ان شا الله موفق باشید ، به سلامتی پس تموم شده پس . ما که شیرینی نخوردیم :)
نه با محیط آشنانیستم ، یه مقدار فضاش متفاوته برای همین خیلی نگرانم ، برام دعا کنید.
سلام.خوب هستید؟ اوضاع درسها چطوره ؟ امتحاناتتون شروع شده؟
منم از عکسی که زحمت کشیده بودید ارسال کرده بودید ممنون ،خیلی زیبا بود.
قابل شما رو نداشت ، امیدوارم خوشتون اومده باشه.
سلام آقا سید ، بزرگوارید. همین که لحظه ای احساس آرامش کنید و لبخندی بزنید کافیه . نیاز به جبران نیست! بدون چشم داشت پیشکش کردم. امیدوارم خوشتون اومده باشه . از دعا فراموشم نکنید.ممنون ( گلهاتون هم خوشگل بودند مرسی ;) )