kalla
عضو جدید
همانطور كه ميدانيم ازدواج موقت نزد اهل تشيع جايز بلكه ثواب فراوان نيز دارد..اما اهل سنت ان را حرام اندر حرام ميدانند!!
حال به اين قضيه فكر كنيم چرا اين اختلاف وجود دارد؟! اهل تشيع ادعا دارند كه سيغه درجايزاست اما عمر آن را حرام كرد!! طبق عقيده شما عمر كه دنبال مال و مقام وهوس دنيا بود بايد از طرفداراي پرو پا قرص اين حكم ميشد!!! چرا اين ضرر رو به خودش زد و از اين لذت و سوئ استفاده بزرگ چشم پوشيد؟!
و اهل تسنن ادعا دارند كه عمر نه حتي پيامبر نميتواند حلال خدارا حرام و حرام خدارا حلال كند بلكه عمر (رض) و حتي حضرت علي (رض) و چند تن از اصحاب ديگر حديثي از پيامبر نقل ميكنند كه ""خداوند مطعه را از اين تاريخ حرام كرد تا روز قيامت"" بنا بر اين باتوجه به اينكه در ايران نه كتبي از اهل سنت و نه شبكه اي و نه سايت رسمي براي بيان عقيده اهل سنت وجود ندارد دنبال اين نباشيد كه ازدواج موقت را با ترفند به كتب اهل سنت بچسپانيد زيرا در تمام كتب اهل سنت بابي در رد ازدواج موقت وجود دارد...و هيچ سني در جهان وجود ندارد كه مطعه را حلال بداند...
اگر در قرآن وجود دارد اين همه عالم سني در دانشگاههاي مالزي و عربستان و مصرو ساير كشور هاي مسلمان عربي بلد نيستن و شما او رو كشف كرديد؟!
آيا اين امر تا چه اندازه ميتواند به سوئ استفاده افراد پول دار و هوس ران كمك كند و در ميان خود تشيع آيا جا افتاده است؟!
حال بياييد عقل خود را قاضي كنيم...كدام زن پاك دامن حاظر است به ازاي مقداري پول خود را به صورت موقت(از يك ساعت تا صد سال!! يعني يك روز و يك هفته و يك ماه و يك سال تا صد سال) در اختيار مردي قرار دهد؟!! آن هم نه با نيت تشكيل خوانواده بلكه به ازاي پولي كه گرفته بايد در اختيار مرد باشد و تا پايان تاريخ انقضاي عقد!! آيا از نظر عقلي ازدواجي كه تاريخ طلاق آن مشخص باشد جايز است؟! آيا اگر در اين رابطه بچه يا بچه هايي به دنيا بيايد تكليفشان چيست؟! حدود پنجاه سال است كه روش هاي پيشگيري در ايران ريج شده و اين حكم بيش از هزار سال توسط تشيع جاريست پس تكليف فرزندان حاصل ازدواج موقت چيست؟
به ادعاي شما و حديثي جعلي از امام صادق كه اگر عمر صيغه را حرام نميكرد امروز هيچ زنايي وجود نداشت!!و هيچ جواني گمراه نميشد!! سوال من اين است حال كه در ايران طبق قانون اساسي شما ازدواج موقت مانعي ندارد و شما هم كه نه عمر را قبول داريد و نه حكم اورا آيا در ايران مشكلات شما از اين لحاظ حل شده است؟! آيا ديگر هيچ كس زنا نميكند؟!
وهر كس كه اين عمل را قبول دارد آياآن را براي دختر خواهر و مادر خود ميپسندد؟! آيا كدام يك از شما از ته دل راضي ميشود كه خواهر يا مادرش به ازاي پولي يك روز در اختيار يك مرد باشد؟!!
حال به اين قضيه فكر كنيم چرا اين اختلاف وجود دارد؟! اهل تشيع ادعا دارند كه سيغه درجايزاست اما عمر آن را حرام كرد!! طبق عقيده شما عمر كه دنبال مال و مقام وهوس دنيا بود بايد از طرفداراي پرو پا قرص اين حكم ميشد!!! چرا اين ضرر رو به خودش زد و از اين لذت و سوئ استفاده بزرگ چشم پوشيد؟!
و اهل تسنن ادعا دارند كه عمر نه حتي پيامبر نميتواند حلال خدارا حرام و حرام خدارا حلال كند بلكه عمر (رض) و حتي حضرت علي (رض) و چند تن از اصحاب ديگر حديثي از پيامبر نقل ميكنند كه ""خداوند مطعه را از اين تاريخ حرام كرد تا روز قيامت"" بنا بر اين باتوجه به اينكه در ايران نه كتبي از اهل سنت و نه شبكه اي و نه سايت رسمي براي بيان عقيده اهل سنت وجود ندارد دنبال اين نباشيد كه ازدواج موقت را با ترفند به كتب اهل سنت بچسپانيد زيرا در تمام كتب اهل سنت بابي در رد ازدواج موقت وجود دارد...و هيچ سني در جهان وجود ندارد كه مطعه را حلال بداند...
اگر در قرآن وجود دارد اين همه عالم سني در دانشگاههاي مالزي و عربستان و مصرو ساير كشور هاي مسلمان عربي بلد نيستن و شما او رو كشف كرديد؟!
آيا اين امر تا چه اندازه ميتواند به سوئ استفاده افراد پول دار و هوس ران كمك كند و در ميان خود تشيع آيا جا افتاده است؟!
حال بياييد عقل خود را قاضي كنيم...كدام زن پاك دامن حاظر است به ازاي مقداري پول خود را به صورت موقت(از يك ساعت تا صد سال!! يعني يك روز و يك هفته و يك ماه و يك سال تا صد سال) در اختيار مردي قرار دهد؟!! آن هم نه با نيت تشكيل خوانواده بلكه به ازاي پولي كه گرفته بايد در اختيار مرد باشد و تا پايان تاريخ انقضاي عقد!! آيا از نظر عقلي ازدواجي كه تاريخ طلاق آن مشخص باشد جايز است؟! آيا اگر در اين رابطه بچه يا بچه هايي به دنيا بيايد تكليفشان چيست؟! حدود پنجاه سال است كه روش هاي پيشگيري در ايران ريج شده و اين حكم بيش از هزار سال توسط تشيع جاريست پس تكليف فرزندان حاصل ازدواج موقت چيست؟
به ادعاي شما و حديثي جعلي از امام صادق كه اگر عمر صيغه را حرام نميكرد امروز هيچ زنايي وجود نداشت!!و هيچ جواني گمراه نميشد!! سوال من اين است حال كه در ايران طبق قانون اساسي شما ازدواج موقت مانعي ندارد و شما هم كه نه عمر را قبول داريد و نه حكم اورا آيا در ايران مشكلات شما از اين لحاظ حل شده است؟! آيا ديگر هيچ كس زنا نميكند؟!
وهر كس كه اين عمل را قبول دارد آياآن را براي دختر خواهر و مادر خود ميپسندد؟! آيا كدام يك از شما از ته دل راضي ميشود كه خواهر يا مادرش به ازاي پولي يك روز در اختيار يك مرد باشد؟!!
