باز هم تصادف مرگبار واین بار در جاده ساوه -تهران 28 نفر کشته شدند!

کاپلو

عضو جدید
کاربر ممتاز
جانشين پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام كرد: ساعت 4 بامداد امروز بر اثر خواب‌آلودگي راننده اتوبوس در 10 كيلومتر عوارضي ساوه - تهران 28 نفر كشته شدند.


سردار تقي مهري در گفت‌وگو با فارس با اعلام آخرين جزئيات واژگوني اتوبوس در محور ساوه - تهران گفت: يك دستگاه اتوبوس بنز 457 متعلق به شركت تعاوني 7 ايلام كه ساعت 4 عصر روز گذشته از ايلام به سمت تهران حركت كرده بود ساعت 3.55 بامداد صبح امروز واژگون شد.

وي اظهار داشت: از 40 سرنشين اين اتوبوس در اين حادثه 24 نفر در صحنه تصادف كشته شدند و 4 نفر ديگر نيز در حين انتقال و در بيمارستان جان باختند و بقيه مسافران مجروح شده‌اند، راننده اتوبوس نيز كشته شده است.

سردار مهري افزود: اين اتوبوس ساعت 4 بامداد صبح امروز در 10كيلومتري عوارضي ساوه - تهران پس از برخورد با گاردريل و ديوار بتني به طول 45 متر از يك پل 8 متري سقوط كرده است.

جانشين پليس راهنمايي و رانندگي گفت: علت اين حادثه بي‌توجهي به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي راننده اعلام شده است و متأسفانه پورت gps اتوبوس كاملاً از بين رفته اما تمام مدارك خودرو كامل است.

سردار مهري اعلام كرد: پس از وقوع اين حادثه يك تيم عالي كارشناسي از راهور ناجا به محل حادثه اعزام شد تا نسبت به بررسي دقيق موضوع اقدام كند.

وي اظهار داشت: به دليل اهميت موضوع فرمانده انتظامي و رئيس پليس راهور استان مركزي در محل حادثه حضور داشتند.

* رئيس پاسگاه پليس راه ساوه - همدان تعليق شد

جانشين پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام كرد: به دنبال اين حادثه رئيس پاسگاه پليس راه ساوه همدان تعليق شده است و متخلفان و شركت تعاوني مزبور به مرجع قضايي معرفي شده‌اند.

وي اظهار داشت: تا به حال كمك راننده اين اتوبوس در ميان كشته‌شدگان و مصدومان حادثه شناسايي نشده كه اگر اين كمك راننده شناسايي نشود شركت تعاوني 7 ايلام به دليل عدم رعايت قانون و نداشتن راننده كمكي در اين اتوبوس تعطيل مي‌شود.
__________________
 

Similar threads

بالا