زورگیری در دانشگاه فردوسی مشهد: فردوسی متهم شد؛ حافظ عذرخواهی کرد!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در دانشگاه فردوسی مشهد از یک دانشجوی دختر زورگیری شد، البته برخی می گویند اتفاقات دیگری هم افتاده است، که گویا اینگونه نیست.

در همین راستا کارشناسان عصرایرانی تیمی تشکیل دادند تا حقیقت ماجرا را ماستمال کرده و یک نفر یا یک گروه را پیدا کنند و تمام کاسه کوزه ها را سر او بشکنند و بدین ترتیب علاوه بر پاک شدن صورت مسئله، مشکلات هم حل شود!

لازم به ذکر است این تیم کارشناسی بعد از صرف یک عالمه آب پرتقال مقصران حمله به دختر دانشجو در محیط دانشگاه را افراد زیر معرفی کردند:

متهم ردیف اول

خود اون دختری که بهش حمله شده: اصلاً شما اون زمان، اون مکان چیکار می کردی؟! خب کلاست تموم شده سرت رو بنداز پایین و برو خوابگاه! توی محوطه ی دانشگاه چیکار می کنی؟!

آخه مگه انتظامات دانشگاه بیکاره که بیاد و هی توی محیط دانشگاه گشت بزنه که امنیت برقرار باشه تا شما بتونی واسه خودت توی محوطه چرخ بزنی؟!

اصلاً پول برق دانشگاه رو شما می دی که توقع داشته باشی اون دوربین های توی محوطه روشن باشه که هیچ کس جرئت تعرض به کس دیگه ای رو نداشته باشه؟! اصلاً مگه دانشگاه سوپرمارکت هست که برای امنیت و جلوگیری از دزدی دوربین مدار بسته توش کار بذارن؟! هان؟!

متهم ردیف دوم

باز هم همون دختری که بهش حمله شده: چرا شما کلاس های رزمی نرفتی که در مواقع لزوم بتونی از خودت دفاع کنی؟! اصلاً چرا با لنگه کفش نزدی دهن اون به اصطلاح آدم؟! اصلاً همه ی اینا به کنار، چرا مثل آدم هایی لباس می پوشی و تیپ می زنی که زورگیرها فکر کنن مایه داری و بهت حمله کنن؟!

متهم ردیف سوم

حكيم ابوالقاسم فردوسی: فردوسی جان! شما صبح تا شب جلوی درب ورودی دانشگاه همين طور نشستي يه كتاب هم باز كردي جلوت كه چی؟! مفت می خوری مفت می خوابی به روی خودت هم نمی آری! خسته نمی شی اینقدر این ور و اون ور رو نگاه می کنی؟! خب به جای اینکه مثل مجسمه بشینی و به دانشجوها زل بزنی، برو یه گشتی توی محوطه بزن تا یکم محوطه ی دانشگاه امنیت داشته باشه!

در پایان شنیده می شود خواجه حافظ شیرازی ضمن ابراز تاسف از حادثه ی بوجود آمده، ضمن قبول مسئول بودنش در قبال امنیت دانشجویان، از تمام دانشجویان دانشگاه فردوسی عذرخواهی کرد!

منبع
 

reza4321

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/279262-جنایت-اصفهان-و-حمله-به-روحانی-و-عملکرد-رسانه
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دکتر سيد حسين سيد موسوي مدير روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_منطقه خراسان،‌ با تائيد زورگيري از يك دانشجوي دختر در دانشگاه فردوسي اظهارداشت: در ساعت 13:26 دقيقه بعدازظهر روز گذشته(15/ 3/ 90) يك دانشجوي دختر كه در حال عبور از مسير درغربي دانشگاه به طرف ميدان علوم دانشگاه فردوسي مشهد بوده است، طبق اظهارات خود فرد، سوزشي در ناحيه گردن احساس مي‌كند و بر روي زمين مي‌افتد.

وي در ادامه افزود: در فاصله 13:33 دقيقه با اورژانس تماس گرفته شده است كه اين اتفاق در بازه زماني بسيار كوتاهي صورت گرفته و طبق گفته خود فرد مضروب، در طي اين حادثه موبايل و ساعت وي به سرقت رفته است.
مدير روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد تاكيد كرد: چون امكان داشته است كه اين دانشجو دچار ضربه مغزي شده باشد در بيمارستان بستري شده و به علت تحت درمان قرار گرفتن، وي در بيمارستان نگه داشته شده است.
سيد موسوي خاطرنشان كرد: دانشجويان نيز وقتي مطلع مي‌شوند، حساسيت نشان ‌داده و تعدادي از آنها كه اعتراض كرده بودند به بيمارستان فرستاده شدند تا با اطرافيان اين خانم صحبت كنند كه در پي اين موضوع مشخص شد كه به غير از زورگيري، مساله ديگري براي وي رخ نداده است. ( قابل توجه آنهایی که به فکر آبروی آن دختر نیستند )
مدير روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد با اشاره به اينكه دانشجويان خواستار پيگيري موضوع بودند و مسوولان نيز قول پيگيري را دادند، ‌ابرازداشت: از امروز صبح پيگيري‌ها آغاز شده است. هر چند كه اين مورد(زورگيري)، بسيار نادر بوده و در آن ساعت و روز تعطيل اتفاق افتاده است اما احتمال وقوع چنين حادثه‌اي وجود دارد.
سيد موسوي اظهارداشت: چون اين دانشجوي دختر در صحبت‌هايش گفته است كه ضربه‌اي به پشت سرم وارد شده، احتمال اين امر وجود دارد كه فردي ضربه‌اي وارد كرده و وي را به زمين انداخته است اما پزشكي قانوني بر طبق سي تي اسكن در مورد بحث ضربه مغزي اعلام كرده كه اين دانشجوي دختر از نظر مغزي موردي ندارد و كبودي گونه وي نيز طبق گفته خودش آثار زمين خوردگي است اما پزشكي قانوني هنوز تاييد نكرده است.

وي در ادامه گفت: ما تمام ترددهايي كه در آن ساعت صورت گرفته را پيگيري و چك كرديم و فيلم‌ها نيز بازنگري و فهرست اشخاصي كه به عنوان كارگر فضاي سبز در دانشگاه مشغول به كار هستند، بررسي خواهد شد و آنچه براي دانشگاه مقدور باشد، پيگيري خواهد كرد.
مدير روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد با اشاره به اينكه دانشجويان خواستار حضور دكتر عاشوري رييس دانشگاه بودند، گفت: به دليل حضور مدير حراست و روابط عمومي و عده‌اي از كارشناسان نيازي به حضور رياست دانشگاه نبوده و دكتر عاشوري دستورات لازم را تلفني اعلام مي‌كردند.
وي با تاكيد بر اينكه حال اين خانم خوب است و مشكل خاصي ندارد، اظهارداشت: دانشجويان ديروز توجيه شدند و ما در جريان پيگيري‌هاي بعدي قرارشان خواهيم داد.
در حال حاضر اين دانشجوي دختر در بيمارستان امدادي مشهد بستري است و حضور خبرنگار ايسنا_منطقه خراسان در محل بستري اين دانشجوي مضروب جهت گفت‌وگو با وي به دليل ممانعت حراست بيمارستان بي نتيجه ماند كه دليل اين امر از سوي حراست بيمارستان ممنوع الملاقات بودن وي و عدم تمايل همراهانش براي مصاحبه اعلام شد.
لازم به ذكر است كه در پي اين اتفاق شب گذشته تعدادي از دانشجويان خوابگاه‌هاي داخل دانشگاه فردوسي تجمع كردند كه اين امر تا نماز صبح ادامه داشت. در اين تجمع برخي از دانشجويان مدعي شدند كه زورگير قصد تجاوز به اين دانشجو را داشته است و تجمع آنان به اين علت مي باشد:mad:.
اين موضوع با حضور رييس حراست، مدير روابط عمومي، معاون فرهنگي-دانشجويي و بعضي از كارشناسان دانشگاه و صحبت آنها با دانشجويان مبني بر پيگيري مساله خاتمه يافت.​

منبع:خبرگزاری ایسنا


در ضمن خوب است به وبلاگ دانشجویان مشهد در این باره سر بزنید

و از همه مهمتر فکر آبروی اون دختر رو بکنید :mad::(
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
این هم خطاب به افرادی که ناخواسته حرفهایی میزنند

این هم خطاب به افرادی که ناخواسته حرفهایی میزنند

دانشگاه فردوسی مشهد اگر نگوییم جز یکی از سه دانشگاه برتر کشور هست بی شک یکی از دانشگاه هایی است که خدمتهای بزرگی به کشورمون ایران عرضه داشته

حال عده ای سعی داشتن با مخدوش کردن این دانشگاه و شایعاتی پیرامون یک حادثه این دانشگاه موفق کشورمان در عرصه های مختلف رو به بن بست بکشانن

ولی گویا مسئولین دانشگاههای معتبر کشور رو نشناختن

فاجعه بزرگتر اقدام برخی افراد در بوجود آوردن شایعات کذب پیرامون حادثه ای برای یکی از دختران با وقار این دانشگاهست ........... افرادی که سیاست خود را بر آبروی افراد هم ترجیح میدهند :mad:

جز تاسف واقعا چه میشود گفت

این سایتی که در اختیارتون قرار میدم .........سایت دانشگاه فردوسی مشهد هست ........و نشاندهده اینه که مسئولین این موضوع رو پیگیری کردن و انشاالله میکنن .............پس اینکه ماس مالی و ......... که در خیال خام بعضی آقایان میگذره خود یک دروغ بزرگه ..........و قطعا روزی باید جوابگو باشن

دوست عزیزی که این تاپیک رو زدن ...........خوب بود یک طرفه نگاه نمیکردن ......... صرفا هر خبری از یک منبع درست نیست ............ به خصوص اگر اصل اون خبر از امثال سهام نیوز و رسانه های ضد انقلاب باشه

سایت خبری دانشگاه فردوسی مشهد
http://news.um.ac.ir/

و این نیز اطلاعیه ایست که در این دانشگاه موجوده
http://news.um.ac.ir/news-files-news2_ravabet.pdf

در ضمن نکته بسیار جالب در تجمعات دانشجویی اینه که افرادی آغازگر این تجمعات بودن که بارها بوسیله حراست دانشگاه مورد مواخذه قرار گرفته بودن

حال اینکه اون عده این چنین حضور حراست را فریاد زدن اقدام بسیار خوبیست ;)
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکته قابل تامل دیگر

نکته قابل تامل دیگر

اینکه چرا افراد بدون اینکه کوچکترین تحقیقی بکنند سریعا آغاز میکنند به نظر دادن ........اونم جایی که آبروی یک دختر در میونه
همون خانم یا خانمهایی که نظر دادن...... به این قضیه خندیدن آیا اگر این اتفاقات زبونم لال برای خودشون اتفاق می افتاد این چنین قه قهه میزدن :mad:
و آخرین نکته ...........واقعا متاسف شدم از دوست عزیزی که با دادن لینکش در این تاپیک به نظرم قصد گروکشی داشت ..........بگه اگر اینطور شده اونطورم شده

انشاالله که من در مورد این دو نکته اشتباه کرده ام :(
 
آخرین ویرایش:

devil may cry

عضو جدید
اینکه چرا افراد بدون اینکه کوچکترین تحقیقی بکنند سریعا آغاز میکنند به نظر دادن ........اونم جایی که آبروی یک دختر در میونه
همون خانم یا خانمهایی که نظر دادن...... به این قضیه خندیدن آیا اگر این اتفاقات زبونم لال برای خودشون اتفاق می افتاد این چنین قه قهه میزدن :mad:
و آخرین نکته ...........واقعا متاسف شدم از دوست عزیزی که با دادن لینکش در این تاپیک به نظرم قصد گروکشی داشت ..........بگه اگر اینطور شده اونطورم شده

انشاالله که من در مورد این دو نکته اشتباه کرده ام :(

شما هنوز با تصور نابینا بودن اعضا پست میدید تمام انجمنها یک سری قوانین در مورد سایز قلم و .... دارند نمیدونم اینجا چه خبره:smile:شما بدون اینکه متوجه هر موضوعی بشید سریع شروع میکنید به بیانیه صادر کردن پارازیت رو ندید و اصلا نمیدونید قضیه برنامه طنز هست یک بیانیه صادر میکنید و .... این متن طنز داره وضعیت رسیدگی مسولین به پرونده های قضایی رو به شکل طنز زیر سوال میبره داخل ایران تنها کاری که میشه انجام داد خندیدن هست اگر به جای این متن نویسنده نوشته بود که داخل ایران چه خبر هست که داخل دانشگاه به یک نفر تجاوز میکنند با وجود حراست و ... که تنها کاری که بلدند گیر دادن به دانشجو هست و مسولین و ....دارند از زیرش در میرند طرف رو به خاطر اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب اعدام میکردند نویسنده هم به شکل طنز خواسته شرایط رسیدگی مسولین رو نشون بده:smile:;خندیدن و خنده دار بودن این موضوع هم بلایی که سر دختر مردم اومده نیست کارها و صحبتهای مسولین در مورد اتفاقات اینچنینی هست امیدوارم متوجه موضوع شده باشید و تا زمانی که یک موضوع رو به شکل کامل درک نکردید بیانیه با فونت مناسب برای نابینایان صادر نکنید
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شما هنوز با تصور نابینا بودن اعضا پست میدید تمام انجمنها یک سری قوانین در مورد سایز قلم و .... دارند نمیدونم اینجا چه خبره:smile:شما بدون اینکه متوجه هر موضوعی بشید سریع شروع میکنید به بیانیه صادر کردن پارازیت رو ندید و اصلا نمیدونید قضیه برنامه طنز هست یک بیانیه صادر میکنید و .... این متن طنز داره وضعیت رسیدگی مسولین به پرونده های قضایی رو به شکل طنز زیر سوال میبره داخل ایران تنها کاری که میشه انجام داد خندیدن هست اگر به جای این متن نویسنده نوشته بود که داخل ایران چه خبر هست که داخل دانشگاه به یک نفر تجاوز میکنند با وجود حراست و ... که تنها کاری که بلدند گیر دادن به دانشجو هست و مسولین و ....دارند از زیرش در میرند طرف رو به خاطر اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب اعدام میکردند نویسنده هم به شکل طنز خواسته شرایط رسیدگی مسولین رو نشون بده:smile:;خندیدن و خنده دار بودن این موضوع هم بلایی که سر دختر مردم اومده نیست کارها و صحبتهای مسولین در مورد اتفاقات اینچنینی هست امیدوارم متوجه موضوع شده باشید و تا زمانی که یک موضوع رو به شکل کامل درک نکردید بیانیه با فونت مناسب برای نابینایان صادر نکنید
کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب میزنه نمیشه:razz:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب میزنه نمیشه:razz:
بله
قطعا کسانیکه خودشون رو میزنن به خواب نمیشه بیدار کرد

به خصوص کسانیکه مثلا به خاطر اینکه مسئولین پاسخگو نیستن پا رو تا حدی فراتر از شرم و حیا میزارن
که بنا بر تصورات ذهنی خودشون بدون کوچکترین تحقیقی با آبروی یک دختر معصوم بازی میکنند
و مثلا این چنین میخواهند به ریش مسئولین به گفته خودشون بخندند:mad:


برای این قبیل افراد جز واژه تاسف هیچ چیز دیگر نمیتونم بیان کنم :mad::(



دوستان اصل واقعیت رو در صفحه قبلی میتونید شاهد باشید
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...مشهد-فردوسی-متهم-شد؛-حافظ-عذرخواهی-کرد!/page2
 
آخرین ویرایش:

devil may cry

عضو جدید
بله
قطعا کسانیکه خودشون رو میزنن به خواب نمیشه بیدار کرد

به خصوص کسانیکه مثلا به خاطر اینکه مسئولین پاسخگو نیستن پا رو تا حدی فراتر از شرم و حیا میزارن
که بنا بر تصورات ذهنی خودشون بدون کوچکترین تحقیقی با آبروی یک دختر معصوم بازی میکنند
و مثلا این چنین میخواهند به ریش مسئولین به گفته خودشون بخندند:mad:


برای این قبیل افراد جز واژه تاسف هیچ چیز دیگر نمیتونم بیان کنم :mad::(



دوستان اصل واقعیت رو در صفحه قبلی میتونید شاهد باشید
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...مشهد-فردوسی-متهم-شد؛-حافظ-عذرخواهی-کرد!/page2

اگر حراست دانشگاه مثل زمانی که به مدل موی پسرها و لاک ناخون خانومها کار داشت حواسش رو جمع میکرد همیچین اتفاقی نمی افتاد که بخواد با ابروی دختر مردم بازی بشه یا نشه اگر میشد داخل ایران مشکلات جامعه رو نشون داد و به جرم اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب اعدام نمیشدند این نویسنده هم منظورش رو مستقمی میرسوند و .... به جای تاسف خوردن به حال نویسنده این مطلب باید تاسف به حال کشوری خورد که حراست و مسولین دانشگاه پیشگیری نکردند و رسانه هایی که نمیتونند حرفهاشون رو از ترس زندانی شدن و .... مستقیم بزنند
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تا کور شود .........چشم رسانه های ضد انقلاب ....... هر چند که آنها کلا کورند و ناشنوا

تا کور شود .........چشم رسانه های ضد انقلاب ....... هر چند که آنها کلا کورند و ناشنوا

دستگيری ضارب دانشجوی دانشگاه فردوسی

فارس: ضارب دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد توسط نيروي انتظامي دستگير شد.

سيدحسين سيدموسوي مسئول روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر گفت: ضارب دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد كه توسط نيروي انتظامي مشهد شناسايي شده بود، روز گذشته دستگير شد.

وي افزود: تمامي اخبار و شايعه‌ها در خصوص تجاوز به اين دانشجوي دختر را تكذيب مي‌كنم و طبق مستندات از زمان ورود اين دانشجو به دانشگاه فردوسي مشهد تا زمان تماس با اورژانس تنها شش دقيقه زمان سپري شده و ضارب دستگير شده در اين فاصله كوتاه زماني فرصتي براي آزار و اذيت اين دانشجو نداشته است.

سيدموسوي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي بلافاصله پس از دستگيري ضارب اين دانشجو، صحنه درگيري را بازسازي كرده است و اين ضارب در حال حاضر براي ادامه مراحل قانوني در اختيار نيروي انتظامي است.

مسئول روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد تصريح كرد: ضارب دستگير شده در بازجويي اوليه اعتراف كرده است كه تنها يك ضربه به دانشجوي دختر زده و بعد از آن صحنه را ترك كرده است.

براساس اين گزارش، هفته گذشته يك دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد پس از ورود به اين دانشگاه از ناحيه گونه مضروب شد
كه رسانه‌هاي معاند نظام بحث تجاوز به اين دانشجو را مطرح كرده و با مانور رسانه‌اي بر روي اين شايعه بناي ايجاد آشوب در دانشگاه‌ها داشتند كه پزشكي قانوني و حتي پدر و مادر اين دختر دانشجو در گفت‌و‌گو با خبرگزاري فارس، تجاوز به اين دانشجو را رد كردند.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر حراست دانشگاه مثل زمانی که به مدل موی پسرها و لاک ناخون خانومها کار داشت حواسش رو جمع میکرد همیچین اتفاقی نمی افتاد که بخواد با ابروی دختر مردم بازی بشه یا نشه اگر میشد داخل ایران مشکلات جامعه رو نشون داد و به جرم اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب اعدام نمیشدند این نویسنده هم منظورش رو مستقمی میرسوند و .... به جای تاسف خوردن به حال نویسنده این مطلب باید تاسف به حال کشوری خورد که حراست و مسولین دانشگاه پیشگیری نکردند و رسانه هایی که نمیتونند حرفهاشون رو از ترس زندانی شدن و .... مستقیم بزنند
در یک جای دیگه هم گفتم تا وقتی روال سوال و پاسخ شما این چنین باشه از جواب دادن به شما معذورم
 

devil may cry

عضو جدید
دستگيری ضارب دانشجوی دانشگاه فردوسی

فارس: ضارب دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد توسط نيروي انتظامي دستگير شد.

سيدحسين سيدموسوي مسئول روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر گفت: ضارب دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد كه توسط نيروي انتظامي مشهد شناسايي شده بود، روز گذشته دستگير شد.

وي افزود: تمامي اخبار و شايعه‌ها در خصوص تجاوز به اين دانشجوي دختر را تكذيب مي‌كنم و طبق مستندات از زمان ورود اين دانشجو به دانشگاه فردوسي مشهد تا زمان تماس با اورژانس تنها شش دقيقه زمان سپري شده و ضارب دستگير شده در اين فاصله كوتاه زماني فرصتي براي آزار و اذيت اين دانشجو نداشته است.

سيدموسوي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي بلافاصله پس از دستگيري ضارب اين دانشجو، صحنه درگيري را بازسازي كرده است و اين ضارب در حال حاضر براي ادامه مراحل قانوني در اختيار نيروي انتظامي است.

مسئول روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد تصريح كرد: ضارب دستگير شده در بازجويي اوليه اعتراف كرده است كه تنها يك ضربه به دانشجوي دختر زده و بعد از آن صحنه را ترك كرده است.

براساس اين گزارش، هفته گذشته يك دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد پس از ورود به اين دانشگاه از ناحيه گونه مضروب شد
كه رسانه‌هاي معاند نظام بحث تجاوز به اين دانشجو را مطرح كرده و با مانور رسانه‌اي بر روي اين شايعه بناي ايجاد آشوب در دانشگاه‌ها داشتند كه پزشكي قانوني و حتي پدر و مادر اين دختر دانشجو در گفت‌و‌گو با خبرگزاري فارس، تجاوز به اين دانشجو را رد كردند.

الان چشم همه کور شد با فونت شما و ....
ضارب رو دستگیر کردند تمام مسال حل شد و حراست و ریس دانشگاه و ... بیگناهند;حالا که بهش تجاوز نشده حراست و .... دانشگاه مشکلی ندارند و باید ازشون تقدیر بشه دانشجو هم باید از دانشگاه اخراج کنند تا دیگه داخل دانشگاه همچین اتفاقی براش نیوفته
 

mahnazbagherzade

عضو جدید
کاربر ممتاز
ووووووووووووووووووووووووای واقعا حقیقت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا من دیگه پامو تو اون دانشگاه نمیزارم
مخصوصا جا خوابگاهای دخترانش و امفی تائترش شبیه قبرستونه ادم میترسه تو روز اون طرفا بره چه برسه به شبش
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ووووووووووووووووووووووووای واقعا حقیقت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا من دیگه پامو تو اون دانشگاه نمیزارم
مخصوصا جا خوابگاهای دخترانش و امفی تائترش شبیه قبرستونه ادم میترسه تو روز اون طرفا بره چه برسه به شبش
ا ا ا شما دانشجو اونجایی؟؟؟؟
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ووووووووووووووووووووووووای واقعا حقیقت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا من دیگه پامو تو اون دانشگاه نمیزارم
مخصوصا جا خوابگاهای دخترانش و امفی تائترش شبیه قبرستونه ادم میترسه تو روز اون طرفا بره چه برسه به شبش
قطعا که شما دانشجوی اونجا هستین
چون با این همه سر و صدایی که به پا شده اصلا اطلاع ندارین .........یا لااقل این چنین نشون میدین ............و حتما هیچ کس هم از اون خانم حمایت نکرده در داخل دانشگاه و از بین دانشجویان ............و البته سایت دانشگاه نیز هیچ مطلبی در این باره ننوشته

البته من گمان میبرم شما مشهدی باشین یا قبلا درس خونده این دانشگاه بودین یا شایدم ...........

حالا هر چه بودین و هستین ............ خوبه لااقل کلیه پستها رو میخوندین یا نهایتش صفحه آخر بعد اظهار فضل این چنینی مینمودین ..........
 

mahnazbagherzade

عضو جدید
کاربر ممتاز
قطعا که شما دانشجوی اونجا هستین
چون با این همه سر و صدایی که به پا شده اصلا اطلاع ندارین .........یا لااقل این چنین نشون میدین ............و حتما هیچ کس هم از اون خانم حمایت نکرده در داخل دانشگاه و از بین دانشجویان ............و البته سایت دانشگاه نیز هیچ مطلبی در این باره ننوشته

البته من گمان میبرم شما مشهدی باشین یا قبلا درس خونده این دانشگاه بودین یا شایدم ...........

حالا هر چه بودین و هستین ............ خوبه لااقل کلیه پستها رو میخوندین یا نهایتش صفحه آخر بعد اظهار فضل این چنینی مینمودین ..........
نگاه کن نوشتم اهل کجام...........
درضمن دارم شوخی میکنم
شماها چرا اینقدر خشن برخورد میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا