میخوان محممدی رو بزارن کنار ...ولی چقد زشت و نامردیه این حرکت ....واقعا هر چیزی از این استقلالیا برمیاد ......چقد برای محممدی آبروریزیه واقعا ضایع س ...اول بازیکن بگیری رسما ثبت کنه بعد بگی برو که یکی دیگه جات بیاد اونم روز آخر نقل و انتقالات .....اونوقت خودشون چقدر پشت سر دهنوی حرف زدن که رفت...