حقایق جنگ جهانی دوم

siavash@dt

عضو جدید
عکس هایی از بمباران درِسدنترجمه و گردآوری : خودم​
در ماه فوریه 1945 شهر درسدن طی دو روز سه مرتبه توسط متفقین بمباران شد. موج اول و موج دوم حمله به صورت شبانه توسط نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا انجام گردید که منجر به ویرانی و مرگ و میر شدیدی در میان ساکنان درسدن شد. موج سوم حمله توسط نیروی هوایی امریکا انجام گردید. گویی امریکایی ها قصد داشتند در جنایتکاری و آدم کشی و زن کشی و کودک کشی گوی سبقت را از انگلیسی ها بربایند. هواپیماهای امریکایی با ارتفاع نزدیک در سطح شهر و اطراف آن پرواز کرده و شهروندان بی پناهی که برای یافتن پناهگاه از شهر خارج می شدند را به گلوله مسلسل هواپیماهای خود می بستند. چنین کاری هرگز از طرف آلمانی ها انجام نشده بود. هیتلر بارها پیشنهاد داده بود که جنگ ها از مناطق غیر نظامی دور بمانند تا زنان و کودکان از جنگ آسیب نبینند. دموکراسی های لببرال هر مرتبه پیشنهادات هیتلر را رد کردند. مطابق برخی ده ها هزار و مطابق برخی منابع دیگر صد ها هزار آلمانی در بمباران درسدن کشته شدند.



عکس های زیر قربانیان بمباران درسدن را نشان می دهد. ببینید جنایات لیبرال دموکراسی ها را! ببینید جنایات امریکا را! ببینید جنایات انگلیس را! لیبرال دموکراسی ها با بمب «دموکراسی» را به آلمانی ها هدیه دادند!

http://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo9.jpghttp://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo3.jpghttp://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo2.jpghttp://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo4.jpghttp://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo5.jpghttp://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo8.jpg​
بمب افکن های انگلیسی و امریکایی در سیزدهم و چهاردهم ماه فوریه 1945 تنها با هدف کشتار غیر نظامیان آلمانی و تخریب آثار فرهنگی آلمان، اقدام به بمباران شهر فرهنگی درسدن کردند. صهیونیست ها و نوکرانشان میزان کشته شدگان را 25000 نفر می دانند، اما منابع دیگر تعداد قربانیان را تا صد ها هزار نفر هم برآورد کرده اند.
http://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo1.jpg
«دموکراسی ها خونریز ترین جنگ طلبانند.» (آدولف هیتلر)​
http://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo7.jpg
http://www.www.www.iran-eng.ir/تارنمای حقایق تاریخی عکس هایی از بمباران درِسدن_files/wholo6.jpg
آیا کسی بخاطر این جنایات محاکمه شد؟ خیر! آیا «بازماندگان» از قاتلان خود غرامت دریافت کردند؟خیر! جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، جهانی که امریکا رهبری آن را برعهده دارد تنها و تنها بر خونریزی و فریبکاری استوار شده است. شما برای مقابله با این شیاطین چه کرده اید؟دیروز درسدن و امروز غزهفردا نوبت کیست؟​
 

Similar threads

بالا