پیروزی چیه بابا ..پرسپولیس :D..ما که مثل سرتخلالیا نیستیم که یادمون بره اسم اصلی تیممون چیه ...
اصلا خوب نبود ما خیلی بهتر از اینا بودیم تازه تو هوای مطبوع تهران و جلو چشم هواداراشون بودند ......اکبر ضدفوتبال هم اگه طرف مقابلش پرسپولیس باشه 11 نفری میرن تو 18 قدم خودشون و دفاع میکنن این بازی نه...