نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بهههههههههههههله . خیلی مونده تا بفهمن بچه نازداران بودن یعنی چی . عمرا یکی از بچه محل ها به احدی باج داده باشه. اونم گیر ما دو تا با هم افتاده بود. حسابی اسم نازداران یادش میمونه . اینم خودش امتیاز خیلی خوبیه. هیچوقت توهین نمیکرد . همیشه نصور میکردم اقای متین و خجالتی باشن
  2. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    من هنوز به توبه نرسیده بودم . یک جورایی از کل کل کردن باهاش خوشم میومد. وقتی شروع به کل کل کردن میکردم تا صدای یکی در نمیومد و بهم نمیگفت ماهی بسه تمومش کن من دست بردار نبودم
  3. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    کیوان من عمرا دمش کم میاوردم . همیشه تا اخر باهاش کل کل میکردم . اون هم همینطور کم نمیاورد . ولی نسبت به خیلی از دوستاش رفتار بهتر و مودبانه تر و منطقی تری داشت
  4. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    تعداد اخطارهاش از حد مجاز گذشته بود
  5. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    کیوان گمونم مصطفی به اسم ساندیس هم حساسیت پیدا کرده بود. بنده خدا شاید ساندیس هم دوست نداشته باشه
  6. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    سلام بر ایدا و کیوان عزیز خوبید. حذاقل نبودن مصطفی این حسنو داره که ما تو این تاپیک همدیگرو دیدیم. ولی کیوان خداییش هیشکی مثل بچه های نازداران نرفت رو نرو مصطفی
  7. ZEUS83

    نتیجه گیری با خودتون

    چقدر خوشبختم که این داستانو یکی برام نقل کرد و بدون ترس از اخطار و اخراج در موردش بحث کردیم گفتم که باید از اول همه چیزو می بخشیده به اخوند ه تا در دوجهان به رستگاری و ارامش معنوی برسه
  8. ZEUS83

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    و شعر جدید وصف حال شما چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  9. ZEUS83

    بد شانس ترین آدمممم روی زمین منممممم خدایااااااااااااااا

    اوه اقای ووپی . مردی با تمام جوابها ازدها رحم نداره قلب نداره
  10. ZEUS83

    به سلامتی خوشبخت بشی خیلی خوشحال شدم تبریک میگم از طرف منم به خانمت سلام برسون و تبریک بگو

    به سلامتی خوشبخت بشی خیلی خوشحال شدم تبریک میگم از طرف منم به خانمت سلام برسون و تبریک بگو
  11. ZEUS83

    سلام جناب مهندس بی صبرانه منتظر بازگشت شما و روشن شدن اون قضایا هستم. میخواهم همه چیز از...

    سلام جناب مهندس بی صبرانه منتظر بازگشت شما و روشن شدن اون قضایا هستم. میخواهم همه چیز از منشاش روشن بشه تا اقدام مقتضی و قانونی رو انجام بدم
  12. ZEUS83

    به به سلام داداش داوود گل خوبی چه خبرا

    به به سلام داداش داوود گل خوبی چه خبرا
  13. ZEUS83

    الهی بگردم عجب خوشمله این از کجا پیداش کردی؟ منم میخواهم

    الهی بگردم عجب خوشمله این از کجا پیداش کردی؟ منم میخواهم
  14. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    حالا بک کم اشک بریز به یادش تا از دلش در بیاری
  15. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    از دست تو کهیر زده بود . نوار اعصابش به هم ریخته بود
  16. ZEUS83

    مشروط بشیم باید چیکار کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

    بهترین راه رفتن به خونه خاله . به شرطی که خاله تون یک شهر دیگه باشه
  17. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    کیوان خبر نداره مصطفی شبا کابوس باشگاه و کل کل رو می بینه
  18. ZEUS83

    اگر اختیار داشتید کدام دین را انتخاب میکردید؟؟؟

    نمیدونم تا چه حد به سبک زندگی مردمش اشنایی ؟؟؟ کلا با بقیه اعراب فرق دارن . بیشتر سبک زندگی اروپایی رو ترجیح میدن . البته اگه بعضیا بذارن
  19. ZEUS83

    یه نصیحت بکن

    به خودم رفتی . بابا بزرگت مونده بود چطور من چند ساعته کتاب چشمهایشو خوندم . ولی اس و پاس های پاریس و لندن حسابی منو جذب کرده. از شوخی گذشته بهترین راه برنامه ریزی هستش . باید بخوای . باید اراده کنی تا از پسش بر بیای
  20. ZEUS83

    اگر اختیار داشتید کدام دین را انتخاب میکردید؟؟؟

    از ما به تو یک نصیحت . شما هیچ کشور عربیو با لبنان مقایسه نکن. کشوریه که رزیم عذایی مردمش رزیم عذایی مدیترانه ای هست و سبک زندگیشون با بقیه اعراب فرق داره
بالا