You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آخه یهو بی مقدمه آدم شوکه میشه خو:D
-
مرسی دادا شما لطف دارین:smile:
-
چه بودنی.چه خبرا؟
بالاخره این پیدا نشد.حتما باید برم اروپا خخخخخخ:biggrin:
-
خوبم ممنون.شما خوبین.
عع چرا پیام نذاشتین
من که همه باشگاه روحیاته منو میدونن که.آدم شوخ و بذله گو و بعضی وقتا خیلی کم عصبانی خخخخخخخخ:D
-
-
-
کی گفته شما مزاحمین.
شما بیایین قدمتون ب روی چشم
-
من که فهمیدم تو چی گفتی ولی باور کردنش یخورده سخت بود:redface::D
-
من خوبم تو خوبی دختر.
از بس دیر ج دادی فک کردم گذاشتی رفتی:(
-
-
-
-
-
-
خواهش سلجوخ.فوق العادن عکسات:)
-
باشه پس از این به بعد نه من داداشتم نه تو آبجی منی
-
سلام دالی.یه وخت یادی از ما نکنی:(
-
من بابات نیستم آبجی.داداشیم:D
-
-
تو جواب منو بده.فدایی نخواستیم:smile: