بالمر با مديرعامل ياهو ملاقات مي‌کند

ali...

عضو جدید
بر اساس گزارش جديد منتشر شده در روزنامه نيويورک‌تايمز، "استيو بالمر"(Steve Ballmer) مديرعامل شرکت مايکروسافت طي هفته با "روي بوستاک"(Roy Bostock) رئيس هيئت مديره ياهو در نيويورک ملاقات خواهد کرد.

اين روزنامه گزارش خود را به نقل از منبعي که نخواست نامش فاش شود منتشر کرده است، اما جزئيات مربوط به گفت‌وگوهاي اين منبع با روزنامه منتشر نشده است.

تصميم شرکت ياهو مبني بر انتساب "کارول بارتز"(Carol Bartz) به عنوان مديرعامل گمانه‌زني‌ها را در زمينه خريد شرکت ياهو توسط مايکروسافت افزايش داده است.

اين اخبار پس از انجام گفت‌وگوي رسمي بين بارتز و بالمر، پس از انتساب بارتز به عنوان مديرعامل ياهو از جانب هيئت مديره اين شرکت منتشر شد.
"جري يانگ"( Jerry Yang) که چندي از پست خود به عنوان مديرعامل ياهو کناره‌گيري کرد و باعث شد تا در سال گذشته مايکروسافت موفق به خريد موتورجست‌وجوي ياهو نشود، ناراحتي و عصبانيت بسياري از سرمايه‌گذاران شرکت ياهو را برانگيخته بود.

پس از انتشار اين گزارش ياهو تماسي را با روزنامه نيويورک‌تايمز براي انجام توضيحات بيشتر حاصل نکرد و مايکروسافت نيز از دادن توضيحات بيشتر در اين زمينه خودداري کرد.
 

Similar threads

بالا