You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
مرسی ، شب بخیر، التماس دعا خیلی . خداحافظ
-
راستی اسمت رو بهم نگفتی :(
من فاطمه هستم.
-
موفق باشی عزیزم. از آشنایی باهات خیلی خوشحالم ، با اجازه من به لیست دوستام اضافه ات می کنم ، بیشتر مزاحمت نمی شم! فعلا خداحافظ
-
آخیش دلم وا شد ، بالاخره یه تهران شمالی اینجا دیدم :)
-
شوخی می کنی !! به به ! ترم چندی؟ مدیرگروهتون هنوز دکتر برادران هست؟
-
واااای ، الان متوجه شدم که هم رشته ای هم هستیم آخ جوون ! (منم نژاد پرست !!!:biggrin: )
-
قابلت رو نداشت دختر مهربون .
-
فاطمه جان بیا یه خواهری کن ، ریش گرو بذار آقا مهدی برای منم عکس خوشگل بفرستن!
-
-
این برای تبریک طلوع دوستیمون
[IMG]
-
ببخشید متوجه نشده بودم! خیلی عالین ممنون دوست خوبم، کلی باهاشون کیف کردم...
-
گلم اگه دوست داری از این به بعد برای تو هم می فرستم
-
-
مرسی دستشون درد نکنه آقا مهدی! انداختم روی دسکتاپ عالی شد!
خانومی کدوم عکسای کویر رو می گی ؟ متوجه منظورت نشدم عزیز .
-
آره خیلی .... :gol:
این عکسی که گذاشتی توی صفحه ات چقدر خوشگله، با اجازه من برش می دارم :redface: جوون می ده برای بک گراند دسکتاپ
-
سلام ممنون تو خوبی فاطمه عزیزم.
قربونت برم گلم خوشحالم که خوشت اومده . قابلت رو نداره.
-
نه عرضی نیست ! ممنون. ببخشید کاری پیش اومد دیر جواب دادم!
-
باشه دیگه حالا که زحمت کشید دستتون رو رد نمی کنم !
ان شا الله قبولید نگران نباشید :) منم دعا تون می کنم حتما