سلام من قراره ماکت مقبره الشعرا رو برای پروزه نهایی تحویل بدم اونهم با پلکسی گلاس! یعنی اگه من نسخه کد رو بدم بیرون تا قطعات برش داده بشن فقط کار چسبوندنش میمونه برای من و پرداخت یک پول قلنبه !؟؟/
سالها رفتم و امدم
تا تمام خانه هاي كلنگي كوچه تان را
كوبيدند و ساختند
كاش ميدانستم
اين روزها را چه كنم
با ويرانه هاي"من"ي كه
تو كوبيدي و ديگر...
.
.
.
.
.
.
نساختي