من قربانم حاجی.. گفتم اگر نظر اصلح بر اینه که وجود بی اف لکه ننگی بر اون دومن پاک و تمیزت هست.. کاری کرده باشم..
تو صفحات داره میگرده این حاجی اصلاحات ما.. دقیقا نمیدونم هدفش چیه.. و میخواد نظرش رو در کجای این سایت ثبت کنه.. من اشتراکاتم خیلی کم شده.. دریابش