/...... با اگه سوال بپرس ... با خب جواب بده....... /

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
خب نه لزوما، اول با سلسله مراتب مدیریتی مطرح میکنم و در کنارش میرم به سراغ ریشه یابی مشکل و درمان و حلش، اگر نیاز شد مرخصی بدون حقوق یا استعلاجی میگیرم براش ( البته اگر دلیل افسردگی محل کارم و اتمسفرش نباشه :w15: :w25: )
اگر قرار باشه دو نفر از دوستان نزدیکت رو بندازی تو اقیانوس کوسه بخوردشون کدومشون رو انتخاب میکنی و چرا؟
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
خب مستقیما بهش میگم چنین حرفی زدی؟ شاید یکی داشت دو به هم زنی میکرد
اگه یکی بخواد دو به هم زنی کنه چیکارش میکنی؟
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
خب من کلا مرخصی نه کار میکنم و نه مرخصی میرم :w25:

یادم میاد یه بار چهار روز از مرخصی م مونده بود که اونم چون طول سال مرخصی نمی‌داد یه سره آخر سال اجباری مرخصی داده بودن مدیرم زنگ زده بود محسن پاشو بیا سر کار کار داریم :w25:

اگه بخوای مرخصی بگیری و قبول نکنن چیکار میکنی؟
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
خب کلی زحمت کشیدم برا صفات منفی م! حیفه ( به قول فردوسی جان، بسی رنج بردم در این سال ....)
اگه بخوای یه صفت منفی به خودت اضافه کنی اون چی هست؟
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خب نگرفتم ، اما اگه کسی هم عیدی بگیره مگه چقدره که برنامه داشته باشه
اگه عیدی بدم بهت دعوتم میکنی؟
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خب سایلنته ، متوجه نمیشم
اگه سر سفره یکی بگه مهدیه خانم چقدر غذات شور شده چیکار میکنی
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
خب دو تا میزنم تو گوشش، من پیرو دین مسیحیت نیستم که به گفته ی عیسی بگم بیا اونورم بزن
اگه بگن باید همه سرمایتو بدی به همسایه تون کدوم همسایه رو انتخاب میکنی ؟
 

Similar threads

بالا