ماتا جونم بیا سوئیچ آئودی اسپرتم دست تو. منم همون بنز سلطنتیم. از رو سناتور رد شیم.
سنا دیگه با حصیر هم نمیشه جمت کرد. امام حسینو باز با حصیر تونستن.
حالا از ما می خوای بکنی!
آی آی سنا پنهون کاری نداشتیما! چی میگه سمرس؟
بابا الآن همه انگلیسی صحبت میکنن. اونو که بلدیم دیگه.
سنا بریم من یه بنز بخرم. تو هم با لباس تیم ملیشون بیا با بنزم عکس بگیر. بعد بفرستیم واسه ادمین!
إ زدی زیرش؟! بابا قرارمون یادت رفت؟! مگه نگفتی از تیم فوتبالش خوشت میاد؟! یادته گفتی با لباسشون یه عکس بگیرم بزارم باشگاه؟ منم گفتم از صنعت خودرو سازی آلمان خوشم میاد.