آخرین غذای 12 محکوم به اعدام

مخی گیان

عضو جدید
کاربر ممتاز
«پیتر هارگروس»، در یک پروژه عکاسی از آخرین غذای سفارش داده شده از سوی 12 محکوم به اعدام، عکاسی کرده است.

او درباره هدفش از این کار گفته: «من در این پروژه محکومان به اعدام را مانند مردم عادی دیده‌ام نه مانند یک عدد (اشاره به شماره‌های شناسایی زندانیان). آدم‌های عادی‌ای که در آخرین غذای خود به دنبال شادی کوچکی هستند.»

این عکس‌ها به شکل عجیبی غمناک هستند و می‌شود توی آن‌ها رد دست‌هایی را پیدا کرد که آخرین لقمه‌ها را بر دهان برده است؛ لقمه‌هایی که شاید آخرین اتصال‌ها با دنیای زنده‌ها باشد.

هارگروس همچنین می‌گوید: «با این کار نمی‌خواستم جرم آن‌ها را کم‌اهمیت نشان بدهم، فقط می‌خواستم با این عکس‌ها و بر اساس آخرین غذایی که این محکومان خواسته‌اند، چیزی ناشناخته از درونشان را نشان بدهم.»

در زیر، عکس‌های این هنرمند را می‌بینید:


























تهیه و تنظیم: ایسنا - آزاده شمس
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینا چقد قبل مرگ اشتها داشتن!. من یذره استرس میگیرم اشتهام میره.


نماد صلح واسه قاتل!...




یه سری مستند میداد یه سال از تلویزیون،،، خارجی بودن،،، بعد آدمایی رو نشون میداد که خییییلی سال بدون گناه تو زندان بودن!! خیلی ناراحت کننده بود. بعد عمری تازه اثبات بی گناهیشون به زور یا معجزه رخ داده بود!!. خیلیا از پلیسا الکی باوجود اینکه میشده بی گناهیشون اثبات بشه، و تقریبا اثبات شده بوده حتی، اونا رو زندان مینداختن!!!!!!
 

ahmadra.2520

عضو جدید
آخرین غذای 12 محکوم به اعدام

خدايي تو صدا و سيماي ما نميدونم چي ميگذره كه انقدر تلاش شبانه روزي ميكنن كه همه جاي دنيا مخصوصا امريكا و اسراييل رو انقدر اشفته و بد نشون بدن و بگن الان كه وضع كشور ما بده فقط ما اينجوري نيستيم كل جهان اينجوري شده!
من مستند واقعي زندان هاي امريكا رو ديدم،انقدر زندانهاي بزرگ با بهترين امكانات ورزشي مثل بدنسازي-انواع ورزشهاي رزمي-استخر و سونا-و كلي چيز ديگه
تو ايران چي؟
كسي ميتونه غذاي دلخواه سفارش بده؟؟؟
ما داريم كجا ميريم خدا ميدونه
 

Similar threads

بالا