You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
ماتاتا شما خودتو ناراحت نکن. تو آلمان میفروشمش به وزارت اطلاعاتوشن این سنا رو!
-
سنا با این ماتاتا ی من چیکار داری! :mad:
فقط آبرو ببر. :biggrin:
-
از ارتش من برو بیرن سناتور قلابی! :biggrin:
-
ولی من کلی خندیدم. سناتوره دیگه.
هژیژم من بلم صبحانه!
-
سلام خانم. صبح به خیر. حالتون چطوره؟ دیشب خوب خوابیدی؟
ببین سنا چی نوشته!
-
حالا می دونستی اینو یا نه؟
آخه شیر هم مشابه همچین رفتاری داره.
-
-
ای خدا بگم چیکارت کنمه طباطبایی.
مردم از خنده.
-
سلام. یه پیام دادم بهتون تو پات...
جان من سریع جواب بدین.
-
-
منم در هفته چن شبشو مثل توام.
-
-