استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

Yadavaran

عضو جدید
خداییش روزی چند بار سایت azmoon.nioc.ir رو چک می کنین؟؟؟:D


.به پايگاه اينترنتي آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران خوش آمديد
شركت ملي نفت ايران به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود جهت خدمت در مناطق عملياتي و خارج از كلانشهر تهران از بين داوطلبان واجد شرابط مرد و زن در مقاطع تحصيلي كارداني و بالاتر از طريق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی، گزینش و طب صنعتی استخدام می نماید.
نکات مهم در خصوص آزمون کتبی
1- به اطلاع شركت كنندگان در آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران مي رساند كليه اطلاع رساني در خصوص آزمون صرفاً از طريق همين پايگاه اينترنتي صورت مي پذيرد. 2- نتايج آزمون كتبي و اسامي پذيرفته شدگان در اواخر خرداد ماه 92 اعلام مي گردد. خدایش N به توان N بار
 

Yadavaran

عضو جدید
لینک خرید فعال شد.



لطفا ادرس کامل و دقیق خود را به همراه شماره همراه و کدپستی را به صورت صحیح و خوانا درج نمایید





این کتاب شامل:
آزمون ،روانشناسی،تست هوش،مصاحبه حضوری
برای تمام افرادی که قصد شرکت در ازمون های .مصاحبه های شغلی و حضوری و همچنین ازمون های تست هوش و روانشناسی برای استخدام در شرکت های نفت و گاز و پترو شیمی ، پالایشگاه ها و پخش و پالایش، نیروگاههایمناسب می باشد.




آقا جان من چندتا از این کتابا رو خریدم پرغلطه خو راستی من دوجین کتاب و حدود 1000 صفحه جزوه دارم خووو:biggrin:
 

Yadavaran

عضو جدید
به نظر من نتایج شرکت نفت هم همین حدودا میاد. کسی که تو آزمون قبول نمیشه، احتمالش کمه بره پای صندوق رای! برای همین نتایج آزمون گاز و نفت رو گزاشتن برای بعد از انتخابات تا حداکثر مشارکت رو داشته باشیم :)

آقا جان تو هر کشوری جونا بهترین سرمایه هاشون هستند وقتی به فکر ما هستند و فقط فکرپیشرفت نظام خصوصا این دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا خوب منم میگم بیایم کنیم ازمن گفتند بود چهار سال دیگه بگید اشتباه کردیم خو خووخووو
:razz:
من رای می دهم تو رایمی دهی ما رای می دهیم ایشان رای می دند خووو
 
آخرین ویرایش:

Yadavaran

عضو جدید
اون کتاب مشکی رنگه پر از غلطته اما همون کتاب هم قبل از اینکه میخاستی بری مصاحبه کلی کمکت کرده چون دیدتو نسبت به فضا و سوالات مصاحبه باز کرده پس اینقدر بی انصافی نکنیم.... دو اینکه شنما همون کسی بودید که قبل از مصاحبه برید و این کتاب رو میخاستید و پیام میدادید کی کتاب اماده میشه......حالا که رفتید مصاحبه و برگشتید اینجوری راحت همه رو زیر سوال میبرید.........من دفاع نمیکنم از مولف ها .. اما همون که اونقدر وقت گذاشتند واسه افرادی شبیه شما باید ازشون تشکر کرد
افراد شبیه من از این کتابهایی که یک مشت مهندس صفر کیلومتر از آزمونهای آبکی مثل شرکت گاز استفاده می کنند استفاده نمی کند خو من از کتاب آزمونهای ارشد خصوصا انتشارات نشر ارکان استفاده کردم شما هم به فکر فروش این کتابهای زردت باش خو
 

hadishs

عضو جدید

آقا جان تو هر کشوری جونا بهترین سرمایه هاشون هستند وقتی به فکر ما هستند و فقط فکرپیشرفت نظام خصوصا این دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا خوب منم میگم بیایم کنیم ازمن گفتند بود چهار سال دیگه بگید اشتباه کردیم خو خووخووو
:razz:
من رای می دهم تو رایمی دهی ما رای می دهیم ایشان رای می دند خووو

داداش ما مجبوریم رای بدیم :)
اولین چیزی که تو مصاحبه عقیدتی چک میکنن همون صفحه است که مهرهای انتخاباتی رو روش میزنن.
حالا ایشالا یه رییس جمهوری بیاد که بیشتر به فکر جوونا باشه :)
 

Yadavaran

عضو جدید
انتخابات سرنوشت سازا

انتخابات سرنوشت سازا

اگر خیلی دلسوز هستید برای بیکاری و گرانی دعوا کنید

برای سیاه زدایی، پاک کردن و علاج درد مردم به صحنه آمده ام، آمده ام برای سفید کردن سیاه نمایی ها.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اختلافات نامزدهای انتخاباتی گفت: می گویند محسن رضایی با اخلاق است ولی اگر پایش بیفتد برای زندگی مردم و فقر و بیکاری آنها دعوایی راه می اندازم آن طرفش ناپیدا، اگر خیلی دلسوز هستید برای بیکاری، گرانی، اعتیاد جوانان دعوا کنید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر ،از کرج محسن رضایی شامگاه دوشنبه در مسجد امام حسن عسگری(ع) و در جمع هوادارانش، جبهه اش را در قیاس با سایر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میانه رو اعلام کرد و گفت: در این دوره بعضی به دنبال این هستند که بگویند جمهوری اسلامی کاری نکرده که این نوعی سیاه نمایی است.
وی افزود: گروه دیگری هم هستند که می خواهند با تزریق آمپول خواب آور به مردم، آنها بیدار نباشند تا واقعیت های کشور را نبینند و درک نکنند.
رضایی گفت: هر نوع سیاه نمایی محکوم بوده و به خواب زدن مردم هم اشتباه است، خواب کردن مردم، عمر و وقت و فرصت ها را از ما می گیرد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: عده دیگری هم هستند که برایشان بیکاری و گرانی مهم نیست، مهم نیست که ارزش پول ملی کشور نزول پیدا کرده است فقط می خواهند در کشور ناامیدی ایجاد کنند.
برای سیاه زدایی به صحنه آمده ام
محسن رضایی با بیان اینکه جزو هیچ یک از این گروه ها نیستم، جبهه خود را مشخص کرد و ادامه داد: حوزه ام بین این دو گروه است، برای سیاه زدایی، پاک کردن و علاج درد مردم به صحنه آمده ام، آمده ام برای سفید کردن سیاه نمایی ها.
وی افزود: باید واقع بین باشیم، انصاف بدهیم که نواقصی هست، کسی نباید سر مردم کلاه بگذارد، سیاه نمایی و کلاهبرداری هر دو به مردم آسیب می زند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: تفاوت من با بقیه در این است که من می گویم بیکاری، گرانی، عقب ماندگی ها باید کنار رود.
فرصت ریسک نداریم
رضایی ادامه داد: مردم باید در صحنه حاضر باشند و کسی را برای 4 سال آینده انتخاب کنند که مطمئن باشد خطا نمی کند، ما برای 4 سال آینده که سخت ترین دوران برای ما خواهد بود فرصت ریسک و آزمون و خطا نداریم.
تاوان کشمکش های نامزدها را مردم باید بدهند
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشمکش ها و دعواها باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: مردم و رهبر مظلوم نظام هزینه دعواهای سیاسی را متحمل خواهند بود و این ضربه به نظام است.
وی با اشاره به پخش آخرین مناظره کاندیداها عنوان کرد: چند روز پیش در مناظره تلویزیونی شاهد بودید که هر کسی می خواست از خودش یا جناح اش دفاع کند، پس چه کسی می خواهد از حق مردم دفاع کند؟ به جای اینکه از خودمان دفاع کنیم باید مردم و نظام دفاع کنیم، زحمت خودتان را با دعواهای سیاسی خراب نکنید، بیایید برای بیکاری، گرانی، اعتیاد جوانان دعوا کنید.
پایش بیفتد برای رفع مشکلات مردم دعوایی راه می‌اندازم آنطرفش ناپیدا
محسن رضایی گفت: می گویند « محسن رضایی» با اخلاق است ولی اگر پایش بیفتد برای زندگی مردم، فقر و بیکاری آنها دعوایی راه می اندازم که آن طرفش ناپیدا است.
وی در هیاهوی بی وقفه هوادارانش ادامه داد: بله ما اهل دعوا بر سر حق خود نیستیم، من در تمام دوره 34 سال گذشته در جنگ حضور داشتم اما هنوز یک صفحه خاطره از آن دوران ننوشتم چون از نظام طلبکار نبوده ام. خودم را بدهکار ملت ایران می دانم.
رضایی ادامه داد: چرا عده ای طلبکاری می کنند؟ در این کشور عده ای که زحمت زیادی نکشیده اند از نظام، رهبری، خانواده شهدا و مردم طلبکار هستند.
به من رأی دهید، پیروزی های کشور را ببینید
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آبرو و حیثیت ام را در معرض رأی شما قرار داده ام و این فرق من با بقیه است، شما رأی دهید بعد ببینید پیروزی های بزرگ کشور چگونه رقم خواهد خورد.
رضایی خطاب به رقیبان خود عنوان کرد: مسئله ما مردم است، اگر میخواهید دعوا کنید بر سر بیکاری و گرانی و...دعوا کنید اگر نه ما دست بوس شما هستیم وقت ملت و نظام را نگیرد.
وی افزود: کشور تحریم شده، گرانی و بیکاری، ازدواج جوانان و...همه مشکلاتی است که باید برطرف است.
به جوانان هدیه ازدواج می دهم
رضایی گفت: یکی از برنامه هایم این است که به تمام صنایع پول می دهم تا هدیه ازدواج برای زوج های جوان تهیه کنند، جهیزیه جوانان را مهیا می کنم.
امنیت در البرز باید برقرار شود
محسن رضایی در ادامه تشریح برنامه هایش مسائل و مشکلات استان البرز را محور قرار داد و گفت: امنیت برای ما مهم است، شما شاهد بودید که دو نفر چاقوکش قهرمان این شهر مرحوم دادشی را به قتل رساندند، باید در این سرزمین امنیت برقرار شود، چرا باید کیف زنان و دختران در البرز دزدیده شود و روز روشن یکی کشته شود و کسی جرأت نداشته باشد حرفی بزند.
وی افزود: دولت من امنیت را در کوچه ها و خیابانها مستقر می کند و آرامش را به مردم باز می گرداند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحالی که میان فریادهای «درود بر رضایی، درود بر رضایی» هوادارانش با مکثی کوتاه دوباره ادامه داد: ما باید کاری کنیم که تعداد زندانیان و مراجعات به دادگستری ها کم شود، این همه پرونده در دادگستری ها وجود دارد، دولت ما تلاش می کند که تعداد مراجعات به دادگستری را کم کند و مردم آرامش داشته باشند.
برای بانوان مشاغل خانگی ایجاد می کنم
محسن رضایی گفت: یکی از برنامه های دولت ما ایجاد 5 میلیون کسب و کار خانگی در کشور ویژه بانوان خواهد بود، به این ترتیب که وام می دهیم، آموزش هم می دهیم، محصولات را به درب خانه ها تحویل داده و درآمد را داخل خانه ها می بریم.
کشاورزی را با یارانه سبز متحول می کنم
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محور دیگری از صحبت هایش بر روی تقویت کشاورزی مانور داد و با طرح این سوال که مسئله کشاورزی چقدر برای ما مهم است؟ افزود: 15 سال در مجمع تشخیص مصلحت شاهد سیاست گذاری های اقتصادی بودم، از دولت خواستم تا جلوی واردات را بگیرد و به جایش کشاورزی را تقویت کند، اما این کار صورت نگرفت.
وی افزود: با یارانه سبز تحول بزرگی در حوزه های دامداری، باغداری، شیلات و... ایجاد می کنم.
رضایی در ادامه گفت: سهام عدالت را به خود مردم می دهم.
اسرار داروهای خارجی را از آن طرف می آوریم
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه بهداشت و درمان هم وارد شد و بیان کرد: بهداشت و درمان برای ما بسیار مهم است، بیماران صعب العلاجی را در کشور داریم که به جهت تحریم ها و کمبود دارو با مشکلاتی مواجه هستند، به فضل پروردگار این مسئله را هم حل می کنیم.
وی افزود: سالها در جبهه نبرد تیر اندازی می کردیم و از پشت همان خاکریزها مسائل اجتماعی، فرهنگی و...کشور را اداره می کردیم. وقتی آن دوران با این مشکلات به اسرار امریکا نفوذ می کردیم و اطلاعات کسب می کردیم الان نمی توانیم اسرار داروها را از آن طرف بیاوریم؟
محسن رضایی گفت: هم اکنون مشکلات بهداشت و درمان عمده دغدغه مردم کشور است، چرا کسی باید فوت کند و جنازه اش یک هفته باید بیمارستان بماند؟ به این مسئله پایان می دهیم.
پول کشور به پای دلالی ها از بین رفت
رضایی با بیان اینکه اکثر صنایع خوابیده است، افزود: کلیه صاحبان صنایع ما به جهت اینکه پولی ندارند کارگران را بیرون کرده اند، پول کشور در راه دلالی از بین رفته است. ما در مرحله دوم یارانه ها به مردم پول می دهیم، دوباره کارگران را به کارخانه ها و صنایع باز می گردانیم تا چرخه کار در کشور به حرکت درآید.
کاری نکنید به زنان حکم جهاد بدهیم
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در دوران جنگ هشت ساله یادآور شد: در اواسط جنگ امام(ره) خطاب به امریکا عنوان کردند، کاری نکنید که به بانوان هم حکم جهاد بدهیم تا در کنار همسرانشان آنچنان درسی بدهند که هیچ گاه از یادتان نرود، چرا الان که دیگر خبری از جنگ نیست از توان عظیم بانوان استفاده نمی کنید؟
رضایی تأکید کرد: خیلی از بانوان در حال حاضر سرپرست خانوار هستند و بچه هایشان را خودشان بدون شغل و درامد بزرگ می کنند، ناموس و شرف ما کجا رفته؟ چرا بی تفاوت هستیم؟
مشکلات ایثار گران را حل می کنیم
محسن رضایی گفت: ایثارگران و جانبازان ما این همه زحمت کشیده اند اما وقتی مراجعه ای دارند از سر باز می شوند این ها سیاه نمایی نیست، ما برای حل مشکلات ایثار گران برنامه داریم.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من طلبی از ملت ندارم، افتخاری سربازی دارم، یک بار دیگر سرباز خودتان را امتحان کنید، من کویرها را برایتان به طلا تبدیل می کنم، نهضت خیزش مردم خواهی در دولت من سر برخواهد آورد و زنان و بانوان از فرصت های برابر بهره مند خواهند شد.
رضایی عنوان کرد: برخی فکر می کنند که بازنشستگان از کار افتاده اند، در حالی که آنها دریایی از علم هستند، از ظرفیت آنها در دولت ام استفاده می کنم، برای تمامی قشرها حتی نابینایان برنامه دارم، انقلابی عظیم را در عرصه های صنعت، کشاورزی و...برای آبادانی کشور به منصه ظهور می رسانم.
وی افزود: شعار ما یا ابوالفضل(ع) است، با توسل به ائمه اطهار(ع) و با ذکر یا ابوالفضل آب را در خیمه ها احیا می کنیم.
محسن رضایی در پایان خطاب به جوانان نیز گفت: جوانان خودتان را برای فتوحات بزرگ آماده کنید.
شامگاه دوشنبه تمامی مسیرهای منتهی به مسجد امام حسن عسگری(ع) در گلشهر به جهت سفر تبلیغاتی محسن رضایی به کرج مسدود شده بود و جمعیت زیادی در این محل مستقر شده بودند، وی بعد از سخنرانی خود با حرکت خیل جمعیت به میان مردم در خیابان آمد. جمع بیشماری از مردم گرد او حلقه زدند و با شعارهای هوادارانه محسن رضایی را تا مسیر خودرو همراهی کردند.
 
آخرین ویرایش:

Yadavaran

عضو جدید
آيت الله هاشمي رفسنجاني:[FONT=arial,helvetica,sans-serif]به روحاني راي مي دهم[/FONT]




آیت الله هاشمی با بیان اینکه از روحانی حمایت می کند اعلام کرد که به او رای خواهد داد.
ایشان در پاسخ به سوالی در خصوص علت عدم احراز صلاحیت خویش گفت: با توجه به شور و نشاطی که در سراسر کشور پس از اعلام حضورم در انتخابات ایجاد شد و از آنجایی که در مسیر تایید صلاحیت بنده نیز بهانه و مشکلی نبود. یک مقام ارشد امنیتی، برخلاف عرف و قانون، شخصا در جلسه بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان حضور یافت که ابتدا مورد اعتراض برخی از اعضای شورای نگهبان نیز قرار گرفت و نهایتا به اعضای شورای نگهبان گفت: که حضور هاشمی در انتخابات میتواند موجب پیروزی قاطع و با رای بالای مردم شود که با راه و رسم آنها سازگار نیست و لذا این شورا را متقاعد کرد که به بهانه شرایط جسمی رای به عدم احراز صلاحیت بنده دهند...
 

ha_mi

عضو جدید
علی باز شلوغ کردی اینجارو که :دی
بچه ها کسی ازمون معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری قبول شده ؟ حقوقش به نظرتون بیشتر از 700-800 میخاد باشه ؟
اصن نزدن مصاحبش کی هس! اینا کین دیگه!:biggrin:
 

Yadavaran

عضو جدید
علی باز شلوغ کردی اینجارو که :دی
بچه ها کسی ازمون معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری قبول شده ؟ حقوقش به نظرتون بیشتر از 700-800 میخاد باشه ؟
اصن نزدن مصاحبش کی هس! اینا کین دیگه!:biggrin:
مگه مهندس شیمی میخاسته شما قبول شدی خوووو
 

abdol1987

عضو جدید
علی کنکوری ملقب به آقای خووووو!. شما باید همواره کنکور بدهید. آخه گاز تو رو می گیرهههههههههههههه آفای خوووو؟ که چی کارت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:biggrin:
 

Yadavaran

عضو جدید
شرکت نفت سپاهان استخدام می‌کند ۱۳۹۲/۳/۲۲

شرکت نفت سپاهان استخدام می‌کند

شرکت نفت سپاهان استخدام می‌کند 15:05

شرکت نفت سپاهان به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، هرمزگان و تهران، افراد واجد شرایط را استخدام می کند.

به گزارش پانا نیوز، شرکت نفت سپاهان برای تکمیل کادر نیروی انسانی خود در استانهای اصفهان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، هرمزگان و تهران، از تخصص‌های کارشناسی مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و فروش، با حداقل 3 سال سابقه دعوت به همکاری کرده است.

از واجدان شرایط درخواست می‌شود تا رزومه کاری خود را به آدرس HR@SEPAHANOIL.COM ارسال کنند.
 

Yadavaran

عضو جدید
علی کنکوری ملقب به آقای خووووو!. شما باید همواره کنکور بدهید. آخه گاز تو رو می گیرهههههههههههههه آفای خوووو؟ که چی کارت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:biggrin:

خودتو ناراحت نکن بجاش شما رو میگره بجای Gasket استفاده میکنه خوو:w15::w16::w33::w32::w40:
 

ha_mi

عضو جدید
مگه مهندس شیمی میخاسته شما قبول شدی خوووو

لابد میخاسته که ازمون دادم قبول شدم روانی:biggrin: یه کارشناس برنامه ریزی میخاس اکثره رشته های مهندسی بودن ( مهندسی کامپیوتر(نرم افزار، سخت افزار) ـ مهندسی عمران ـ مهندسی صنایع ـ مهندسی شیمی ـ مهندسی نفت ـ مهندسی کشاورزی ـ مهندسی مکانیک ـ مهندسی برق (قدرت) ـ عمران (کلیه گرایشها) ـ برق (مخابرات) )
تعدادم کم بود 30-40 نفر منم واسه خنده رفتم اصن انتظار قبولیشو نداشتم!! اینکه تهرانه خوبه ولی خب حقوقش بعید بدونم بالای 700-800 باشه که اصن ارزش نداره :(
 

Yadavaran

عضو جدید
اعلام نتایج نهایی آزمون

اعلام نتایج نهایی آزمون

آقا جان عیدتون مبارک خووو
راستی الان از ستاد جذب زنگ زدندخوو میگند فرم فرزند کارکنان صنعت نفت رو تایپ شده واسمون فکس کن خداایااا یعنی قبول شدم خوووو خیلی کارت درست استا کریم الان میخام برم رای بدم خوووووو
:surprised::w17::w11::w23::w31::w32::w33::w33::w40::w14:
 

Yadavaran

عضو جدید
لابد میخاسته که ازمون دادم قبول شدم روانی:biggrin: یه کارشناس برنامه ریزی میخاس اکثره رشته های مهندسی بودن ( مهندسی کامپیوتر(نرم افزار، سخت افزار) ـ مهندسی عمران ـ مهندسی صنایع ـ مهندسی شیمی ـ مهندسی نفت ـ مهندسی کشاورزی ـ مهندسی مکانیک ـ مهندسی برق (قدرت) ـ عمران (کلیه گرایشها) ـ برق (مخابرات) )
تعدادم کم بود 30-40 نفر منم واسه خنده رفتم اصن انتظار قبولیشو نداشتم!! اینکه تهرانه خوبه ولی خب حقوقش بعید بدونم بالای 700-800 باشه که اصن ارزش نداره :(
خیلی خوبه خو تبریک خو الان هم از شرکت گاز ستاد جذب زنگ زدند میگند فرم فرزند کارکنانو فکس گن خووو
 

hadishs

عضو جدید
آقا جان عیدتون مبارک خووو
راستی الان از ستاد جذب زنگ زدندخوو میگند فرم فرزند کارکنان صنعت نفت رو تایپ شده واسمون فکس کن خداایااا یعنی قبول شدم خوووو خیلی کارت درست استا کریم الان میخام برم رای بدم خوووووو
:surprised::w17::w11::w23::w31::w32::w33::w33::w40::w14:

من موندم چرا همیشه به تو زنگ میزنن.:) این همه آدم اینجا پلاسن تا جواب بگیرن. خدایی اونجا آشنا داری نه .لول.
تبریک میگم. ایشالا که حتما قبول شده باشی.
حالا از ستاد کل شرکت گاز زنگ زدن یا از پالایشگاه؟
بعدش مگه این برگه فرزند کارکنان رو نبرده بودی براشون؟ چرا دوباره ازت میخوان؟
 

Yadavaran

عضو جدید
من موندم چرا همیشه به تو زنگ میزنن.:) این همه آدم اینجا پلاسن تا جواب بگیرن. خدایی اونجا آشنا داری نه .لول.
تبریک میگم. ایشالا که حتما قبول شده باشی.
حالا از ستاد کل شرکت گاز زنگ زدن یا از پالایشگاه؟
بعدش مگه این برگه فرزند کارکنان رو نبرده بودی براشون؟ چرا دوباره ازت میخوان؟
هذه من فضل ربی مهندس پدر من تازه بازنشته شده خوو برگی که گرفتم دستی بوده الان تایپ شدشو میخاند خووو
 

Yadavaran

عضو جدید
من موندم چرا همیشه به تو زنگ میزنن.:) این همه آدم اینجا پلاسن تا جواب بگیرن. خدایی اونجا آشنا داری نه .لول.
تبریک میگم. ایشالا که حتما قبول شده باشی.
حالا از ستاد کل شرکت گاز زنگ زدن یا از پالایشگاه؟
بعدش مگه این برگه فرزند کارکنان رو نبرده بودی براشون؟ چرا دوباره ازت میخوان؟

ستاد جذب گاز بوده خوووو
 

Yadavaran

عضو جدید
آقا جان عیدتون مبارک خووو
راستی الان از ستاد جذب زنگ زدندخوو میگند فرم فرزند کارکنان صنعت نفت رو تایپ شده واسمون فکس کن خداایااا یعنی قبول شدم خوووو خیلی کارت درست استا کریم الان میخام برم رای بدم خوووووو
:surprised::w17::w11::w23::w31::w32::w33::w33::w40::w14:

آقاجان یعنی میشه علی کنکوری ایندفعه از این آزمون هم سربلند بیرون بیاید دیگه خسته شدم از هرچی آزمونو ومصاحبه است خووو
 

Saeed_kh

عضو جدید
هذه من فضل ربی مهندس پدر من تازه بازنشته شده خوو برگی که گرفتم دستی بوده الان تایپ شدشو میخاند خووو

مهندس جان دیگه واسه ما بابا نکن دیگه زشته!!! :D
الان اگه ازدواج کرده بودی باید ۶ ۷ تا بچه داشته باشی...
‍‍پیرمرد انصراف بده و راه رو باز کن واسه جوونا :biggrin:
 

Yadavaran

عضو جدید
مهندس جان دیگه واسه ما بابا نکن دیگه زشته!!! :D
الان اگه ازدواج کرده بودی باید ۶ ۷ تا بچه داشته باشی...
‍‍پیرمرد انصراف بده و راه رو باز کن واسه جوونا :biggrin:

اتفاقا دل باید جون باشه من آمده ام از تجربیاتم در شرکات گاز خدمت صادقانه و مسئولانه داشته باشم خووو
 

delpier0

کاربر بیش فعال
داداش ما مجبوریم رای بدیم :)
اولین چیزی که تو مصاحبه عقیدتی چک میکنن همون صفحه است که مهرهای انتخاباتی رو روش میزنن.
حالا ایشالا یه رییس جمهوری بیاد که بیشتر به فکر جوونا باشه :)

والا به قرآن . رای ندیم چیکار کنیم . :biggrin: خیر سرمون میخوایم تو شرکت دولتی استخدام بشیم . پس همه باهم رای میدهیم . ولی من اگه استخدام نشم بعید میدونم که دیگه رای بدم . تازه ... :cool:
 

delpier0

کاربر بیش فعال
لابد میخاسته که ازمون دادم قبول شدم روانی:biggrin: یه کارشناس برنامه ریزی میخاس اکثره رشته های مهندسی بودن ( مهندسی کامپیوتر(نرم افزار، سخت افزار) ـ مهندسی عمران ـ مهندسی صنایع ـ مهندسی شیمی ـ مهندسی نفت ـ مهندسی کشاورزی ـ مهندسی مکانیک ـ مهندسی برق (قدرت) ـ عمران (کلیه گرایشها) ـ برق (مخابرات) )
تعدادم کم بود 30-40 نفر منم واسه خنده رفتم اصن انتظار قبولیشو نداشتم!! اینکه تهرانه خوبه ولی خب حقوقش بعید بدونم بالای 700-800 باشه که اصن ارزش نداره :(

داداش خیلیم خوبه . همونو برو بذار جا تو شرکت گاز واسه ما ها هم باز بشه . هم شما سر کار رفتی هم ما . ;)
 

delpier0

کاربر بیش فعال
آقا جان عیدتون مبارک خووو
راستی الان از ستاد جذب زنگ زدندخوو میگند فرم فرزند کارکنان صنعت نفت رو تایپ شده واسمون فکس کن خداایااا یعنی قبول شدم خوووو خیلی کارت درست استا کریم الان میخام برم رای بدم خوووووو
:surprised::w17::w11::w23::w31::w32::w33::w33::w40::w14:

والا از اون اول ثبت نام تا الان یک نفر هم به من زنگ نزده بگه خرت به چن من . داداش از من میشنوی واسه محکم کاری , نماز جمعه شهرتونم شرکت کن که دیگه استخدام قطعی بشه
 
آخرین ویرایش:

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز

آقا جان تو هر کشوری جونا بهترین سرمایه هاشون هستند وقتی به فکر ما هستند و فقط فکرپیشرفت نظام خصوصا این دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا خوب منم میگم بیایم کنیم ازمن گفتند بود چهار سال دیگه بگید اشتباه کردیم خو خووخووو
:razz:
من رای می دهم تو رایمی دهی ما رای می دهیم ایشان رای می دند خووو
علی آقا ادبیات شما منو یاده حاج آقا مهندس غرضی میندازه :biggrin: متن بالا رو بخون ببین خودت متوجه میشی چی نوشتی
 
آخرین ویرایش:
بالا