نتایح جستجو

  1. tracer

    مشاعرۀ سنّتی

    ای مردمان بگویید آرام جان من کو؟//راحت فضای هر کس محنت رسان من کو؟
  2. tracer

    مشاعرۀ سنّتی

    این تن اگر کم تندی راه دلم کم زندی//راه شدی تا نبدی این همه گفتار مرا
  3. tracer

    مشاعرۀ سنّتی

    آن وقت این شعر است؟:surprised:
  4. tracer

    مشاعرۀ سنّتی

    دانه تویی دام تویی باده تویی جام تویی//پخته تویی خام تویی خام بمگذار مرا
  5. tracer

    زیورآلات مدل 2012

  6. tracer

    خوراکی ؟!?

  7. tracer

    نیوفته؟

  8. tracer

    روانشناسی آواتور

    غلط اندر غلط بود!
  9. tracer

    ثابت کنید خدا عادل است.

    علیک! عدل نسبیت ندارد! یعنی یا کسی عادل هست یانه! اگر کسی کار خبطی انجام داد(از نظرما) آیا می توان او را ناعادل خطاب کرد؟شاید حکمتی در این کارش نهفته باشد، که از دید من نوعی پنهان مانده! نظر من این است حکمت و عدل را باهم باید سنجید.
  10. tracer

    ثابت کنید خدا عادل است.

    عجب! ما که باشیم که عدل خدا را قبول نداشته باشیم! مثالی واضح آورم شما را: به شما گویند که آیا دوست شما مهربان است؟(دوستی را گویم که شما شناخت کامل از او دارید) شاید دوست شما چندبار به شما بداخلاقی کرده و یا شاید هم چندبار خوش اخلاقی و رفتار خوب داشته است. دلیل شمابرای اینکه دوستتان را مهربان و...
  11. tracer

    یه سوال!!!

    عجب! سلام علیکم خواهر! لطف نمایید سلام ما را نیز به بچه های بالا برسانید!!
  12. tracer

    ثابت کنید خدا عادل است.

    سلام! شرمنده پا برهنه اومدم تو بحث!! به نظر من اظهار نظر قطعی در مورد چیزی که به آن احاطه کامل(چه از لحاظ عقلی، چه از لحاظ حسی و چه از لحاظ علمی)نداری کار صحیحی نیست! در ضمن عدل خدا را همزمان با حکمتش باید نگریست! شرمنده از اطاله کلام! شب خوش!
  13. tracer

    یه سوال!!!

    چندبار بگم؟؟؟؟؟
  14. tracer

    یه سوال!!!

    جمیعا دلتان آتش گیرید!!! فی الحال ایمیلی به درون Inbox ما رخنه نمود!!
  15. tracer

    یه سوال!!!

  16. tracer

    یه سوال!!!

    شما خود را با ما قیاس منما!! ما به ایمیل که سهل است به آنمیل هم دسترسی داریم(:دی) درضمن از سرویس کریمه ای دی اس ال استفادت می کنیم!!
  17. tracer

    یه سوال!!!

    الحمدلله المنه! ما که دسترسی داریم!! تنها جی میل می ماند که ما را با آن کاری نیست!!
بالا