اتفاقا خوب شد که باخت ....از بعضی هوادارا تعجب میکنم .... با این یارگیری توقع دارن پرسپولیس از همون هفته اول همه تیما رو 6تایی کنه .... این باخت هم مهم نیست چون تیم تو دوران بدنسازیه سپاهان هم از 3 تا بازی تدارکاتی 2 تاشو باخت و یکی هم مساوی شد ...اما این باخت خیلی به نفعمون شد هم توقع هوادارا...