اخبار آزمون های نظام مهندسی

tahereh*

عضو جدید
عنوان: قابل توجه داوطلبان آزمون هاي ورود به حرفه تاريخ: دوشنبه 31 شهریور 1393
قابل توجه داوطلبان آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان­ كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي آبان 93

با توجه به درخواست سازمان هاي نظام مهندسي ساختمان استان ها خصوصا داوطلبان آزمون رشته معماري طراحي بدينوسيله مهلت ثبت نام كليه رشته ها تا تاريخ 7 مهرماه93 تمديد ميگردد ضمنا تاريخ اخذ تاييديه ثبت نام توسط سازمان هاي نظام مهندسي و نظام كارداني استان تا تاريخ 11 مهرماه 93 مي‌باشد. لازم به ذكر است كليه داوطلبان موظفند تاييديه ثبت نام خود را از بخش " قبلا ثبت­نام نموده­ام" سامانه ثبت نام كنترل نمايند ودر صورت عدم تاييد حداكثر تا تاريخ 10 مهرماه 93 به سازمان­هاي نظام مهندسي و يا كارداني استان خودمراجعه نمايند.
لازم به ذكر است اين تاريخ ها به هيچ عنوان قابل تمديد نبوده و اين اطلاعيه بمنزله ابلاغ رسمي به ادارات كل راه و شهرسازي و سازمانهاي نظام مهندسي استان ها نيز مي باشد.

از سازمان بپرس حتما
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
نشست ماهیانه‌ی بانوان مهندس عضو سازمان

بانوان مهندس می‌توانند روز دوشنبه مورخ 8 دی ماه 93 از ساعت 16 الی 18 در جلسه‌ی ماهیانه‌ی بانوان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات بانوان در خصوص صلاحیت‌ها و آزمون ورود به حرفه که با حضور مسئولین اداره‌ی کل راه و شهرسازی در محل سازمان، طبقه چهارم، سالن جلسات هیأت مدیره برگزار می‌شود شرکت نمایند.

-------------------

دوستان اگه میتونید و امکانشو دارید حتما حتما شرکت کنید.
بنظرم این جلسات تنها راهیه که میشه صدامون به گوششون برسه
سال قبل که ما رفتیم مسئولین نظام مهندسی شاکی بودن از اینکه مهندسان عضو تو جلسات شرکت نمیکنن و حرفی نمیزنن. اونها به تنهایی نمیتونن کاری کنن. اگرم کسی نره دیگه همین جلسات رو هم نمیذارن دیگه واین فقط به ضرر خودمونه.
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
[FONT=&quot]بسمه تعالي
قابل توجه شركت‌كنندگان آزمون رشته معماري طراحي آبان ماه 93
[/FONT]
[FONT=&quot][/FONT]​

[FONT=&quot] بدينوسيله به اطلاع مي‌رساند نتايج آزمون مذكور از پايان وقت اداري مورخ 6 اسفند 93 در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها قابل روئيت خواهد بود. با توجه به بررسي‌هاي دقيق و كنترل‌هاي مكرري كه در مراحل تصحيح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، چنانچه داوطلبي نسبت به نتيجه آزمون خود معترض باشد مي‌تواند درخواست خود را صرفاً بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل (شماره داوطلبي، نام و نام‌خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، آدرس دقيق و شماره تماس) حداكثر تا تاريخ 10 اسفند93 از طريق پست سفارشي به صندوق پستي تهران به شماره 573-19935 دفتر مقررات ملي ساختمان ارسال نمايد. لازم بذكر ميباشد درخواست‌هايي كه بعد ازتاريخ 10 اسفند تحويل شرکت پست گردد غير قابل بررسي مي‌باشد. .[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]دفتر مقررات ملّي ساختمان[/FONT]
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
[FONT=&quot]بسمه تعالي

[/FONT]
[FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]قابل توجه متقاضیان آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، حرفه‌ای کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در سال 1394[/FONT]
[FONT=&quot] با عنایت به تغییرات حاصله در زمان برگزاری آزمونهای سراسری دانشگاه‌ها در خردادماه و همچنین مصادف شدن ایام ماه مبارک رمضان با تیرماه سال 1394، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمونهای ورود به حرفه مهندسان و کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی می‌رساند، نوبت اول آزمونهای موصوف مربوط به سال 1394 در روزهای پنجشنبه و جمعه 1و2 مردادماه سال 1394 بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. لازم به ذکر است شروع ثبت‌نام از تاریخ شنبه 9اسفند93 آغاز و حداکثر تا 28اسفند93 ادامه خواهد داشت. ضروریست داوطلبان عزیز قبل از انجام ثبت‌نام دستورالعمل اجرائی ثبت‌نام آزمونهای فوق را بدقت مطالعه و از مفاد آن اطلاع داشته باشند. .[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]دفتر مقررات ملّي ساختمان[/FONT]
 

delava

عضو جدید
کاربر ممتاز
سامانه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان مرداد ماه 1394

[h=1]جدول زمانی و نکات مهم[/h]
  • مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام آزمون از روز شنبه مورخ 9 اسفند 93 آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 28 اسفند 93 پایان می پذیرد
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی که در ابتدای خرید کارت اعتباری به داوطلب داده می شود و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.
توجه ویژه :
قبل از شروع به ثبت نام به موارد ذکر شده دقت فرمایید.
داوطلب گرامی خواهشمند است قبل از انجام ثبت نام راهنمای آزمون را با دقت مطالعه فرمایید.
هزینه آزمون : هزینه آزمون به صورت پرداخت اینترنتی خواهد بود. هزینه مربوطه به شرح ذیل می باشد.

رشته مبلغ (ریال)
معماری طراحی 750/000
سایر مهندسان شامل معماری نظارت - معماری اجرا-عمران نظارت-عمران محاسبات-عمران اجرا-تاسیسات مکانیکی-تاسیسات برقی-شهرسازی-نقشه برداری-ترافیک 580/000

پس از پرداخت هزینه مربوطه یک شماره پرونده و رمز عبور دریافت خواهد نمود.
جهت خرید اینجا را کلیک نمایید.
راهنمای ثبت نام را مطالعه نموده و از مفاد آن اطلاع کامل داشته و کلیه شرایط آن را می پذیرم تاييد وادامه - گام بعدي
 

yasi_ys1363

عضو جدید
عنوان: قابل توجه شركت كنندگان آزمونهای ورود به حرفه آبان ماه 93 تاريخ: سه شنبه 12 اسفند 1393
قابل توجه شركت كنندگان آزمونهای ورود به حرفه آبان ماه 93


‌‌‌‌به اطلاع كليه شركت‌كنندگان آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌هاي فني ساختمان و معماران تجربي آبان ماه 93 مي‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون‌هاي مذكور و متعاقباً بررسي و بازنگري اعتراضات در كميته هاي مربوطه و همچنين بررسي‌هاي انجام شده در تجديدنظر و استماع نقطه نظرات داوطلبان و نمايندگان ايشان و سازمان سنجش آموزش كشور، موارد اصلاحي در كارنامه شركت‌كنندگان در آزمون اعمال گرديده است. لذا متقاضيان مي‌توانند جهت اطلاع از نتيجه نهايي آزمون خود از طريق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها اقدام نمايند. عدم تغيير نمرات در كارنامه داوطلبان به منزله عدم پذيرش اعتراضات مطرح شده است. بديهي است با توجه به دقت انجام شده در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده قطعي است و هيچگونه درخواستي در اين خصوص قابل پذيرش نخواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي بعدي از جمله آزمون مرداد ماه 1394شركت نمايند.

دفترمقررات ملّی ساختمان
لینک
تاریخای درج شده تو این دو تا اطلاعیه که تصویرشا میذارم نشون میده که تا چه حد به اعتراضای آزمون طراحی رسیدگی شده.حتی حالشا ندارند تاریخ اطلاعیشون را درست کنن که تابلو نشه اعتراضا را بررسی نکردن بعدش میان صحبت از دقت می کنن!!!
1_0001.jpg
1_0002.jpg
 

holooooooo

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
تمدید ثبت نام آزمون تا 20 فروردین

تمدید ثبت نام آزمون تا 20 فروردین

http://inbr.ir/News/uNew.aspx?ID=470عنوان: تمدید مهلت ثبت نام آزمون-مرداد94 تاريخ: چهار شنبه 27 اسفند 1393

بسمه تعالي


 

قابل توجه داوطلبان آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان،كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي مرداد94


 

با توجه به درخواست سازمان هاي نظام مهندسي استان ها و داوطلبان آزمون هاي فوق به اطلاع مي رساند ثبت نام اين آزمون ها تا تاريخ پنجشنبه 20 فروردين 1394 تمديد گرديد. همچنين تاريخ اخذ تاييديه ثبت نام توسط سازمان هاي نظام مهندسي و كارداني استان تا تاريخ پنجشنبه 27 فروردين 1394 خواهد بود. لازم به ذكر است كليه داوطلبان موظفند تاييديه ثبت نام خود را از ­بخش "قبلا ثبت نام نموده ام" سامانه ثبت نام كنترل نمايند و در صورت عدم تاييد، حداكثر تا تاريخ 27 فروردين 1394 به سازمان هاي نظام مهندسي و  يا كارداني استان خود مراجعه نمايند.


لازم به ذكر است اين تاريخ ها به هيچ عنوان قابل تمديد نبوده و اين اطلاعيه بمنزله ابلاغ رسمي به ادارات كل راه و شهرسازي و سازمانهاي نظام مهندسي  و نظام كارداني استان ها نيز مي باشد.

 

دفتر مقررات ملي ساختمان
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
اطلاعيه اعلام نتايج آزمونهاي مردادماه 1394

اطلاعيه اعلام نتايج آزمونهاي مردادماه 1394

بدينوسيله به اطلاع كليه شركت كنندگان محترم در آزمونهاي ورود به حرفه مهندسان و كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت معماران تجربي 1 و 2 مرداد ماه 1394 می رساند؛ با پيگيري هاي بعمل آمده و اعلام سازمان سنجش، نتايج آزمونهاي موصوف در دست استخراج بوده و تا عصر روز سه شنبه 28/07/94 به آگاهي عموم شركت كنندگان محترم خواهد رسيد. لذا اين عزيزان مي توانند جهت دريافت كارنامه خود در تاریخ مقرر به سامانه آزمونهاي ورود به حرفه دفتر مقررات ملّي ساختمان مراجعه و از نتيجه آزمون خود مطلع شوند.
دفتر مقررات ملّی ساختمان
 

ebram2014

عضو جدید
کاربر ممتاز
برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت دوم 94/9/1

برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت دوم 94/9/1

عنوان: اطلاعيه ثبت ‌نام نوبت دوم آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌ها و معماران تجربي سال‌جاري تاريخ: یک شنبه 1 آذر 1394
اطلاعيه ثبت ‌نام نوبت دوم آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌ها و معماران تجربي سال‌جاري
بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌ها و معماران تجربي نوبت دوم سال‌جاري مي‌رساند، آزمون‌هاي مذكور در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 29 و 30 بهمن‌ماه سال‌جاري برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام آزمون‌هاي مذكور از روز شنبه مورخ 7/9/94 در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 25/9/94 ادامه خواهد داشت.
لازم بذكر است مهلت زماني تعيين شده به هيچ عنوان قابل تمديد نخواهد بود لذا به كليه داوطلبان عزيز توصيه مي‌گردد در مهلت زماني تعيين شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند. همچنين در آزمون‌هاي مذكور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگيري از تردد در فواصل طولاني بين‌شهري، در برخي از استان‌هاي كشور حوزه‌هاي امتحاني در شهرهاي جديد پيش‌بيني شده است كه داوطلبان مي‌توانند محل آزمون خود را در اين شهرها انتخاب نمايند.

دفتر مقررات ملّی ساختمان


 

pishgam_9999

عضو جدید
[FONT=&quot]قابل توجه شركت‌كنندگان آزمون‌هاي ورود به حرفه مرداد ماه 94[/FONT]​
[FONT=&quot]به اطلاع كليه شركت‌كنندگان آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌هاي فني ساختمان و معماران تجربي مردادماه 94 مي‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون‌هاي مذكور و متعاقباً بررسي و بازنگري اعتراضات در كميته‌هاي مربوطه و همچنين بررسي‌هاي انجام شده در تجديدنظر، موارد اصلاحي در كارنامه شركت‌كنندگان در آزمون اعمال گرديده است.

لذا متقاضيان مي‌توانند جهت اطلاع از نتيجه نهايي آزمون خود از طريق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها مجدداً كارنامه خود را مشاهده نمايند. عدم تغيير نمرات در كارنامه داوطلبان به منزله عدم پذيرش اعتراضات مطرح شده است. بديهي است با توجه به دقت انجام شده در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده قطعي است و هيچگونه درخواستي در اين خصوص قابل پذيرش نخواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي بعدي از جمله آزمون بهمن‌ماه 1394 شركت نمايند.
[/FONT]
 

amin576

عضو جدید
قابل توجه قبول شدگان آزمون‌های ورود به حرفه مرداد 94
با توجه به پرسش‌های برخی از قبول شدگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی مرداد ماه 94 به این وسیله به آگاهی می‌رساند، نتایج قطعی آزمون‌های یاد شده به استان‌ها ارسال گردیده و داوطلبان گرامی می‌توانند برای اطلاع از وضعیت خود و تکمیل پرونده برای صدور پروانه اشتغال به کار، به سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و ادارات کل راه و شهرسازی استان محل عضویت خود مراجعه نمایند.

دفتر مقررات ملّی ساختمان
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

rezahabibi66

عضو جدید
عنوان: دريافت كارت شناسايي ورود به آزمون بهمن 94 تاريخ: سه شنبه 20 بهمن 1394
قابل توجه داوطلبان شركت در آزمونهاي ورود به حرفه مهندسان و كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت معماران تجربي بهمن 94

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت درآزمونهاي ورود به حرفه مهندسان و كاردانهاي فني ساختمان و آزمون تعيين صلاحيت معماران تجربي بهمن ماه94 مي‌رساند، لينك دريافت كارت ورود به جلسه آزمونهاي يادشده از روز یکشنبه مورخ 25 بهمن 94 لغايت سه شنبه 27 بهمن 94 در سامانه آزمونهاي ورود به حرفه فعال مي‌باشد.كليه داوطلبان عزيز مي‌توانند جهت دريافت كارت ورود به جلسه در تاريخ‌هاي مذكور ضمن مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس www.inbr.ir كارت خود را دريافت نمايند.


دفتر مقررات ملّی ساختمان
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
اعلام نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان رشته معماري (طراحي)- بهمن 1394

اعلام نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان رشته معماري (طراحي)- بهمن 1394


پیرو اعلام نتايج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه 94، بدینوسیله نتايج آزمون‌هاي رشته معماري (طراحي) در سامانه ثبت‌نام آزمونها درج مي‌شود. داوطلبان مي‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتايج آزمون‌هاي مذكور نسبت به مشاهده كارنامه خود اقدام نمايند. با توجه به بررسي‌هاي دقيق و كنترل‌هاي مكرري كه در كليه مراحل تصحيح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتايج اعلامي فاقد مشكل مي‌باشد لكن چنانچه داوطلبي نسبت به نتيجه آزمون خود معترض باشد مي‌تواند درخواست رسيدگي مجدد را صرفاً بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل (شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، آدرس دقيق و شماره تماس) حداكثر تا تاريخ 19/4/95 از طريق پست سفارشي به شرح زير ارسال نمايد:

آدرس: تهران صندوق پستي، به شماره 573- 19935دفتر مقررات ملّي ساختمان. (بر روي پاكت ذكر شود مربوط به آزمون‌ رشته معماري- طراحي بهمن ماه 94 مي‌باشد).

به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند و به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر تحويل پست گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.
دفتر مقررات ملّی ساختمان
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
اطلاعیه تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون‌هاي ورود به حرفه شهريور ماه 95

اطلاعیه تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون‌هاي ورود به حرفه شهريور ماه 95


بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌ها و معماران تجربي شهريور ماه سال‌جاري مي‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌هاي مذكور تا روز سه‌شنبه مورخ 15/4/95 تمديد گرديده است و داوطلبان مي‌توانند تا پايان وقت اداري روز سه‌شنبه جهت ثبت‌نام اقدام نمايند. لازم بذكر است مهلت زماني تعيين شده به هيچ عنوان قابل تمديد نخواهد بود لذا به كليه داوطلبان عزيز توصيه مي‌گردد در مهلت زماني تعيين شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

دفتر مقررات ملّی ساختمان
 

holooooooo

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
دوستای من
سایت ثبت نام هنوز بازه
هر کی ثبت نام نکرده ثبت نام کنه ..
 

Faeze Ardeshiry

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
اطلاعيه عودت هزينه ثبت نام داوطلبان آزمون شهریور ماه 95

اطلاعيه عودت هزينه ثبت نام داوطلبان آزمون شهریور ماه 95

سمه تعالي
اطلاعيه عودت هزينه ثبت نام داوطلبان آزمون شهریور ماه 95

قابل توجه داوطلبان آزمون­هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردان­هاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه‌اي معماران تجربي مورخ 11 و 12 شهریور ماه 95 كه شامل موارد ذیل می­باشند و درخواست استرداد وجه ثبت­ نام خود را دارند، مي بايست درخواست خود را منحصراً بصورت كتبي و صرفاً در قالب فرم زير از روز یکشنبه مورخ 27/04/95 تا حداكثر تاريخ 06/05/95 از طريق پست الكترونيكي به آدرسsanjesh111@yahoo.com (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش كشور) ارسال نموده و از پي­گيري حضوري و يا تلفني پرهيز نمايند.

http://inbr.ir/News/uNew.aspx?ID=522
 

mehras khanum

عضو جدید
عنوان: قابل توجه متقاضیان آزمون های ورود به حرفه تاريخ: سه شنبه 14 دی 1395
بسمه تعالی
قابل توجه متقاضیان آزمون های ورود به حرفه
با توجه به برخی پرسش های مطرح شده پیرامون برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمونهای یاد شده میرساند: در صورت قطعی شدن امکان برگزاری آزمونها در ایام باقیمانده سال جاری مراتب متعاقباً از طریق سامانه ثبت نام آزمونها به آدرس www.inbr.ir به آگاهی خواهد رسید. چقدر باشگاه خلوت شده؟!!!!:eek:پرنده پر نمیزنه!!:biggrin:
 

م معمار

عضو جدید
اطلاعيه ثبت ‌نام آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان مورخ اسفند ماه 95
بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان شرکت در آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان سال‌جاري مي‌رساند، طبق هماهنگي‌هاي بعمل‌آمده با شركت خدمات آموزشي سازمان سنجش آموزش كشور به عنوان مجري برگزاري آزمون‌هاي حرفه‌اي، آزمون‌هاي مذكور در رشته‌های عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) و نقشه‌برداری در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 19 و 20 اسفند‌ماه سال‌جاري توسط آن شركت برگزار خواهد شد. ثبت‌نام آزمون‌هاي مذكور از روز یک‌شنبه مورخ 26/10/95 در سامانه آن شركت به نشاني [url]www.sanjeshserv.ir[/URL] و سامانه اين دفتر به نشانيwww.inbr.ir آغاز و تا روز یک‌شنبه مورخ 03/11/95 ادامه خواهد داشت. با توجه به محدوديت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم توصيه مي‌شود كه به تدريج تا پايان مهلت تعيين شده اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهاي پاياني موكول ننمايند.
دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان
 

MAT ARCHITECT

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دوستان .... دوستان ....
آهای کسی نیست ......
کارت ورود به جلسه رو روی سایت گذاشتن
 

panoram

عضو جدید
[h=1]درج دفترچه و کلید سؤال‌های آزمون‌های ورود به حرفه اسفند ۱۳۹۵[/h]
پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان اسفند ماه ۹۵، بدینوسیله اعلام مي‌دارد دفترچه و كليد سوال‌هاي تستي آزمون‌هاي مذكور در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها درج شده است.
داوطلبان مي‌توانند درصورت اعتراض به سوال‌ها و پاسخنامه‌هاي آن، درخواست‌هاي خود را با فرمت مندرج در فایل زير حداكثر تا تاريخ ۹۶/۰۲/۱۰ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمايند.
شركت‌كنندگان محترم توجه داشته باشند كه از ارسال درخواست‌هاي تكراري جداً اجتناب نمايند. طبق روال معمول آزمون‌ها، سوال هایی که حتی یک نفر معترض داشته باشند نیز مورد بررسی قرار می گیرند و درصورت صحت اعتراض موارد در پاسخنامه كليه شركت‌كنندگان حسب مورد لحاظ خواهد شد.
بديهي است با توجه به دقت در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده پس از بررسي درخواست‌ها قطعي خواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي آتي شركت نمايند.
دانلود فرم اعتراض
شرایط ارسال:
– شرکت کنندگان محترم فایل اعتراض نمونه را به pdf تبدیل و سپس ارسال نمایید.
– چنانچه به چند سؤال اعتراض داشتید آن را صرفاً در قالب یک فایل pdf ارسال نمایید و برای هر سوال یک ایمیل جداگانه ارسال نکنید.
– اسم فایل pdf را با شماره موبایل خود نامگذاری نمایید.
بعنوان مثال:
۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱٫pdf​
ضمناً تنها به درخواست‌هايي ترتيب اثر داده خواهد شد كه با توجه به دستورالعمل بطور كامل و در مهلت مقرر ارسال گردد.
 

dynamo

عضو جدید
با سلام یعنی سوال ناظارت سال 95 هیچ گونه سوالی غلط نبوده ........
با تشکر
 
بالا