نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    °•.آدامس.•°

    این آدامسه؟؟؟؟؟ نه آخه این آدامسه؟!!!! :mad: ......... :razz:
  2. pari khano0m

    خب بلد نیستن بازی کنن!! فوتبال اگه بخوام ببینم فقط اونوری

    خب بلد نیستن بازی کنن!! فوتبال اگه بخوام ببینم فقط اونوری
  3. pari khano0m

    تو باشگا نیس هم کلاسیمه :biggrin:

    تو باشگا نیس هم کلاسیمه :biggrin:
  4. pari khano0m

    وااالا :biggrin:

    وااالا :biggrin:
  5. pari khano0m

    پَ کی من؟!! خواهش آبجی چه خبر همسایه؟ شهر در امن و امانه؟ (واسه این می پرسم که یه دوست...

    پَ کی من؟!! خواهش آبجی چه خبر همسایه؟ شهر در امن و امانه؟ (واسه این می پرسم که یه دوست نیشابوری دارم:دی)
  6. pari khano0m

    چطوری آقا محسن؟ اذیت نکن آبجیمو :دی

    چطوری آقا محسن؟ اذیت نکن آبجیمو :دی
  7. pari khano0m

    آره دیگه:D

    آره دیگه:D
  8. pari khano0m

    واقعا؟؟؟؟؟ یک هفته؟!!!! چقد زیاد!! باشه برو داداش گل. زود برگردیاااااا خوش بگذره.... فعلا :gol:

    واقعا؟؟؟؟؟ یک هفته؟!!!! چقد زیاد!! باشه برو داداش گل. زود برگردیاااااا خوش بگذره.... فعلا :gol:
  9. pari khano0m

    از فوتبال ایران متنفرم :confused: بهتره بگم از فوتبالیستای ایران

    از فوتبال ایران متنفرم :confused: بهتره بگم از فوتبالیستای ایران
  10. pari khano0m

    °•.آدامس.•°

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااای........... آدامس می خواااااااااااااااااااااااااااااااااام.... بهنااام آدامس می خوام از کجا بیارم نصفه شبی هااان؟؟؟؟
  11. pari khano0m

    انییییییییییس :biggrin: خدا نکشت با این آواتارت چندجا دیدمت نشناختم بعد یهو اسمتو دیدم پوکیدم از...

    انییییییییییس :biggrin: خدا نکشت با این آواتارت چندجا دیدمت نشناختم بعد یهو اسمتو دیدم پوکیدم از خنده آفرین که عکس ناناز گذاشتی اون یارو که خیلی زشت و ترسناک بود :confused:
  12. pari khano0m

    هردوش :redface:

    هردوش :redface:
  13. pari khano0m

    اصلا فوتبالی نیستم :w05:

    اصلا فوتبالی نیستم :w05:
  14. pari khano0m

    آره آجی :D

    آره آجی :D
  15. pari khano0m

    نه حوصلشو ندارم داداش جان

    نه حوصلشو ندارم داداش جان
  16. pari khano0m

    فدای آبجیش بشه پری چه نانازن اینا.. یاد جوونیام افتادم :redface:

    فدای آبجیش بشه پری چه نانازن اینا.. یاد جوونیام افتادم :redface:
  17. pari khano0m

    مرسی عکست خیلی نازه نمیدونم خو :w05:

    مرسی عکست خیلی نازه نمیدونم خو :w05:
  18. pari khano0m

    نه بابا چه حرفیه؟ الاف.... بیکار تو چه خبر؟؟ سرگرمی چیزی کاری مردم آزاری نداری؟؟؟ حوصلم سریده مهسا

    نه بابا چه حرفیه؟ الاف.... بیکار تو چه خبر؟؟ سرگرمی چیزی کاری مردم آزاری نداری؟؟؟ حوصلم سریده مهسا
  19. pari khano0m

    سلا دوسی جونم خوبی؟ دلم تنگیده برات کجایی خانوم مدیر؟!

    سلا دوسی جونم خوبی؟ دلم تنگیده برات کجایی خانوم مدیر؟!
  20. pari khano0m

    سلااااام مهسا جونم خوب شد اومدی حوصلم خیلی سر رفته :(

    سلااااام مهسا جونم خوب شد اومدی حوصلم خیلی سر رفته :(
بالا