کاربرد جمع سپاری برای مشاغل مختلف از ابعاد گوناگون قابل بررسی است، و بسته به شغل مربوطه می تواند متفاوت باشد. فواید جمع سپاری برای مدیران مشاغل مختلف بسیار متنوع می باشد و مدیران می توانند با ذوق و ابتکار خود عمق استفاده از آن را بیشتر کنند. در مقاله های گذشته در مورد فواید جمع سپاری صحبت کرده ایم. کاهش هزینه های اجرا، سرعت انجام کار، دقت و کیفیت پروژه از جمله مواردیست که باید مدیریت اجرایی پروژه های مختلف لحاظ شود.
در کشور ما هم نمونه های زیادی از جمع سپاری می توان یافت که بعضی از آنها را در مشاغل مختلف بررسی خواهیم کرد.
صدا و سیما با توجه به مخاطبان بسیار زیادی که دارد می تواند جامعه ای وسیع برای فراخوان جمع سپاری ایجاد کند.
سالهای پیش برنامه ای پر مخاطب از تلویزیون ما پخش می شد، به نام
نیمرخ که درابتدا هیچ نامی برای آن در نظر گرفته نشده بود و در آن سالها که هنوز اینترنت به شکل امروزی وجود نداشت از طریق فراخوان و جمع سپاری به ببیننده گان تلویزیونی نام خود را انتخاب کرد. در نوع خود بی نظیر بود، مجری برنامه را شروع میکرد و می گفت سلام به بینندگان برنامه ای که هنوز اسم نداره، انتخاب نام از طریق جمع سپاری درواقع تکنیک جذب مخاطب برای برنامه بود.
از کاربرد جمع سپاری برای مشاغل مختلف نمونه دیگری را در عرصه بانکداری می توان نام برد.
موسسه مالی اعتباری عسگریه که برای تغییر نام خود به موسسه مالی اعتباری ملل از جمع سپاری در وب سایت خود استفاده کرد و تبلیغ این جمع سپاری را در تلویزیون شاهد بودیم. به پیشنهاد دهنده، نام برگزیده ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان جایزه پرداخت می شد. تبلیغ خوبی برای برند بانکی خواهد بود زمانی که مردم اسم جدید آنرا انتخاب کنند.
و در پروژه هایی که در بستر اینترنت انجام می شوند هم از این دست نمونه ها بسیار زیاد هست که ذکر آنها در این مقاله نمی گنجد.
اینکه از کاربرد جمع سپاری در شغل خود چگونه استفاده کنیم کاملا وابسته به ابتکار خودمان که صاحب کار هستیم، وابسته است.
در گسترش کسب و کار ابتدا دنبال نقاط ضعف و قوت نسبت به رقبا باشید، سپس شروع به تغییرات کنید تا نقاط ضعف را برطرف کنید و نقاط قوت را حفظ کنید و در این رویه تغییر، خیلی خوب می توانید از جمع سپاری بهره بگیرید. یکی از وب سایت هایی که می تواند در زمینه
جمع سپاری به شما کمک فراوانی کند minikar.com است.
فواید جمع سپاری برای مدیران مشاغل مختلف بسیار متنوع می باشد و مدیران می توانند با ذوق و ابتکار خود عمق استفاده از آن را بیشتر کنندبرای مثال صدا و سیما با توجه به مخاطبان بسیار زیادی که دارد می تواند جامعه ای وسیع برای فراخوان جمع سپاری ایجاد کند.
http://minikar.com