من ازجزوه و کتاب خودم امتحان می گیرم. هر جلسه کوئیز می گیرم. هر جلسه تمرین به بچه ها میدم و اون تمرین توسط خودشون سرکلاس حل میشه. این باعث می شه که هر جلسه مطالعه داشته باشند. حضور غیاب نمی کنم، بچه ها آزادند که درباره حضور در کلاس تصمیم بگیرند البته کسی می تونه پاس کنه که در کلاس حضور داشته...