نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    اگر اختیار داشتید کدام دین را انتخاب میکردید؟؟؟

    میدونی مرگ هر چیز با خودش بدنیا میاد حتی مرگ تفکر و مذهب؟؟ هر چیزی لاجرم روزی از بین میره .
  2. ZEUS83

    اگر اختیار داشتید کدام دین را انتخاب میکردید؟؟؟

    منم مثل تو با این موضوع مشکل دارم. نمیتونم بپذیرم لاک زدن و وضو با هم منافات دارن.
  3. ZEUS83

    آیا خمس واجب است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    باشه . حالا چرا با عتاب و خطاب میگی ارومم میگفتی درک میکردم. هر چند از اولشم با شناختی که ازت داشتم میدونستم همینو میگی منم عین تو هست. نه امضام عوض میشه نه اواتارم تا وقتی یک دلیل منطقی داشته باشم برای تغییر دادنشون
  4. ZEUS83

    عشق شیرازی

    نه عزیزم عرق بهار نارنج. شیرازی ها عاشق عرق بهار نارنجن
  5. ZEUS83

    چقدر صبحانه بخوریم؟

    خوش به حالت . بهت غبطه میخورم . هیچوقت نتونستم صبحانه مفصل بخورم جز مواقعی که کله پاچه یا حلیم بوده
  6. ZEUS83

    اگر اختیار داشتید کدام دین را انتخاب میکردید؟؟؟

    شاید اگه از اول حق انتخاب داشتم زرتشتی بودن رو انتخاب میکردم شاید هم روزی برسه که اینکارو کنم .
  7. ZEUS83

    من و پدرم

    امیر زدی تو کار زیر خاکی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  8. ZEUS83

    آیا خمس واجب است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حامد حرف مرد یکیه رو شنیده بودم ولی امضا مرد یکیه رو نشنیده بودم
  9. ZEUS83

    چقدر صبحانه بخوریم؟

    هیچی . تا ظهر بلکه بتونی یک لقمه عذا بخوری
  10. ZEUS83

    آشنایی با رقص بختیاری!!!

    دیگه شدیم اقا !!!!!!!!!!!!!!!! اقای ماهبری !!!!!!!!!!!!! دعوت کن میام قول هم میدم یک لحظه اروم نشینم هم میتونم بذیرایی کنم و هم حرکات موزون و شعبده بازی مثلا میتونم دو تایی مونو غیب کنم
  11. ZEUS83

    آشنایی با رقص بختیاری!!!

    سلام گلم خب تو هم بیا عید تور لبنان گردی میذاریم هزینه هتل و خورد و خورا ک هم نداریم میریم خونه خاله زاده ها بابام
  12. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    همه چی ارومه تو به من دل بستی
  13. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    اون عالم و ادمو اذیت میکنه . کی جرات داره امیر ازدها رو اذیت کنه ؟ کی دلش میاد ؟ فعلا 999 تا جونشو گرفتن مونده یک جونش
  14. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    چند بست بالاتر اواتارش هست شخص شخیص و عزیز جناب امیر ازدها وزیر کشور ( دامت برکاته )
  15. ZEUS83

    آشنایی با رقص بختیاری!!!

    دستت طلا سمیه جان باید بیام از نزدیک ببینم خاندان و دودمان تو رو عزیزم راستش عید میرم لبنان به احتمال زیاد سعی میکنم یک سفرنامه مصور ازش تهیه کنم. ای کاش با من میومدی بعد منم با تو میومدم
  16. ZEUS83

    دوست دارین روی سنگ قبرتان چه چیزی بنویسن؟

    چه بگویم ای غزالم به تو از جفای عالم که قبیله مانده تنها تو به منتهی رسیدی
  17. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    نه عزیزم همش در حد تعارفه این ازدها به این راحتیا نمی میره
  18. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    ازدهای خود شیفته نوبره ها حالا می مردی به ما یک حلوا میدادی ؟؟؟؟
بالا