[h=1]Metal Forming Handbook[/h]
Schuler GmbH. Springer, Dey 11, 1376 AP - Technology & Engineering - 563 pages 2 Reviews This chinese edition of the "Metal Forming Handbook" presents the fundamentals of metal forming processes and press design. As a textbook and reference work in one, it provides an in-depth study of the major metal forming technologies: sheet metal forming, cutting, hydroforming and solid forming. Written by qualified, practically-oriented experts for practical implementation, supplemented by sample calculations and illustrated throughout by clearly presented color figures and diagrams, this book provides fundamental information on the state-of-the-art in the field of metal forming technology. More » نیاز فوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووری |
http://www.4shared.com/zip/u_jNOYVV/Solution_Manual_of_Microwave_E.htmسلام میشه حل تمرین کتاب مهندسی مایکرو رو بزارین
اگه میشه زود
مرسییییی
Metal Forming Handbook
![]()
Schuler GmbH.
Springer, Dey 11, 1376 AP - Technology & Engineering - 563 pages
2 Reviews
This chinese edition of the "Metal Forming Handbook" presents the fundamentals of metal forming processes and press design. As a textbook and reference work in one, it provides an in-depth study of the major metal forming technologies: sheet metal forming, cutting, hydroforming and solid forming.
Written by qualified, practically-oriented experts for practical implementation, supplemented by sample calculations and illustrated throughout by clearly presented color figures and diagrams, this book provides fundamental information on the state-of-the-art in the field of metal forming technology.
More »
نیاز فوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووری
Title | Reflectarray Antennas: Analysis, Design, Fabrication, and Measurement Antennas and Propagation |
Authors | Jafar Shaker, Mohammad Reza Chaharmir , Jonathan Ethier |
Publisher | Artech House, 2013 |
ISBN | 1608074994, 9781608074990 |
Length | 240 pages |
Subjects | Technology & Engineering › Mobile & Wireless Communications |
انگلیسی می خوای؟ اگه آره اینجا هستسلام اگه لطف کنید کتاب
Power Electronics by M H Rashid 3rd edition
کتاب الکترونیک قدرت رشید .بذارید ممنون میشم یه PDF نوزده مگابایتی تو اینترنت هست اما حل مسایلشه که به دردم نمیخوره خوده کتابو میخوام در ضمن نسخه handbook اش رو هم نمیخوام اگه گی اوردین بذارید ممنون میشم
یاعلی
سلام من پی دی افشو کامل دارم میخوای برات بزارمدرود
دوستان برای آموزش متلب و سیمولینک بهترین کتابی که سراغ دارید معرفی کنید .
بهترین کتاب برای آموزش labview هم اگه چیزی هست لطف کنید معرفی کنید .
سلام من پی دی افشو کامل دارم میخوای برات بزارم
درود
دوستان برای آموزش متلب و سیمولینک بهترین کتابی که سراغ دارید معرفی کنید .
بهترین کتاب برای آموزش labview هم اگه چیزی هست لطف کنید معرفی کنید .
سلام
کسی pdf این کتاب رو داره؟
digital communication by hohn.G proakis & masoud salehi 5th edition
ممنون میشم اگه کمکم کنید
زبان اصلی این 2تا کتاب میخوام
semiconductor fundamentals R. F Pierret
فیزیک الکترونیک استریتمن
SemiConductor Fundamentals
http://bookza.org/book/1050081/2dd5d4
عرفان اون یکیم انگلیسی بنویس ببینم چیه :دی
اسم نویسنده یا اسم کتابو انگلیسیشو بنویس
ممنون
میگم کتاب اولیه میگن 4 جلدیه .
کتاب دومیو هرچی انگلیسی زدم هیچی نیاورد) نمیدونم دقیقا چجوری نوشته میشه اسم نویسندش
زبان اصلی این 2تا کتاب میخوام
semiconductor fundamentals R. F Pierret
فیزیک الکترونیک استریتمن