You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
اتی عکسای خوشگل خوشگل میزاری شیطون:)
-
دیشب جواب ندادی.حالا خوبه منم بهت کم محلی کنم و ج ندم:razz:
-
نه باوووووووو میخوای منو به کشتن بدی.
من برم مغازه تا نبسته.فعلا خدافظی.تا یک ساعته دیگه بر میگردم گیسو کمند حساس:redface:
-
-
آره آدم درستی بود.ولی متاسفانه نیست عمو:(
-
آخه آب معدنیام تموم شده.حوصله ندارم برم مغازه:(
-
نه از داداش حامد خیلی وقته که خبر ندارم:(
-
زندگی از بس که صدام کرد گذاشتمش روی سایلنت:D
ولی دارم میمیرم از گرسنگی:(
-
ای دختر بد.چقد زود بهش برمیخوره:redface:
-
-
چون همیشه من باید از شما یادی بکنم شما که از ما یاد نمیکنین:(
-
-
-
-
ما که توکلمون به خودشه.فقط امیدوارم هر چی زودتر تموم بشه:(
-
آره خیلی به یاد ما هستی بی معرفت:(
-
من خوبم بانو.
مگه من جویای احوال شما بشم وگرنه شما که یادی از ما نکنی یه وقت:(
-
نمیدونم چه حکمتیه که حالا حالاها من نمیتونم کنار خونوادم باشم.حداقل تا 5 ساله دیگه دور از اونا باید باشم.وقتی بهش فکر میکنم اعصابم خورد میشه
-
سلام گیسو کمند خانوم خوبی شما؟:)
-
اوهوم دقیقا;)
ولی صبرم اندازه ای داره:(