بزودی قبر زينب[ع] را هم نبش مي‌کنيم +عکس

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببین فرزندان خمینی و ایرانی‌ها الآن چه حالی دارند وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض (شیعیان) آورده‌ايم اما نمي‌دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي‌رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي‌کشيم و سرهاي بت‌هاي آنان را خرد مي‌کنيم و از بين مي‌بريم.

گروه بين الملل مشرق -- همزمان با اعلام تعطيلي حوزه هاي علميه جهان شيعه در اعتراض به هتک حرمت به مزار "حجر بن عدي"، يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" با انتشار تصاوير جديدي از اين اقدام وقيحانه، تهديد کرد که بزودي مشابه همين کار را با مزار حضرت زينب(ع) و حضرت رقيه(ع) نيز انجام خواهند داد.

تصاوير زير از صفحه فيس‌بوک يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" گرفته شده که طی روزهای اخیر، اقدام به نبش قبر صحابی جلیل القدر پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع) و حسنين(ع)، "حُجر بن عَدي الکِندي" کردند.



در اين تصاوير، نباشان اين گروهک تروريستي با افتخار تمام مقابل دوربين تلفن همراه يکي ديگر از دوستان خود، ژست گرفته و از اقدام شنيع خود، عکس گرفته اند.

اين تروريست عضو گروهک ارتش آزاد، در توضيح تصاويري که در فيسبوک خود منتشر کرده، با کمال وقاحت، اين گونه نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ايم اما نمي دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي کشيم و سرهاي بت هاي آنان را خرد مي کنيم و از بين مي بريم.»



وي در زيرنويس عکس ديگر هم مي نويسد: «ما تا کنون از دفاع از عايشه هم واهمه داشتيم اما اين روزها به قدری مقتدر شده ايم که مزارهاي شان را هم نابود مي کنيم و قبور طواغيت آنان را ويران مي کنيم و مي بينيد که هيچ اتفاقي هم براي مان نيفتاده است.»



اين تروريست سلفي در توضيح عکس سوم هم نوشته است: اينجا [حرم حجر بن عدي]، مکاني شده بود براي شيعيان که به اينجا مي آمدند و به سر و سينه خود مي زدند و از صاحب اين قبر، بيش از خداوند پروا داشتند و به جاي خدا، او را عبادت مي کردند.»

 

meoiotu

عضو جدید
یه گروه خبرنگاری لبنانی اعلام کرده که جسد موقع بیرون آورده شدن از قبر کاملا سالم بوده........جرئت نزدیک شدن به حرم حضرت رقیه و زینب رو ندارن، اولش میخواستم بگم که اونجا دست ایرانی هاست (یعنی اونجا رو ایرانی ها بیشتر اداره میکنن) بعدش دیدم هه هه هه، بالایی که بیشتر از همه اونجاس
 

omiiit

عضو جدید
یه گروه خبرنگاری لبنانی اعلام کرده که جسد موقع بیرون آورده شدن از قبر کاملا سالم بوده........جرئت نزدیک شدن به حرم حضرت رقیه و زینب رو ندارن، اولش میخواستم بگم که اونجا دست ایرانی هاست (یعنی اونجا رو ایرانی ها بیشتر اداره میکنن) بعدش دیدم هه هه هه، بالایی که بیشتر از همه اونجاس
اگه خدا بخواد کسی نمی تونه کاری بکنهT ولی از کجا می دونین خدا چی می خواد؟ شاید در تقدیر اون بزرگوارها چنین چیزایی نوشته. همون طور که چنین مصیبت هایی رو برای امام حسین نوشته بود.
واقعیت اینه که سوریه دیگه از دست رفته. یکی از علائم ظهور همینه. سوریه تا ظهور امام زمان دست همین آدما خواهد بود.
بعضی از علائم ظهور خیلی یهویی دارن پدیدار می شن. 5 سال پیش سوریه امن و امان بود ولی الان چی؟؟؟ خرابی شهر بغداد رو هم گفته بودن. شهری که 10 سال پیش خیلی هم تر و تمیز بود.

یک نکته مهم هم هست. یک طرف مشکل ما هستیم. من تو مشهد دیدم که افراد جلوی در اتاق اصلی که ضریح امام اونجاست، به سجده میوفتن و کف زمین یا پایین چهارچوب در رو میبوسن. خادمین هم واقعاً ناراحت میشن و هی تذکر می دن که نباید این کارو بکنین.
این گروهک ها هم چنین چیزایی رو می بینن و می گن که شیعیان به غیر خدا سجده می کنن و ... خب 1 لحظه درست فکر کنین، یک نفر وقتی بیاد مشهد و رفتار بعضی از زائرین رو ببینه واقعاً چی فکر می کنه؟ چقدر رفتار خود ما درسته؟ واقعاً آداب زیارت رو رعایت می کنیم؟
تو مشهد برای اینکه از ضریح امام بگیرن، بعضیا حاضرن همه افراد رو له کنن. بخدا من دیدم بعضیا طوری حمله می کنن که آدم می ترسه. طرف بچه 10 سالشو از رو سر همه می فرسته که برو ضریح رو ببوس، بچه ها با لگد زدن از رو سر مردم حرکت می کنه!!!! مردم ما نمی فهمن که زیارت اونا نباید باعث آزار بقیه بشه. تو مشهد دقت کنین ببینین چند درصد افراد با احترام و شخصیت زیارت می کنن؟
پس یک طرف مشکل هم خود ما هستیم.
 

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دستگيري يكي از عوامل هتك حرمت به مزار حجر ابن عدي/ خبرگزاري براثا: عليرغم ادعاي تروريست‎ها، پيكر مطهر منتقل نشده است + عكس

دستگيري يكي از عوامل هتك حرمت به مزار حجر ابن عدي/ خبرگزاري براثا: عليرغم ادعاي تروريست‎ها، پيكر مطهر منتقل نشده است + عكس

خبرگزاري عراقي براثا در خبري اختصاصي، با انتشار تصويري اعلام كرد كميته‎هاي مردمي وابسته به ارتش سوريه، موفق به دستگيري يكي از عاملين نبش قبر و هتك حرمت به مرقد شريف جناب حجر ابن عدي شده‎اند.
به گزارش رجانيوز، خبرگزاري برثا با انتشار تصويري از يكي از عاملين هتك حرمت به مرقد جناب حجر ابن عدي اعلام كرد، اين فرد توسط كميته‎هاي مردمي وابسته به ارتش سوريه دستگير شده است.


اين در حالي است كه روز گذشته، دستگاه امنيتي سوريه با انتشار تصاوير عاملين اين جنايت غير انساني، از مردم سوريه درخواست كرده بود، دولت اين كشور را در شناسايي اين تروريست‎هاي وهابي ياري كنند.

همچنين اين خبرگزاري به نقل از منابع آگاه خود در اداره اوقاف ريف دمشق مدعي شد، علي رغم انتشار اخباري مبني بر خروج پيكر مطهر حجر ابن عدي توسط جريان تكفيري، اين عده به دليل نيافتن پيكر مطهر و همچنين عجله و نگراني از حضور نيروهاي ضدتروريسم، موفق به خروج پيكر مطهر حجر ابن عدي نشده و تنها فرصت تخريب مرقد شريف و نبش قبر را پيدا كرده‎اند، اين در حالي است كه تروريست‎هاي تكفيري، پنجشبه گذشته مدعي انتقال پيكر مطهر اين صحابه بزرگوار رسول خدا و اميرالمومنين عليهما السلام شده بودند.

گفتني است اين خبر از سوي منابع رسمي اوقاف سوريه تاييد نشده است.

هفته گذشته، جريان تكفيري حاضر در سوريه وابسته به جبهه النصرة از شاخه‎هاي القاعده كه از سوي عربستان و قطر تامين مالي و تجهيزاتي مي‎شوند، اقدام به تخريب و نبش قبر مرقد شريف حجر ابن عدي، صحابي پيامر اكرم امير المونين عليهما السلام نمودند.

انتشار تصاوير هتك حرمت به مزار شريف اين صحابي بزرگوار كه به دست معاويه و به جرم محبت اميرالمومنين عليه السلام به شهادت رسيده بود، در فضاي مجازي، موجي از اندوه و ناراحتي را در ميان مسلمانان به دنبال داشت، به نحوي كه روز گذشته حوزه‎هاي علميه قم و نجف در اعتراض به اين جنايت تعطيل شد.



_____________________________________

ملاحظة مهمة : يرجى ابعاد الاطفال واصحاب القلوب الضعيفة عند قراءة هذا الخبر

حصلت وكالة انباء براثا على صورة احد الارهابيين الذين ساهموا بنبش مرقد الصحابي الجليل حجر بن عدي الكندي رضوان الله تعالى عليه .

وتظهر الصورة احد مسؤولي اللجان الشعبية المتجحفلة مع الجيش العربي السوري والمكلفة بحماية المواطنين والمراقد المقدسة هناك وهو يحمل رأس الارهابي الذي شارك في نبش قبر الصحابي الجليل رضوان الله تعالى عليه .
يذكر ان مجرمي التكفير الارهابي في سوريا قاموا يوم الخميس الماضي بنبش قبر الصحابي الجليل حجر بن عدي رضوان الله عليه والذي قتله معاوية بن ابي سفيان عليه لعائن الله هو وابنه واحد عشر من اصحابه صبرا بسبب ولائهم لامير المؤمنين عليه السلام وعدم تخليهم عن هذا الولاء وتخريب قبره بالكامل الكائن قي منطقة مرج عذرا المسماة حاليا في عدرا في منطقة الغوطة في ريف دمشق
وأفادت أنباء عاجلة من دمشق ان جثة الصحابي الجليل حجر بن عدي الكندي رضوان الله عليه لم يتمكن الإرهابيون من العثور عليها، لأن الأرض كانت تخسف بهم كلما حفروا إلى أن عوجلوا بهجوم عليهم من قبل المقاومين للإرهاب التكفيري مما أدى إلى قتلهم جميعاً، وقد نسب مطلعون هذه الأنباء إلى مدير قسم الأوقاف في ريف دمشق.
وكانت الأنباء التي وردت في وقت متأخر من ليل الخميس والتي روّجها الإرهابيون تشير إلى أنهم نقلوا الجئة المطهرة للصحابي الجليل، ولكن تجربة أكاذيبهم الطويلة تتطابق مع الأنباء التي وصلتنا من الأوقاف السورية


 

MOΣIN

عضو جدید
کاربر ممتاز
مگر بر پیکر حسین اسب نتازاندند؟
مگر کعبه را نسوزاندند؟
در تاریخ از این وقایع زیاد اتفاق افتاد!
آیا توانستند نور حقانیت را از بین ببرند؟
 

Similar threads

بالا