سياوش جان من همين الان توي همون بخش ارسال داشتم مشكلي نداشتم...ولي احتمالا براي قالب جديد باشگاه هست...ايشالا به زودي برطرف ميشه..اما من حتما در بخش مديران مشكل شما رو مطرح خواهم كرد..نگران نباشيد. [IMG]
حرف دارم...
حرف هایی دارم...
برای نگفتن...
من پرم از ناگفتنی ها...
ناگفتنی هایی که فقط چشم ها می شنوند...
هر کس از باران، سهمی دارد...
من اما، چتر می خواهم...
چتری، سر پناهی...
تا پر شوم از مهربانی های تو...
دور دلم حصار کشیده بودم،
تا دیگر به هیچ احساسی اطمینان نکنم !
و اکنون،
باورش سخت است برایم،
این همه تلاش "تو" برای رها ساختنم;
از این حصـــــــــــــــــــــــــــــــار ...
سلام
ببخشيد من اومدم اينجا عرض ادبي كنم ..ديدم دختر شرقي يه گوجه فرنگي قرمز و خوشرنگ براتون آورده...راستش خيلي دلم خواست ...ميشه از گوجه اتون به منم بدين... [IMG]چيكاركنم ديگه چشم ديد و دلم خواست [IMG]