خوب تا سرم خلوته بگم.
عقاب هیچ وقت لاشخوری نمیکنه. وقتی پیر میشه میبینه نمی تونه شکار کنه اینقدر تو آسمون اوج میگیره تا بمیره اون بالا! حال میکنی غرورو!
اینو می خواستم بگم.
من با ائمه و خدا اینطوری حال میکنم. مگه با امام حسین فقط باید گریه کرد. اونم سر جاش. ولی من با خدا و امام رضا مثل دوستم حرف میزنم.
ماتاتا بیا بریم. الآن با روسیه هم پیمان میشه میزنه لت و پارمون میکنه.
ماتا جون همون که گفتم. تا این آقا باشه اخازی نکنه.
آخ جون پروف مفت. بچه ها حمله... جوخه هوایی آلمان شلیک... هنگ نهم آماده... دریا سالار پروف مفته. تو هم بیا.:w15: