You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ای بابا چاره چیه.مجبوریم صبر کنیم دیگه
-
حرفت کاملا متین.ولی من دیگه خیلی خود ساخته شدم خخخخخخخخ:biggrin:
-
نه باوووووو من 8 ساله که کنار خونوادم نیستم:(
-
اوهوم.مگه تو خونه ای که ب جزء من کسی نیست کی باید غذا درست کنه.:(
-
اوهوم الان دقیقا وقته نهاره.ولی حوصله غذا درست کردنو ندارم:(
-
شما از کار زیاد خسته شدین.من از بیکاری و تو خونه موندن خسته شدم:(
-
پس بگو حسابی سرتون شلوغ میشه.خدا بهتون صبر بده دوست من:)
-
چرا میخندی والا:redface::smile:
-
از کی شروع میشه ثبت ناما دختر محله.
بعدشم مگه زیاد طول میکشه ثبت نام حجاج
-
خبر که چه عرض کنم.یکی از مقالاتم دانشگاه جویبار پذیرفته شده آخر آبان باید برم اونجا ارائه بدم:(
شما چه خبر؟
-
منم خوبم خدا روشکر:smile:
-
به سلام هانی خانوم.
دختر محله ما خوبه عایا؟:)
-
نیروی کمکیم بیاد فایده نداره:w01:
-
تو هنو آدم نشدی بچه.اشکال نداره بزرگ بشی آدم میشی:biggrin: