بهههههههههههههله . خیلی مونده تا بفهمن بچه نازداران بودن یعنی چی .
عمرا یکی از بچه محل ها به احدی باج داده باشه.
اونم گیر ما دو تا با هم افتاده بود. حسابی اسم نازداران یادش میمونه
.
اینم خودش امتیاز خیلی خوبیه. هیچوقت توهین نمیکرد . همیشه نصور میکردم اقای متین و خجالتی باشن
من هنوز به توبه نرسیده بودم . یک جورایی از کل کل کردن باهاش خوشم میومد. وقتی شروع به کل کل کردن میکردم تا صدای یکی در نمیومد و بهم نمیگفت ماهی بسه تمومش کن من دست بردار نبودم
کیوان من عمرا دمش کم میاوردم . همیشه تا اخر باهاش کل کل میکردم . اون هم همینطور کم نمیاورد . ولی نسبت به خیلی از دوستاش رفتار بهتر و مودبانه تر و منطقی تری داشت
سلام بر ایدا و کیوان عزیز
خوبید.
حذاقل نبودن مصطفی این حسنو داره که ما تو این تاپیک همدیگرو دیدیم.
ولی کیوان خداییش هیشکی مثل بچه های نازداران نرفت رو نرو مصطفی
چقدر خوشبختم که این داستانو یکی برام نقل کرد و بدون ترس از اخطار و اخراج در موردش بحث کردیم
گفتم که باید از اول همه چیزو می بخشیده به اخوند ه تا در دوجهان به رستگاری و ارامش معنوی برسه
به خودم رفتی . بابا بزرگت مونده بود چطور من چند ساعته کتاب چشمهایشو خوندم . ولی اس و پاس های پاریس و لندن حسابی منو جذب کرده.
از شوخی گذشته بهترین راه برنامه ریزی هستش . باید بخوای . باید اراده کنی تا از پسش بر بیای
از ما به تو یک نصیحت .
شما هیچ کشور عربیو با لبنان مقایسه نکن. کشوریه که رزیم عذایی مردمش رزیم عذایی مدیترانه ای هست و سبک زندگیشون با بقیه اعراب فرق داره