وااااااااااااااااااااااااااااااااااای...........
آدامس می خواااااااااااااااااااااااااااااااااام....
بهنااام آدامس می خوام از کجا بیارم نصفه شبی هااان؟؟؟؟
انییییییییییس :biggrin:
خدا نکشت با این آواتارت
چندجا دیدمت نشناختم بعد یهو اسمتو دیدم پوکیدم از خنده
آفرین که عکس ناناز گذاشتی
اون یارو که خیلی زشت و ترسناک بود :confused: