توفیقش رو نداشتم قطعا اول مدارا و در صورت اثر نکردن هدایت به صراط غیر مستقیمخب وقتی متاهلم چرا باید ازم خواستگاری کنند. (یاد یه خاطره افتادم)
اگه توی خیابون مزاحم داشته باشی چیکار میکنی؟
قاعدتا یکی از بچه های تیم ملیخب خیر
ب اولین کسی که زنگ می زنی توی اون شرایط پنچری کیه؟
سرم اومده پیاده گز میکنمخب کارت به کارت میکنم
اگه موبایلم همراهت نباشه،چی؟