You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دختر محله
خوبین شما عایا:)
-
میدادم به اون ولی حیف که نیومد:(
-
شوخی کردم باهات دختر.
عذر میخوام اگه ناراحت شدی
-
شب بخیر سلجوخ خوب بخوابی:)
-
شب شمام بخیر و نیکی:smile:
-
یه لحظه فک کردم ازم دلخوری:(
-
ناراحتی ازم دختر:(
شبت دنج و آروم دوست من
-
-
نوچ همه چیز طبیعیش خوبه:D
-
-
عجب.آخه این چی بوده که گزارش رد کردن:D
-
کابوس چرا.
چیزی شده زهرا خیلی ناراحتی دختر:(
-
نه اتی این کجا بودش:surprised:
-
نخیر من اونجوری دوس دارم:(
-
-
تو به چه چیزایی علاقه داری سلجوخ:D
-
حالا نمیشه برم ایتالیا اونجا بهتره ها:D
-
نه والا من دست بزن ندارم.جنبه شوخیم دارم البته اگه توهین آمیز نباشه
-
نه والا من دست بزن ندارم.جنبه شوخی رو دارم البته اگه توهین آمیز نباشه:)
-
خیلی خوب بود:biggrin:
اتی اینا چیه گذاشتی تو پیجت یه لحظه گرخیدم:(