آدم ربايان به پول نرسيدند، دست كودك عسلويه اي را خط خطي كردند + عكس

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چندی پیش نوجوانی در عسلویه از مقابل مدرسه به قصد اخاذی ربوده شد.
این نوجوان که«ی.س» نام دارد، بیست و چهارم فروردین ماه سال جاری و زمانی که از آموزشگاه شهید باهنر عسلویه خارج شده و به سمت منزل خود در حرکت بود در مقابل چشمان همکلاسی های خود ربوده شد.





آدم ربایان که این نوجوان را از مقابل آموزشگاهش در کوچه ضلع غربی منتهی به سالن ورزشی شهید ابراهیمی ربوده بودند برای آزادی وی از خانواده اش درخواست 100 میلیون ریال وجه نقد کردند.

پدر این نوجوان که«خ» نام داشته و با زحمات زیاد و از طریق صیادی مخارج خانواده نه نفره خود را تأمین می کند، به دلیل فقر مالی توان پرداخت مبلغ مورد درخواست آدم ربایان را نداشته و از انجام آن سرباز می زند.
آدم ربایان پس از تحقیقات و اطلاع از توان مالی پدر«ی»، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با تیغ موکت بر، نوجوان ربوده شده را مصدوم می کنند.




گفته می شود این نوجوان که در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می کند، در چند صد متر آنطرف تر و در کنار سالن سرپوشیده ای که توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس احداث شده است، نگهداری می شد.

نکته تأسف بار این که آدم ربایان باصطلاح با خط خطی کردن این نوجوان به وی متذکر می شوند به زودی مجدداً به سراغش آمده و این نوجوان را در چندصد متری مدرسه اش رها می کنند.

ظاهراً آدم ربایان هدف خود از تیغ کشیدن بر دستان این نوجوان را داشتن نشانه ای برای شناسایی مجدد وی عنوان کردند.
متأسفانه تاکنون هیچ منبع رسمی درخصوص چنین اتفاقاتی در عسلویه اظهار نظر نکرده است اما مردم و اهالی منطقه از وقوع چندین موارد مشابه خبر داده اند.




نوجوان ربوده شده از غیربومی بودن ربایندگان خبر داد.





امیدواریم مسئولین استان با بررسی و پیگیری موضوع و با دستگیری عوامل ناامنی در پایتخت انرژی ایران، از به وقوع پیوستن موارد مشابه در منطقه جلوگیری کنند.

 

LEGEND.MM

کاربر فعال تالار موبایل
کاربر ممتاز
بی خیال بابا ! چنان گفتی خط خطی ، گفتم حتما آش و لاشش کردن :D
بیشتر شبیه جک بود !
 

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بی خیال بابا ! چنان گفتی خط خطی ، گفتم حتما آش و لاشش کردن :D
بیشتر شبیه جک بود !
من كه نگفتم...:razz:اون بالايي ها يه چيزي گفتن ديگه:surprised:

والا ما هر وقت فوتبال بازي ميكنيد اين جوري ميشيم:D
 

Similar threads

بالا