نه بابا یه بار اومدم اونجا یعنی اصفهان.. خدا حفظتون کنه.. من خیلی دورم بلیط رفت و برگشت هم داشته باشم نمیتونم بیام.. ممنون که لطف داری ببا با جان
ولی به باحالی دانشگاه مانمیرسه مال ما اینجوری
[IMG]
بابت صنعتی من اشتباه کردم راس میگی..
بابت غروباش نمیتونم نظر بدم چون نیستم
بابت تشکرات هم نمیدونم نکنه اصفهونی هستی خسیس:D
بابت همه چیز باید بگم لطف داری شوخی بود
مرسی که نزدی تو ذوقم تا بگی که نه نه من فقط همون یخ و سرما رو دوست دارم..
غروبای صنعتی خیلی زیباست مخصوصا که تو اون دود و دمش افتاب مثل انسان در خون غلتیده سرخ و دردالود میشه و میره پایین مثل مسافری که در انتهای جاده گم میشه..
افرین کارت درسته ممنون
سلام البته
سلام.. من آره خیلی تنبلم..
ولی باور کن برای دیگران چون کوه هستم. ولی برا خودم اینجوریم.
قابلی نداشت خواهش میکنم..
حکمت اسب شاخدار چیه؟چرا وارد تخیلات ملت غرب شده ایا قبلا وجود داشته یا از همون قصه های شاه و پریشون اومده بیرون
نه امکان نداره.. تو باید عاشق رن گ کهربایی غروب و آبی اقیانوس و سبزی چمنزارهایی باشی که حس آزادی رو به آدم القا میکنن باشی..
هیچ حرارتی در میون یخهای هزار ساله قطب وجود نداره.. شادی واقعی تو درک رنگهای ایه که خدا در آفریده هاش ایجاد کرده.. همه چیز برای ماست تا حتی با دیدنشون هم به این حس برسیم...
آی راست میگی؟ باشه پس هیچی دیگه.. حتما تنظیمات اینجوریه.. مگه مال تو اینجوی نیست منم انگولکش کردم که خواص دور هم جمع باشیم.. اخه یه بر یه نصرا... بشری بود که اومده بود و نوشته هام رو دید میزد
میارم ..مگه بچه های جهنم دل ندارن؟ مگه اونجا بیحوری با قوری خوشن؟ ای پسر ایرونی آی آی آی آی آی آی
حالا قرارداد رو میبندی یا نه.. یه حجره از اون جا رو با تمام حشم میدم به تو