نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    هم اکنون نیازمند یاری کدبانوهای باشگاه هستیم

    به نكته حائز اهميتي اشاره كردي بابك خان:biggrin::biggrin: اينجانب تو پيدا كردن تخم مرغ براي نيمرو درس كردن مشكل دارم تو ميگي پيتزا:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  2. sahar-architect

    مشاعرۀ سنّتی

    همه را بيازمودم ز تو خوشترم نيامد چو فرو شدم به دريا چو تو گوهرم نيامد
  3. sahar-architect

    علاف ترین عضو باشگاه کیه؟

    سوميو رو تموم كردي:( همين دومي خوبه;):biggrin::biggrin:
  4. sahar-architect

    na omid:(

    نگران نباشي من كسي رو ميشناسم ه رتبه اش سال اول 99000و سال بعديش زير300شده تلاش كن از يه جا نشستن هيچ نتيجه اي نميگيري:gol:
  5. sahar-architect

    معجزه ي عسل و دارچين

    ممنون ولي در بخش كلسترول چند قاشق عسل رو ننوشته بودين؟
  6. sahar-architect

    فلسفه ي آرايش كردن و لباس پوشيدن خانم ها؟؟؟

    يعني هر كي محدوديت داره تو جامعه بايد آرايش كنه يا حداقل الان اينجوريه؟ متاسفانه راحتترين راه ابراز وجود ظاهرا ارايشه نه تنها راهش! نه فقط اقايون بلكه كلا طرز فكر تمام افراد جامعه
  7. sahar-architect

    خواهش ميشود

    خواهش ميشود
  8. sahar-architect

    بيا برو اين امضا تو تو قسمت اسلام حقيقي ويرايش كن(اخرش اشكال نگارشي داره)هي من منتظرم خودت درستش...

    بيا برو اين امضا تو تو قسمت اسلام حقيقي ويرايش كن(اخرش اشكال نگارشي داره)هي من منتظرم خودت درستش كني انگار نه انگار
  9. sahar-architect

    بچه ها دقت کردین! چقدر معتاد شدید؟

    دقت نميخواد تابلوئه:biggrin::biggrin:
  10. sahar-architect

    بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

    اينقدرام ماتم نبودااااا:biggrin::biggrin:
  11. sahar-architect

    بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

    پنج تا ازبزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستتبدم چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی سه تا کلمه شیرین : تورو تحسین می کنم دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم یک کلمه که از همه مهمتره : تو. . .
  12. sahar-architect

    نیا نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست

    بدون شرح..........................................
  13. sahar-architect

    5جمله رو اعصاب دختران مجرد

    اهان از اون لحاظ ممنون:gol:
  14. sahar-architect

    سلام چه ميكنين؟تو قرنطينه ي ارشدي همچنان؟اينورا نمياي؟

    سلام چه ميكنين؟تو قرنطينه ي ارشدي همچنان؟اينورا نمياي؟
  15. sahar-architect

    بایگانی بخش آموزش بیان معماری

    rommanceجان يهمونطور كه ميدونين نور به همه سطوح به يك ميزان نميتابه و در راندو بايد اين تفاوت شدت نور در سطوح رو توسط تيرگي يك رنگ نسبت به سطوح ديگر تعيين كرد كمرنگ بودن اين موضوع در راندوي دومتون خيلي به چشم ميزد كاراتون خيلي تميز و خيلي خوبن ممنون:gol:
  16. sahar-architect

    [ راندو ] کارگاه راندو در معماری

    هرجاهم كه لازم نباشه بالاخره براي ازمون ارشدكه لازمش دارين مگر اينكه گرايش تكنولوژي معماري رو انتخاب كنيد:gol:
  17. sahar-architect

    دو دو تا پنج تا ...!!!

    سال دوم دبيرستان دبير هندسه ما به ما ثابت كرد كه2=3الان يادم نيست چجوري ولي اون مو قع هممون:surprised:شده بوديم
  18. sahar-architect

    یک خط در میان ! (نامه عاشقانه جالب )

    نه دستت درد نكنه داداش من حال جواب دادن به اين جور حرفها رو ندارم:biggrin::biggrin:
  19. sahar-architect

    مشاعرۀ سنّتی

    تو را من دوست ميدارم تورا كه روح باراني تورا كه چون رخ مهتاب به چشم من درخشاني
  20. sahar-architect

    یک خط در میان ! (نامه عاشقانه جالب )

    قضيه اون ابراز علاقه به روشهاي عجيبه ديگه:biggrin:! ما كه از اين شانسا نداريم:biggrin::biggrin:ايشالله نصيب ديگرون از اين شانسا بشه ما كه بخيل نيستيم:biggrin::biggrin:
بالا