نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    [IMG]

    [IMG]
  2. ZEUS83

    [IMG]

    [IMG]
  3. ZEUS83

    سلام حوبی دوست عزیز

    سلام حوبی دوست عزیز
  4. ZEUS83

    [IMG]

    [IMG]
  5. ZEUS83

    سلام عزیزم خوشحالم که از فالت شاد و راضی بودی [IMG]

    سلام عزیزم خوشحالم که از فالت شاد و راضی بودی [IMG]
  6. ZEUS83

    [IMG]

    [IMG]
  7. ZEUS83

    امیر حسن خندان کن چشم را وجودی بخش مر مشتی عدم را سیاهی می‌نماید لشکر غم ظفر ده...

    امیر حسن خندان کن چشم را وجودی بخش مر مشتی عدم را سیاهی می‌نماید لشکر غم ظفر ده شادی صاحب علم را به حسن خود تو شادی را بکن شاد غم و اندوه ده اندوه و غم را کرم را شادمان کن از جمالت که حسن تو دهد صد جان کرم را تو کارم زان بر سیمین چو زر کن تو لعلین...
  8. ZEUS83

    در دو جهان لطیف و خوش همچو امیر ما کجا ابروی او گره نشد گر چه که دید صد خطا چشم گشا و...

    در دو جهان لطیف و خوش همچو امیر ما کجا ابروی او گره نشد گر چه که دید صد خطا چشم گشا و رو نگر جرم بیار و خو نگر خوی چو آب جو نگر جمله طراوت و صفا من ز سلام گرم او آب شدم ز شرم او وز سخنان نرم او آب شوند سنگ‌ها زهر به پیش او ببر تا کندش به از شکر قهر به پیش او...
  9. ZEUS83

    عجبا . من تو ترکم

    عجبا . من تو ترکم
  10. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بفرما تا حامد اسمشو اورد اونم اومد . وای شروع شد . کیوان برو بچه محلا زو صدا کن یکی حامدو بگیره
  11. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    کیوان گویا موضوع فحش و فحش کاریه . اگه اینطوری بود تو برو . من برا بخث منطقی و مودبانه هستم .
  12. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    خیلی هم می چسبه . من امروز کلی هله هوله خوردم ولی برای بستنی جا دارم .
  13. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بریم من پایه هر نوع عمل تفریحی هستم جا همه غایبینم خالی می کنیم
  14. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    مگه قراره کار به فحش هم بکشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نیستم وزیر کشور با بی ادبی برخورد میکنن
  15. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    به قول امیر ازدها ( وزیر کشور دامت برکاته این از افعال معکوسه . نتیجه عکس میده . همین یک نمه منطق و اخلاص و بصیرت هم بخار میشه و میره
  16. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    خیله خب این بار دوستش امد منو کیوانو صدا کن و تو برو . ما خودمون به خدمتش می زسیم اره . کلی تبلیغ کردیم برا محلمون. گمونم بشم شهردار محله . هر چند رفتم تو کار گروه تخصصی بحران و ایمن سازی محله
  17. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    ایدا این خصایص زنتیکیه . ما ذوب که نمی شیم هیچ . می ترسم منجمد شیم و از دست بریم
  18. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    حامد تو الان عصبانی هستی ؟؟؟؟؟
  19. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بههههههههههله از تو کم عذر خواهی نکرد . حالا ناشکری کن مثل اون دیشبیه حرف میزد که همه تیک عصبی می گرفتیم
  20. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    ایدا منم اعصاب ندارم ولی کیوان میدونه عمرا یک بچه نازداران از حرفش برگرده. تو محله ما کوتاه اومدن و پا پس کشیدن رسم نیست . ولی مطمئنم مصطفی از بعضی ها خیلی اقاتر و انسانتر بود
بالا