خب نه لزوما، اول با سلسله مراتب مدیریتی مطرح میکنم و در کنارش میرم به سراغ ریشه یابی مشکل و درمان و حلش، اگر نیاز شد مرخصی بدون حقوق یا استعلاجی میگیرم براش ( البته اگر دلیل افسردگی محل کارم و اتمسفرش نباشه
)
اگر قرار باشه دو نفر از دوستان نزدیکت رو بندازی تو اقیانوس کوسه بخوردشون کدومشون رو انتخاب میکنی و چرا؟
)اگر قرار باشه دو نفر از دوستان نزدیکت رو بندازی تو اقیانوس کوسه بخوردشون کدومشون رو انتخاب میکنی و چرا؟
