من با تو، به یک اتاقک کاه گلی احساس دل خوشم...
که هر روزش،
پرده های فاصله را کنار بزنم،
پنجره را باز کنم،
و دوباره، از نو، نگاه ابرها را لمس کنم...
باید باورکنم که،
بوی خوش شکوفه های سفید گلدان احساسمان این روزها،
مرا با خودم آشتی می دهد!!!
این معجزه ی بودن توست.....