باشه . حالا چرا با عتاب و خطاب میگی
ارومم میگفتی درک میکردم. هر چند از اولشم با شناختی که ازت داشتم میدونستم همینو میگی
منم عین تو هست. نه امضام عوض میشه نه اواتارم تا وقتی یک دلیل منطقی داشته باشم برای تغییر دادنشون
دیگه شدیم اقا !!!!!!!!!!!!!!!!
اقای ماهبری !!!!!!!!!!!!!
دعوت کن میام قول هم میدم یک لحظه اروم نشینم
هم میتونم بذیرایی کنم و هم حرکات موزون و شعبده بازی
مثلا میتونم دو تایی مونو غیب کنم
دستت طلا سمیه جان
باید بیام از نزدیک ببینم خاندان و دودمان تو رو عزیزم
راستش عید میرم لبنان به احتمال زیاد
سعی میکنم یک سفرنامه مصور ازش تهیه کنم. ای کاش با من میومدی
بعد منم با تو میومدم