نتایح جستجو

  1. محمدیان

    هووورا آبجی سارا هنوزم منو دوست داره ، منم یه عالمه اندازه ستاره های آسمون دوستش دارم :w30...

    هووورا آبجی سارا هنوزم منو دوست داره ، منم یه عالمه اندازه ستاره های آسمون دوستش دارم :w30: مرسی ، خوبی آبجی مهربونم؟ دلم برات تنگ شده بود .
  2. محمدیان

    سلام. آبجی ام باهام قهره :( یه حال از این آبجی کوچیکه نمی پرسه ، ببینه زنده است مرده است! :cry:

    سلام. آبجی ام باهام قهره :( یه حال از این آبجی کوچیکه نمی پرسه ، ببینه زنده است مرده است! :cry:
  3. محمدیان

    تست حاملگی و تعیین جنسیت رایگان (خدمت دیگری برای کاربران خانم )

    تکراری :smile: همین دیروز یکی از دوستان تاپیکی با این مضمون زده بودند!:gol:
  4. محمدیان

    لطفا به سوالات زیر به سرعت پاسخ دهید:

    فوق العاده بود ممنون دوست من :gol:
  5. محمدیان

    نگذارید نوروز به نام افغانستان ثبت شود

    :surprised: راست می گید ، راجع به درج نام نوروز در تقویم UN هست ! :surprised: چه ربطی به ایران و افغانستان داره ؟
  6. محمدیان

    نگذارید نوروز به نام افغانستان ثبت شود

    امضای منو ببینن ،ولنتاین رو هم به اسم ایران ثبت می کنن :surprised: :redface:
  7. محمدیان

    خدا رو شکر که خوبی. خبر خاصی نیست مثل همیشه. با اجازه من برم بخوابم. شب بخیر

    خدا رو شکر که خوبی. خبر خاصی نیست مثل همیشه. با اجازه من برم بخوابم. شب بخیر
  8. محمدیان

    سلام گلم ، خوشجالم اومدی ، خوبی ؟ محتاجم به دعا .

    سلام گلم ، خوشجالم اومدی ، خوبی ؟ محتاجم به دعا .
  9. محمدیان

    خانمها بشتابید**تست حاملگی مجازی*****

    به من گفت دختره It's A Girl! فقط نمی دونم بچه به کی رفته که شکل عقب مونده هاست! :surprised: شاید اسمم رو با یکی دیگه اشتباه گرفته! :surprised::biggrin:
  10. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    منم برم که بیچارم دارم مشروط می شم! هفته ی دیگه سه تا امتحان دارم :( برام دعا کنید:gol:
  11. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    بیا داداش این دوره زمونه هرچی مدرک بیشتری داشته باشید بهتره ! :D تازه می تونید برای تازه وارد ها "مبانی اسپم کردن در دوران امتحانات" رو تدریس کنید ;) :redface:
  12. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    من فکر می کنم همه اعضای باشگاه بالقوه یا بالفعل اسپمر های خوبی هستن! :biggrin: برای همین هم رای ندادم، نتونستم تصمیم بگیرم :redface:
  13. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    با گرایش علافی :surprised:
  14. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    نسیه حساب نمی کنم :razz: :biggrin:
  15. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    آقا سینای قهرمان! بابا چه جیگری دارید ، احسنت ;) :biggrin:
  16. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    دارم تکالیفم رو انجام می دم تا کنکور اسپم قبول بشم ، دکترای اسپم بگیرم :surprised: :biggrin:
  17. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    آخه هزینه آدم فروشی بیشتره :surprised: :biggrin:
  18. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    من می دونم کی بهت رای داده منتها به 10 تا تشکر می فروشمش :D
  19. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    به سه تا تشکر :D ارزونه نه؟
  20. محمدیان

    بهترین اسپمر(:دی) باشگاه!!!!

    من هنوز رای ندادم ، رایم رو می فروشم ! ;)
بالا