خدا روشکر که امتحان اولت رو خوب دادی . مطمئنم دومی رو هم که بد نبوده ، 19 می شی . می دونم دخملمون زرنگه! ان شا الله همه رو عالی بدی ، تو هم برای من دعا کن امتحانام از یک شنبه شروع می شه.
شما سرور مائید.خیلی هم خوش سلیقه اید. عکسی که فرستاده بودید خیلی زیبا بود .خودتون رو اذیت نکنید، این عکسا بهانه است برای اینکه بگم به بیاد دوستان هستم.:gol: