نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دختر محله خوبین شما عایا:)

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دختر محله خوبین شما عایا:)
  2. یکی از بچه ها

    اگه الان ی شاخه گل داشتی به چه کسی هدیه میدادی؟؟

    میدادم به اون ولی حیف که نیومد:(
  3. یکی از بچه ها

    شوخی کردم باهات دختر. عذر میخوام اگه ناراحت شدی

    شوخی کردم باهات دختر. عذر میخوام اگه ناراحت شدی
  4. یکی از بچه ها

    شب بخیر سلجوخ خوب بخوابی:)

    شب بخیر سلجوخ خوب بخوابی:)
  5. یکی از بچه ها

    شب شمام بخیر و نیکی:smile:

    شب شمام بخیر و نیکی:smile:
  6. یکی از بچه ها

    یه لحظه فک کردم ازم دلخوری:(

    یه لحظه فک کردم ازم دلخوری:(
  7. یکی از بچه ها

    ناراحتی ازم دختر:( شبت دنج و آروم دوست من

    ناراحتی ازم دختر:( شبت دنج و آروم دوست من
  8. یکی از بچه ها

    عرضی نیست:D

    عرضی نیست:D
  9. یکی از بچه ها

    نوچ همه چیز طبیعیش خوبه:D

    نوچ همه چیز طبیعیش خوبه:D
  10. یکی از بچه ها

    این که معلومه آبجی:)

    این که معلومه آبجی:)
  11. یکی از بچه ها

    عجب.آخه این چی بوده که گزارش رد کردن:D

    عجب.آخه این چی بوده که گزارش رد کردن:D
  12. یکی از بچه ها

    کابوس چرا. چیزی شده زهرا خیلی ناراحتی دختر:(

    کابوس چرا. چیزی شده زهرا خیلی ناراحتی دختر:(
  13. یکی از بچه ها

    نه اتی این کجا بودش:surprised:

    نه اتی این کجا بودش:surprised:
  14. یکی از بچه ها

    نخیر من اونجوری دوس دارم:(

    نخیر من اونجوری دوس دارم:(
  15. یکی از بچه ها

    شبتون رویایی دوست من:)

    شبتون رویایی دوست من:)
  16. یکی از بچه ها

    تو به چه چیزایی علاقه داری سلجوخ:D

    تو به چه چیزایی علاقه داری سلجوخ:D
  17. یکی از بچه ها

    حالا نمیشه برم ایتالیا اونجا بهتره ها:D

    حالا نمیشه برم ایتالیا اونجا بهتره ها:D
  18. یکی از بچه ها

    نه والا من دست بزن ندارم.جنبه شوخیم دارم البته اگه توهین آمیز نباشه

    نه والا من دست بزن ندارم.جنبه شوخیم دارم البته اگه توهین آمیز نباشه
  19. یکی از بچه ها

    نه والا من دست بزن ندارم.جنبه شوخی رو دارم البته اگه توهین آمیز نباشه:)

    نه والا من دست بزن ندارم.جنبه شوخی رو دارم البته اگه توهین آمیز نباشه:)
  20. یکی از بچه ها

    خیلی خوب بود:biggrin: اتی اینا چیه گذاشتی تو پیجت یه لحظه گرخیدم:(

    خیلی خوب بود:biggrin: اتی اینا چیه گذاشتی تو پیجت یه لحظه گرخیدم:(
بالا