نتایح جستجو

  1. گلابتون

    سلام دوست عزيز....شرمنده پاسخ محبتهاي شما رو دارم دير ميدم... بي نهايت از لطف شما...

    سلام دوست عزيز....شرمنده پاسخ محبتهاي شما رو دارم دير ميدم... بي نهايت از لطف شما سپاسگزارم...واقعا عكسها و مطالب زيبايي رو انتخاب كرديد...لذت بردم... ممنونم...و اميدوارم سربلند و شاد باشيد. [IMG]
  2. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  3. گلابتون

    حق با شماست...هميشه من شرمنده محبتهاي شما ميشم... [IMG] به روي چشم... [IMG]

    حق با شماست...هميشه من شرمنده محبتهاي شما ميشم... [IMG] به روي چشم... [IMG]
  4. گلابتون

    مشاوره، پرسش و پاسخ و درخواستهای بخش باغبانی

    ممنونم زهراجون.... متشكرم سعيد جان... زحمت كشيديد...عكسها رو گرفتم...فردا براتون آپلود ميكنم ميذارم... دستتون درد نكنه.
  5. گلابتون

    مسابقه ••• هر کی گفت مشکل چیه؟

    والا هرچي گشتم عكسي جز همين يه مورد پيدا نكردم...شرمنده خب ..ميخواي تا فردا صبح صبرميكنم اگر كسي نتونست اشاره كنه...اسم گياه رو ميگم...هان؟
  6. گلابتون

    بفرماييد...دم در بده.... [IMG]

    بفرماييد...دم در بده.... [IMG]
  7. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    فكر نميكنم تكراري باشه.... به احتمال زياد آناغاليس هست...
  8. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    گل ختمی پرپر «Mithaea L. » از خانواده« Malvacees » گياهي است دايمی در گل کاریها مانند گيا هان دوساله هاكشت مي شود . رنگ گلها سفید، قرمز، زرداست و اخيرا سیاه رنگ آن توليد شده است
  9. گلابتون

    مشاوره ي گياه پزشکي

    باشه چشم ميدونم اينجوري تشخيصش خيلي سخته...حتما فردا ازش عكس ميگيرم...شنبه براتون ميذارم قربون دستت خانومي... باشه منتظر جواب رضا جان هم ميمونم...ايشالا كه بتونيد كمكم كنيد... ممنونم.
  10. گلابتون

    خواهششششش ميكنم مسعود جان...شما آقاااااايي. [IMG]

    خواهششششش ميكنم مسعود جان...شما آقاااااايي. [IMG]
  11. گلابتون

    قربونت برم عسلمممممم...آره حدست درست بود..يه خروار پيام دارم...خانومي... [IMG] فدات بشم منم...

    قربونت برم عسلمممممم...آره حدست درست بود..يه خروار پيام دارم...خانومي... [IMG] فدات بشم منم دلم واسه دخترم يه ريزه شده....هميشه شاد و شنگول باشي قندونم. [IMG]
  12. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  13. گلابتون

    وروجك ..اومدي سرك ميكشي.؟؟؟ دنبال چي ميگردي؟؟؟ هاااااان؟؟ [IMG]

    وروجك ..اومدي سرك ميكشي.؟؟؟ دنبال چي ميگردي؟؟؟ هاااااان؟؟ [IMG]
  14. گلابتون

    الهههههههههي...عكست خيلي قشنگ بود...اما خب هميشه عكسي رو انتخاب كن كه علاوه بر زيبايي يك...

    الهههههههههي...عكست خيلي قشنگ بود...اما خب هميشه عكسي رو انتخاب كن كه علاوه بر زيبايي يك مرفولوژي كامل رو هم از گياه به نمايش بذاره [IMG] حداقل ساختار كلي گياه نمايان باشه...ببين الان عكسهايي هم كه از ژربرا گذاشتي فقط خود گل مد نظرت بوده...اما از شاخه يا برگ گياه چيزي ديده نميشه... [IMG]...
  15. گلابتون

    مشاوره ي گياه پزشکي

    قربونت برم افسون جون بالاخره يكي به داد من رسيد والا دورش فقط بوته هاي رز هست و يه درخت توت...همين. هنوزم خودم از نزديك نديدمش ..فردا ميرم اونجا...ميخوام دست خالي نرم... اگه تونستم ازش عكس ميگيرم براتون ميارم.
  16. گلابتون

    واي خاك عالم...چي شده مسعوددددددددددد [IMG]

    واي خاك عالم...چي شده مسعوددددددددددد [IMG]
  17. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  18. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  19. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
بالا