونيستي در ترور يكي از رهبران حماس در دبي كه براي وي به اهداف نظام سلطه صورت گرفت،‌نشان داد اين‌ها در صددند منطقه را به ميداني براي تحقق اهداف شوم خود تبديل كنند.
مصلحی با انتقاد از کشور امارات متحده عربی، گفت: "فضاحتي كه رژيم صهيونيستي باحمايت آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي در دبي به وجود آورد، فضاحتي است كه با برپايي يك جلسه و يا تكذيبيه نمي‌توان بر آن سرپوش گذاشت ".
وزير اطلاعات گفت: گروهك تروريستي ريگي از سوي دستگاه‌هاي جاسوسي آمريكا، انگليس و برخي كشورهاي ديگر حمايت مي‌شد و سرويس‌هاي جاسوسي نظام سلطه وي را تغذيه و مديريت مي‌كردند اما خبري كه امروز ملت ايران را خوشحال كرد، در سايه اشراف اطلاعاتي و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) به وقوع پيوست.
مصلحي بر همين اساس به برخي اسناد و تصاوير در خصوص موقعيت‌ها و اقدامات سركرده گروهك تروريستي ريگي اشاره كرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان تصويري از ريگي به دست آوردند كه نشان مي‌دهد وي 24 ساعت قبل از دستگيري در يكي از مقرهاي آمريكا در افغانستان حضور داشتند.

وي ادامه داد: همچنين اسناد متقني وجود دارد كه بيانگر موقعيت‌ها و فعاليت‌هاي گروهك ريگي است كه از جمله آنها مي‌توان به كارت شناسايي وي كه توسط آمريكايي‌ها در پاكستان تهيه شده و همچنين گذرنامه افغاني براي نامبرده جهت تردد به كشورهاي مختلف به منظور برنامه‌ريزي و مذاكره در خصوص فعاليت‌هاي تروريستي است كه اين گذرنامه نيز توسط آمريكايي‌ها تهيه شده است.
مصلحی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از دريافت تصوير ريگي در مقر نيروهاي آمريكايي در افغانستان وي را مديريت كرده و در منطقه‌اي قرار دادند كه دستگيري وي صورت گرفت و همچنين از نفر دومي كه همراه وي دستگير شده، ويزايي به دست آمده كه مربوط به سفر نامبرده به دبي است .
وزير اطلاعات گفت: يكي از سرويس‌هاي اطلاعاتي منطقه كه جمهوري اسلامي با آن مذاكراتي را در خصوص گروهك ريگي داشته، به ما اعلام كرد اين شرور با برخي كشورهاي عضو اتحاديه اروپا رابطه داشته و به تعدادي از اين كشورها سفر كرده و در آوريل 2008 با فرمانده ناتو در افغانستان مذاكره كرده كه فرمانده مذكور علاقه‌ زيادي به ايده بلوچستان بزرگ نشان داده بود.

مصلحي افزود: آمريكايي‌ها كمپ القاعده در كوه سرباز را به ريگي نشان داده و از او خواسته بودند سلسله عملياتي را عليه ايران انجام دهد و در ژوئن 2008 نيز نامبرده از طريق تنگه جبل‌الطارق به يك كشور اروپايي برده شده و از وي خواسته شده بود به عمليات‌هاي خرابكارانه عليه كشورمان مبادرت كند كه اين سفر نيز با هماهنگي آمريكايي‌ها و انگليسي‌ها صورت گرفته بود.
وي با تاكيد بر اينكه در فرصت مناسب اسناد ديگري در خصوص دستگيري ريگي به اطلاع مردم خواهد رسيد، تاكيد كرد:‌اقدامات اين شرور در طول مدت شرارت با خط دهي و حمايت سرويس‌هاي اطلاعاتي موساد، سيا و اينتليجنت سرويس و دستگاه‌هاي جاسوسي برخي كشورهاي اروپايي صورت گرفت.
مصلحي از حمله به اتوبوس مسافربري و كشتار كور و ناجوانمردانه مردم و انفجار در مسجد به عنوان برخي اقدامات تروريستي گروهك ريگي ياد كرد و متذكر شد اين گروهك با استفاده از شبكه‌هاي BBC و VOA كه اقدامات وي را منعكس مي‌كردند جنايات خود را تبيين و به آن افتخار مي‌كرد.
وي خاطرنشان كرد: موساد از طريق عمليات تروريستي در دبي تلاش كرد منطقه را به مامن عمليات تروريستي تبديل كند و در اين راستا ريگي را نيز از طريق دبي براي مذاكره به مراكز مورد نظر خود بردند و براي خط‌دهي جهت اقدامات تروريستي آينده مديريت مي‌كردند.
مصلحي با تقدير از دستگاه‌هاي نظامي و انتظامي كشورمان كه ماموران امنيتي را در دستگيري سركرده اشرار شرق كشور ياري دادند خاطرنشان كرد: اين اقدام حركت مديريت اطلاعاتي 5 ماهه بود كه بعد از شهادت سردار شوشتري و ياران وي آغاز شد و امروز با موفقيت به نتيجه مطلوب رسيد.
خبرنگاري از وزير اطلاعات در خصوص نقش مردم در درگيري عبدالمالك ريگي سوال كرد كه وي پاسخ داد: ر يگي در داخل كشور نبود و اقدام براي دستگيري وي توسط سربازان گمنام امام زمان صورت گرفت كه شناسايي و دستگيري وي را با حركت‌هاي اطلاعاتي پيگيري مي‌كردند.
وي افزود: اسناد ما در خصوص ارتباطات ريگي با آمريكا و انگليس و برخي كشورها اسنادي متقن و محكم است و همين اسناد در دستگيري وي بسيار كارآمد بود و قطعا وقتي او با اين مستندات مواجه شود، اعترافات خوبي خواهد كرد.
وي در پايان اضافه كرد: دوستان ما در وزارت كشور در سفري كه به پاكستان داشتند، اين مستندات را به آنها ارائه دادند كه جاي انكار نبود و به همين دليل آنها اعلام همكاري و همراهي كردند.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز

اینم عکس همسایه ما.سردار شهید مرادی.که برادر و پدر ایشون هم شهید شدند.
 

sahel70

عضو جدید
شهید غلامرضا ضنجرسیم وشهید ابراهیم همت /اولی عمومه دومی سرورمه به عشق ابراهیم همت میخوام برم طلاییه.برم پیشش و بهش بگم که بیشتر ازتموم زندگیم دوسش دارم
 
  • Like
واکنش ها: FZ.H

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
غروب ،نماز مغرب
پایان سوره حمد
آسمان از سرخی به سیاهی می رود.
دیوار و دلهای مسجد به عزای فاطمه سیاهپوش است.
ابتدای سوره توحید
بسم الله الرحمن الرحیم
صدای انفجار
کتییبه های سیاه دیوار،سرخپوش شده اند.......
انفجار در مسجد علی بن ابی طالب(ع) شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) زاهدان....
ساعاتی پس از این انفجار سخنگوى گروهک تروریستی «جندالله» در تماس با شبكه تلویزیونى «العربیه» وابسته به خاندان سلطنتی سعودی اعلام کرد که این عملیات وحشیانه توسط یکی از اعضای این گروه صورت گرفته است.
 

Similar threads

بالا